Lijkt me opzich wel vet, met 12.000 man naar die lelijke pisbak.quote:Op maandag 17 maart 2008 22:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Bij winst plaats je jezelf wel voor de Willem van Hanegem schaal!
quote:Op maandag 17 maart 2008 22:57 schreef Happel het volgende:
Het is maar de beker hoor, dat telt niet en is geen prijs.
En dan hier ook nog uitgezet worden en uitgesloten voor vorig jaar zekerquote:Op maandag 17 maart 2008 20:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Precies... Ik denk dat hij tijdens de wedstrijd aanstekers kan gaan sparen.
Arnar Gunnlaugssonquote:Op maandag 17 maart 2008 23:23 schreef jorienvdherik het volgende:
iemand idee wie die speler is ?
Dat worden gewoon 1600 man in het uitvak hoor. Echt niet dat er 12.000 man mogen komen.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:00 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Lijkt me opzich wel vet, met 12.000 man naar die lelijke pisbak.
Welke speler?quote:Op maandag 17 maart 2008 23:23 schreef jorienvdherik het volgende:
iemand idee wie die speler is ?
Toch wel dus....quote:Door Reker zie ik PSV ineens weer als een zeurpietenclub
Wat mij betreft gaat Jan Reker eens een toontje lager zingen. Sinds Jantje algemeen directeur is van PSV hoor ik hem veel te vaak rare dingen roepen. Hij hangt nu een beetje de belangrijke bobo uit en gelooft dat zijn wil wet is. Hij wil dat de play-offs worden afgeschaft en als dat niet gebeurt, dan moet volgens hem de eredivisie inkrimpen tot zestien clubs.
Zozo, denk ik dan, en wat had Jan geroepen als hij nog bij VVV had gezeten? Dat VVV uit de eredivisie wegmoet? Ik denk van niet. Ik snap zijn belang wel. Jan wil dat PSV in zo weinig mogelijk wedstrijden zo eenvoudig mogelijk kampioen van Nederland wordt. Dat een directeur zo denkt, wil ik nog wel begrijpen, maar dat een sportman zo redeneert, dat kan er bij mij niet in.
Ik ben faliekant tegen zijn voorstellen. Op de eerste plaats vind ik de play-offs een uitstekende uitvinding. Het maakt de competitie spannender en je speelt langer ergens om. Kijk maar naar mijn FC Utrecht. Wij staan nu op een plaats waar je zonder play-offs nergens meer om zou strijden. Dat werkt onsportief gedrag in de hand, want als je tegen een degradatiekandidaat of kampioenskandidaat zou moeten spelen, dan loop je het risico dat je het maximale niet meer geeft. Nu is dat niet het geval, we spelen nog wél ergens om. Ik heb het idee dat de meeste mensen die spanning op prijs stellen, want overal lopen de stadions vol. En houd even op dat het niet eerlijk is dat de nummer twee van de ranglijst misschien geen Europees voetbal speelt. Nou en? Wat is daar oneerlijk aan? We spelen toch een competitie inclusief play-offs? Dat hebben we toch zo afgesproken? Ik heb een hekel aan gezeur achteraf en dit is dus duidelijk gezeur achteraf.
Meneer Reker loopt te dreinen en nu zouden de zaken weer op zijn kop moeten. Kom op, zeg. Hij moet zich met PSV bemoeien. Iedereen weet hoe hoog ik die club heb zitten, ik vind zelfs dat ze op Europees niveau uniek presteren. Maar sinds Jan er directeur is, is er elke keer wat. Hij moet zorgen voor rust in zijn eigen tent.
Dat inkrimpen vind ik helemaal een dom idee. Waarom zouden wij niet met zijn achttienen kunnen spelen als ze in Spanje en Engeland, bijvoorbeeld, met twintig clubs kunnen spelen? En daar hebben ze bovendien nog een paar bekertoernooien meer dan bij ons, hè? Bovendien spelen de topclubs uit die landen gemiddeld genomen erg lang mee in de Champions League en de UEFA Cup.
En praat me niet van te hoge fysieke belasting. Naar mijn mening word je van een zware en grote competitie juist sterker. Dat weet Reker zelf ook best. Maar het is vanuit eigenbelang geredeneerd dat hij het voortbestaan van een paar clubs en de play-offs op de korrel neemt. En dat net op een moment dat we een mooi seizoen hebben waarin iedereen van iedereen kan winnen. Het begint eindelijk weer op iets te lijken. Wat is daar op tegen? Ik zou zeggen; kijk eens naar Schotland. Daar hebben ze de competitie ook ingekrompen en het gevolg is dat je daar nog maar twee sterke clubs hebt, Celtic en Rangers, en dat de rest zich suf verveelt door vier keer tegen dezelfde tegenstander te moeten spelen.
Ik hoop dat ik woensdagavond tegen Ajax een ander PSV zie dan het beeld dat Jan Reker er van schetst. Door hem ga je PSV weer als die zeurpietenclub van vroeger zien.
En dat zouden ze in Eindhoven niet moeten willen, toch?
Als dat nu nog zo zou zijn dan zou ik dat echt onzin vinden...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat worden gewoon 1600 man in het uitvak hoor. Echt niet dat er 12.000 man mogen komen.
Dat mag ook gewoon hoor, anders hoef je heel die wedstrijd niet te spelen. Maar waarschijnlijk wordt t dan toch tegen psv... Maakt t al een stuk minder leuk.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:43 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Als dat nu nog zo zou zijn dan zou ik dat echt onzin vinden...
Die joden mogen hier toch ook gewoon met zoveel komen, en de aRENa is een stuk beter beveiligd dan de Kuip.
Maargoed, ik wil eigenlijk niet op de zaken vooruit lopen..
Tegen vvv ook weer, gaten van meters liet ie lopen, ongelooflijk op dit niveau.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:25 schreef MarkNMGN het volgende:
Bahia is een véél beter mandekker dan Greene.
Zeg niet dat het top is, maar slechter dan Greene kan dan ook bijna niet...
sahin vind ik een prima speler hoorquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:26 schreef EnactedChaos het volgende:
En van Sahin worden we ook niet beter. Liever Fer bijvoorbeeld. Maar dat is Bert z'n lievelingetje niet. Let even op 'm aub. Die jongen kan nooit moe zijn aan het einde van de wedstrijd.
Hoop dat dat vanavond anders is.
JAquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:27 schreef TerroRobbie het volgende:
En gaan jullie Lurling -die zijn hele leven heeft aangegeven Feyenoord een warm hart toe te dragen- vanavond uitfluiten?
Fluiten, aanstekers en bier gooien, kwetsende spreekkoren.... de hele mikmak.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:27 schreef TerroRobbie het volgende:
En gaan jullie Lurling -die zijn hele leven heeft aangegeven Feyenoord een warm hart toe te dragen- vanavond uitfluiten?
Dan stel ik mijn voorspelling even bij.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Vermoedelijke opstellingen:
Feyenoord: Timmer: Lucius, Bahia, Hofland, De Cler; Landzaat, Van Bronckhorst, Sahin; De Guzman, Mols en Bruins
Geen Greene
hoeveel bier heb jij op? Fer beter dan Sahinquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:26 schreef EnactedChaos het volgende:
En van Sahin worden we ook niet beter. Liever Fer bijvoorbeeld. Maar dat is Bert z'n lievelingetje niet. Let even op 'm aub. Die jongen kan nooit moe zijn aan het einde van de wedstrijd.
Hoop dat dat vanavond anders is.
juli 2009quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe lang heeft Lucius nog een contract?
Nou je het zegt, ga er meteen even eentje pakkenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:39 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
hoeveel bier heb jij op? Fer beter dan Sahin![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
omdat die de overwinning in almelo heeft gekostquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:19 schreef MarkNMGN het volgende:
Snap trouwens niet waarom Fer ineens zo uit de gratie is voor de RB-positie.
En hem dan gelijk maar op de bank zetten, terwijl Greene kans op kans krijgt.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
omdat die de overwinning in almelo heeft gekost
ferr zal niks zeggen, greene welquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:21 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
En hem dan gelijk maar op de bank zetten, terwijl Greene kans op kans krijgt.
Greene heeft niks te zeggen met zijnn voetbalkwaliteiten en josti-accent.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ferr zal niks zeggen, greene wel
Ik word van geen van beide vrolijk eerlijk gezegd. K speel nog liever met Lucius centraal achterin en Fer op rechts.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:25 schreef MarkNMGN het volgende:
Bahia is een véél betere mandekker dan Greene.
Zeg niet dat het top is, maar slechter dan Greene kan dan ook bijna niet...![]()
Ik ben juist bang dat het een wedstrijd wordt om snel te vergetenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:32 schreef MarkNMGN het volgende:
50% kans om te winnen vanavond denk ik, denk dat het wel een wedstrijd wordt om niet snel te vergeten.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:34 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik word van geen van beide vrolijk eerlijk gezegd. K speel nog liever met Lucius centraal achterin en Fer op rechts.
Aan het begin van het seizoen was hij idd nog beter. Toch vind ik hem bij vlagen briljant. Tevens is fer een andere type speler meer een 'breker' zou wel op positie landzaat kunnen..maja daar vind ik het nog te vroeg voor. Sahin lijkt kwa spel wel een beetje op Fabregas.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:59 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Nou je het zegt, ga er meteen even eentje pakken![]()
Maar Sahin is de Sahin niet meer van het begin van het seizoen hoor. Niks tegen Sahin op zich maar hij doet gewoon heel erg weinig. Let er maar eens op. Tegen vvv een helft op m gelet maar hij loopt op 5 vierkante meter rondjes en dat is het dan (een beetje overdreven natuurlijk).
Ik hoop dat het vanavond anders is maar anders heb je meer aan Fer
Sahin is een hele andere speler geworden dan in de voorbereiding,quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:50 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Aan het begin van het seizoen was hij idd nog beter. Toch vind ik hem bij vlagen briljant. Tevens is fer een andere type speler meer een 'breker' zou wel op positie landzaat kunnen..maja daar vind ik het nog te vroeg voor. Sahin lijkt kwa spel wel een beetje op Fabregas.
hij is kaal nuquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:04 schreef Siemerink het volgende:
Die ene Gunnlaugsson doet het best aardig bij Fimleikafélag Hafnarfjarðar.
Dat was ie in het begin ja, nu al een tijdje niet meer hoor...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:50 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Aan het begin van het seizoen was hij idd nog beter. Toch vind ik hem bij vlagen briljant. Tevens is fer een andere type speler meer een 'breker' zou wel op positie landzaat kunnen..maja daar vind ik het nog te vroeg voor. Sahin lijkt kwa spel wel een beetje op Fabregas.
Alleen daarom hoop ik al dat winnen, wat een trieste gasten zeg. en maar niet kunnen winnen in rotterdamquote:Voorbeschouwing dordt-noord - NAC
Scheepsschrobbers, droeftoeters uit zuid, kakkerlakken, wandelende nageboortes…: het mag duidelijk zijn dat de parel van het zuiden “mag” aantreden tegen die club uit dordt-noord.
Dankzij wederom een o zo fijne loting, mogen we fijn met z’n allen naar de kuip.
Uiteraard moet je “allen” met een korreltje zout nemen, aangezien f’noord zo genereus was om maar liefst 1600 kaarten ter beschikking te stellen. Dat allemaal onder het mom van veiligheid en de hautaine gedachte dat de kuip toch wel uitverkocht zou zijn.
Uitverkocht is de kuip zeker, als je het vanuit uitvak-logica bekijkt. Die was in 7 minuten uitverkocht, de andere 37000 kaarten gaan iets minder snel…
Dordt-noord dus. Een club die bij de meeste van ons lichtelijke agressie-aanvallen oproept
John de wolf, “andre van duin”, fraser, hersendode stuiterballen die de ei-tribune bestormden, altijd met geluk winnen (al dan niet met hulp van hun scheidsrechtersvriendje blankenstein feyenoordzwijn) en de toon is alweer gezet.
Dordt-noord en Breda zal nooit goed samengaan.
Tel hierbij op, dat we al jaren en jaren met smart wachten op die ene overwinning in de kuip en het mag duidelijk zijn dat er ook nog eens een behoorlijk hoeveelheid frustratie is blijven hangen.
Ook dit jaar, zou het jaar moeten zijn, waarbij eindelijk die overwinning gehaald gaat worden in de kuip.
De competitiewedstrijd was er 1 om snel te vergeten, maar daarna is NAC alleen maar beter gaan draaien en zijn de resultaten bij dordt-noord alleen maar gaan tegenvallen.
Het feit dat NAC slechts 1 punt achterstaat op de ranglijst, spreekt boekdelen.
Aangezien dordt-noord daarnaast ook nog eens zo’n beetje zijn hele voorhoede mist, mag het inmiddels duidelijk zijn dat ze in de kuip niet echt lekker in hun vel zitten.
Voetballen met de handrem erop en toch de punten in Breda houden. Dat is kort samengevat, wat de parel van het zuiden het publiek voorschotelde afgelopen zaterdag tegen excelsior.
Ook dat is een kunst en het zal niemand verbazen dat de 11 die vanavond starten in ieder geval geen motivatie nodig hebben.
Welke elf dat zullen zijn, is nog niet helemaal duidelijk aangezien Penders, Ammi, Idabdelhay en Amoah weer opgelapt zijn.
Keuzes te over voor Ernie Brandts…!
Dit NAC heeft al een aantal “testcases” achter de rug, maar vanavond heeft men echt “examen”.
De elf op het veld kunnen geschiedenis schrijven en weten allemaal dat vanavond de ultieme kans hiervoor aanwezig is.
Als NAC goed gebruik maakt van de ruimte op de flanken en als NAC gewoon brutaal voetbalt, dan…
HUP NAC
Bron : De Rat
Sterk stuk prozaquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Alleen daarom hoop ik al dat winnen, wat een trieste gasten zeg. en maar niet kunnen winnen in rotterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |