Daar geloof ik helemaal niks van.quote:Op maandag 17 maart 2008 08:05 schreef Luni het volgende:
[..]
Inderdaaad, weer een hoop hausanna, maar je stond de 1e helft behoorlijk onder druk tegen VVV, een degradatiekandidaat.
Maar als je zo de programma's van de Top 3 ziet zijn er nog mogelijkheden voor de titel, maar daar ga ik absoluut niet van uit!
Je weet het nooitquote:Op maandag 17 maart 2008 09:18 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Daar geloof ik helemaal niks van.
Stel dat ajax wint woensdag, dan moet en ajax en psv 2 keer verliezen waarbij psv dan ook nog in een derde wedstrijd maximaal gelijk mag spelen.
En dan heb ik het nog niet over het feit dat wij vervolgens alle wedstrijden nog moeten winnen...
Nee hoor, die titel hebben we al een tijdje geleden vergooid met rare opstellingen, wissels en een kut-mentaliteit. Onbegrijpelijk als je de stand ziet en nagaat welke wedstrijden we hebben weg gegooid.
Ja, dacht t wel.quote:Op maandag 17 maart 2008 10:14 schreef Luni het volgende:
[..]
Je weet het nooit
Maar net wat je hierboven schrijft, gewoon voor beker en plee offs gaan. Zijn de PO's na de bekerfinale?
Als je de beker wint kan je lekker zonder druk voetballen, maar ja das nog ver weg, morgen eerst maar eens van NAC winnen.quote:
Nee, maar als je in de PO staat met de beker op zak voetbalt het wel wat lekkerder.quote:Op maandag 17 maart 2008 12:54 schreef TJDoornbos het volgende:
Alles op zowel de beker als de PO en niet zeggen jah, eerst de beker winnen en dan zien we wel want dan ben je zuur als je die verliest.
Persoonlijk denk ik dat zo'n beker een stuk minder lekker voetbaltquote:Op maandag 17 maart 2008 13:20 schreef Luni het volgende:
[..]
Nee, maar als je in de PO staat met de beker op zak voetbalt het wel wat lekkerder.
Der staat 1 PL team in de halve finale en die staan 6e!quote:Op zondag 16 maart 2008 22:42 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Nogmaals : er zit een ongeloofelijk 'gat' tussen de titel en de beker helaas, het is hier geen Engeland.
Ach ja, des te meer plek voor die Naccers.quote:Op maandag 17 maart 2008 15:02 schreef jorienvdherik het volgende:
triest dat niet al uitverkocht is, zo halve finale
quote:Op maandag 17 maart 2008 19:55 schreef jorienvdherik het volgende:
27.000 verkocht
nee finale tegen heracles, en dan vernederen met 5-0
Ik snap jou echt niet. Elke week heb je het over het vernederen van kleine clubjes, maar elke week zit je ook weer te zeiken hoe slecht het was (terecht naar mijn mening). Echt onbegrijpelijk ben jij.quote:Op maandag 17 maart 2008 19:29 schreef jorienvdherik het volgende:
voor die mensen die nog NOOIT hun club hebben zien winnen in de kuip
quote:Lurling wil De Kuip stil krijgen
Geschreven op maandag, 17 maart om 18:33
Anthony Lurling speelde ruim vijftig competitieduels in het tenue van Feyenoord, maar groeide nimmer uit tot publiekslieveling. Zijn vooruitgesnelde imago van ’matennaaier’ werkte in Rotterdam-Zuid tegen hem. Dinsdagavond hoopt hij zich met NAC ten koste van zijn oud-werkgever voor de finale van de KNVB-beker te plaatsen. “Ik vind dat we tegen Feyenoord een reële kans hebben”, stelt Lurling tegenover het ANP.”We zijn als ploeg veel verder dan die eerste wedstrijd in augustus. Jammer alleen dat we uit spelen, vooral voor onze fans.Breda is helemaal bekergek. Aan mij de taak om De Kuip stil te krijgen.’’
“Ik heb altijd heel sterk de drang gehad om mezelf te bewijzen, om iedereen te laten zien hoe goed ik kan voetballen. Zeker bij Feyenoord ging dat tegen mij werken. Ik wilde te graag, waardoor het juist niet ging. Helaas heb ik te weinig in De Kuip laten zien. Te vaak haalde ik mijn normale niveau niet. Gelukkig lukt dat bij NAC nu weer wel. Ik ben met de ploeg aan een heerlijk seizoen bezig.’’
“Ik ben vaak uitgescholden, eigenlijk al vanaf mijn eerste seizoen bij Heerenveen. Ik begreep daar altijd weinig van en vond het ook onterecht. Dat wilde ik graag op het veld rechtzetten, maar dat ging ten koste van mijn eigen spel. Toen ik 24, 25 jaar was, had ik veel moeite met al die vijandigheid. Maar nu lig ik er niet meer wakker van. Ik ben mentaal gehard. Ik word er nu juist scherper van.’’
Precies... Ik denk dat hij tijdens de wedstrijd aanstekers kan gaan sparen.quote:Op maandag 17 maart 2008 20:32 schreef Happel het volgende:
Lurling moet gewoon kapot. Geen goed woord over voor dat ventje.
Of bekers Amstel Light.quote:Op maandag 17 maart 2008 20:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Precies... Ik denk dat hij tijdens de wedstrijd aanstekers kan gaan sparen.
heb je de nieuwe uitzondering op de regel niet gehoord? Als je Lurling kan raken mag je gooienquote:Op maandag 17 maart 2008 20:36 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Of bekers Amstel Light.
'Het is ten strengste verboden om vloeistoffen op het veld gooien'.
quote:Op maandag 17 maart 2008 20:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
heb je de nieuwe uitzondering op de regel niet gehoord? Als je Lurling kan raken mag je gooien
Bij een voltreffer krijg je een seizoenskaart voor je leven...quote:Op maandag 17 maart 2008 20:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
heb je de nieuwe uitzondering op de regel niet gehoord? Als je Lurling kan raken mag je gooien
Ik had je raad opgevolgd tegen Zwolle.quote:
quote:Op maandag 17 maart 2008 20:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Precies... Ik denk dat hij tijdens de wedstrijd aanstekers kan gaan sparen.
Dan is de discussie over uefa cup of CL voorbij, jullie halen gewoon CL volgens Jorienquote:Op maandag 17 maart 2008 20:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Als jullie winnen, kunnen wij nog kampioen worden
Joh gewoon genoeg bier van te voren drinken, proef je het niet meerquote:
Die lult wel meer onzin, of was het je nog niet opgevallen?quote:Op maandag 17 maart 2008 22:11 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dan is de discussie over uefa cup of CL voorbij, jullie halen gewoon CL volgens Jorien
ja aardige fout van anpquote:
pardonquote:Op maandag 17 maart 2008 22:57 schreef Happel het volgende:
Het is maar de beker hoor, dat telt niet en is geen prijs.
Bij winst plaats je jezelf wel voor de Johan Cruijff schaal!quote:Op maandag 17 maart 2008 22:57 schreef Happel het volgende:
Het is maar de beker hoor, dat telt niet en is geen prijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |