Precies... Ik denk dat hij tijdens de wedstrijd aanstekers kan gaan sparen.quote:Op maandag 17 maart 2008 20:32 schreef Happel het volgende:
Lurling moet gewoon kapot. Geen goed woord over voor dat ventje.
Of bekers Amstel Light.quote:Op maandag 17 maart 2008 20:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Precies... Ik denk dat hij tijdens de wedstrijd aanstekers kan gaan sparen.
heb je de nieuwe uitzondering op de regel niet gehoord? Als je Lurling kan raken mag je gooienquote:Op maandag 17 maart 2008 20:36 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Of bekers Amstel Light.
'Het is ten strengste verboden om vloeistoffen op het veld gooien'.
quote:Op maandag 17 maart 2008 20:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
heb je de nieuwe uitzondering op de regel niet gehoord? Als je Lurling kan raken mag je gooien
Bij een voltreffer krijg je een seizoenskaart voor je leven...quote:Op maandag 17 maart 2008 20:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
heb je de nieuwe uitzondering op de regel niet gehoord? Als je Lurling kan raken mag je gooien
Ik had je raad opgevolgd tegen Zwolle.quote:
quote:Op maandag 17 maart 2008 20:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Precies... Ik denk dat hij tijdens de wedstrijd aanstekers kan gaan sparen.
Dan is de discussie over uefa cup of CL voorbij, jullie halen gewoon CL volgens Jorienquote:Op maandag 17 maart 2008 20:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Als jullie winnen, kunnen wij nog kampioen worden
Joh gewoon genoeg bier van te voren drinken, proef je het niet meerquote:
Die lult wel meer onzin, of was het je nog niet opgevallen?quote:Op maandag 17 maart 2008 22:11 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dan is de discussie over uefa cup of CL voorbij, jullie halen gewoon CL volgens Jorien
ja aardige fout van anpquote:
pardonquote:Op maandag 17 maart 2008 22:57 schreef Happel het volgende:
Het is maar de beker hoor, dat telt niet en is geen prijs.
Bij winst plaats je jezelf wel voor de Johan Cruijff schaal!quote:Op maandag 17 maart 2008 22:57 schreef Happel het volgende:
Het is maar de beker hoor, dat telt niet en is geen prijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |