Jezus wat kan jij overdrijven zegquote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Eindelijk ben ik met een goed gevoel De Kuip uit gegaan. Voor het eerst sinds 2 december heb ik een goed Feyenoord gezien. Dat weer lekker veel goals heeft gemaakt.
Alleen Greene kan echt niet verdedigen. wat een drama die gast. Naar voren lopen ziet er wel tof uit van hem.
Dinsdag wedstrijd van het jaar.
2e helft was echt goed. Bij vlagen gewoon champagnevoetbal
Die 4-1 was zo mooi , hakje van mols en hoppa , mooi afgemaakt door sahin.
Mols is een betere voetballer als Makaay. Een team heeft meer aan Mikey als aan Roy. Alleen Roy is een betere afmaker.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:48 schreef sjimz het volgende:
Wie mist Makaay als je Mols hebt!
ik wel bij de goal van sahin.quote:Op zondag 16 maart 2008 00:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jezus wat kan jij overdrijven zeg![]()
Zoals er aan het begin van het seizoen getikt werd heb ik vandaag bij lange na niet gezien.
Jij bent echt grappig.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Eindelijk ben ik met een goed gevoel De Kuip uit gegaan. Voor het eerst sinds 2 december heb ik een goed Feyenoord gezien. Dat weer lekker veel goals heeft gemaakt.
Alleen Greene kan echt niet verdedigen. wat een drama die gast. Naar voren lopen ziet er wel tof uit van hem.
Dinsdag wedstrijd van het jaar.
2e helft was echt goed. Bij vlagen gewoon champagnevoetbal
Die 4-1 was zo mooi , hakje van mols en hoppa , mooi afgemaakt door sahin.
quote:Op zondag 16 maart 2008 00:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als hij elke week zo speelt als vandaag, dan moet hij mee naar het EK.
Vanzelfsprekend. Een nominatie voor wereldspeler van het jaar lijkt me ook op z'n plaats.quote:Op zondag 16 maart 2008 00:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als hij elke week zo speelt als vandaag, dan moet hij mee naar het EK.
Talent van het jaar lijkt me ook in de knip. Hij kan zo nog twintig jaar mee.quote:Op zondag 16 maart 2008 00:13 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Een nominatie voor wereldspeler van het jaar lijkt me ook op z'n plaats.
Is die Mamputa niet iets voor Feyenoord?quote:Op zondag 16 maart 2008 00:44 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Dinsdag aub Bahia voor Greene. Wat een drama is die gozer. Ik zie het somber in dinsdag.
Dat hebben de meeste mensenquote:Op zondag 16 maart 2008 00:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Is die Mamputa niet iets voor Feyenoord?
Die gast heeft twee longen.
Bahia en Greene ook hoorquote:Op zondag 16 maart 2008 00:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Is die Mamputa niet iets voor Feyenoord?
Die gast heeft twee longen.
En Twente heeft er minder dan wij.quote:Op zondag 16 maart 2008 01:27 schreef De.Kromme het volgende:
Overigens lopen we hier zo hard te kankeren op Timmer en onze verdedigers, maar intussen hebben we op PSV na de minste tegengoals van de competitie.
Tegen wie moeten jullie in de beker?quote:
Mm ik weet het niet, straks ging ie de sfeer weer verzieken.quote:Van Hooijdonk: "Ik ben fit genoeg"
ROTTERDAM - Feyenoord is bij de zoektocht naar een vervanger voor Roy Makaay voorbijgegaan aan Pierre van Hooijdonk. De afgezwaaide spits stond open voor een tijdelijke rentree. ,,Als ik de club daarmee had kunnen helpen, zou ik daar zeker over nagedacht hebben."
Volgens technisch directeur Peter Bosz was Van Hooijdonk geen optie. ,,Geen moment overwogen. Het kan niet zo zijn, dat je een jaar niks doet en je dan in één keer fit genoeg bent voor duels op dit niveau."
Van Hooijdonk: ,,Ik was fit genoeg als pinchhitter achter Mols. Ik ben goed in conditie, speel en train wekelijks bij de amateurs, spring vaak bij op de training van Excelsior, waar ik stage loop, en train voor de Roparun, een estafetterace van Parijs naar Rotterdam. Maar als het niet aan de orde is gekomen bij Feyenoord houdt het op."
Is al gepost...quote:Op zondag 16 maart 2008 13:15 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Mm ik weet het niet, straks ging ie de sfeer weer verzieken.
Ik zie het nu ja, maar ik ga niet op elke link van Jorien klikkenquote:
Met Mikey hebben we meer kans op de titel als met Makaay.quote:Op zondag 16 maart 2008 13:25 schreef TJDoornbos het volgende:
Tweede helft was goed, zelfs Lucius was goed bezig.
Vraag me af waarom Bert voor Fer als spits koos, al deed Fer het goed. Onverwacht een makkie. Mols deed het prima maar met Mols als spits red je ook geen titelkansen hoor.
Dat nummer op dat Calimero deuntje?quote:Op zondag 16 maart 2008 13:29 schreef jorienvdherik het volgende:
iemand die al weet hoe dat nummer heet, dat voor opkomst gedraaid werdB?
echt net voor de spelers veld opkwamen, een trance/hardstyle achtig nummerquote:Op zondag 16 maart 2008 13:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat nummer op dat Calimero deuntje?
Denk dat als ze samen spelen allebei sterker zijn dan 1 van beide in de spits. Ze vullen elkaar aan vind ik.quote:Op zondag 16 maart 2008 13:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Met Mikey hebben we meer kans op de titel als met Makaay.
De champ?quote:Op zondag 16 maart 2008 13:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
echt net voor de spelers veld opkwamen, een trance/hardstyle achtig nummer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |