Een kinderhand is gauw gevuld.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Eindelijk ben ik met een goed gevoel De Kuip uit gegaan. Voor het eerst sinds 2 december heb ik een goed Feyenoord gezien. Dat weer lekker veel goals heeft gemaakt.
Alleen Greene kan echt niet verdedigen. wat een drama die gast. Naar voren lopen ziet er wel tof uit van hem.
Dinsdag wedstrijd van het jaar.
2e helft was echt goed. Bij vlagen gewoon champagnevoetbal
Die 4-1 was zo mooi , hakje van mols en hoppa , mooi afgemaakt door sahin.
quote:
Inderdaad ik dacht precies het het zelfde.quote:Op zondag 16 maart 2008 13:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik snapte de wissels van gister totaal niet. Waarom wisselde Bert een aanvaller en een aanvallende middenvelder voor 2 verdedigende middenvelders? Ik snap wel dat hij Fer in de spits wil proberen (omdat hij groot en sterk is), maar waarom haal je Hagary en Pedro er dan bij? Ik mag toch hopen dat die het beter kunnen doen in de spits als Fer. Want dat is toch echt een verdedigende middenvelder.
Gister was het echt een wedstrijd om die 2 te proberen. Nu weet je nog steeds niet of ze het niveau een beetje aankunnen.
ook op JJ / FFquote:Op zondag 16 maart 2008 14:56 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
Wat was er aan de hand? Zag opeens een gele zwerm op w4
En met ons nog 40.000.quote:Op zondag 16 maart 2008 15:04 schreef Luni het volgende:
[..]
Inderdaad ik dacht precies het het zelfde.
quote:Op zondag 16 maart 2008 16:31 schreef TC03 het volgende:
PSV speelt gelijk. Als Ajax woensdag wint staan wij zes punten achter op PSV, met nog 5 wedstrijden te gaan, en wij hebben het makkelijkste programma. Wie weet.![]()
Zes punten in één weekend had ik ons ook wel gegund.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:41 schreef pfaf het volgende:
Jammer van die goal in de 93e minuut, ik had jullie wel 3 punten gegund. Aan de andere kant is een punt uit Kerkrade niet zo slecht.
Thx.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:41 schreef pfaf het volgende:
Jammer van die goal in de 93e minuut, ik had jullie wel 3 punten gegund. Aan de andere kant is een punt uit Kerkrade niet zo slecht.
Sorry, met al die PSV-ers in dit topic was ik even in de war.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zes punten in één weekend had ik ons ook wel gegund.
Al die PSV'ers?quote:Op zondag 16 maart 2008 16:45 schreef pfaf het volgende:
[..]
Sorry, met al die PSV-ers in dit topic was ik even in de war.
quote:Op zondag 16 maart 2008 16:41 schreef pfaf het volgende:
geeen probleem manquote:Op zondag 16 maart 2008 16:41 schreef pfaf het volgende:
Die users die liever hebben dat PSV kampioen wordt dan Feyenoord. Die. Er post er zojuist één boven me.quote:
NAC walst over Feyenoord heen ja.quote:Op zondag 16 maart 2008 17:39 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Het is de 30e ja, maar gehaktdag...?
ik hoef hier 10 km van de kuip niet al die ajax fans te zien juichen hoorquote:Op zondag 16 maart 2008 17:01 schreef EnactedChaos het volgende:
Nou, voor ons zou het eigenlijk beter zijn (asl we zelf geen kampioen worden natuurlijk...) als ajax kampioen zou worden. In die play offs hebben we tegen psv namelijk veel meer kans.
Toen PSV anders een maatje te groot.quote:Op zondag 16 maart 2008 18:47 schreef Daft-Punk het volgende:
en we hadden ook maar een beetje in vorm gebleven; al hadden we maar 70% van de vorm van het begin van het jaar... dan pak je gewoon zonder enige moeite de dubbel
Er had iemand een kaartje voor W3quote:Op zondag 16 maart 2008 14:56 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
Wat was er aan de hand? Zag opeens een gele zwerm op w4
Leuk mopjequote:Op zondag 16 maart 2008 16:51 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die users die liever hebben dat PSV kampioen wordt dan Feyenoord. Die. Er post er zojuist één boven me.
Ja, en PSV wint weer met 2-0 ondanks 30 kansen voor Ajax en jullie winnen wéér geen titelquote:Op zondag 16 maart 2008 17:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
NAC walst over Feyenoord heen ja.
Kolkka gaat vlammen tegen z'n oude ploeg en zal Bosz flink achter zijn oren laten krabben
ajax heeft jank fansquote:Op zondag 16 maart 2008 19:38 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ja, en PSV wint weer met 2-0 ondanks 30 kansen voor Ajax en jullie winnen wéér geen titel. En maar weer janken over het anti-voetbal van PSV en over jullie 'kut-team'.
Je bent wel erg positief. Het zijn talenten ja, maar nog geen supertalenten, dat moet nog blijken...quote:Op zondag 16 maart 2008 19:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met El Ahmadi? Feyenoord had toch een bod gedaan?
Van mij hoeft hij niet persé te komen. Een leuke voetballer hoor, maar we hebben in Fer en Wijnaldum 2 supertalenten lopen die ook aan spelen toe moeten komen. Vooral Fer zie ik ver komen.
Coolsingel, here we come!quote:Op zondag 16 maart 2008 16:36 schreef TC03 het volgende:
Feyenoord:
Sparta - Feyenoord
NAC - Feyenoord
Feyenoord - FC Utrecht
Willem II - Feyenoord
Feyenoord - Roda JC
Ajax:
PSV-Ajax
FC Twente-Ajax
SC Heerenveen-Ajax
Ajax-De Graafschap
FC Groningen-Ajax
Ajax-Heracles
PSV:
PSV - Ajax
PSV - FC Groningen
NEC - PSV
PSV - Heracles
PSV - FC Twente
Vitesse - PSV
Bertus, we worden kampioen.
Laat Feyenoord eerst dinsdag maar eens winnen van Nac, dan maar weer eens verder kijken. Want met de wedstrijden tegen Heracles en Excelsior in het achterhoofd, ben ik niet zo overtuigd van dat 'makkelijke' programma.quote:
Als Mikey speelt ben ik wel overtuigd.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:25 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Laat Feyenoord eerst dinsdag maar eens winnen van Nac, dan maar weer eens verder kijken. Want met de wedstrijden tegen Heracles en Excelsior in het achterhoofd, ben ik niet zo overtuigd van dat 'makkelijke' programma.
Ik vond Mols ook goed spelen, maar zoals van Marwijk zelf al zegt.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als Mikey speelt ben ik wel overtuigd.
quote:''Ik heb nog maar vijftien man over. We moeten zorgen dat we fit blijven en zullen dinsdag heel scherp moeten zijn.''
Daar waren ze op Z ook mee bezig. Kom aanlopen, wilde dat wijf mijn kaart zien. Heb haar maar vriendelijk vertelt op te kankeren. Wat ze na een tijdje ook deed, want ze had niet echt veel succes met haar vraag.quote:
Jammer dat dat voor de competitie wellicht wel opgaat, maar dat de bekerwedstrijden toch altijd weer bewijzen dat dat hele andere wedstrijden kunnen zijn.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:36 schreef jorienvdherik het volgende:
nac heeft nog nooit gewonnen in de kuip. dat gaat ze ook nooit lukken
Grapje is nou wel leuk geweest, DKquote:Op zondag 16 maart 2008 21:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als Mikey speelt ben ik wel overtuigd.
Wel ten koste van 'alles', de play-offs winnen we toch niet en een prijs erbij zou Feyenoord goed doen, ook al is het maar de beker.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Winnen is noodzaak, maar niet ten koste van alles wat mij betreft (dus geen blessures ajb).
'Ook al is het maar de beker'.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:55 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Wel ten koste van 'alles', de play-offs winnen we toch niet en een prijs erbij zou Feyenoord goed doen, ook al is het maar de beker.
Waarom nou weer een jood? Die prijs is in Nederland nou eenmaal weinig waard, helaas.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:06 schreef Happel het volgende:
[..]
'Ook al is het maar de beker'.
Hou toch op, je lijkt wel een jood.
Pffquote:Op zondag 16 maart 2008 22:20 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik vind eerder beker belangrijker dan Cl PL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |