Een kinderhand is gauw gevuld.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Eindelijk ben ik met een goed gevoel De Kuip uit gegaan. Voor het eerst sinds 2 december heb ik een goed Feyenoord gezien. Dat weer lekker veel goals heeft gemaakt.
Alleen Greene kan echt niet verdedigen. wat een drama die gast. Naar voren lopen ziet er wel tof uit van hem.
Dinsdag wedstrijd van het jaar.
2e helft was echt goed. Bij vlagen gewoon champagnevoetbal
Die 4-1 was zo mooi , hakje van mols en hoppa , mooi afgemaakt door sahin.
quote:
Inderdaad ik dacht precies het het zelfde.quote:Op zondag 16 maart 2008 13:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik snapte de wissels van gister totaal niet. Waarom wisselde Bert een aanvaller en een aanvallende middenvelder voor 2 verdedigende middenvelders? Ik snap wel dat hij Fer in de spits wil proberen (omdat hij groot en sterk is), maar waarom haal je Hagary en Pedro er dan bij? Ik mag toch hopen dat die het beter kunnen doen in de spits als Fer. Want dat is toch echt een verdedigende middenvelder.
Gister was het echt een wedstrijd om die 2 te proberen. Nu weet je nog steeds niet of ze het niveau een beetje aankunnen.
ook op JJ / FFquote:Op zondag 16 maart 2008 14:56 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
Wat was er aan de hand? Zag opeens een gele zwerm op w4
En met ons nog 40.000.quote:Op zondag 16 maart 2008 15:04 schreef Luni het volgende:
[..]
Inderdaad ik dacht precies het het zelfde.
quote:Op zondag 16 maart 2008 16:31 schreef TC03 het volgende:
PSV speelt gelijk. Als Ajax woensdag wint staan wij zes punten achter op PSV, met nog 5 wedstrijden te gaan, en wij hebben het makkelijkste programma. Wie weet.![]()
Zes punten in één weekend had ik ons ook wel gegund.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:41 schreef pfaf het volgende:
Jammer van die goal in de 93e minuut, ik had jullie wel 3 punten gegund. Aan de andere kant is een punt uit Kerkrade niet zo slecht.
Thx.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:41 schreef pfaf het volgende:
Jammer van die goal in de 93e minuut, ik had jullie wel 3 punten gegund. Aan de andere kant is een punt uit Kerkrade niet zo slecht.
Sorry, met al die PSV-ers in dit topic was ik even in de war.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zes punten in één weekend had ik ons ook wel gegund.
Al die PSV'ers?quote:Op zondag 16 maart 2008 16:45 schreef pfaf het volgende:
[..]
Sorry, met al die PSV-ers in dit topic was ik even in de war.
quote:Op zondag 16 maart 2008 16:41 schreef pfaf het volgende:
geeen probleem manquote:Op zondag 16 maart 2008 16:41 schreef pfaf het volgende:
Die users die liever hebben dat PSV kampioen wordt dan Feyenoord. Die. Er post er zojuist één boven me.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |