ik wil een prijs in de kastquote:Op zondag 16 maart 2008 22:24 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Pff. Ja, minimaal 10 miljoen euro verdienen en meedoen in het grootste Europese toernooi is ook niets vergeleken met de geweldige Nederlandse beker.
Maar goed, dit jaar zou ik liever zien dat Feyenoord voluit voor de beker gaat omdat ik denk dat ze weinig kans maken tegen Ajax en Heerenveen.
Iets verder denken dan dat is te moeilijk?quote:Op zondag 16 maart 2008 22:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik wil een prijs in de kast
en me klem zuipen op de coolsingel 27 april + huldiging op stadhuis
Pleur toch op zegquote:Op zondag 16 maart 2008 22:24 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ja, minimaal 10 miljoen euro verdienen en meedoen in het grootste Europese toernooi is ook niets vergeleken met de geweldige Nederlandse beker.
quote:Duidelijke Been: 'Ik blijf NEC trouw'
Mario Been is niet van plan om NEC de rug toe te keren. De trainer wordt veelvuldig genoemd als kandidaat voor het hoofdcoachschap van Feyenoord, maar deze optie heeft hij zelf van tafel geveegd. Ook zegt de Rotterdammer nooit door de Stadionclub hierover te zijn benaderd. "Ik blijf NEC trouw om de doodeenvoudige reden dat NEC twee maanden geleden mijn contract verlengde toen we op de voorlaatste plaats stonden", verklaart Been in een gesprek met RTV Rijnmond.
De coach denkt dat Feyenoord al druk met kandidaten bezig is, aangezien hij nooit een signaal vanuit De Kuip heeft ontvangen. “Als Feyenoord nu nog zou komen zou het van weinig visie getuigen. Als je nu nog met een trainer moet gaan spreken over de vervanging van Bert van Marwijk ben je rijkelijk laat.”
De oud-speler van Feyenoord heeft in Nijmegen nog een contract tot en met de zomer van 2010.
Weinig waard? Wat bedoel je daar nou weer mee? Het is de enige prijs naast het kampioenschap in Nederland en iedereen wil dat ding winnen. Het is genoeg waard. God, wat een gejank.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:17 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Waarom nou weer een jood? Die prijs is in Nederland nou eenmaal weinig waard, helaas.
genoeg voor een coolsingel ?quote:Op zondag 16 maart 2008 22:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Weinig waard? Wat bedoel je daar nou weer mee? Het is de enige prijs naast het kampioenschap in Nederland en iedereen wil dat ding winnen. Het is genoeg waard. God, wat een gejank.
Onze basis is niets minder dan die van jullie, jullie hebben alleen 2 spitsen die altijd en overal scoren.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Pleur toch op zeg.
Met dit spelersmateriaal moet je gewoon blij zijn dat je een Uefa Cup ticket weet te bemachtigen. Meer zit er dan ook niet in.
Nogmaals : er zit een ongeloofelijk 'gat' tussen de titel en de beker helaas, het is hier geen Engeland.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Weinig waard? Wat bedoel je daar nou weer mee? Het is de enige prijs naast het kampioenschap in Nederland en iedereen wil dat ding winnen. Het is genoeg waard. God, wat een gejank.
Slaat nergens op wat je zegt, sorry. Vergelijking met Engeland slaat ook als een tang op een varken.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:42 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Nogmaals : er zit een ongeloofelijk 'gat' tussen de titel en de beker helaas, het is hier geen Engeland.
De beker is zeker leuk hoor, maar staat gewoon in alle opzichten op de 3e plek na het winnen van de competitie en na het winnen van de CL-PO's.
En waarom slaat het nergens op?quote:Op zondag 16 maart 2008 22:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Slaat nergens op wat je zegt, sorry. Vergelijking met Engeland slaat ook als een tang op een varken.
makaay, gio kwamen ook zonder dat er prijzen waren vorig seizoenquote:Op zondag 16 maart 2008 22:51 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
En waarom slaat het nergens op?
Als je liever de beker wint en UEFA Cup speelt dan de PO's wint en CL speelt, ben je gewoon niet goed bij je hoofd.
Denk je nou echt dat een speler bij z'n clubkeuze ook maar een fuck geeft om of die club vorig jaar de beker won? Om over de financieen nog maar te zwijgen... Als er 1 club veel geld kan gebruiken zijn wij het wel.
En die vergelijking : in Engeland is de beker bijna evenveel waard als de titel, in Nederland is dat niet zo. Waarom denk je dat clubs als Utrecht die beker zo vaak pakken?
En waarom denk je dat die kwamen?quote:Op zondag 16 maart 2008 22:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
makaay, gio kwamen ook zonder dat er prijzen waren vorig seizoen
Mijn god, debiel.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:01 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
En waarom denk je dat die kwamen?
Bosz : "Jaaa we hebben grote plannen, binnen 1 of 2 jaar gaan we de KNVB beker winnen! En we kunnen de UEFA Cup dan zelfs in!!!"
De aankopen : "Wow, dat klinkt erg goed, nu komen we zeker naar Feyenoord!"..
Waar heb jij het over, man!!! Het gaat er niet om wat iemand liever heeft. Het gaat erom dat een club en haar supporters prijzen willen winnen. Elke prijs! Of dat nou de beker, het kampioenschap, de C(?)L of de UEFA Cup is.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:51 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
En waarom slaat het nergens op?
Als je liever de beker wint en UEFA Cup speelt dan de PO's wint en CL speelt, ben je gewoon niet goed bij je hoofd.
Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen.quote:Denk je nou echt dat een speler bij z'n clubkeuze ook maar een fuck geeft om of die club vorig jaar de beker won? Om over de financieen nog maar te zwijgen... Als er 1 club veel geld kan gebruiken zijn wij het wel.
Ja, zijn wanhopige relaas blijft maar terugkomen. En dat moet allemaal vandaag gebeuren, want anders is het te laat voor Feijenoord. Gaan we helemaal naar de klote...quote:Op zondag 16 maart 2008 23:08 schreef TC03 het volgende:
Der.Kromme heeft last van cirkelredenering. Wat is het idee nou? De PO winnen, waardoor je CL speelt, waardoor er betere spelers komen, waardoor je een prijs kan winnen, maar die prijs maakt niet uit omdat spelers er niks om geven?Een prijs is een prijs.
Ik laat alleen maar even zien dat Jorien onzin lult.quote:
Natuurlijk wil een club prijzen winnen, maar helaas hebben we in Nederland play-offs en ondanks dat je daar geen tastbare prijs voor krijgt; beschouwt elke speler, elke trainer en elke enigszins normaal denkende supporter in Nederland het winnen van die CL-play-offs als een grotere 'prijs' dan de beker. Puur om de gevolgen voor het seizoen daarna.quote:Waar heb jij het over, man!!! Het gaat er niet om wat iemand liever heeft. Het gaat erom dat een club en haar supporters prijzen willen winnen. Elke prijs! Of dat nou de beker, het kampioenschap, de C(?)L of de UEFA Cup is.
Deelname aan de CL is belangrijker.quote:Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen.Waar heb je het over, hahaha. Het gaat er toch niet om wat een speler denkt over een club, wanneer hij daar eventueel tekent? Het gaat erom dat er een prijs gewonnen wordt. De beker is een (grote) prijs in Nederland, dus moet Feijenoord voor zoiets gaan.
Jij wilt tot het rijtje Utrecht, Twente en Heerenveen horen. Prima, maar zijn ook mensen die aan willen sluiten bij PSV en Ajax.quote:Dat gehuil om play-offs, C(?)L, geld en nieuwe spelers. Houd toch eens op.
Dat zeg ik toch ook?quote:We gaan gewoon de play-offs in en zien wel waar we eindigen. Dat gestresste gedoe van jou altijd.
Jou had ik slimmer ingeschat. Een prijs is geen prijs, ik win liever 5 keer de competitie dan 15 keer de beker.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:08 schreef TC03 het volgende:
Der.Kromme heeft last van cirkelredenering. Wat is het idee nou? De PO winnen, waardoor je CL speelt, waardoor er betere spelers komen, waardoor je een prijs kan winnen, maar die prijs maakt niet uit omdat spelers er niks om geven?Een prijs is een prijs.
Ik zal ook de eerste zijn om toe te geven dat het landskampioenschap belangrijker is, maar de beker is gewoon een prijs en daar moet je vol voor gaan.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:20 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Jou had ik slimmer ingeschat. Een prijs is geen prijs, ik win liever 5 keer de titel dan 15 keer de beker.
En er hoeven geen goede spelers te komen om de KNVB beker te winnen, maar voor succes in Europa en succes in de Nederlandse competitie.
Dat zeg ik toch ook letterlijk?quote:Op zondag 16 maart 2008 23:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik zal ook de eerste zijn om toe te geven dat het landskampioenschap belangrijker is, maar de beker is gewoon een prijs en daar moet je vol voor gaan.
Dat wel. Maar waarom doe je dan zo kleinerend tegenover de beker? Snap het niet helemaal.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:26 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook?.
Maar dat is vooral omdat dit seizoen de haalbaarheid van de beker groter is dan die van de PO's. Maar als ik kon kiezen tussen een van die 2 zou ik uiteraard voor het winnen van de PO's gaan, ondanks dat je daar geen beker of schaal voor krijgt.
Kleinerend in vergelijking met de andere 2 prijzenquote:Op zondag 16 maart 2008 23:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat wel. Maar waarom doe je dan zo kleinerend tegenover de beker? Snap het niet helemaal.
Nee, jij bent lekker bezig.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:15 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ik laat alleen maar even zien dat Jorien onzin lult.
Oh, ik ben geen normaal denkende supporter, omdat ik de beker tastbaarder vind dan het 'winnen' van de play-offs.quote:Natuurlijk wil een club prijzen winnen, maar helaas hebben we in Nederland play-offs en ondanks dat je daar geen tastbare prijs voor krijgt; beschouwt elke speler, elke trainer en elke enigszins normaal denkende supporter in Nederland het winnen van die CL-play-offs als een grotere 'prijs' dan de beker. Puur om de gevolgen voor het seizoen daarna.
Nee, dat is het niet.quote:Deelname aan de CL is belangrijker.
Wil ik ook, maar ik zit er niet de godganse dag over te janken en te kankeren. Is ook totaal geen reden toe, al zal jij dat anders zien.quote:Jij wilt tot het rijtje Utrecht, Twente en Heerenveen horen. Prima, maar zijn ook mensen die aan willen sluiten bij PSV en Ajax.
Ik zeg wat elke supporter in Nederland zou zeggen, alleen bij Feyenoord zien ze het belang van de CL niet in.quote:
quote:Oh, ik ben geen normaal denkende supporter, omdat ik de beker tastbaarder vind dan het 'winnen' van de play-offs.
Nee, blijkbaar interesseert het sportieve succes van je club je zo weinig dat je er niet eens over wilt discusseren.quote:Wat heeft het nog voor zin om met jou in discussie te gaan.
quote:Nee, dat is het niet.
Ik kanker er niet over, ik haakte in op een opmerking van iemand hier.quote:Wil ik ook, maar ik zit er niet de godganse dag over te janken en te kankeren. Is ook totaal geen reden toe, al zal jij dat anders zien.
Hahahahaha.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:41 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ik zeg wat elke supporter in Nederland zou zeggen, alleen bij Feyenoord zien ze het belang van de CL niet in.
NOU EN!quote:. Ik vind de beker ook tastbaarder. Maar niet meer waard, veel minder zelfs. Er zitten namelijk geen sportieve of financiele gevolgen aan, aangezien ik het behalen van UEFA Cup-voetbal iets vanzelfsprekends vind voor een club als Feyenoord.
Ik discussieer er ook nooit over met jou, hè.quote:Nee, blijkbaar interesseert het sportieve succes van je club je zo weinig dat je er niet eens over wilt discusseren.
Logisch, hè. Ik win liever prijzen, dan dat we CL spelen. CL is geen prijs. En wat boeit Camp Nou en San Siro in godsnaam. Ga erheen als je het zo graag wilt zien.quote:.
.
.
Ja logisch hoor, wie wil er nou in Camp Nou en San Siro spelen als je ook heel Nederland jaloers kunt maken met de KNVB-beker in je prijzenkast en op een knollenveld tegen FC Zvcdfzefrs uit Wit-Rusland kunt spelen in de UEFA Cup?
Ik lees elke dag weer hetzelfde gehuil van jou.quote:Ik kanker er niet over, ik haakte in op een opmerking van iemand hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |