Dan stel ik mijn voorspelling even bij.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Vermoedelijke opstellingen:
Feyenoord: Timmer: Lucius, Bahia, Hofland, De Cler; Landzaat, Van Bronckhorst, Sahin; De Guzman, Mols en Bruins
Geen Greene
hoeveel bier heb jij op? Fer beter dan Sahinquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:26 schreef EnactedChaos het volgende:
En van Sahin worden we ook niet beter. Liever Fer bijvoorbeeld. Maar dat is Bert z'n lievelingetje niet. Let even op 'm aub. Die jongen kan nooit moe zijn aan het einde van de wedstrijd.
Hoop dat dat vanavond anders is.
juli 2009quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe lang heeft Lucius nog een contract?
Nou je het zegt, ga er meteen even eentje pakkenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:39 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
hoeveel bier heb jij op? Fer beter dan Sahin![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
omdat die de overwinning in almelo heeft gekostquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:19 schreef MarkNMGN het volgende:
Snap trouwens niet waarom Fer ineens zo uit de gratie is voor de RB-positie.
En hem dan gelijk maar op de bank zetten, terwijl Greene kans op kans krijgt.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
omdat die de overwinning in almelo heeft gekost
ferr zal niks zeggen, greene welquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:21 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
En hem dan gelijk maar op de bank zetten, terwijl Greene kans op kans krijgt.
Greene heeft niks te zeggen met zijnn voetbalkwaliteiten en josti-accent.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ferr zal niks zeggen, greene wel
Ik word van geen van beide vrolijk eerlijk gezegd. K speel nog liever met Lucius centraal achterin en Fer op rechts.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:25 schreef MarkNMGN het volgende:
Bahia is een véél betere mandekker dan Greene.
Zeg niet dat het top is, maar slechter dan Greene kan dan ook bijna niet...![]()
Ik ben juist bang dat het een wedstrijd wordt om snel te vergetenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:32 schreef MarkNMGN het volgende:
50% kans om te winnen vanavond denk ik, denk dat het wel een wedstrijd wordt om niet snel te vergeten.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:34 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik word van geen van beide vrolijk eerlijk gezegd. K speel nog liever met Lucius centraal achterin en Fer op rechts.
Aan het begin van het seizoen was hij idd nog beter. Toch vind ik hem bij vlagen briljant. Tevens is fer een andere type speler meer een 'breker' zou wel op positie landzaat kunnen..maja daar vind ik het nog te vroeg voor. Sahin lijkt kwa spel wel een beetje op Fabregas.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:59 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Nou je het zegt, ga er meteen even eentje pakken![]()
Maar Sahin is de Sahin niet meer van het begin van het seizoen hoor. Niks tegen Sahin op zich maar hij doet gewoon heel erg weinig. Let er maar eens op. Tegen vvv een helft op m gelet maar hij loopt op 5 vierkante meter rondjes en dat is het dan (een beetje overdreven natuurlijk).
Ik hoop dat het vanavond anders is maar anders heb je meer aan Fer
Sahin is een hele andere speler geworden dan in de voorbereiding,quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:50 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Aan het begin van het seizoen was hij idd nog beter. Toch vind ik hem bij vlagen briljant. Tevens is fer een andere type speler meer een 'breker' zou wel op positie landzaat kunnen..maja daar vind ik het nog te vroeg voor. Sahin lijkt kwa spel wel een beetje op Fabregas.
hij is kaal nuquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:04 schreef Siemerink het volgende:
Die ene Gunnlaugsson doet het best aardig bij Fimleikafélag Hafnarfjarðar.
Dat was ie in het begin ja, nu al een tijdje niet meer hoor...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:50 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Aan het begin van het seizoen was hij idd nog beter. Toch vind ik hem bij vlagen briljant. Tevens is fer een andere type speler meer een 'breker' zou wel op positie landzaat kunnen..maja daar vind ik het nog te vroeg voor. Sahin lijkt kwa spel wel een beetje op Fabregas.
Alleen daarom hoop ik al dat winnen, wat een trieste gasten zeg. en maar niet kunnen winnen in rotterdamquote:Voorbeschouwing dordt-noord - NAC
Scheepsschrobbers, droeftoeters uit zuid, kakkerlakken, wandelende nageboortes…: het mag duidelijk zijn dat de parel van het zuiden “mag” aantreden tegen die club uit dordt-noord.
Dankzij wederom een o zo fijne loting, mogen we fijn met z’n allen naar de kuip.
Uiteraard moet je “allen” met een korreltje zout nemen, aangezien f’noord zo genereus was om maar liefst 1600 kaarten ter beschikking te stellen. Dat allemaal onder het mom van veiligheid en de hautaine gedachte dat de kuip toch wel uitverkocht zou zijn.
Uitverkocht is de kuip zeker, als je het vanuit uitvak-logica bekijkt. Die was in 7 minuten uitverkocht, de andere 37000 kaarten gaan iets minder snel…
Dordt-noord dus. Een club die bij de meeste van ons lichtelijke agressie-aanvallen oproept
John de wolf, “andre van duin”, fraser, hersendode stuiterballen die de ei-tribune bestormden, altijd met geluk winnen (al dan niet met hulp van hun scheidsrechtersvriendje blankenstein feyenoordzwijn) en de toon is alweer gezet.
Dordt-noord en Breda zal nooit goed samengaan.
Tel hierbij op, dat we al jaren en jaren met smart wachten op die ene overwinning in de kuip en het mag duidelijk zijn dat er ook nog eens een behoorlijk hoeveelheid frustratie is blijven hangen.
Ook dit jaar, zou het jaar moeten zijn, waarbij eindelijk die overwinning gehaald gaat worden in de kuip.
De competitiewedstrijd was er 1 om snel te vergeten, maar daarna is NAC alleen maar beter gaan draaien en zijn de resultaten bij dordt-noord alleen maar gaan tegenvallen.
Het feit dat NAC slechts 1 punt achterstaat op de ranglijst, spreekt boekdelen.
Aangezien dordt-noord daarnaast ook nog eens zo’n beetje zijn hele voorhoede mist, mag het inmiddels duidelijk zijn dat ze in de kuip niet echt lekker in hun vel zitten.
Voetballen met de handrem erop en toch de punten in Breda houden. Dat is kort samengevat, wat de parel van het zuiden het publiek voorschotelde afgelopen zaterdag tegen excelsior.
Ook dat is een kunst en het zal niemand verbazen dat de 11 die vanavond starten in ieder geval geen motivatie nodig hebben.
Welke elf dat zullen zijn, is nog niet helemaal duidelijk aangezien Penders, Ammi, Idabdelhay en Amoah weer opgelapt zijn.
Keuzes te over voor Ernie Brandts…!
Dit NAC heeft al een aantal “testcases” achter de rug, maar vanavond heeft men echt “examen”.
De elf op het veld kunnen geschiedenis schrijven en weten allemaal dat vanavond de ultieme kans hiervoor aanwezig is.
Als NAC goed gebruik maakt van de ruimte op de flanken en als NAC gewoon brutaal voetbalt, dan…
HUP NAC
Bron : De Rat
Sterk stuk prozaquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Alleen daarom hoop ik al dat winnen, wat een trieste gasten zeg. en maar niet kunnen winnen in rotterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |