quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:45 plaatste k_man de eerste leuke, opmerkelijke foto van Funda:
Ik zoek - redelijk passief nog - naar een koophuisje. Dus ik hou funda goed in de gaten. Maar de foto's die je daar af en toe tegenkomt.... Neem nou deze woonkamer:
Nu jullie.
Blijft lachen.quote:
Eerder rugpijn denk ik als je aan de rechterkant in/uit bed wilt stappen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:09 schreef deedeetee het volgende:
In deze slaapkamer zou ik nou koppijn krijgen, de foto alleen al doet me zeer aan de ogen![]()
[ afbeelding ]
die houdt vast van een kleurrijk levenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:19 schreef BeejEm het volgende:
Je koopt een stuk of wat restpartijtjes tegels et voilą....![]()
[ afbeelding ]
ik weet het! ik weet het! Op de rand van de plantenbak!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:09 schreef -Robbedoes- het volgende:
Lekker tv kijken op de ...............
[ afbeelding ]
Misschien kunen ze combineren met deze kamerquote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:48 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
ik weet het! ik weet het! Op de rand van de plantenbak!
Lijkt wel de vloer van het zwembad bij Centerparcs, hihi.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:09 schreef -Robbedoes- het volgende:
[ afbeelding ]
Net een mortuariumquote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:09 schreef -Robbedoes- het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:43 schreef Bjoro het volgende:
[ afbeelding ]
Klik hier voor de rest van de foto's van dit stukje muur
Deze heb ik serieus bekeken (maar dan met verbouwing incl. veel verf buiten).quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:38 schreef Bjoro het volgende:
een tafeltje voor 2, alstublieft, het liefste bij het raam.....uitzicht op "een paar" fietsen geen bezwaar !
[ afbeelding ]
en dan nu ....het raam (en de fietsen dus) vanaf de buitenkant .......
[ afbeelding ]
Ik kom daar bij dat huis wel eens voor mijn werk. Als je er staat dan valt het nog reuze mee met de herrie. Het verkeer staat er vaak stil en het is best nog wel een stukje van je vandaan.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:42 schreef Knipoogje het volgende:
Zo op het eerste gezicht niets mis mee...wel beetje oud, maar hij is ook niet zo duur voor de Lier.
[ afbeelding ]
Van binnen valt het ook reuzemee...
[ afbeelding ]
Tot je op de kaart kijkt...
[ afbeelding ]
en realiseert wat er voor je deur stopt en weer optrekt, 5 banen breed, 24 uur per dag.
Dat is zowaar nog erger dan de muren van mijn huis!quote:Op zondag 16 maart 2008 18:18 schreef doeka het volgende:
Wat een leuk topic!
Ik kwam in mijn zoektocht deze tegen:
[ afbeelding ]
Iemand wellicht goed met purschuim of spachtelputz?
Hm, ik zou dan ook maar een zaklamp meenemen om eens te kijken onder dat systeemplafondetje... kan een leuke manier zijn om wat 'probleempjes' over het hoofd te zien...quote:Op maandag 17 maart 2008 12:29 schreef Guppyfriend het volgende:
we gaan vanmiddag hier kijken *zonnebril in tas stopt*
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 maart 2008 00:22 schreef roepdeman het volgende:
Deze reeks is geniaal!
opmerkelijk hoor? is vrij normaal, is ook anti-slip..quote:Op maandag 17 maart 2008 16:24 schreef Misstique het volgende:
Kijk eens wat een mooi tapijt wij op het balkon hebben.
[ afbeelding ]
buiten het feit dat de buurt een absolute no-go bleek, hadden we een goed zicht op het systeemplafond via de zolder. er zat namelijk niks tussen die plaatjes en de zolder. er zaten ook geen 'kleine verrassinkjes'.quote:Op maandag 17 maart 2008 14:23 schreef Sony het volgende:
[..]
Hm, ik zou dan ook maar een zaklamp meenemen om eens te kijken onder dat systeemplafondetje... kan een leuke manier zijn om wat 'probleempjes' over het hoofd te zien...
Heb je een linkje naar het huis?quote:Op maandag 17 maart 2008 20:44 schreef Qebbel het volgende:
Die haard!!!![]()
"Organisch expressionisme" staat er in de omschrijving!![]()
[ afbeelding ]
doet me denken aan die zuurstoftanks waar Miichael Jackson zijn nachtrust in zou doorbrengenquote:Op maandag 17 maart 2008 19:46 schreef Via_Garibaldi het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat dit is / zijn?
[ afbeelding ]
Link!quote:
Ah, leuk. Het is wel een bijzonder huis, zo te zien. Van organisch expressionisme heb ik nooit gehoord, het doet me meer denken aan de antroposofische architectuur van Rudolf Steiner.quote:
quote:Op maandag 17 maart 2008 19:46 schreef Via_Garibaldi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik nietquote:Op maandag 17 maart 2008 19:46 schreef Via_Garibaldi het volgende:
[ afbeelding ]
vaag...hoop echt dat er iemand is die ons het verlossende woord gaat geven!!quote:Op maandag 17 maart 2008 19:46 schreef Via_Garibaldi het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is de link.quote:Op maandag 17 maart 2008 22:21 schreef ol3 het volgende:
[..]
vaag...hoop echt dat er iemand is die ons het verlossende woord gaat geven!!
is er een link van dit huis?
Was ook het eerste waar ik aan moest denken: Rudolf Steiner. grappig maar je moet er van houden.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:13 schreef k_man het volgende:
[..]
Ah, leuk. Het is wel een bijzonder huis, zo te zien. Van organisch expressionisme heb ik nooit gehoord, het doet me meer denken aan de antroposofische architectuur van Rudolf Steiner.
Met die haard in een neutralere kleur, een andere keuken en een andere inrichting kan het een heel erg mooi huis worden denk ik.
Slaapkamer voor astma-patiėnten?quote:Op maandag 17 maart 2008 19:46 schreef Via_Garibaldi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ondertussen een idee, heeft iets met afslanken te maken volgens mij.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:55 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Slaapkamer voor astma-patiėnten?![]()
..... Echt geeeen idee!
Vooral dit object...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:00 schreef Qebbel het volgende:
Deze mensen hebben een "zeer fraai aangelegde, bijzondere Japanse Kare-Sui tuin"![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja, ik weet; smaken verschillen...
Jaah, ik ook!!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:26 schreef zoeperzazke het volgende:
ik dacht eerst aan een opbaringsruimte ofzomaar dat is het dus niet
[ afbeelding ]
Origineel:
[ afbeelding ]
"Organisch expressionisme"... ja, zo'n gevoel roept het inderdaad wel op ...quote:Op maandag 17 maart 2008 20:44 schreef Qebbel het volgende:
Die haard!!!![]()
"Organisch expressionisme" staat er in de omschrijving!![]()
[ afbeelding ]
Zijn het niet van die luchtdrukcabines om in te sporten of zo???quote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:05 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Jaah, ik ook!!
Er staat overigens wel een dokters-weegschaal, rechts.
Dus ik gok op de één of andere alternatieve-genezers-praktijk-ruimte.![]()
Kun je gezellig met z'n drieėn tegelijk opgebaard behandeld worden. ^^
quote:Zo werkt de TFM Warmtecabine
In de TFM Warmtecabine voert u liggend werkzame oefeningen uit. U kiest voor het basisschema buik, billen en benen of voor de verschillende oefenschema’s gericht op andere probleemgebieden over het hele lichaam. De temperatuur in de cabine stimuleert de noodzakelijke doorbloeding om de vetverbranding en het afvoeren van vocht te activeren. De warmte voorkomt spierpijn en blessures terwijl het hoofd buiten de cabine koel blijft. In de liggende houding worden rug en gewrichten ontzien.
Zijn heule schone mensen!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:33 schreef Stormqueen het volgende:
Bungalow. 2 complete badkamers. Maar wel maar 1 slaapkamer![]()
[ afbeelding ]
Ja, of ze moeten allebei 17 keer per dag poepen en hebben dus allebei een eigen plee nodigquote:
Zonde van die stresskleuren, want het huis is welquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:13 schreef SEMTEX het volgende:
Als u zin heeft in migraine, is dit huis in Eindhauvuh echt iets voor u!.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zelfs de tuin ontkomt niet aan hoofdpijnpatronen en -kleuren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/?id=1bde0a8c-1a1d-476f-abf9-e2ec56f1e10e&objecttype=DetailKoopObject
Zie je dat spul wat op de schoorsteen is gesmeerd Levi? Zie je het?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:15 schreef Levitation het volgende:Knus
![]()
[ afbeelding ]
Die tafel zal iig niet beschadigen.![]()
Die badkamer.
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zie je dat spul wat op de schoorsteen is gesmeerd Levi? Zie je het?
quote:
Staan er nou 2 bruiden op die linker foto?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:01 schreef SEMTEX het volgende:
Weer wat fotografen die echt weten wat ze op de foto moeten zetten (we zitten nog steeds in Eindhoven):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prachtige trouwfoto's.
[ afbeelding ]
en nog een vrolijke, lieve noot: een wit katje dat perfect in z'n huisje past
[ afbeelding ]
Inderdaad... dacht eerst aan een bruidsmeisje... maar ze lijkt wel verdacht veel op de bruid.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Staan er nou 2 bruiden op die linker foto?
Googlen op het adres levert dan ook het volgende op:quote:Op dinsdag 18 maart 2008 07:54 schreef bleiblei het volgende:
Zijn soort van warmtecabines.
Hier moet je oefeningen in doen en dan val je extra snel af.
[..]
Een rooie:quote:
Het feit dat het ledikant met inhoud op Funda staat natuurlijkquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:51 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat is daar nou opmerkelijk aan?
leuk babykamertje toch?
mwah het kan altijd rooierquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:18 schreef Berkery het volgende:
[..]
Een rooie:
Rode deurtjes, eigenlijk rode 'alles-wat-we-een-rood-accentje-kunnen-geven'
[ afbeelding ]
Dus ook rode gordijnen aan de voor- en achterkant, en de bank? Juist![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelfs de boom in de achtertuin heeft rode blaadjes!
[ afbeelding ]
...maar we houden ook wel van andere kleuren, hoor
[ afbeelding ]
Terug Vind Postquote:Op donderdag 20 maart 2008 20:23 schreef ol3 het volgende:
even off-topic maar wat betekent TVP??
Naja, het is waarschijnlijk de enige plek in dat huis waar dat ding KAN hangen gezien de lengte van het gevaartequote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:50 schreef bleiblei het volgende:
En dan ook echt een kroonluchter in dat gat hangen.
Alsof iemand dat ziet.
Er steekt nog een puntje uit in de huiskamerquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:50 schreef bleiblei het volgende:
En dan ook echt een kroonluchter in dat gat hangen.
Alsof iemand dat ziet.
Ze hebben wel vet stoere roofkatten in de halquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:01 schreef barman het volgende:
[..]
Er steekt nog een puntje uit in de huiskamer.
Blijkbaar paste hij net niet in de imponerende hal met statige trap waar een iele luchter hangt aan een te zware ketting.
[ afbeelding ]
Minpuntje: in dit huis geen zuilen aangetroffen.
Dat is zijn ex samen met zijn huidige poolse bruid.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Staan er nou 2 bruiden op die linker foto?
Toffe muur, maar dan wel zo'n burgelijk bed met twee nachtkastjes met twee lampjes er op er voorquote:
Waarom als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:21 schreef ranja het volgende:
Weinig mis met dit appartement van ruim 5 ton, maar als geheel vond ik dit toch wel een opvallend plaatje...
[ afbeelding ]
Kindlief vond het wit van papa en mama niet zo leuk en wilde perse een andere kleurquote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:58 schreef bleiblei het volgende:
Waarom als ik vragen mag?
Dat dus. Foto's zijn wat je ongeveer van een 5 ton appartement kunt verwachten en dan ineens zo'n knalroze kamer er tussen...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:36 schreef Stormqueen het volgende:
't Is inderdaad wel een roze vlek in het geheel
Ahja, helderquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:08 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Kindlief vond het wit van papa en mama niet zo leuk en wilde perse een andere kleur
Volgens mij is bij die bovenste gewoon een stukje spiegel te zien, is verder niet zo veel opmerkelijks aan.quote:
Jij hebt thuis ook een trap van 50cm breed?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:49 schreef maok het volgende:
[..]
Volgens mij is bij die bovenste gewoon een stukje spiegel te zien, is verder niet zo veel opmerkelijks aan.
Ik woon in een apartement op de bgquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jij hebt thuis ook een trap van 50cm breed?
Die deur ligt 3 meter verder, iets met perspectief endezoquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:03 schreef maok het volgende:
[..]
Ik woon in een apartement op de bg, maar die trap is wel iets breeder denk ik, anders zou die deur ook zoiets moeten zijn. Daarbij lijkt me het een oud huis, vroeger waren de trappen nou eenmaal wat smallen dan tegenwoordig
Laat me raden, provincie groningen?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:15 schreef sommeltje het volgende:
Handig, die opstapjes naar het plafond
[ afbeelding ]
De waardevolle authentieke details zijn gelukkig behouden gebleven
[ afbeelding ]
Een spannende combinatie van water en electriciteit
[ afbeelding ]
Gezellige woon-slaapkamer
[ afbeelding ]
Minder, je moet het immers geheel laten ontsmettenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:22 schreef gpfransen het volgende:
niet meer dan de grondwaarde mag ik hopen :p
Ja, en de encyclopedie die bijna afbetaald is. Dat zie je niet zo vaak meer.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:04 schreef Stormqueen het volgende:
Vooral het sublieme contrast tussen de jezussen en de schedel in de boekenkast!!
Ah, cultureel authentiekquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:32 schreef sommeltje het volgende:
Stormqueen:
[ code verwijderd ]
Nee hoor, het is Scheveningen.
Een echte 'schipperswoning', dicht bij strand en boulevard en dat voor 219.000 eurķ''s.
De woning is overigens al verkocht 'onder voorbehoud'.
Sauna/stoomcabine/infrarood ofzo?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:38 schreef sommeltje het volgende:
Wat zou dit kunnen zijn? En van welke kant is de foto genomen?
[ afbeelding ]
Kan het niet het oude trapgat van een wenteltrap zijn die vroeger in de woonkamer uitkwam? Nu dus een trap op een andere plaats en in plaats van het gat te dichten hebben ze er een 'feature' van gemaakt?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:41 schreef barman het volgende:
Het plafondgat bleef mij intrigeren. Het is niet om warmte te laten opstijgen want er is overal verwarming. Het lijkt mij ook geen oude brandweerkazerne. Is het ingebouwd voor zefmoordenaars? Handig hangen in je eigen gat. Of heeft het een akoestische functie? Bij de makelaar zelf staat zg meer info maar weer niks over dat gat. Wel een extra foto:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:17 schreef ivetje het volgende:
TVP met pic.
[ afbeelding ]
Iemand op funda heeft deze pic bij z'n huis in Vianen gezet. Moet natuurlijk lijken alsof je dit uitzicht hebt vanaf de bovenste verdieping van het huis ofzo. Alleen...ik woon in Vianen en als je DIT uitzicht hebt woon je op de lekbrug (lees : snelweg)
Ook dat jaquote:Op zaterdag 22 maart 2008 09:42 schreef hollander172 het volgende:
[..]![]()
En je zit niet eens meer in Vianen maar aan de kant van Nieuwegein. Geen prettig plekje om te wonen overigens, die parallelweg scheur ik regelmatig over met 100+.
Doe eens linkje van de woning? Dat was er eentje aan de ringdijk volgens mij?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:02 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ook dat jaIk zou echt gaan vragen naar dat uitzicht als ik ging kijken. Eens zien wat ze zeggen. En als je dat uitzicht niet hebt, zeggen dat er dan een hoop van de vraagprijs af moet
Moah, als je een aparte buurtbunker te koop zoekt.quote:
Dat huis was afgelopen week bij de TV-makelaar.quote:
Dat lijkt meer op een sein van de spoorwegen dan op een snelwegbord, maar goedquote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:12 schreef Knipoogje het volgende:
Heerlijk relaxed wonen langs de snelweg...
[afbeelding]
Achter die heg loopt de A16...je ziet een stuk bord er bovenuit steken
quote:Op zondag 23 maart 2008 10:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat lijkt meer op een sein van de spoorwegen dan op een snelwegbord, maar goed.
Tegenwoordig zijn er wel erg veel mensen die dit laten plaatsen in hun huis hoorquote:
Zoquote:Op zaterdag 22 maart 2008 09:19 schreef BeejEm het volgende:
" ... eenvoudige keuken ca. 4.05 x 1.90 met opstelplaats huurboiler ... "![]()
[ afbeelding ]
Tsja... plank aanrecht, kookplaat, spoelbak ... dan is het een keuken. Toch ?![]()
Een dubbele spoelbak zelfs !![]()
[ afbeelding ]
ik wil zo'n keuken, alleen is de dubbele frietketel er mss over, een enkele zou ook goed zijnquote:Op zondag 23 maart 2008 11:56 schreef Knipoogje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto is niet genomen in een snackbar, maar een gewoon huis
die was vorige week in TV-makelaar oidquote:
soms kan ik er wel inkomen wanneer ik na een feestje de pisvlekken van de wc en de vloer af sta te boenen.quote:Op zondag 23 maart 2008 11:59 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn er wel erg veel mensen die dit laten plaatsen in hun huis hoor![]()
Kom het regelmatig op de bouw tegen
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Default.aspx?id=5b6f568b-eb90-4cff-a9eb-dbeef5c3bcd2&objecttype=DetailKoopObject&hbx=1quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:16 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Doe eens linkje van de woning? Dat was er eentje aan de ringdijk volgens mij?
Hadden jullie al iets gevonden eigenlijk? Wij zijn zelf ook aan het kijken maar dan meer richting de mast zeg maar.![]()
deze stond er ook nog tussenquote:Op zondag 23 maart 2008 22:05 schreef Ireth het volgende:
Deze makelaar kan wel heule mooie foto's maken!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat voor maar 132.500
LOLquote:Op maandag 24 maart 2008 03:22 schreef SEMTEX het volgende:
"Laten we hier nog zo'n tapijtje neerleggen, daar wordt het gezellig van..!"
[ afbeelding ]
Dat zijn amethyst geodes. Die heb ik ookquote:Op maandag 24 maart 2008 10:23 schreef lady-wrb het volgende:
volgens mij zijn dat van die edelsteendingen. maar idd is het net stonehenge
Deze mensen hadden vast zo'n grote schuifdeurenkast, en hadden geen zin deze van zijn plaats te halen met behangen.quote:Op maandag 24 maart 2008 10:51 schreef Ireth het volgende:
"Sjaaahaaan! We komen behang tekort!!"
"We hebben nog wel wat restrollen liggen, dat zien ze niet joh!"
"oke!"
[ afbeelding ]
Een vriendin van me kocht een huis waar achteraf bleek dat ze de vloer om de kast heen hadden gelegdquote:Op maandag 24 maart 2008 10:52 schreef Toeps het volgende:
[..]
Deze mensen hadden vast zo'n grote schuifdeurenkast, en hadden geen zin deze van zijn plaats te halen met behangen.
quote:Op maandag 24 maart 2008 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een vriendin van me kocht een huis waar achteraf bleek dat ze de vloer om de kast heen hadden gelegd![]()
Je houdt in ieder geval van knuffelsquote:Op maandag 24 maart 2008 11:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Daar wordt je ook niet blij van!
Overigens stond ons vorige stekkie zo op Funda, misschien wel zo eerlijk om ook ff te laten zien![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Komt u maar met het commentaar![]()
(En zo staat ie er nu trouwens op!)
Ik hou het wijselijk bij: "lekker retro"quote:Op maandag 24 maart 2008 11:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Overigens stond ons vorige stekkie zo op Funda, misschien wel zo eerlijk om ook ff te laten zien![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(En zo staat ie er nu trouwens op!)
ontroerend?quote:Op maandag 24 maart 2008 11:25 schreef Ireth het volgende:
Deze foto's zijn gemaakt terwijl ze er nog druk aan het verbouwen warenHet is dus van ons gekocht door een ontroerendgoed handelaar, die het halve huis op zijn kop heeft gezet (dubbel glas, cv, nieuwe keuken (joh!) en nieuwe badkamer) en tijdens die verbouwing zijn dus ook deze foto's gemaakt
(het grappige is, het is al lang en breed verkocht en weer bewoond! Maar hij blijft maar op Funda staan)
Persoonlijk had ik eerst alle rotzooi voor de lens weggeveegd. Dus fotootje van de woonkamer: alle tafeltjes smetloos. Foto van de keuken: geen pannen op het fornuis e.d. Foto van de computerkamer: weg met die kleren over de stoel en hele bureau leeg behalve de computer. Je probeert immers je huis te verkopen.quote:Op maandag 24 maart 2008 11:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Basis idee = 4 muren met hier en daar een deur en wat ramen aan de onderkant een vloer en aan de boven kant een dak.quote:Op maandag 24 maart 2008 11:57 schreef ToT het volgende:
Het leuke van deze topicreeks is dat je, ondanks dat er heeft veel-interieuren te zien zijn, je best wel weer leuke idee'tjes op doet.
Sommige mensen slaan gewoon soms nét de plank mis, maar het basis-idee is soms lang niet gek.
Er van uitgaande dat ik in mijn uppie het oude huis leeg moest trekken (4x grofvuil en 6 aanhangers met zooi weggegooid en dan het 'gewone' inpakwerk) terwijl ik al bezig was (met behulp van mijn broertje) om het nieuwe huis op te knappen en van top tot teen te verven en schilderen en behangen, vond ik dit resultaat qua foto's wel best. Je wilt niet weten hoe het er namelijk daarvoor uit zag qua zooi en rommelquote:Op maandag 24 maart 2008 11:57 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Persoonlijk had ik eerst alle rotzooi voor de lens weggeveegd. Dus fotootje van de woonkamer: alle tafeltjes smetloos. Foto van de keuken: geen pannen op het fornuis e.d. Foto van de computerkamer: weg met die kleren over de stoel en hele bureau leeg behalve de computer. Je probeert immers je huis te verkopen.
Goed, je hebt het verkocht, maar rommelige huizen of vol-uitziende huizen trekken veel minder kijkers. Hoe ruimtelijker, opgeruimder en lichter de foto's hoe meer mensen interesse hebben.
Mwaah.. hebben wij nu ook bij de wastafel in onze betegelde inloopkast...quote:Op maandag 24 maart 2008 22:22 schreef sommeltje het volgende:
Ieks... zo te zien alleen met koudstromend water!
Amethist (halfedelsteen)quote:Op maandag 24 maart 2008 10:23 schreef lady-wrb het volgende:
volgens mij zijn dat van die edelsteendingen. maar idd is het net stonehenge
Yep, ik heb die kleine bollen ook gehad, die waren idd betaalbaar.quote:Op maandag 24 maart 2008 10:45 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat zijn amethyst geodes. Die heb ik ook![]()
Maar dan veel kleiner en goedkoper. Deze dingen kosten honderden euro's per stuk. Diehard verzamelaar zo te zien
Wow !!!!!!!!!!!quote:Op zondag 23 maart 2008 11:56 schreef Knipoogje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto is niet genomen in een snackbar, maar een gewoon huis
Dat is een, hopelijk voorbije, woontrent waarbij elk ding van z'n naam is voorzien: groot het woord KRANTEN op de krantenbak, BROOD op de broodtrommel... het hele interieur werd er een leesplankje van. Dat BAD is eigenlijk toekomstige nostalgie. Tegels laten zitten en over 30 jaar is het super retro.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:22 schreef sommeltje het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me toch duidelijk?
Ze zijn daar wel van het dubbelop. Die twee douchegordijnen in de badkuip: dat zal lekker liggen.quote:[ afbeelding ]
Waarvandaan? En wat kost zoiets ongeveer?quote:
Het is toch niet het doel om het topic vol te krijgen ofzoquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:44 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
och, ik probeer het tenminste nog.
kan je van jou niet zeggen.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:12 schreef Knipoogje het volgende:
Heerlijk relaxed wonen langs de snelweg...
[ afbeelding ]
Achter die heg loopt de A16...je ziet een stuk bord er bovenuit steken
[ afbeelding ]
Door de ruiten zie je een tunnel die onder de A16 *en* het spoor doorloopt... je hebt dus niet alleen de snelweg op 20 meter van je huis, maar ook de trein
[ afbeelding ]
Die vrachtwagen? De A16 voor je raam. De A16 is verhoogd en jij woont heerlijk rustig op de 1e verdieping...
[ afbeelding ]
Het droomhuis voor een ehm...autospotter
[ afbeelding ]
Nog meer natte dromen voor de autospotter. 173m2 woonoppervlak in hartje grote stad voor slechts 299k
[ afbeelding ]
3x raden wat er zich achter die muur in je achtertuin bevindt...
Bij een ongunstige windrichting zit je in de rook van crematorium Westgaarde....quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:55 schreef barman het volgende:
in 1996 onder architectuur gebouwde landhuis
Met handig gat in het plafond:![]()
[ afbeelding ]
Het super functionele gat (handig om iemand op de andere etage te roepen, of snel iets toe te gooien), veilig afgeschermd met een "Iroko-houten" hekwerk, gezien vanuit de bovenliggende verdieping:
[ afbeelding ]
Bonus: en een onder het huis gerealiseerde feestzaal van circa 300 m2.
[ afbeelding ]
Meer van dit fraais voor 3,5 miljoen.
Die keuken!quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:56 schreef ondeugend het volgende:
Hier ook lekker opgeruimd;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat een oude fabriek ofzo?quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:03 schreef ondeugend het volgende:
Volgens mij is dit de slaapkamer;
[ afbeelding ]
Gezellige keuken ook;
[ afbeelding ]
De badkamer is ook wel opmerkelijk;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Benedenwoning met afgesloten portiekquote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:03 schreef Levitation het volgende:
Die keuken!Hoe moeilijk is het om even een krat of doos te pakken en daar alles in te gooien wat je normaal (blijkbaar
) op het aanrecht hebt staan.
goede sfeerverlichting ook voor een keukenquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:46 schreef barman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De vuile kopjes zijn al in een emmer weggezet!
Whahahaha een bouwlamp!quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
goede sfeerverlichting ook voor een keuken
Da's een prop uit Star Trekquote:
en als ik nou een keuken zou moeten aanwijzen die het best tot z'n recht komt bij "slechte verlichting", dan is het deze wel .................quote:
Zie je het al voor je? Heerlijk samen romantisch douchen met je geliefde.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:15 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Da's een prop uit Star Trek...dat ding stond toch in de teleporter room?
misschien zijn ze kleurenblind ofzo....quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:03 schreef ondeugend het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellige keuken ook;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahaha hoe verzin je het! Zelfs over het tv meubeltje nog vitrage!quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:31 schreef Stali het volgende:
Vitrage
[ afbeelding ]
Meer vitrage...
[ afbeelding ]
En nog meer vitrage...
[ afbeelding ]
OMG, sommige mensen hebben ook geen idee over brandveiligheid.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:31 schreef Stali het volgende:
Vitrage
[ afbeelding ]
Meer vitrage...
[ afbeelding ]
En nog meer vitrage...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:03 schreef ondeugend het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellige keuken ook;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het lijken wel spinnewebben .....quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:31 schreef Stali het volgende:
Vitrage
[ afbeelding ]
Meer vitrage...
[ afbeelding ]
En nog meer vitrage...
[ afbeelding ]
Die eerste: naast emo-wall en lolchair hebben we nu ook happy-bedroom!quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:18 schreef deedeetee het volgende:
[ afbeelding ]
Geen tuin wel en platdak met kiezels waar je over lopen kunt,
[ afbeelding ]
en dan kun je mooi een foto maken van dit :
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:27 schreef deedeetee het volgende:
De stofzuiger naast de w.c.pot en zie ik daar niet ook het strijkijzer ????
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |