quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:45 plaatste k_man de eerste leuke, opmerkelijke foto van Funda:
Ik zoek - redelijk passief nog - naar een koophuisje. Dus ik hou funda goed in de gaten. Maar de foto's die je daar af en toe tegenkomt.... Neem nou deze woonkamer:
Nu jullie.
Blijft lachen.quote:
Eerder rugpijn denk ik als je aan de rechterkant in/uit bed wilt stappen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:09 schreef deedeetee het volgende:
In deze slaapkamer zou ik nou koppijn krijgen, de foto alleen al doet me zeer aan de ogen![]()
[ afbeelding ]
die houdt vast van een kleurrijk levenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:19 schreef BeejEm het volgende:
Je koopt een stuk of wat restpartijtjes tegels et voilą....![]()
[ afbeelding ]
ik weet het! ik weet het! Op de rand van de plantenbak!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:09 schreef -Robbedoes- het volgende:
Lekker tv kijken op de ...............
[ afbeelding ]
Misschien kunen ze combineren met deze kamerquote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:48 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
ik weet het! ik weet het! Op de rand van de plantenbak!
Lijkt wel de vloer van het zwembad bij Centerparcs, hihi.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:09 schreef -Robbedoes- het volgende:
[ afbeelding ]
Net een mortuariumquote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:09 schreef -Robbedoes- het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:43 schreef Bjoro het volgende:
[ afbeelding ]
Klik hier voor de rest van de foto's van dit stukje muur
Deze heb ik serieus bekeken (maar dan met verbouwing incl. veel verf buiten).quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:38 schreef Bjoro het volgende:
een tafeltje voor 2, alstublieft, het liefste bij het raam.....uitzicht op "een paar" fietsen geen bezwaar !
[ afbeelding ]
en dan nu ....het raam (en de fietsen dus) vanaf de buitenkant .......
[ afbeelding ]
Ik kom daar bij dat huis wel eens voor mijn werk. Als je er staat dan valt het nog reuze mee met de herrie. Het verkeer staat er vaak stil en het is best nog wel een stukje van je vandaan.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:42 schreef Knipoogje het volgende:
Zo op het eerste gezicht niets mis mee...wel beetje oud, maar hij is ook niet zo duur voor de Lier.
[ afbeelding ]
Van binnen valt het ook reuzemee...
[ afbeelding ]
Tot je op de kaart kijkt...
[ afbeelding ]
en realiseert wat er voor je deur stopt en weer optrekt, 5 banen breed, 24 uur per dag.
Dat is zowaar nog erger dan de muren van mijn huis!quote:Op zondag 16 maart 2008 18:18 schreef doeka het volgende:
Wat een leuk topic!
Ik kwam in mijn zoektocht deze tegen:
[ afbeelding ]
Iemand wellicht goed met purschuim of spachtelputz?
Hm, ik zou dan ook maar een zaklamp meenemen om eens te kijken onder dat systeemplafondetje... kan een leuke manier zijn om wat 'probleempjes' over het hoofd te zien...quote:Op maandag 17 maart 2008 12:29 schreef Guppyfriend het volgende:
we gaan vanmiddag hier kijken *zonnebril in tas stopt*
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 maart 2008 00:22 schreef roepdeman het volgende:
Deze reeks is geniaal!
opmerkelijk hoor? is vrij normaal, is ook anti-slip..quote:Op maandag 17 maart 2008 16:24 schreef Misstique het volgende:
Kijk eens wat een mooi tapijt wij op het balkon hebben.
[ afbeelding ]
buiten het feit dat de buurt een absolute no-go bleek, hadden we een goed zicht op het systeemplafond via de zolder. er zat namelijk niks tussen die plaatjes en de zolder. er zaten ook geen 'kleine verrassinkjes'.quote:Op maandag 17 maart 2008 14:23 schreef Sony het volgende:
[..]
Hm, ik zou dan ook maar een zaklamp meenemen om eens te kijken onder dat systeemplafondetje... kan een leuke manier zijn om wat 'probleempjes' over het hoofd te zien...
Heb je een linkje naar het huis?quote:Op maandag 17 maart 2008 20:44 schreef Qebbel het volgende:
Die haard!!!![]()
"Organisch expressionisme" staat er in de omschrijving!![]()
[ afbeelding ]
doet me denken aan die zuurstoftanks waar Miichael Jackson zijn nachtrust in zou doorbrengenquote:Op maandag 17 maart 2008 19:46 schreef Via_Garibaldi het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat dit is / zijn?
[ afbeelding ]
Link!quote:
Ah, leuk. Het is wel een bijzonder huis, zo te zien. Van organisch expressionisme heb ik nooit gehoord, het doet me meer denken aan de antroposofische architectuur van Rudolf Steiner.quote:
quote:Op maandag 17 maart 2008 19:46 schreef Via_Garibaldi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik nietquote:Op maandag 17 maart 2008 19:46 schreef Via_Garibaldi het volgende:
[ afbeelding ]
vaag...hoop echt dat er iemand is die ons het verlossende woord gaat geven!!quote:Op maandag 17 maart 2008 19:46 schreef Via_Garibaldi het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is de link.quote:Op maandag 17 maart 2008 22:21 schreef ol3 het volgende:
[..]
vaag...hoop echt dat er iemand is die ons het verlossende woord gaat geven!!
is er een link van dit huis?
Was ook het eerste waar ik aan moest denken: Rudolf Steiner. grappig maar je moet er van houden.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:13 schreef k_man het volgende:
[..]
Ah, leuk. Het is wel een bijzonder huis, zo te zien. Van organisch expressionisme heb ik nooit gehoord, het doet me meer denken aan de antroposofische architectuur van Rudolf Steiner.
Met die haard in een neutralere kleur, een andere keuken en een andere inrichting kan het een heel erg mooi huis worden denk ik.
Slaapkamer voor astma-patiėnten?quote:Op maandag 17 maart 2008 19:46 schreef Via_Garibaldi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ondertussen een idee, heeft iets met afslanken te maken volgens mij.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:55 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Slaapkamer voor astma-patiėnten?![]()
..... Echt geeeen idee!
Vooral dit object...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:00 schreef Qebbel het volgende:
Deze mensen hebben een "zeer fraai aangelegde, bijzondere Japanse Kare-Sui tuin"![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja, ik weet; smaken verschillen...
Jaah, ik ook!!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:26 schreef zoeperzazke het volgende:
ik dacht eerst aan een opbaringsruimte ofzomaar dat is het dus niet
[ afbeelding ]
Origineel:
[ afbeelding ]
"Organisch expressionisme"... ja, zo'n gevoel roept het inderdaad wel op ...quote:Op maandag 17 maart 2008 20:44 schreef Qebbel het volgende:
Die haard!!!![]()
"Organisch expressionisme" staat er in de omschrijving!![]()
[ afbeelding ]
Zijn het niet van die luchtdrukcabines om in te sporten of zo???quote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:05 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Jaah, ik ook!!
Er staat overigens wel een dokters-weegschaal, rechts.
Dus ik gok op de één of andere alternatieve-genezers-praktijk-ruimte.![]()
Kun je gezellig met z'n drieėn tegelijk opgebaard behandeld worden. ^^
quote:Zo werkt de TFM Warmtecabine
In de TFM Warmtecabine voert u liggend werkzame oefeningen uit. U kiest voor het basisschema buik, billen en benen of voor de verschillende oefenschema’s gericht op andere probleemgebieden over het hele lichaam. De temperatuur in de cabine stimuleert de noodzakelijke doorbloeding om de vetverbranding en het afvoeren van vocht te activeren. De warmte voorkomt spierpijn en blessures terwijl het hoofd buiten de cabine koel blijft. In de liggende houding worden rug en gewrichten ontzien.
Zijn heule schone mensen!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:33 schreef Stormqueen het volgende:
Bungalow. 2 complete badkamers. Maar wel maar 1 slaapkamer![]()
[ afbeelding ]
Ja, of ze moeten allebei 17 keer per dag poepen en hebben dus allebei een eigen plee nodigquote:
Zonde van die stresskleuren, want het huis is welquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:13 schreef SEMTEX het volgende:
Als u zin heeft in migraine, is dit huis in Eindhauvuh echt iets voor u!.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zelfs de tuin ontkomt niet aan hoofdpijnpatronen en -kleuren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/?id=1bde0a8c-1a1d-476f-abf9-e2ec56f1e10e&objecttype=DetailKoopObject
Zie je dat spul wat op de schoorsteen is gesmeerd Levi? Zie je het?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:15 schreef Levitation het volgende:Knus
![]()
[ afbeelding ]
Die tafel zal iig niet beschadigen.![]()
Die badkamer.
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zie je dat spul wat op de schoorsteen is gesmeerd Levi? Zie je het?
quote:
Staan er nou 2 bruiden op die linker foto?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:01 schreef SEMTEX het volgende:
Weer wat fotografen die echt weten wat ze op de foto moeten zetten (we zitten nog steeds in Eindhoven):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prachtige trouwfoto's.
[ afbeelding ]
en nog een vrolijke, lieve noot: een wit katje dat perfect in z'n huisje past
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |