ik weet het! ik weet het! Op de rand van de plantenbak!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:09 schreef -Robbedoes- het volgende:
Lekker tv kijken op de ...............
[ afbeelding ]
Misschien kunen ze combineren met deze kamerquote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:48 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
ik weet het! ik weet het! Op de rand van de plantenbak!
Lijkt wel de vloer van het zwembad bij Centerparcs, hihi.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:09 schreef -Robbedoes- het volgende:
[ afbeelding ]
Net een mortuariumquote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:09 schreef -Robbedoes- het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:43 schreef Bjoro het volgende:
[ afbeelding ]
Klik hier voor de rest van de foto's van dit stukje muur
Deze heb ik serieus bekeken (maar dan met verbouwing incl. veel verf buiten).quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:38 schreef Bjoro het volgende:
een tafeltje voor 2, alstublieft, het liefste bij het raam.....uitzicht op "een paar" fietsen geen bezwaar !
[ afbeelding ]
en dan nu ....het raam (en de fietsen dus) vanaf de buitenkant .......
[ afbeelding ]
Ik kom daar bij dat huis wel eens voor mijn werk. Als je er staat dan valt het nog reuze mee met de herrie. Het verkeer staat er vaak stil en het is best nog wel een stukje van je vandaan.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:42 schreef Knipoogje het volgende:
Zo op het eerste gezicht niets mis mee...wel beetje oud, maar hij is ook niet zo duur voor de Lier.
[ afbeelding ]
Van binnen valt het ook reuzemee...
[ afbeelding ]
Tot je op de kaart kijkt...
[ afbeelding ]
en realiseert wat er voor je deur stopt en weer optrekt, 5 banen breed, 24 uur per dag.
Dat is zowaar nog erger dan de muren van mijn huis!quote:Op zondag 16 maart 2008 18:18 schreef doeka het volgende:
Wat een leuk topic!
Ik kwam in mijn zoektocht deze tegen:
[ afbeelding ]
Iemand wellicht goed met purschuim of spachtelputz?
Hm, ik zou dan ook maar een zaklamp meenemen om eens te kijken onder dat systeemplafondetje... kan een leuke manier zijn om wat 'probleempjes' over het hoofd te zien...quote:Op maandag 17 maart 2008 12:29 schreef Guppyfriend het volgende:
we gaan vanmiddag hier kijken *zonnebril in tas stopt*
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 maart 2008 00:22 schreef roepdeman het volgende:
Deze reeks is geniaal!
opmerkelijk hoor? is vrij normaal, is ook anti-slip..quote:Op maandag 17 maart 2008 16:24 schreef Misstique het volgende:
Kijk eens wat een mooi tapijt wij op het balkon hebben.
[ afbeelding ]
buiten het feit dat de buurt een absolute no-go bleek, hadden we een goed zicht op het systeemplafond via de zolder. er zat namelijk niks tussen die plaatjes en de zolder. er zaten ook geen 'kleine verrassinkjes'.quote:Op maandag 17 maart 2008 14:23 schreef Sony het volgende:
[..]
Hm, ik zou dan ook maar een zaklamp meenemen om eens te kijken onder dat systeemplafondetje... kan een leuke manier zijn om wat 'probleempjes' over het hoofd te zien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |