Toffe muur, maar dan wel zo'n burgelijk bed met twee nachtkastjes met twee lampjes er op er voorquote:
Waarom als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:21 schreef ranja het volgende:
Weinig mis met dit appartement van ruim 5 ton, maar als geheel vond ik dit toch wel een opvallend plaatje...
[ afbeelding ]
Kindlief vond het wit van papa en mama niet zo leuk en wilde perse een andere kleurquote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:58 schreef bleiblei het volgende:
Waarom als ik vragen mag?
Dat dus. Foto's zijn wat je ongeveer van een 5 ton appartement kunt verwachten en dan ineens zo'n knalroze kamer er tussen...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:36 schreef Stormqueen het volgende:
't Is inderdaad wel een roze vlek in het geheel
Ahja, helderquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:08 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Kindlief vond het wit van papa en mama niet zo leuk en wilde perse een andere kleur
Volgens mij is bij die bovenste gewoon een stukje spiegel te zien, is verder niet zo veel opmerkelijks aan.quote:
Jij hebt thuis ook een trap van 50cm breed?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:49 schreef maok het volgende:
[..]
Volgens mij is bij die bovenste gewoon een stukje spiegel te zien, is verder niet zo veel opmerkelijks aan.
Ik woon in een apartement op de bgquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jij hebt thuis ook een trap van 50cm breed?
Die deur ligt 3 meter verder, iets met perspectief endezoquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:03 schreef maok het volgende:
[..]
Ik woon in een apartement op de bg, maar die trap is wel iets breeder denk ik, anders zou die deur ook zoiets moeten zijn. Daarbij lijkt me het een oud huis, vroeger waren de trappen nou eenmaal wat smallen dan tegenwoordig
Laat me raden, provincie groningen?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:15 schreef sommeltje het volgende:
Handig, die opstapjes naar het plafond
[ afbeelding ]
De waardevolle authentieke details zijn gelukkig behouden gebleven
[ afbeelding ]
Een spannende combinatie van water en electriciteit
[ afbeelding ]
Gezellige woon-slaapkamer
[ afbeelding ]
Minder, je moet het immers geheel laten ontsmettenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:22 schreef gpfransen het volgende:
niet meer dan de grondwaarde mag ik hopen :p
Ja, en de encyclopedie die bijna afbetaald is. Dat zie je niet zo vaak meer.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:04 schreef Stormqueen het volgende:
Vooral het sublieme contrast tussen de jezussen en de schedel in de boekenkast!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |