Ah, cultureel authentiekquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:32 schreef sommeltje het volgende:
Stormqueen:
[ code verwijderd ]
Nee hoor, het is Scheveningen.
Een echte 'schipperswoning', dicht bij strand en boulevard en dat voor 219.000 eurí''s.
De woning is overigens al verkocht 'onder voorbehoud'.
Sauna/stoomcabine/infrarood ofzo?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:38 schreef sommeltje het volgende:
Wat zou dit kunnen zijn? En van welke kant is de foto genomen?
[ afbeelding ]
Kan het niet het oude trapgat van een wenteltrap zijn die vroeger in de woonkamer uitkwam? Nu dus een trap op een andere plaats en in plaats van het gat te dichten hebben ze er een 'feature' van gemaakt?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:41 schreef barman het volgende:
Het plafondgat bleef mij intrigeren. Het is niet om warmte te laten opstijgen want er is overal verwarming. Het lijkt mij ook geen oude brandweerkazerne. Is het ingebouwd voor zefmoordenaars? Handig hangen in je eigen gat. Of heeft het een akoestische functie? Bij de makelaar zelf staat zg meer info maar weer niks over dat gat. Wel een extra foto:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:17 schreef ivetje het volgende:
TVP met pic.
[ afbeelding ]
Iemand op funda heeft deze pic bij z'n huis in Vianen gezet. Moet natuurlijk lijken alsof je dit uitzicht hebt vanaf de bovenste verdieping van het huis ofzo. Alleen...ik woon in Vianen en als je DIT uitzicht hebt woon je op de lekbrug (lees : snelweg)
Ook dat jaquote:Op zaterdag 22 maart 2008 09:42 schreef hollander172 het volgende:
[..]![]()
En je zit niet eens meer in Vianen maar aan de kant van Nieuwegein. Geen prettig plekje om te wonen overigens, die parallelweg scheur ik regelmatig over met 100+.
Doe eens linkje van de woning? Dat was er eentje aan de ringdijk volgens mij?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:02 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ook dat jaIk zou echt gaan vragen naar dat uitzicht als ik ging kijken. Eens zien wat ze zeggen. En als je dat uitzicht niet hebt, zeggen dat er dan een hoop van de vraagprijs af moet
Moah, als je een aparte buurtbunker te koop zoekt.quote:
Dat huis was afgelopen week bij de TV-makelaar.quote:
Dat lijkt meer op een sein van de spoorwegen dan op een snelwegbord, maar goedquote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:12 schreef Knipoogje het volgende:
Heerlijk relaxed wonen langs de snelweg...
[afbeelding]
Achter die heg loopt de A16...je ziet een stuk bord er bovenuit steken
quote:Op zondag 23 maart 2008 10:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat lijkt meer op een sein van de spoorwegen dan op een snelwegbord, maar goed.
Tegenwoordig zijn er wel erg veel mensen die dit laten plaatsen in hun huis hoorquote:
Zoquote:Op zaterdag 22 maart 2008 09:19 schreef BeejEm het volgende:
" ... eenvoudige keuken ca. 4.05 x 1.90 met opstelplaats huurboiler ... "![]()
[ afbeelding ]
Tsja... plank aanrecht, kookplaat, spoelbak ... dan is het een keuken. Toch ?![]()
Een dubbele spoelbak zelfs !![]()
[ afbeelding ]
ik wil zo'n keuken, alleen is de dubbele frietketel er mss over, een enkele zou ook goed zijnquote:Op zondag 23 maart 2008 11:56 schreef Knipoogje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto is niet genomen in een snackbar, maar een gewoon huis
die was vorige week in TV-makelaar oidquote:
soms kan ik er wel inkomen wanneer ik na een feestje de pisvlekken van de wc en de vloer af sta te boenen.quote:Op zondag 23 maart 2008 11:59 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn er wel erg veel mensen die dit laten plaatsen in hun huis hoor![]()
Kom het regelmatig op de bouw tegen
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Default.aspx?id=5b6f568b-eb90-4cff-a9eb-dbeef5c3bcd2&objecttype=DetailKoopObject&hbx=1quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:16 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Doe eens linkje van de woning? Dat was er eentje aan de ringdijk volgens mij?
Hadden jullie al iets gevonden eigenlijk? Wij zijn zelf ook aan het kijken maar dan meer richting de mast zeg maar.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |