deze stond er ook nog tussenquote:Op zondag 23 maart 2008 22:05 schreef Ireth het volgende:
Deze makelaar kan wel heule mooie foto's maken!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat voor maar 132.500
LOLquote:Op maandag 24 maart 2008 03:22 schreef SEMTEX het volgende:
"Laten we hier nog zo'n tapijtje neerleggen, daar wordt het gezellig van..!"
[ afbeelding ]
Dat zijn amethyst geodes. Die heb ik ookquote:Op maandag 24 maart 2008 10:23 schreef lady-wrb het volgende:
volgens mij zijn dat van die edelsteendingen. maar idd is het net stonehenge
Deze mensen hadden vast zo'n grote schuifdeurenkast, en hadden geen zin deze van zijn plaats te halen met behangen.quote:Op maandag 24 maart 2008 10:51 schreef Ireth het volgende:
"Sjaaahaaan! We komen behang tekort!!"
"We hebben nog wel wat restrollen liggen, dat zien ze niet joh!"
"oke!"
[ afbeelding ]
Een vriendin van me kocht een huis waar achteraf bleek dat ze de vloer om de kast heen hadden gelegdquote:Op maandag 24 maart 2008 10:52 schreef Toeps het volgende:
[..]
Deze mensen hadden vast zo'n grote schuifdeurenkast, en hadden geen zin deze van zijn plaats te halen met behangen.
quote:Op maandag 24 maart 2008 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een vriendin van me kocht een huis waar achteraf bleek dat ze de vloer om de kast heen hadden gelegd![]()
Je houdt in ieder geval van knuffelsquote:Op maandag 24 maart 2008 11:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Daar wordt je ook niet blij van!
Overigens stond ons vorige stekkie zo op Funda, misschien wel zo eerlijk om ook ff te laten zien![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Komt u maar met het commentaar![]()
(En zo staat ie er nu trouwens op!)
Ik hou het wijselijk bij: "lekker retro"quote:Op maandag 24 maart 2008 11:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Overigens stond ons vorige stekkie zo op Funda, misschien wel zo eerlijk om ook ff te laten zien![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(En zo staat ie er nu trouwens op!)
ontroerend?quote:Op maandag 24 maart 2008 11:25 schreef Ireth het volgende:
Deze foto's zijn gemaakt terwijl ze er nog druk aan het verbouwen warenHet is dus van ons gekocht door een ontroerendgoed handelaar, die het halve huis op zijn kop heeft gezet (dubbel glas, cv, nieuwe keuken (joh!) en nieuwe badkamer) en tijdens die verbouwing zijn dus ook deze foto's gemaakt
(het grappige is, het is al lang en breed verkocht en weer bewoond! Maar hij blijft maar op Funda staan)
Persoonlijk had ik eerst alle rotzooi voor de lens weggeveegd. Dus fotootje van de woonkamer: alle tafeltjes smetloos. Foto van de keuken: geen pannen op het fornuis e.d. Foto van de computerkamer: weg met die kleren over de stoel en hele bureau leeg behalve de computer. Je probeert immers je huis te verkopen.quote:Op maandag 24 maart 2008 11:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Basis idee = 4 muren met hier en daar een deur en wat ramen aan de onderkant een vloer en aan de boven kant een dak.quote:Op maandag 24 maart 2008 11:57 schreef ToT het volgende:
Het leuke van deze topicreeks is dat je, ondanks dat er heeft veel-interieuren te zien zijn, je best wel weer leuke idee'tjes op doet.
Sommige mensen slaan gewoon soms nét de plank mis, maar het basis-idee is soms lang niet gek.
Er van uitgaande dat ik in mijn uppie het oude huis leeg moest trekken (4x grofvuil en 6 aanhangers met zooi weggegooid en dan het 'gewone' inpakwerk) terwijl ik al bezig was (met behulp van mijn broertje) om het nieuwe huis op te knappen en van top tot teen te verven en schilderen en behangen, vond ik dit resultaat qua foto's wel best. Je wilt niet weten hoe het er namelijk daarvoor uit zag qua zooi en rommelquote:Op maandag 24 maart 2008 11:57 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Persoonlijk had ik eerst alle rotzooi voor de lens weggeveegd. Dus fotootje van de woonkamer: alle tafeltjes smetloos. Foto van de keuken: geen pannen op het fornuis e.d. Foto van de computerkamer: weg met die kleren over de stoel en hele bureau leeg behalve de computer. Je probeert immers je huis te verkopen.
Goed, je hebt het verkocht, maar rommelige huizen of vol-uitziende huizen trekken veel minder kijkers. Hoe ruimtelijker, opgeruimder en lichter de foto's hoe meer mensen interesse hebben.
Mwaah.. hebben wij nu ook bij de wastafel in onze betegelde inloopkast...quote:Op maandag 24 maart 2008 22:22 schreef sommeltje het volgende:
Ieks... zo te zien alleen met koudstromend water!
Amethist (halfedelsteen)quote:Op maandag 24 maart 2008 10:23 schreef lady-wrb het volgende:
volgens mij zijn dat van die edelsteendingen. maar idd is het net stonehenge
Yep, ik heb die kleine bollen ook gehad, die waren idd betaalbaar.quote:Op maandag 24 maart 2008 10:45 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat zijn amethyst geodes. Die heb ik ook![]()
Maar dan veel kleiner en goedkoper. Deze dingen kosten honderden euro's per stuk. Diehard verzamelaar zo te zien
Wow !!!!!!!!!!!quote:Op zondag 23 maart 2008 11:56 schreef Knipoogje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto is niet genomen in een snackbar, maar een gewoon huis
Dat is een, hopelijk voorbije, woontrent waarbij elk ding van z'n naam is voorzien: groot het woord KRANTEN op de krantenbak, BROOD op de broodtrommel... het hele interieur werd er een leesplankje van. Dat BAD is eigenlijk toekomstige nostalgie. Tegels laten zitten en over 30 jaar is het super retro.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:22 schreef sommeltje het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me toch duidelijk?
Ze zijn daar wel van het dubbelop. Die twee douchegordijnen in de badkuip: dat zal lekker liggen.quote:[ afbeelding ]
Waarvandaan? En wat kost zoiets ongeveer?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |