abonnement Unibet Coolblue
pi_57345244
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 08:56 schreef GI het volgende:
Je mening over het onderwerp is ook niet perse hetgeen dat mij stoort, wel de manier waarop je het tentoonsspreid en het met en omstrooit in topics neerzet.


Tja, dát kan ik niet helpen. Dat is puur ondersteunend.
quote:
De man is jammergenoeg ontzettend ontvankelijk voor peer-pressure en dat soort reacties zullen dus zeker wel mensen weerhouden van posten in een topic. Immers lijkt de mening hier, mede door een mod verkondigd, te zijn dat het onnatuurlijk is om van je kind te houden.


Dat is gewoon onzin. Alsof ik als mod (voorbeeldfunctie ) er geen eigen mening op na zou mogen houden.
quote:
Naar mijn inzien zou je als man-mod op OUD juist bezig moeten zijn om de mannen te stimuleren om mee te posten. Om te zorgen dat je de trotse vaders die hier lezen (En dat doen ze echt wel) ook gaan opscheppen over de kleine dingen.


Dat is mijn functie helemaal niet. Het is mijn taak om te zorgen dat e.e.a. goed verloopt of in te grijpen wara nodig. Maar bovenal gewoon lekker meeposten. Ik mag hopen dat mannen 'mans' genoeg zijn om een topic te openen of mee te posten. Ik zou bij god niet weten hoe ik het zou moeten stimuleren om mannen mee te laten posten in [Z&G].
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  Official ESF Kreviewer donderdag 13 maart 2008 @ 09:06:32 #2
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_57345261
Eens met Jarno & GI.

en vertel mij even Jarno, waarom ik in godesnaam OUD in m'n view moet zetten om een post van je te zien.
  Jubileum moderator donderdag 13 maart 2008 @ 09:08:35 #3
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_57345295
Krea in OUD
(matige tvp)
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 13 maart 2008 @ 09:09:03 #4
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_57345302
Functie als mod is om een forum toegangelijk te maken, en op orde te houden. Zeg al die tig discussies over FOT waren er anders ook niet geweest, of kliekjes in OUD. Want hey, als je als mod alleen de boel in de gaten moet houden, wat boeit het dan dat niemand er meer tussen kan komen?

Je mag natuurlijk je mening geven, maar wat genuanceerder kan a) geen kwaad in OUD en b) geen kwaad als mod. Juist in een subforum als hier, waar gemoederen nogal weleens hoog oplopen is het volgens mij toch echt niet de bedoeling dat je als mod nog even olie op het vuur flikkert.
pi_57345347
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 09:09 schreef Silmarwen het volgende:
Functie als mod is om een forum toegangelijk te maken, en op orde te houden. Zeg al die tig discussies over FOT waren er anders ook niet geweest, of kliekjes in OUD. Want hey, als je als mod alleen de boel in de gaten moet houden, wat boeit het dan dat niemand er meer tussen kan komen?


Ik kan moeilijk mensen dwingen te posten.
quote:
Je mag natuurlijk je mening geven, maar wat genuanceerder kan a) geen kwaad in OUD en b) geen kwaad als mod. Juist in een subforum als hier, waar gemoederen nogal weleens hoog oplopen is het volgens mij toch echt niet de bedoeling dat je als mod nog even olie op het vuur flikkert.


Als antwoord op a:
Dat is juist een probleem van [OUD]
b: die had ik al beantwoord in de OP.
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  donderdag 13 maart 2008 @ 09:13:06 #6
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_57345357
quote:
Tja, dát kan ik niet helpen. Dat is puur ondersteunend.
Uhm, jij bent de enige die dat kan helpen.
quote:
Dat is gewoon onzin. Alsof ik als mod (voorbeeldfunctie ) er geen eigen mening op na zou mogen houden.
Ik zeg niks over een voorbeeldfunctie. Dat is zeer zeker een achterhaalt feit en ik maak me totaal niet druk over de manier waarop je in lopende discussies je opstelt. Al vind ik dan wel dat je niet moet lopen trollen en wel je leidinggevende functie in de gaten moet houden. Maar verder mag je van mij doen en laten wat je wilt.
quote:
Dat is mijn functie helemaal niet. Het is mijn taak om te zorgen dat e.e.a. goed verloopt of in te grijpen wara nodig. Maar bovenal gewoon lekker meeposten. Ik mag hopen dat mannen 'mans' genoeg zijn om een topic te openen.
Ik zit zelf lang genoeg in de crew om aan te kunnen voelen hoe/wat. Ook als moderator ben ik jaren actief geweest en snap ik ook wel hoe dat werkt. Wat ik probeer aan te geven is dat je naar mijn mening de mannen in OUD moet halen om het forum completer te houden. Aanmoedigen ervaringen te delen en hun te helpen waar nodig. Je bent veel meer dan een simpele slotjes machine.

BE en Lois doen dit wel goed, en jij als man bent juist de aangewezen persoon om de mannen te stimuleren. Je hebt immers een dingetje tussen je benen slingeren, je hoort zelf bij de doelgroep.

Dit alles onder de aanname natuurlijk dat het hier niet alleen vrouw moet blijven en dat er meer ruimte zou moeten zijn voor de jonge vaders dan alleen het ene topic waar gescholden wordt over papadagen
  donderdag 13 maart 2008 @ 09:14:29 #7
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_57345372
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 09:12 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]



Ik kan moeilijk mensen dwingen te posten.

Je kunt het wel proberen toegankelijker te maken en dat doe je niet door je te gedragen als een olifant in een porceleinkast.

quote:
Als antwoord op a:
Dat is juist een probleem van [OUD]
b: die had ik al beantwoord in de OP.
Dus omdat mensen genuanceerd zijn in OUD, durven mensen nog zoveel te posten, komt er zoveel nieuwe aanwas, en zie je er amper mannen?

Ja.... logisch.
  donderdag 13 maart 2008 @ 09:17:23 #8
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_57345409
quote:
Ik zou bij god niet weten hoe ik het zou moeten stimuleren om mannen mee te laten posten in [Z&G].
Niet. Dat moet je ook niet willen totdat ze zelf de weg vinden. Maar stimuleren om in het vader topic te posten. Of als vader wat topics te openen zou erg goed bij je functie passen .
  Official ESF Kreviewer donderdag 13 maart 2008 @ 09:18:13 #9
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_57345426
Groetjes,

Krea.

[ Bericht 74% gewijzigd door Lois op 13-03-2008 09:27:01 (offtopic) ]
pi_57345460
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 09:14 schreef Silmarwen het volgende:

[..]


Je kunt het wel proberen toegankelijker te maken en dat doe je niet door je te gedragen als een olifant in een porceleinkast.



Ja, sorry hoor. Nogmaals: ik heb mijn excuses aangeboden als ik mensen voor het hoofd gestoten heb.
quote:
Dus omdat mensen genuanceerd zijn in OUD, durven mensen nog zoveel te posten, komt er zoveel nieuwe aanwas, en zie je er amper mannen?

Ja.... logisch.


Dat heeft niets met genuanceerdheid te maken, maar met kliekjesgedrag. Verder is er helemaal niet zoveel nieuwe aanwas (helaas. i.v.m. ander fora)

Dat er minder mannen komen, komt vooral door de naam die dit subforum heeft. Dat is niet mijn schuld en zeker niet iets dat ik in m'n eentje zou kunnen veranderen. Daarvoor is een mentaliteitsverandering nodig en daar wil ik graag aan meewerken.
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_57345477
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 09:17 schreef GI het volgende:

[..]

Niet. Dat moet je ook niet willen totdat ze zelf de weg vinden. Maar stimuleren om in het vader topic te posten. Of als vader wat topics te openen zou erg goed bij je functie passen .
Ow, dat laatste had ik al geopperd.
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  Moderator donderdag 13 maart 2008 @ 09:22:13 #12
5428 crew  miss_sly
pi_57345490
Ik vind het best een non-discussie. Ik vind dat Five op zijn manier als papa mag posten en dat andere papa's dat op hun manier mogen doen. Iedere man zal het anders beleven, net als iedere vrouw. Als andere mannen hier niet zouden posten omdat Five niet vadervriendelijk genoeg post, ligt dat toch echt aan die andere mannen, imo.
Het feit dat hij mod is, heeft er dan weer helemaal niets mee te maken, vind ik.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 13 maart 2008 @ 09:24:13 #13
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_57345506
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 09:22 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het best een non-discussie. Ik vind dat Five op zijn manier als papa mag posten en dat andere papa's dat op hun manier mogen doen. Iedere man zal het anders beleven, net als iedere vrouw. Als andere mannen hier niet zouden posten omdat Five niet vadervriendelijk genoeg post, ligt dat toch echt aan die andere mannen, imo.
Het feit dat hij mod is, heeft er dan weer helemaal niets mee te maken, vind ik.
Ja, en jij leest dus compleet over mijn punt heen. Begin nog eens van begin af aan en probeer je dan voor te stellen dat de kritiek niet direct op Five gericht is, of als persoon, maar op de combinatie van alles. Zijn botheid, het 'onnatuurlijke' van de vaderliefde en zijn modschap. Het is de combinatie van factoren die mij tot mijn post zetten. Geen van de drie punten op zichzelf waren de post waard, de combinatie wel
  Moderator donderdag 13 maart 2008 @ 09:28:52 #14
5428 crew  miss_sly
pi_57345571
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 09:24 schreef GI het volgende:

[..]

Ja, en jij leest dus compleet over mijn punt heen. Begin nog eens van begin af aan en probeer je dan voor te stellen dat de kritiek niet direct op Five gericht is, of als persoon, maar op de combinatie van alles. Zijn botheid, het 'onnatuurlijke' van de vaderliefde en zijn modschap. Het is de combinatie van factoren die mij tot mijn post zetten. Geen van de drie punten op zichzelf waren de post waard, de combinatie wel
Ik hoef het niet nog een keer te lezen, ik ben het gewoon niet met je eens, ook niet door de combinatie van factoren die je noemt
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_57345690
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 09:12 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]



Ik kan moeilijk mensen dwingen te posten.
[..]



Als antwoord op a:
Dat is juist een probleem van [OUD]
b: die had ik al beantwoord in de OP.
mensen worden echter wel weggejaagd uit OUD omdat sommigen hun mening volstrekt ongenuanceerd, doorspekt met gescheld, gekat en oordelend je strot in duwen.

en mensen zijn geen dieren. anders zou je dit hele forum wel op kunnen doeken, want dieren kunnen niet redeneren, typen of computers gebruiken.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 13 maart 2008 @ 09:41:36 #16
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_57345751
En ik (spuit 11) sluit me aan bij Miss_Sly. De manier waarop Five post is gewoon zijn manier. Net als dat Swets ook zijn manier heeft en dat ik dat ook ongetwijfeld wel zal hebben. Ieder post zoals hij/zij zelf is en daar moet je ook doorheen kunnen lezen. Five lijkt mij een fantastische vader te zijn, want dat is iets wat ik ook tussen zijn druipende sarcasme door kan lezen. Als we allemaal naar een bepaalde maatstaf moeten gaan posten en in dezelfde stijl onze woorden moeten zoeken wordt het een onwijs saai zooitje.
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_57345826
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 09:37 schreef simmu het volgende:

[..]

mensen worden echter wel weggejaagd uit OUD omdat sommigen hun mening volstrekt ongenuanceerd, doorspekt met gescheld, gekat en oordelend je strot in duwen.


Volgens mij ben ik daar juíst mee bezig geweest om dat te temperen, in jouw geval...
quote:
en mensen zijn geen dieren. anders zou je dit hele forum wel op kunnen doeken, want dieren kunnen niet redeneren, typen of computers gebruiken.
Erm...mja...
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  donderdag 13 maart 2008 @ 09:47:36 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57345881
Toch vind ik het raar dat de enige mensen die blijkbaar vinden dat we in OUD te knufjekroel zijn de mensen zijn die nooit in OUD posten. En nee... ook als het hier doorspekt zou zijn van sarcasme, realisme, en zelf-reflectie zouden we die mensen hier ook niet zien, simpelweg omdat het onderwerp ze niet boeit volgens mij.

Waar zijn anders die hordes mensen die niet mee posten omdat de sfeer ze niet aan staat? Doe mij eens een paar namen dan?

Ik zie namelijk op dit moment alleen maar een heel groot OUD met een hele grote groep users die, mss onderverdeeld in verschillende groepjes op basis van leeftijdsinteresse, het prima naar hun zin hebben hier.
Waarom moet het dan zo nodig anders? Van wie? Waarom?

Over dat gelul van OUD kliekjes, en dat heb ik elders ook al eens gezegd, ik zie hier zoveel nieuwe users rondlopen. Namen waarvan je denkt 'wie????' Maar ook 'hij/zij in OUD?'
Ja, het is mss een kliekje soms, maar wel steeds een nieuw kliekje.

Zo... en dat wilde ik even kwijt.
***
  donderdag 13 maart 2008 @ 09:49:19 #19
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_57345912
Uhm BE. Ik vraag me af waar dat opeens vandaan komt ? Ik heb niks over kliekjes gezegd ? Tenminste niks nadelig iig.


[edit]
Ah, ik zie het al. Dat was geen reactie op mijn post.
pi_57345998
ik ga geen namen noemen van mensen die n.a.v een topic in OUD mij erna een PM stuurden om te melden dat ik me er maar niks van aan moet trekken en dat sommigen nu eenmaal altijd zo doen. en five: ik wilde helemaal niet jou persoonlijk aanspreken hoor, ik wil alleen maar zeggen dat er gewoon een bepaald sfeertje hangt waardoor sommige mensen wegtrekken omdat ze toch maar steeds uitgescholden en afgekat worden, met dan achteraf de mededeling "ja, maar *jij* had dan maar dit-en-dit of dat-en-dat moeten doen). kijk naar het gescheld van gister: dat bleef in eerste instantie toch ook gewoon staan met de mededeling naar mij toe dat ik zelf lullig deed?

als ik nu mezelf als voorbeeld neem: er zijn op het moment allerlei problemen die ik graag iig kwijt zou willen, of zelfs over zou willen praten, maar ik kijk wel uit om dat hier te doen, want dan krijg ik toch maar gescheld en ge "ja, maar *jij* moet dit-en-dit of dat-en-dat doen" te horen. wel duh! ik zit niet te wachten op meer gescheld. dus.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 13 maart 2008 @ 10:01:10 #21
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57346069
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 09:49 schreef GI het volgende:
Uhm BE. Ik vraag me af waar dat opeens vandaan komt ? Ik heb niks over kliekjes gezegd ? Tenminste niks nadelig iig.


[edit]
Ah, ik zie het al. Dat was geen reactie op mijn post.
Nee, dat was geen reactie op jou.

Simmu, fijn dat je je iig wel gesteund voelt door een aantal mensen.
De rest van je post ben ik het niet mee eens, maar goed, dat is een persoonlijk gevoel. Ik kan je niet dwingen tot posten. Je moet doen waar jij je prettig bij voelt, en als je je er niet prettig bij voelt, dan houdt het op.
***
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 13 maart 2008 @ 10:03:33 #22
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_57346098
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje non-dicussie. Ja Five wil wel eens nadrukkelijk ergens zij mening in doordrammen, maar wei ben IK om daar wat over te zeggen
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 13 maart 2008 @ 10:04:05 #23
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_57346107
Wat kunnen we moeilijk doen
hier worden zelfs mensen geaccepteerd die geen kinderen hebben, totaal niet met kinderen bezig zijn, "behalve oppassen en foto's maken"

Als iedereen gewoon zijn lange tenen eens zou intrekken zou t een stuk makkelijker gaan.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  donderdag 13 maart 2008 @ 10:10:03 #24
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_57346184
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 10:04 schreef Ynske het volgende:
Wat kunnen we moeilijk doen
hier worden zelfs mensen geaccepteerd die geen kinderen hebben, totaal niet met kinderen bezig zijn.
Hoe nobel!

Maar goed, mijn punt is bij F_H iig wel aangekomen en ik zal me verder buiten het FB topic houden .
  donderdag 13 maart 2008 @ 10:32:25 #25
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_57346588
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 09:55 schreef simmu het volgende:
ik ga geen namen noemen van mensen die n.a.v een topic in OUD mij erna een PM stuurden om te melden dat ik me er maar niks van aan moet trekken en dat sommigen nu eenmaal altijd zo doen. en five: ik wilde helemaal niet jou persoonlijk aanspreken hoor, ik wil alleen maar zeggen dat er gewoon een bepaald sfeertje hangt waardoor sommige mensen wegtrekken omdat ze toch maar steeds uitgescholden en afgekat worden, met dan achteraf de mededeling "ja, maar *jij* had dan maar dit-en-dit of dat-en-dat moeten doen). kijk naar het gescheld van gister: dat bleef in eerste instantie toch ook gewoon staan met de mededeling naar mij toe dat ik zelf lullig deed?

als ik nu mezelf als voorbeeld neem: er zijn op het moment allerlei problemen die ik graag iig kwijt zou willen, of zelfs over zou willen praten, maar ik kijk wel uit om dat hier te doen, want dan krijg ik toch maar gescheld en ge "ja, maar *jij* moet dit-en-dit of dat-en-dat doen" te horen. wel duh! ik zit niet te wachten op meer gescheld. dus.
Nou wil ik toch graag wel wat meer voorbeelden horen hoor. Dat van gister heb ik even gemist, maar het echte gekinnesinne is hier toch bijna niet meer?
Of ik mis iets, maar ik heb echt het idee dat je boel zwaar overtrekt.
Zo komt OUD nooit van die stempel af.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_57346906
Jeetje mensen wat een discussie weer

Ik ben zelf redelijk nieuw in Oud en ja soms zijn er nou eenmaal mensen die elkaar buiten het forum om ook kennen en die zijn dan hechter met elkaar dan met mensen waarvan ze hier alleen af en toe iets lezen. Zo gek is dat toch niet? Dat heb je op je werk bijvoorbeeld toch ook met collega's die elkaar buiten werktijd ook nog wel eens zien? Om dan meteen van kliekjes en kusjekroel e.d. te spreken...

Persoonlijk vind ik het hier heel gezellig . En als je vindt dat er teveel kliekjes zijn, dan begin je toch lekker gewoon je eigen kliekje met anderen die elkaar ook (nog) niet kennen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Stiemie op 13-03-2008 11:00:55 ]
pi_57347138
Mannen
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_57349217
Het is juist zo lief en braaf de laatste tijd. En ik vind het grappig dat deze discussie door mannen ontstaan is.

Krea wanneer wordt jij papa? Kun je samen met J. posten.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 13 maart 2008 @ 12:45:06 #29
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_57349561
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 10:32 schreef dutchie het volgende:

[..]

Nou wil ik toch graag wel wat meer voorbeelden horen hoor. Dat van gister heb ik even gemist, maar het echte gekinnesinne is hier toch bijna niet meer?
Of ik mis iets, maar ik heb echt het idee dat je boel zwaar overtrekt.
Zo komt OUD nooit van die stempel af.
Dat komt ook een beetje omdat ze haar eigen selffullfilling prophecy waarmaakt. Eén van haar eerste posts met reden om niet in z&g te posten was "omdat ze daar toch niet thuishoort".

Gisteren was er een opmerking over een echo waar niks op te zien is. Dus men reageerde ietwat in verwarring en zelfs bezorgd dat ze niet snapten wat dat precies betekende, waarop er een boze reactie kwam dat de moeder kennelijk nooit meer meetelde op het moment dat er een zwangerschap was. Ze had ook kunnen posten; oh, ik heb niet verteld dat ik een ontsteking heb waarvoor een echo gemaakt moest worden.

Kortom, ze gaat ervanuit dat niemand aardig doet, dus zo stelt ze zich zelf ook niet op naar andere mensen.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  donderdag 13 maart 2008 @ 12:45:44 #30
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_57349577
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 10:59 schreef easy-going het volgende:
Mannen
Wandelende hormoonbommen zijn het
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  Moderator donderdag 13 maart 2008 @ 13:07:09 #31
5428 crew  miss_sly
pi_57350013
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 09:55 schreef simmu het volgende:
ik ga geen namen noemen van mensen die n.a.v een topic in OUD mij erna een PM stuurden om te melden dat ik me er maar niks van aan moet trekken en dat sommigen nu eenmaal altijd zo doen. en five: ik wilde helemaal niet jou persoonlijk aanspreken hoor, ik wil alleen maar zeggen dat er gewoon een bepaald sfeertje hangt waardoor sommige mensen wegtrekken omdat ze toch maar steeds uitgescholden en afgekat worden, met dan achteraf de mededeling "ja, maar *jij* had dan maar dit-en-dit of dat-en-dat moeten doen). kijk naar het gescheld van gister: dat bleef in eerste instantie toch ook gewoon staan met de mededeling naar mij toe dat ik zelf lullig deed?

als ik nu mezelf als voorbeeld neem: er zijn op het moment allerlei problemen die ik graag iig kwijt zou willen, of zelfs over zou willen praten, maar ik kijk wel uit om dat hier te doen, want dan krijg ik toch maar gescheld en ge "ja, maar *jij* moet dit-en-dit of dat-en-dat doen" te horen. wel duh! ik zit niet te wachten op meer gescheld. dus.
Misschien zou je beter niet jezelf als voorbeeld kunnen nemen, maar gewoon eens wat rondlezen in OUD en kijken hoe daar over het algemeen op allerlei zaken, verhalen en mensen wordt gereageerd. WEllicht dat je dan toch tot een iets ander oordeel over OUD komt dan uit verschillende posts tot nu toe blijkt. Ik vind het erg jammer dat je het in OUD zo ervaart, maar wellicht (insert hier enige vorm van zelfkritiek) zou het wel eens ook een klein beetje aan je manier van posten/je invulling van reacties kunnen liggen? Wat Kim ook al zegt: een beetje selffullfilling prophecy...
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_57350680
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 13:07 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Misschien zou je beter niet jezelf als voorbeeld kunnen nemen, maar gewoon eens wat rondlezen in OUD en kijken hoe daar over het algemeen op allerlei zaken, verhalen en mensen wordt gereageerd. WEllicht dat je dan toch tot een iets ander oordeel over OUD komt dan uit verschillende posts tot nu toe blijkt. Ik vind het erg jammer dat je het in OUD zo ervaart, maar wellicht (insert hier enige vorm van zelfkritiek) zou het wel eens ook een klein beetje aan je manier van posten/je invulling van reacties kunnen liggen? Wat Kim ook al zegt: een beetje selffullfilling prophecy...
dit is nu precies wat ik bedoel: als iemand aangeeft de heerschende houding niet prettig te vinden, dan krijgt die persoon te horen dat het aan die persoon ligt en/of lange tenen heeft. op die manier valt natuurlijk elke rotopmerking en scheldterm goed te praten, want de 'gelukkige' ontvanger heeft het dan altijd aan zichzelf te danken. talk about selffullfilling profiecy!

en zoals gezegd: ik ben de enige niet met dit gevoel, ik ga alleen niet voor anderen spreken, dat moet iedereen maar gewoon voor zichzelf doen.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 13 maart 2008 @ 14:01:59 #33
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_57351167
Ik lees dit allemaal en wil toch ff reageren.

1. Het is m.i. niet meer dan logisch dat je meer "hebt" met sommige mensen dan anderen, al is het alleenmaar doordat je ze irl kent of door de leeftijd van je kids, dus vwb kliekjes en zo, tuurlijk zijn er kliekjes, maar die kunnen toch vreedzaam naast elkaar bestaan? ik zie niet zo'n probleem
2. simmu, gezien wat je later schreef hier, kan ik me voorstellen dat je zo reageerde ("ik ben gereduceerd tot buik op benen, men vraag niet meer naar mij" (vrij vertaald) ), maar zonder bepaalde achtergrond info was de post gewoon warrig. simple as that. is uiteraard geen reden tot schelden, maar toch.
ik hoop echt voor je dat ze snel zullen vinden wat je mankeert! (of beter zelfs, dat het opeens vanzelf weggaat!)
3. zoals in iedere gemeenschap/groep zijn er groepsnormen, zo ook op een forum. een van de charmes van fok (m.i.) is dat het "echt" is, dit zijn echte mensen, met echte zorgen en echte verhalen. je kent ze mss niet in het echte leven, maar dat maakt de rest niet minder echt. dus, ja, dan gelden hier ook (impliciete) normen op het forum. en dan is het een keuze hoe men hiermee omgaat. niets meer en niets minder.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 13 maart 2008 @ 14:04:08 #34
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_57351209
Als iemand typt; ik vind het hier niet prettig, dan krijg je een discussie. Als iemand typt, jezus wat een kutwijven zijn jullie, ik wist het wel . Het ligt allemaal aan jullie . dan krijg je geen discussie, maar gewoon kutreacties terug. Dat is toch logisch?
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  Official ESF Kreviewer donderdag 13 maart 2008 @ 14:27:54 #35
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_57351596
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 12:31 schreef YPPY het volgende:
Krea wanneer wordt jij papa?
De kans is aanwezig dat ik het al ben, maar het is mij ieg nog niet medegedeeld.

De kans dat ik bewust papa wordt is ongeveer 1.2%.
  Moderator donderdag 13 maart 2008 @ 15:29:25 #36
5428 crew  miss_sly
pi_57352752
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 13:38 schreef simmu het volgende:

[..]

dit is nu precies wat ik bedoel: als iemand aangeeft de heerschende houding niet prettig te vinden, dan krijgt die persoon te horen dat het aan die persoon ligt en/of lange tenen heeft. op die manier valt natuurlijk elke rotopmerking en scheldterm goed te praten, want de 'gelukkige' ontvanger heeft het dan altijd aan zichzelf te danken. talk about selffullfilling profiecy!

en zoals gezegd: ik ben de enige niet met dit gevoel, ik ga alleen niet voor anderen spreken, dat moet iedereen maar gewoon voor zichzelf doen.
Weet je, ik ga verder niet met je in 'discussie' hierover. zolang jij in het rond blijft trappen bij het minste of geringste is een normale gedachtewisseling niet echt mogelijk.
als jij het in OUD zo vreselijk vindt, moet je er vooral niet posten of heel summier. Heel jammer, want ik denk, van wat ik zo hier en daar van je lees, je heel goed een plekje kunt gebruiken waar je eea kwijt kunt. Als je dat alleen op jouw voorwaarden wilt, en niet kunt zien dat je bijv gisteren gewoon niet slim bezig was in eerste instantie, is dat vooral voor jouzelf erg jammer.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_57353367
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 15:29 schreef miss_sly het volgende:

als jij het in OUD zo vreselijk vindt, moet je er vooral niet posten of heel summier.
of heel simmuur!

joh simmu, zie je dan echt niet dat 't gewoon een misverstand was doordat je juist wat té summier postte over je echo? daar snap ik niks van. beterschap verder!
pi_57353834
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 15:58 schreef bixister het volgende:

[..]

of heel simmuur!

joh simmu, zie je dan echt niet dat 't gewoon een misverstand was doordat je juist wat té summier postte over je echo? daar snap ik niks van. beterschap verder!
dat is ook niet wat me zo stoort. het is de houding dat als je uitgescholden word, je dat dan aan jezelf te danken hebt. die vind ik zo ontzettend storend. het is zo ongeveer hetzelfde als tegen een kind wat door een bullebak op school gepest en uitgescholden wordt zeggen dat het kind dan maar gewoon anders moet doen. en niks tegen de betreffende bullebak, want die kan er toch ook niks aan doen, want het gepestte kind is nu eenmaal 'anders' dus dat maakt het gebullebak dan goed.

kijk, ik ben ook heus de makkelijkste niet, en zeker de laatste tijd niet, ik voel me prut en er speelt vanalles. sure, dan reageer ik misschien fel, of ik licht dingen te weinig toe, maar dat is toch geen excuus om schelden en kleineren goed te praten?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_57354267
Simmu: je hebt je punt gemaakt en er is gisteren (onder andere door mij ) wat van gezegd. Uitschelden was niet goed en voor de rest leek het me een misverstand. Pak een lekkere warme kop *iets * en kom vanavond weer lekker posten. Lijkt me voor jezelf ook prettiger dan je telkens boos te maken, toch? Anders weet je het topic hier vast te vinden.
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_57354394
simmu, maar dat is toch ook al door 'iedereen' gezegd, dat schelden over de grens gaat? ik heb dat scheld-deel trouwens niet meegekregen, kan me voorstellen dat dat erg vervelend voelde. maar jij blijft nu m.i. wel erg hangen in 't anderen beschuldigen zonder even naar je eigen gedrag te kijken. als je niet inziet dat dat de verhoudingen alleen maar verscherpt heb je niet zo'n best sociaal inzicht en ja, dan loop je ook echt meer kans op zulke reacties in de toekomst. en dan wordt het inderdaad een self-fullfilling prophecy.

[edit]hmm, sorry ik ben de zoveelste al die dit zegt geloof ik.[/edit]
  donderdag 13 maart 2008 @ 19:07:49 #41
11682 Moonah
Jolie femme
pi_57357402
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 09:47 schreef Brighteyes het volgende:

Ik zie namelijk op dit moment alleen maar een heel groot OUD met een hele grote groep users die, mss onderverdeeld in verschillende groepjes op basis van leeftijdsinteresse, het prima naar hun zin hebben hier.
Waarom moet het dan zo nodig anders? Van wie? Waarom?
Precies! OUD wordt zelfs zó groot, ik hou het allemaal niet meer bij hoor. Ik probeer het ook maar niet meer.

Wel vreemd eigenlijk, dat er zo veel nieuwe users blijven hangen hier als 'we' zo ontoegankelijk zijn...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  donderdag 13 maart 2008 @ 19:25:18 #42
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_57357842
En zo is het maar net Moonah.
Als je niet lacht, ben je dood.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 13 maart 2008 @ 19:56:16 #43
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_57358678
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 13:38 schreef simmu het volgende:

[..]

dit is nu precies wat ik bedoel: als iemand aangeeft de heerschende houding niet prettig te vinden, dan krijgt die persoon te horen dat het aan die persoon ligt en/of lange tenen heeft. op die manier valt natuurlijk elke rotopmerking en scheldterm goed te praten, want de 'gelukkige' ontvanger heeft het dan altijd aan zichzelf te danken. talk about selffullfilling profiecy!

en zoals gezegd: ik ben de enige niet met dit gevoel, ik ga alleen niet voor anderen spreken, dat moet iedereen maar gewoon voor zichzelf doen.
Nou ik heb net je discussie terug gelezen... het lag toch echt aan jou.
  donderdag 13 maart 2008 @ 22:13:46 #44
24188 Belana
kloon van belana
pi_57362345
ah! we zijn weer bij de kliekjesdiscussie
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 14 maart 2008 @ 14:58:42 #45
35189 Troel
scherp en bot
pi_57375876
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 13:38 schreef simmu het volgende:

[..]

dit is nu precies wat ik bedoel: als iemand aangeeft de heerschende houding niet prettig te vinden, dan krijgt die persoon te horen dat het aan die persoon ligt en/of lange tenen heeft. op die manier valt natuurlijk elke rotopmerking en scheldterm goed te praten, want de 'gelukkige' ontvanger heeft het dan altijd aan zichzelf te danken. talk about selffullfilling profiecy!

en zoals gezegd: ik ben de enige niet met dit gevoel, ik ga alleen niet voor anderen spreken, dat moet iedereen maar gewoon voor zichzelf doen.
Dit is echt gewoon klinkklare onzin. Geloof me, ik kan het weten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 14 maart 2008 @ 15:54:22 #46
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_57376948
Ik moet zeggen dat ik OUD op het moment ruimhartiger vind dan ooit tevoren .

Simmu, je doet het toch ook echt een beetje zelf, door je manier van posten. Ik zou zeggen, open een topic over de afwezige roze wolk, ik ben ervan overtuigd dat je daar reacties op krijgt.

En als je nu al denkt dat je gezien wordt als wandelende couveuse, het wordt nog erger als de baby er is. Dan stormen de familieleden namelijk gewoon langs je heen door de deuropening, op weg naar de baby .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  Moderator vrijdag 14 maart 2008 @ 15:58:25 #47
5428 crew  miss_sly
pi_57377025
Ik was nog maar een week of 7 zwanger en mijn moeder vroeg al eerst naar haar kleine Amsterdammertje en daarna naar mij
Ach, is misschien niet altijd even leuk, maar echt een ramp vond ik het ook niet. Als je dat echter wel zo ziet, is het misschien een idee om zoiets bepreekbaar te maken
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 14 maart 2008 @ 16:04:52 #48
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_57377133
Joh wacht maar tot de kleine er is, dan besta je gewoonweg niet meer voor de opa's en oma's Ach ik denk dan altijd maar dat het fijn is dat ze haar zo lief en leuk vinden.
  Moderator vrijdag 14 maart 2008 @ 16:08:10 #49
5428 crew  miss_sly
pi_57377198
Ik heb even gezocht naar een topic over gebrek aan roze wolk, want ik dacht dat dat er was, maar dat was een andere, namelijk over moeilijk zwanger worden.
Op zich zou dat zeker een goed topic kunnen zijn. Om diverse redenen kan het gevoel van de roze wolk er niet zijn. Ik vond dat in de eerste weken echt heel raar van mezelf, dat die roze wolk e rniet was en kwam toen pas tot de ontdekking dat dan leven op de toppen van geluk echt niet vanzelfsprekend is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 14 maart 2008 @ 16:10:44 #50
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_57377264
Heel lang geleden is er ooit weleens 1 geweest, dacht ik. Maar dat was nog voor de grote crash, als ik het me goed herinner.

Ik denk echt dat zo'n topic wel potentie heeft.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 17:44:29 #51
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_57379221
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 10:32 schreef dutchie het volgende:

[..]

Nou wil ik toch graag wel wat meer voorbeelden horen hoor. Dat van gister heb ik even gemist, maar het echte gekinnesinne is hier toch bijna niet meer?
Of ik mis iets, maar ik heb echt het idee dat je boel zwaar overtrekt.
Zo komt OUD nooit van die stempel af.
Komt OUD ook niet

Ik had dus al zoiets van: 'mannen! komt posten, wees trots!' En dan zó een reactie van Five...
'naja...', dacht ik toen,' nu kan er tenminste over gediscussieerd worden en dan komen papa's die niet vrezen voor een "OUD-imago". In elk geval GI

En een voorbeeldfunctie als modje. Tja, stel je er niet teveel van voor, maar trek érgens de grens. In ook fot kunnen ook modjes rondhangen die bepaalde users verschrikkelijke foto's vinden maken. Maar dat zullen ze niet snel op zo'n toon kenbaar maken.
Noem mij een zeikerd, maar er zijn grenzen.

Ach... wie ben ik?
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 14 maart 2008 @ 17:50:13 #52
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_57379357
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 17:44 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Komt OUD ook niet

Ik had dus al zoiets van: 'mannen! komt posten, wees trots!' En dan zó een reactie van Five...
'naja...', dacht ik toen,' nu kan er tenminste over gediscussieerd worden en dan komen papa's die niet vrezen voor een "OUD-imago". In elk geval GI

En een voorbeeldfunctie als modje. Tja, stel je er niet teveel van voor, maar trek érgens de grens. In ook fot kunnen ook modjes rondhangen die bepaalde users verschrikkelijke foto's vinden maken. Maar dat zullen ze niet snel op zo'n toon kenbaar maken.
Noem mij een zeikerd, maar er zijn grenzen.

Ach... wie ben ik?
Heerlijk gewoon altijd die vergelijking tussen OUD en FOT

Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 14 maart 2008 @ 18:00:50 #53
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_57379605
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 17:44 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Komt OUD ook niet

Ik had dus al zoiets van: 'mannen! komt posten, wees trots!' En dan zó een reactie van Five...
'naja...', dacht ik toen,' nu kan er tenminste over gediscussieerd worden en dan komen papa's die niet vrezen voor een "OUD-imago". In elk geval GI

En een voorbeeldfunctie als modje. Tja, stel je er niet teveel van voor, maar trek érgens de grens. In ook fot kunnen ook modjes rondhangen die bepaalde users verschrikkelijke foto's vinden maken. Maar dat zullen ze niet snel op zo'n toon kenbaar maken.
Noem mij een zeikerd, maar er zijn grenzen.

Ach... wie ben ik?
Zeikerd

Wat een gedoe over niks zeg. Altijd weer gezellig om hier eens bij te lezen Het is ook nooit goed. De ene keer wordt er teveel gekust, geknuffeld en gekroeld en de volgende keer ben je bot en te direct. Volgens mij wordt er trouwens in FOT ook regelmatig gekift dus laten we die vergelijking maar niet maken.

[ Bericht 2% gewijzigd door m@x op 14-03-2008 18:16:27 ]
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_57379856
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 17:44 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Komt OUD ook niet

Ik had dus al zoiets van: 'mannen! komt posten, wees trots!' En dan zó een reactie van Five...
'naja...', dacht ik toen,' nu kan er tenminste over gediscussieerd worden en dan komen papa's die niet vrezen voor een "OUD-imago". In elk geval GI

En een voorbeeldfunctie als modje. Tja, stel je er niet teveel van voor, maar trek érgens de grens. In ook fot kunnen ook modjes rondhangen die bepaalde users verschrikkelijke foto's vinden maken. Maar dat zullen ze niet snel op zo'n toon kenbaar maken.
Noem mij een zeikerd, maar er zijn grenzen.

Ach... wie ben ik?
*edit*

Laat ik het goede voorbeeld geven: kunnen we weer door naar het volgende?

[ Bericht 4% gewijzigd door Five_Horizons op 14-03-2008 18:24:14 ]
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  vrijdag 14 maart 2008 @ 19:00:55 #55
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_57380866
Beetje vroeg voor een vrijdagavondrel, niet?
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 19:06:17 #56
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_57380988
Nou dan kom ik over een uurtje of 2 wel weer terug
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  vrijdag 14 maart 2008 @ 21:08:57 #57
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_57383881
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 19:06 schreef m@x het volgende:
Nou dan kom ik over een uurtje of 2 wel weer terug
* Ireth speelt voor alarmklok! *bleep bleep bleep*

*zak chips open trekt*
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  vrijdag 14 maart 2008 @ 21:10:28 #58
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_57383914
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 15:54 schreef Leah het volgende:
Ik moet zeggen dat ik OUD op het moment ruimhartiger vind dan ooit tevoren .
Eensch!

Daarbij lijkt het alsof er ook wat meer humor insluipt her en der, geen idee of dat relatie houdt tot het toenemend aantal mannen in OUD?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 14 maart 2008 @ 21:12:59 #59
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_57383978
* m@x schrikt wakker

Oh ja, waar waren we gebleven
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  vrijdag 14 maart 2008 @ 21:13:02 #60
11682 Moonah
Jolie femme
pi_57383979
PM, waar blijft jouw kroegvergelijking?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 21:14:11 #61
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_57384008
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 21:10 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Eensch!

Daarbij lijkt het alsof er ook wat meer humor insluipt her en der, geen idee of dat relatie houdt tot het toenemend aantal mannen in OUD?
Vast niet. Mannen en humor gaan echt niet samen
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  vrijdag 14 maart 2008 @ 21:29:06 #62
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_57384383
Ja nou zeg, komt er nog wat van .?
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 21:31:06 #63
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_57384443
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 21:13 schreef Moonah het volgende:
PM, waar blijft jouw kroegvergelijking?
Ben benieuwd wat het rookverbod voor effect zal hebben hier...!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 14 maart 2008 @ 21:32:23 #64
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_57384480
Jaja, ik neem nederig de dank voor mijn pionierswerk in ontvangst
pi_57395998
Ik heb het kinderfototopic gesloten. Op de 1 of andere manier lukt het me niet om (uberhaupt) een nieuw topic te openen. Dus kan iemand anders het doen? Bedankt!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 15 maart 2008 @ 16:25:26 #66
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_57396559
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 15:48 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik heb het kinderfototopic gesloten. Op de 1 of andere manier lukt het me niet om (uberhaupt) een nieuw topic te openen. Dus kan iemand anders het doen? Bedankt!
Kinderfototopic deel 123

Bitte Schön
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_57407917
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 16:25 schreef Ynske het volgende:

[..]

Kinderfototopic deel 123

Bitte Schön
Dank je!
  zondag 16 maart 2008 @ 08:22:25 #68
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_57408724
Hier ook nog even een oproepje:
Degene die de foto's in groot formaat willen hebben, willen die me even pm-en met een mailadres? Het gaat dus om de foto's van de meeting in Zeist
Moonah, ze komen er echt aan hoor!
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 16 maart 2008 @ 13:51:39 #69
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_57411965
quote:
Op zondag 16 maart 2008 08:22 schreef LadyS het volgende:
Hier ook nog even een oproepje:
Degene die de foto's in groot formaat willen hebben, willen die me even pm-en met een mailadres? Het gaat dus om de foto's van de meeting in Zeist
Moonah, ze komen er echt aan hoor!
Jaaaaaa ik weet t, ik ben laat schaam me dood

enfin, ben er weer mee bezig... handig hoor ziek thuis zitten heb je tenminste af en toe wat bewerktijd
hoop ze eind van de week allemaal te versturen

nogmaals sorry
en ga t in mei anders aanpakken , beloofd
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_57433318
Ik ben eigenlijk op zoek naar argumenten voor en tegen thuis vs. in het ziekenhuis bevallen. Is daar een geschikt topic voor? Alvast bedankt!
pi_57433538
quote:
Op maandag 17 maart 2008 15:42 schreef peterfan het volgende:
Ik ben eigenlijk op zoek naar argumenten voor en tegen thuis vs. in het ziekenhuis bevallen. Is daar een geschikt topic voor? Alvast bedankt!
Ik zou er gewoon eentje openen. Ik heb er geen gevonden tussen nu en een half jaar terug. (en dan zal ik vast wel weer wat gemist hebben )
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  maandag 17 maart 2008 @ 16:03:12 #72
24188 Belana
kloon van belana
  maandag 17 maart 2008 @ 16:03:23 #73
35189 Troel
scherp en bot
pi_57433719
Er is wel zo'n topic geweest, over waar bevallen, maar echt argumenten stonden daar niet in en ik kan hem ook niet zo snel vinden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 17 maart 2008 @ 16:03:55 #74
35189 Troel
scherp en bot
pi_57433731
Gelukkig kon Belana hem wel vinden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57434456
Dat is snel, bedankt!!
pi_57438190
quote:
Helemaal over het hoofd gezien, blijkbaar. Dank je
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  dinsdag 18 maart 2008 @ 07:30:15 #77
24188 Belana
kloon van belana
pi_57446250
nou, ik moet zeggen dat die google zoekfunctie en dan binnen OUD echt enorm goed werkt!
stormy waters...
sailin'
pi_57446452
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 07:30 schreef Belana het volgende:
nou, ik moet zeggen dat die google zoekfunctie en dan binnen OUD echt enorm goed werkt!
Google indexeert FOK! ook heel erg snel. Topics zijn binnen vijf minuten na openen vaak al te vinden.
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_57461061
Hmm kan een modje even in het peutertopic de titel veranderen met een deel 23 erachter en een linkje plaatsen naar vorige topic?

Ben zo blond soms
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  dinsdag 18 maart 2008 @ 20:39:35 #80
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57461178
Gedaan!
***
pi_57461209
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 20:39 schreef Brighteyes het volgende:
Gedaan!
Oh haha volgens mij was het vorige deel zelf al gelukt Maar bedankt
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  dinsdag 18 maart 2008 @ 21:25:29 #82
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57462404
Klopt, hij stond er al in, maar ehm... Ik heb een paar tikjes zeg maar.
En dit is trouwens makkelijker, voor de volgende keer, je hoeft alleen het linkje maar neer te zetten, FOK maakt daar zelf netjes de titel van.
***
pi_57462466
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 21:25 schreef Brighteyes het volgende:
Klopt, hij stond er al in, maar ehm... Ik heb een paar tikjes zeg maar.
En dit is trouwens makkelijker, voor de volgende keer, je hoeft alleen het linkje maar neer te zetten, FOK maakt daar zelf netjes de titel van.
Haha ik had al wel verwacht dat je iets ging veranderen
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  woensdag 19 maart 2008 @ 18:41:02 #84
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_57481582
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_57483441
De jongste is dicht
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_57496533
Misschien dat ik/we beter hier sommige vragen kan beantwoorden dan in het 2e streepje topic. Of een ander topic openen. Anders blijft het er daar over doorgaan, niet zo leuk voor de andere dames.
pi_57496712
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 11:26 schreef _Ingrid_ het volgende:
Misschien dat ik/we beter hier sommige vragen kan beantwoorden dan in het 2e streepje topic. Of een ander topic openen. Anders blijft het er daar over doorgaan, niet zo leuk voor de andere dames.
Ik ben er wel voor dat de discussie niet in dat topic gevoerd wordt, maar weet je zeker dat je daar een apart topic over wilt openen? Ik bedoel: dat iemand het niet met je eens is, kan, alleen met zo'n topic ga je uitleg geven, terwijl je die niet verschuldigd bent, toch? (of ik het nu een goed idee vind of niet)

Hier in [FB] lijkt me ook niet de juiste plek, in elk geval.
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  donderdag 20 maart 2008 @ 11:38:11 #88
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57496798
Ik zou het ook zeker niet openlijk doen hoor Ingrid. Dan ben je net een schietschijf strakjes.
Als mensen echt oprecht geinteresseerd zijn in het hoe en waarom kunnen ze je toch prima een PM sturen?
***
pi_57496799
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 11:33 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Ik ben er wel voor dat de discussie niet in dat topic gevoerd wordt, maar weet je zeker dat je daar een apart topic over wilt openen? Ik bedoel: dat iemand het niet met je eens is, kan, alleen met zo'n topic ga je uitleg geven, terwijl je die niet verschuldigd bent, toch? (of ik het nu een goed idee vind of niet)

Hier in [FB] lijkt me ook niet de juiste plek, in elk geval.
Dat is ook wel weer zo. Ik verkas wel ff naar het moeders topic. En anders is er nog pm.
  † In Memoriam † donderdag 20 maart 2008 @ 11:47:43 #90
7074 moussy
kuttekop
pi_57497007
Ik zou helemaal niet verkassen, je hebt alleen een verantwoording af te leggen tegen over jezelf niet tegenover fok of wie dan ook.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_57497134
Moussy je hebt gelijk. Maar heel stom, het voelt soms wel zo.
pi_57497458
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 11:53 schreef _Ingrid_ het volgende:
Moussy je hebt gelijk. Maar heel stom, het voelt soms wel zo.
Waarom ga je nu toch door, dan? (in dat topic)
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_57497665
Toch behoefte aan uitleg. Maar nu is het wel klaar lijkt me. En ik ben gewoon ook blij dat het goed gaat met mij/ons.
pi_57498043
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 12:17 schreef _Ingrid_ het volgende:
Toch behoefte aan uitleg. Maar nu is het wel klaar lijkt me. En ik ben gewoon ook blij dat het goed gaat met mij/ons.
Jij bent aan helemaal niemand een verklaring schuldig, ook al heb je soms veel hier vertelt, echt hoor, het gaat toch helemaal niemand wat aan!
Je moet je niet steeds zo verantwoorden/verdedigen, nergens voor nodig.

Hartstikke leuk dat Kim misschien een brusje gaat krijgen, heel veel succes!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_57542315
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 12:17 schreef _Ingrid_ het volgende:
Toch behoefte aan uitleg. Maar nu is het wel klaar lijkt me. En ik ben gewoon ook blij dat het goed gaat met mij/ons.
Ik ook! Dus ik hoop op een mooi Brusje voor Kim!

En mag ik nog even zeggen dat ik OUD echt een heerlijk forum vind!! Ook al zal ik nooit kinderen krijgen, ik vind het echt een gezellig en openhartig forum! Lees al jaren mee, post mee sinds de geboorte van Milo van Slaapmeisje en voel me hier echt thuis!

Daarom voor iedereen
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_57542797
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 17:25 schreef Lief17 het volgende:


En mag ik nog even zeggen dat ik OUD echt een heerlijk forum vind!! Ook al zal ik nooit kinderen krijgen, ik vind het echt een gezellig en openhartig forum! Lees al jaren mee, post mee sinds de geboorte van Milo van Slaapmeisje en voel me hier echt thuis!

Daarom voor iedereen
Ook weer eens leuk om te 'horen'
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  zaterdag 22 maart 2008 @ 18:44:38 #97
24188 Belana
kloon van belana
pi_57543657
kijk, dat is idd leuk!
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator maandag 24 maart 2008 @ 19:50:24 #98
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_57585188
Troel (en anderen) ik heb de aanpassingen in het verjaardagstopic verwerkt, en gelijk de posts gedelete die daar een reactie op waren, omdat die niet meer ter zake doen.

Oke?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 24 maart 2008 @ 20:41:43 #99
35189 Troel
scherp en bot
pi_57586303
Prima! (en inderdaad prettig dat je ze gewoon verwijderd hebt, ik vond het een beetje vervelend hoe het liep)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57586357
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 24 maart 2008 @ 20:54:25 #101
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_57586613
Lois.. bedankt..

En Troel.. Sorry, ik had dus echt verkeerd gelezen..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  maandag 24 maart 2008 @ 21:01:02 #102
35189 Troel
scherp en bot
pi_57586766
quote:
Op maandag 24 maart 2008 20:54 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Lois.. bedankt..

En Troel.. Sorry, ik had dus echt verkeerd gelezen..
maakt niet uit, het is nu opgelost
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 24 maart 2008 @ 22:51:47 #103
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_57589416
Bedankt Lois!
Saartje
pi_57618748
nevermind, moet mijn lenzen eens indoen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_57642767
Ik wilde toch ook even reageren. Ik ben relatief nieuw hier op het forum. Sommige mensen 'kende' ik al een beetje want ik lurk al wel een tijdje mee.
Ik heb nooit ervaren dat mensen hier niet openstaan voor anderen, natuurlijk is er een beetje groepsvorming van mensen die elkaar vonden op het forum en waarmee de klik heel groot is, maar zo gaat dat in het 'echte' leven toch ook. Ik ben blij dat de mensen op het forum hier redelijk rechtstreeks zijn en zeggen wat zij denken, ik hou van open mensen want dat ben ik zelf ook.
Al ben ik wel een beetje verlegen in het begin hoor !
pi_57666042
in het topic 'hoe lang na de bevalling is een vrouw weer vruchtbaar' staat alleen maar geblaat. Sorry,stoorde me er net vreselijk aan. Dus ik dacht, ik kom even klikken
  vrijdag 28 maart 2008 @ 09:21:29 #107
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57667107
Topic is opgeruimd.
Er stond ook al een topicreport op. Thanks!
***
pi_57668813
Graag gedaan
  vrijdag 28 maart 2008 @ 14:38:33 #109
11682 Moonah
Jolie femme
pi_57673378
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 10:39 schreef Basimah het volgende:
Ik wilde toch ook even reageren. Ik ben relatief nieuw hier op het forum. Sommige mensen 'kende' ik al een beetje want ik lurk al wel een tijdje mee.
Ik heb nooit ervaren dat mensen hier niet openstaan voor anderen, natuurlijk is er een beetje groepsvorming van mensen die elkaar vonden op het forum en waarmee de klik heel groot is, maar zo gaat dat in het 'echte' leven toch ook. Ik ben blij dat de mensen op het forum hier redelijk rechtstreeks zijn en zeggen wat zij denken, ik hou van open mensen want dat ben ik zelf ook.
Al ben ik wel een beetje verlegen in het begin hoor !
Zeg.
We hebben hier echt zwaar dichtgetimmerde kliekjes hoor.
We moeten onze OUDreputatie wél hoog houden natuurlijk.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 4 april 2008 @ 13:16:51 #110
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_57827656
Even nog hier reageren op het topic Hoera! OUD bijna 5 jaar! vooropgesteld het initiatief vind ik heel leuk

Maar...ik snap eigenlijk niet zo goed waarom hierover niet een beetje overlegd kon worden. Misschien had iemand anders ook leuke ideeen, feestjes bouw je toch samen? Nu is dit "ineens" gebombardeerd tot "de" jubileum-actie best apart, of ben ik nou gek?
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_57827757
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 13:16 schreef Loena-tik- het volgende:
of ben ik nou gek?
dat wel natuurlijk

ik heb wat gemist geloof ik
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  vrijdag 4 april 2008 @ 13:21:23 #112
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_57827768
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 13:20 schreef easy-going het volgende:

[..]

dat wel natuurlijk

ik heb wat gemist geloof ik
Ik ook!
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  vrijdag 4 april 2008 @ 13:33:55 #113
24188 Belana
kloon van belana
pi_57828046
ik vind het gewoon een leuk initiatief eigenlijk, het staat vast vrij om nog andere dingen te doen ook?
hier gaan we toch niet moeilijk over liggen doen zeg?
stormy waters...
sailin'
pi_57828135
vind ik ook hoor.
ik dacht trouwens dat het discussiepunt was dat we de kinderen iets lieten doen waar ze zelf eigenlijk weinig belang bij hadden. maar nu komt de aap uit de mouw: 't ging om 't feit dat de initiatiefnemers five niet geraadpleegd hadden?
  vrijdag 4 april 2008 @ 13:39:16 #115
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_57828166
Wordt het weggehaalde deel hier weer geplaatst? Ik zou nog graag wel weten wat Five met dit bedoelde:
quote:
jij mist wel meer
" "
Danku.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_57828305
ah, ik heb dus ook nog meer gemist dan ik dacht. dat is inderdaad ook nog wel een opheldering waard.
pi_57828326
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 13:16 schreef Loena-tik- het volgende:
Even nog hier reageren op het topic Hoera! OUD bijna 5 jaar! vooropgesteld het initiatief vind ik heel leuk

Maar...ik snap eigenlijk niet zo goed waarom hierover niet een beetje overlegd kon worden. Misschien had iemand anders ook leuke ideeen, feestjes bouw je toch samen? Nu is dit "ineens" gebombardeerd tot "de" jubileum-actie best apart, of ben ik nou gek?
Volgens mij is het gewoon een leuk idee van users en helemaal niet gebombardeerd tot DE jubileumactie.
Als er vanuit FOK zelf iets georganiseerd wordt is dat toch gewoon ook mogelijk?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_57828349
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 13:37 schreef bixister het volgende:
't ging om 't feit dat de initiatiefnemers five niet geraadpleegd hadden?


Daar ging het toch echt niet om.
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_57828389
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 13:46 schreef snoopy het volgende:

[..]

Volgens mij is het gewoon een leuk idee van users en helemaal niet gebombardeerd tot DE jubileumactie.
Als er vanuit FOK zelf iets georganiseerd wordt is dat toch gewoon ook mogelijk?

Nee, dit is wel degelijk nu dé actie.

Er gaat niemand nog iets anders organiseren, wat me ook logisch lijkt. Versnippering is niet handig.

A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_57828450
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 13:39 schreef Sugar het volgende:
Wordt het weggehaalde deel hier weer geplaatst? Ik zou nog graag wel weten wat Five met dit bedoelde:
[..]

Danku.
Nee, het wordt niet hier geplaatst, omdat het a: daar niet thuishoorde en b: nu wel weer klaar was. (daarnaast kan het niet eens)

Wat ik daarmee bedoelde vind ik niet zo relevant om hier neer te zetten. Ik vind het de moeite niet waard om daar een extra rel van te maken.
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  vrijdag 4 april 2008 @ 13:53:50 #121
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_57828504
Wat is dat nou toch voor flauws? Eerst iets suggestiefs neerzetten met een sarcastische smilie en dan niks willen vertellen?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 4 april 2008 @ 13:53:59 #122
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_57828508
ik snap de heisa niet echt

allereerst jij Five, word er iets georganiseerd en de kinderen erbij betrokken. Jij vind t niets en gaat t wat belachelijk maken. Als t je niet zint dan doe je niet mee, heel simpel. Maar laat anderen die wel eraan mee willen doen dat lekker doen zonder zo te gaan reageren.

Dan word aangehaald dat t gemeld had moeten worden bij jullie... ik kan me voorstellen dat t handig geweest was voor als jullie wat hadden willen regelen, maar wilden jullie dat?

Kan me wel vinden in Danny waarbij hij aanhaalt dat n andere manier van reageren misschien wel netjes was geweest.

Naar Sugars vraag beni k ook nog wel benieuwd ja
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 4 april 2008 @ 13:55:11 #123
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_57828533
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 13:51 schreef Five_Horizons het volgende:
Wat ik daarmee bedoelde vind ik niet zo relevant om hier neer te zetten. Ik vind het de moeite niet waard om daar een extra rel van te maken.
Als het iets was wat rechtstreeks tot Sugar gezegd is vind dat zij daar best een uitleg van mag vragen. Vind het niet kloppen om dan nu de woorden terug te trekken onder het mom van 'geen rel waard'. (krijg je daar weer een rel om!)


(maar aangezien ik het hele gedoe gemist heb kan het ook nog zo zijn dat het niet iets rechtstreeks tegen Sugar was en dan klopt mijn reactie van geen meter )
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_57828534
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 13:53 schreef Sugar het volgende:
Wat is dat nou toch voor flauws? Eerst iets suggestiefs neerzetten met een sarcastische smilie en dan niks willen vertellen?


Het was niets suggestiefs. Het was iets persoonlijks. En dat hoorde daar ook niet thuis. Als je er zelf niet achter komt, dan vertel ik je het vanzelf wel een keer.
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_57828538
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 13:48 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Nee, dit is wel degelijk nu dé actie.

Er gaat niemand nog iets anders organiseren, wat me ook logisch lijkt. Versnippering is niet handig.


En ik had nog wel zo'n leuk idee

Nouja, dan wacht ik wel 5 jaar
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_57828553
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 13:55 schreef Ireth het volgende:

[..]

Als het iets was wat rechtstreeks tot Sugar gezegd is vind dat zij daar best een uitleg van mag vragen. Vind het niet kloppen om dan nu de woorden terug te trekken onder het mom van 'geen rel waard'. (krijg je daar weer een rel om!)


(maar aangezien ik het hele gedoe gemist heb kan het ook nog zo zijn dat het niet iets rechtstreeks tegen Sugar was en dan klopt mijn reactie van geen meter )
Als ik persoonlijk iets tegen iemand zeg, dan ben ik toch niet verplicht daar hier uitleg over te geven?
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 4 april 2008 @ 13:57:11 #127
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_57828562
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 13:55 schreef Ireth het volgende:

[..]

Als het iets was wat rechtstreeks tot Sugar gezegd is vind dat zij daar best een uitleg van mag vragen. Vind het niet kloppen om dan nu de woorden terug te trekken onder het mom van 'geen rel waard'. (krijg je daar weer een rel om!)


(maar aangezien ik het hele gedoe gemist heb kan het ook nog zo zijn dat het niet iets rechtstreeks tegen Sugar was en dan klopt mijn reactie van geen meter )
sugar vroeg of ze wat gemist had
waarop five reageerde met
jij mist wel meer
" "
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_57828576
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 13:55 schreef easy-going het volgende:

[..]

En ik had nog wel zo'n leuk idee

Nouja, dan wacht ik wel 5 jaar
Als dat daadwerkelijk zo is, zou ik een animo-topic openen.
Kunnen nog meer mensen hun ideeën kwijt.
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 4 april 2008 @ 13:58:15 #129
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_57828579
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 13:56 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Als ik persoonlijk iets tegen iemand zeg, dan ben ik toch niet verplicht daar hier uitleg over te geven?
dan moet je t niet zo open in een topic gooien
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 4 april 2008 @ 13:59:19 #130
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_57828605
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 13:56 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Als ik persoonlijk iets tegen iemand zeg, dan ben ik toch niet verplicht daar hier uitleg over te geven?
Nee maar als de persoon om uitleg vraagt kan dat toch wel gegeven worden? Er is toch meer dan alleen maar 'hier' ? Vanuit jouw reactie maakte ik op dat je helegaar geen uitleg wou geven en dat klopt niet vind ik..
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_57828607
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 13:58 schreef Ynske het volgende:

[..]

dan moet je t niet zo open in een topic gooien
Want?
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  vrijdag 4 april 2008 @ 14:00:13 #132
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_57828642
Kom op, Five, dit:
quote:
jij mist wel meer
" "
is niet suggestief? Je bent slim genoeg om te begrijpen dat het dat wel degelijk was. Lijkt me handig als je vertelt waar je op doelt, dat mag ook per pm. Ik ga discreet met dingen om, mocht je dat nog niet weten.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 april 2008 @ 14:01:15 #133
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_57828678
je bent natuurlijk niks verplicht, maar 'n beetje lafhartig vind ik zo'n actie ook wel ja.
pi_57828701
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 14:02 schreef bixister het volgende:
je bent natuurlijk niks verplicht, maar 'n beetje lafhartig vind ik zo'n actie ook wel ja.
Dat kan.
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 4 april 2008 @ 14:05:26 #136
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_57828740
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 13:59 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Want?
als je iets persoonlijks over iemand roept dan kun je dat ook gewoon uitleggen aan die persoon
en ik vind t laf om wel de persoonlijke opmerking te plaatsen en vervolgens terug te krabbelen
zeg dan gewoon tegen die persoon wat je bedoelt
al is t open hier, via pm, postduif, postbode of luchtpost dat boeit me niet
maar soms is t wel slim om na te denken voor je dingen post waarmee je iemand persoonlijk aanvalt
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_57828776
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 14:05 schreef Ynske het volgende:

[..]

als je iets persoonlijks over iemand roept dan kun je dat ook gewoon uitleggen aan die persoon
en ik vind t laf om wel de persoonlijke opmerking te plaatsen en vervolgens terug te krabbelen
zeg dan gewoon tegen die persoon wat je bedoelt
al is t open hier, via pm, postduif, postbode of luchtpost dat boeit me niet
maar soms is t wel slim om na te denken voor je dingen post waarmee je iemand persoonlijk aanvalt
Weet ik. Alleen soms kún je als mod dingen niet zeggen zoals je ze denkt. Dat je dan toch íets zegt, is misschien niet handig. Maar hey: het staat er al niet eens meer.
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  vrijdag 4 april 2008 @ 14:10:55 #138
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_57828877
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 14:07 schreef Five_Horizons het volgende:
Maar hey: het staat er al niet eens meer.
Dus hoopje zand er over en klaar?
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  vrijdag 4 april 2008 @ 14:11:23 #139
2873 No Nick
Unieker dan uniek
pi_57828887
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 14:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Mods ko le re
Zoiets ja
Fok!hokker... en NietKlieker.
pi_57828904
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 14:10 schreef Ireth het volgende:

[..]

Dus hoopje zand er over en klaar?
Wat mij betreft wel.
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_57829038
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 14:03 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Dat kan.
dank je. wat een toffe mod ben je toch zeg! jammer dat je er niet al de volle vijf jaar bij bent!
  vrijdag 4 april 2008 @ 14:20:26 #142
24188 Belana
kloon van belana
pi_57829072
dan mag ik hopen dat je op zijn minst een PM aan sugar stuurt met uitleg, want dat ben je haar wel verplicht eigenlijk dit kan natuurlijk echt niet zo
maarja, dat vind ik.
stormy waters...
sailin'
pi_57829102
ik vermoed dat five het heel goed vindt kunnen - dat jij dat vindt.
  vrijdag 4 april 2008 @ 14:23:53 #144
11682 Moonah
Jolie femme
pi_57829124
Hele rel gemist, maar de viering van het lustrum wordt iig in stijl ingeleid...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_57829149
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 14:18 schreef bixister het volgende:

[..]

dank je. wat een toffe mod ben je toch zeg! jammer dat je er niet al de volle vijf jaar bij bent!
Dank je
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_57829151
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 14:23 schreef Moonah het volgende:
Hele rel gemist, maar de viering van het lustrum wordt iig in stijl ingeleid...
ja, mooi toch he, zo'n discussieforum.
  vrijdag 4 april 2008 @ 14:28:42 #147
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_57829225
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 14:23 schreef Moonah het volgende:
Hele rel gemist, maar de viering van het lustrum wordt iig in stijl ingeleid...
* Ireth verslikte zich in de koffie!
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_57829464
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 13:57 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Als dat daadwerkelijk zo is, zou ik een animo-topic openen.
Kunnen nog meer mensen hun ideeën kwijt.
Jaja, en dan gaan anderen met de eer strijken
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  vrijdag 4 april 2008 @ 14:41:39 #149
24188 Belana
kloon van belana
pi_57829481
ja sorry hoor five, maar wie kaatst kan de bal terug verwachten en dan nog zo'n mooie, wie wind zaait zal storm oogsten. misschien tijd om hand in eigen boesem te steken en eens naar jezelf en je manier van posten te kijken. maar dat zal wel weer niet natuurlijk " "
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 4 april 2008 @ 14:45:03 #150
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_57829555
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 14:25 schreef bixister het volgende:

[..]

ja, mooi toch he, zo'n discussieforum.
Bix .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_57829602
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 14:41 schreef Belana het volgende:
ja sorry hoor five, maar wie kaatst kan de bal terug verwachten en dan nog zo'n mooie, wie wind zaait zal storm oogsten. misschien tijd om hand in eigen boesem te steken en eens naar jezelf en je manier van posten te kijken. maar dat zal wel weer niet natuurlijk " "
Ik zie de relevantie van deze post niet, geloof ik.

Maar je zult het vast gaan uitleggen.
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  vrijdag 4 april 2008 @ 14:52:07 #152
24188 Belana
kloon van belana
pi_57829698
ach kom nou toch five, of ben je nou echt zo dom?
weet je wat, laat maar. never mind. maar verwacht niet dat ik je nog serieus neem.
stormy waters...
sailin'
pi_57829774
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 14:52 schreef Belana het volgende:
ach kom nou toch five, of ben je nou echt zo dom?
weet je wat, laat maar. never mind. maar verwacht niet dat ik je nog serieus neem.
Erm...

Jij komt met 'wie kaatst' enz..enz..

Waar heb je het dan over. Waar wordt de bal teruggekaatst dan (als we toch in gezegdes bezig zijn)? Ik heb iets gepost en verder kom ik er niet op terug. Dat jullie er meer uit willen halen dan er in zit, dat snap ik. Dat is namelijk een bekend gegeven. Maar wat wil je er nu nog verder uithalen dan?
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  vrijdag 4 april 2008 @ 14:58:13 #154
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_57829848
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 14:23 schreef Moonah het volgende:
Hele rel gemist, maar de viering van het lustrum wordt iig in stijl ingeleid...
Die grap had ik al gemaakt, maar die hebben ze ook weg gehaald
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 4 april 2008 @ 14:58:36 #155
11682 Moonah
Jolie femme
pi_57829860
Suug, volgens mij vroeg jij je ook af waar het om ging?

Kan het niet laten me er tegen aan te bemoeien.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 4 april 2008 @ 14:59:11 #156
11682 Moonah
Jolie femme
pi_57829872
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 14:58 schreef texelonia het volgende:

[..]

Die grap had ik al gemaakt, maar die hebben ze ook weg gehaald
GMTA
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 4 april 2008 @ 15:02:33 #157
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_57829950
Het lijkt mij inderdaad wel fijn te weten wat je bedoelt als je dit post:
quote:
jij mist wel meer
" "
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 4 april 2008 @ 15:05:47 #158
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_57830007
Moonah (en tex dus ook!)
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 4 april 2008 @ 15:06:07 #159
24188 Belana
kloon van belana
pi_57830014
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 14:55 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Ik heb iets gepost en verder kom ik er niet op terug.
precies dit dus. je maakt een onderhuidse kutopmerking en als daar op terug gekomen wordt geef jij niet thuis.
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 14:55 schreef Five_Horizons het volgende:

Dat jullie er meer uit willen halen dan er in zit, dat snap ik. Dat is namelijk een bekend gegeven.
en deze minachting in het algemeen komt me mijn strot uit
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 4 april 2008 @ 15:08:58 #160
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_57830067
Animo voor nog een jubileumactie? Het grote kleine gaat OUD de 5 jaar halen-topic?
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  † In Memoriam † vrijdag 4 april 2008 @ 15:22:14 #161
7074 moussy
kuttekop
pi_57830361
Ik werk één dag in de week en dan moet er psies een rel zijn

@ five Gooi lekker een slotje op het 5-jarig topic als het je niet aanstaat, doe wat je wil, ga lekker pronken dat je alle macht in handen hebt. Er staat nergens dat het moet dus stel je niet zo aan.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 4 april 2008 @ 16:13:42 #162
35189 Troel
scherp en bot
pi_57831346
Ik vind het een erg leuk idee en ik snap eigenlijk de hele ophef niet. De eerste sinterklaaspuzzel is toch ook nooit overlegd geweest, die was er ook gewoon
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 4 april 2008 @ 16:16:43 #163
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_57831393
Hihi, is er een sinterklaaspuzzel geweest?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 4 april 2008 @ 16:21:59 #164
35189 Troel
scherp en bot
pi_57831480
ja, of met kerst, weet ik het. Zulke dingen zijn (in mijn ogen) alleen maar leuk!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 4 april 2008 @ 16:50:35 #165
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_57832030
Leuk idee, maar ik HAAT op mijn hand schrijven, dus ik doe niet mee.
  † In Memoriam † vrijdag 4 april 2008 @ 16:54:37 #166
7074 moussy
kuttekop
pi_57832102
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 16:50 schreef Spuuglokje het volgende:
Leuk idee, maar ik HAAT op mijn hand schrijven, dus ik doe niet mee.
post it er op
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_57832699
ja, spuuglokje, daar verzin jij vast wat op. show us your creativity!
pi_57836842
Er komen veel dezelfde vragen langs in het draagdoek topic: welke doek, waarom, etc.
Is het een idee de bestaande OP uit te breiden met bijv. dit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not, vergeef me mijn bemoeizucht.
Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 4 april 2008 @ 21:13:03 #169
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57837143
Nee hoor, geen bemoeizucht! Hele welkome suggestie!

Alleen dat allerlaatste... ik denk dat we uit moeten kijken dat de OP niet te lang wordt, anders moet je echt zo'n eind doorscrollen voor je er bent. Maar dat is persoonlijk. Ik weet niet wat mijn collega's denken/vinden.
***
pi_57837227
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 21:13 schreef Brighteyes het volgende:
Nee hoor, geen bemoeizucht! Hele welkome suggestie!

Alleen dat allerlaatste... ik denk dat we uit moeten kijken dat de OP niet te lang wordt, anders moet je echt zo'n eind doorscrollen voor je er bent. Maar dat is persoonlijk. Ik weet niet wat mijn collega's denken/vinden.
Ik ben gewoon een sucker voor foto's. Vooral van die schattige.
En een apart draagfoto-topic krijgen we vast nooit vol.
Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 4 april 2008 @ 21:16:47 #171
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_57837267
Misschien is er een creatieveling die, indien gewenst, een banner wil maken dan? Volgens mij is dat wel bij meer topics. Sorry, ik kan weinig creatiefs op de computer. Ik wil wel een tekening in paint maken, verder kom ik niet.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  Jubileum moderator vrijdag 4 april 2008 @ 21:16:58 #172
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_57837276
Ik ben ook niet zo voor hele lange OP's dus de foto's zou ik persoonlijk niet doen. De rest vind ik een geweldig idee!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 4 april 2008 @ 21:18:12 #173
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57837323
Ja, je hebt ook wel gelijk hoor, maar op deze manier kunnen we ze gewoon constant spammen, in het draagdoek-topic en in het foto-topic etc. etc.
Anders wordt het weer zo'n edit-boel, mag dit erbij, mag dat erbij, mijn linkje doet het niet meer etc. etc.
***
pi_57837571
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 21:18 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, je hebt ook wel gelijk hoor, maar op deze manier kunnen we ze gewoon constant spammen, in het draagdoek-topic en in het foto-topic etc. etc.
Anders wordt het weer zo'n edit-boel, mag dit erbij, mag dat erbij, mijn linkje doet het niet meer etc. etc.
Ach, anders maak ik wel een draagdoekgroep aan op flickr

Edit: is er al!
Hardloper.
IG @webkim
pi_57838055
Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 4 april 2008 @ 21:57:49 #176
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_57838438
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 16:16 schreef Sugar het volgende:
Hihi, is er een sinterklaaspuzzel geweest?
Dát bedoelde Five waarschijnlijk met "Jij mist wel meer".


Bweuhhhhhh..." "
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 4 april 2008 @ 22:05:20 #177
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57838649
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 21:44 schreef Webkim het volgende:
BE, deze link doet het niet

http://www.babyplezier.nl(...)en/tricotslen_nl.pdf
Bij mij wel.
***
  vrijdag 4 april 2008 @ 22:14:48 #178
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_57838934
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 21:57 schreef Vivi het volgende:

[..]

Dát bedoelde Five waarschijnlijk met "Jij mist wel meer".


Bweuhhhhhh..." "


Als dát toch eens de aanleiding voor zijn opmerking was he, dan lach ik me helemáál een breuk!
  vrijdag 4 april 2008 @ 22:25:41 #179
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_57839213
Maar mensen, dan kan ik jullie uit de brand helpen, want er wás nooooooooooit een sinterklaaspuzzel. Nimmer, never, niemals.
Wél een sinterklaas-in-oud-topic en een OUD-puzzel met kerst.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zaterdag 5 april 2008 @ 13:55:04 #180
56471 pinquit
oh my lama!
pi_57848785
lieverds, ik kan het geboortekaartjestopique niet vinden!! iemand?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 5 april 2008 @ 14:01:45 #181
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_57848885
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zaterdag 5 april 2008 @ 14:05:29 #182
56471 pinquit
oh my lama!
pi_57848929
dankjewel pm
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 8 april 2008 @ 10:57:07 #183
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_57906158
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 15:08 schreef Lishe het volgende:
Animo voor nog een jubileumactie? Het grote kleine gaat OUD de 5 jaar halen-topic?

Is er al een pool?
Als je niet lacht, ben je dood.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 8 april 2008 @ 12:12:49 #184
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_57907502
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 10:57 schreef dutchie het volgende:

[..]


Is er al een pool?
Het barst van de polen.
  dinsdag 8 april 2008 @ 13:56:53 #185
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_57909458
Suggestie van Google, onderin mijn beeldscherm bij deze discussie:
Poezie Gedichten, Candlelightdating en Afscheid dierbaren.
Als je niet lacht, ben je dood.
  Jubileum moderator dinsdag 8 april 2008 @ 13:59:31 #186
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_57909508
Dames en heren, kunnen we het slowchatten beperken tot de slowchattopics?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 8 april 2008 @ 20:58:16 #187
56471 pinquit
oh my lama!
pi_57918590
weer een topic kwijt: de allerleukste kinderwebsites (?)
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_57918968
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 20:58 schreef pinquit het volgende:
weer een topic kwijt: de allerleukste kinderwebsites (?)
Ik kom even niet verder dan:

Leuke kinderwebsites , waar een link staat naar [OUD] Verzameltopic leuke sites & geinigheidjes
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  dinsdag 8 april 2008 @ 21:17:30 #189
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_57919100
Ik ben alle sigs kwijt, maar dat zal vast aan mij liggen?
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  Jubileum moderator dinsdag 8 april 2008 @ 21:26:39 #190
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_57919327
Staat in dit gebeuren: http://forum.fok.nl/fok/edit_prefs

Laat ondertitels zien wel op ja Leah?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 8 april 2008 @ 21:34:28 #191
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_57919535
Dat staat wel aan, maar nu ik ingelogd ben zie ik de ondertitels wel. Ik sta eik nooit ingelogd.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  dinsdag 8 april 2008 @ 21:39:09 #192
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_57919677
Nu weer uitgelogd, en geen ondertitels. Overleef ik wel .

Dank voor de moeite!
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  Jubileum moderator dinsdag 8 april 2008 @ 21:39:30 #193
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_57919689
Okee
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_57935732
Ik probeer een filmpje te plaatsen.
Ik heb het al op photobucket staan, maar krijg de link niet naar het forum.

Iemand een idee ?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 9 april 2008 @ 16:22:22 #195
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_57936823
quote:
Op woensdag 9 april 2008 15:27 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ik probeer een filmpje te plaatsen.
Ik heb het al op photobucket staan, maar krijg de link niet naar het forum.

Iemand een idee ?
als je de pagina opent op photobucket, dan de url (boven in de balk) kopieren en tussen de url-tekens zetten?
of via ?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_58010436
Waar is het tractatietopic?
Hardloper.
IG @webkim
  zaterdag 12 april 2008 @ 21:22:11 #197
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_58010540
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zaterdag 12 april 2008 @ 21:22:45 #198
4089 BE
Gewoon gelukkig!
  zaterdag 19 april 2008 @ 23:38:35 #199
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_58169430
Kinderfoto topic: [quote]Op zaterdag 19 april 2008 23:02 schreef ImmerGeradeAus het volgende:
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_58220299
waar o waar is mijn pm-envelopje boven in scherm gebleven ?

zijn anderen hem ook kwijt ?
  dinsdag 22 april 2008 @ 09:26:36 #201
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_58220331
Niemand kan meer PM'en.
  dinsdag 22 april 2008 @ 09:41:35 #202
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_58220589
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 09:24 schreef marit1978 het volgende:
waar o waar is mijn pm-envelopje boven in scherm gebleven ?
zijn anderen hem ook kwijt ?

Heeft hiermee te maken: PM-Systeem uitgeschakeld

De rest is te vinden op Geen Stijl: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1272801.html

Hoop geblaat, geen van beide partijen heeft bewijs...
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_58220856
okéé..dat had ik dus even gemist

dank
pi_58222487
En PM is ook alweer terug
  dinsdag 22 april 2008 @ 12:48:11 #205
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_58224401
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 23:38 schreef Vivi het volgende:
Kinderfoto topic: [quote]Op zaterdag 19 april 2008 23:02 schreef ImmerGeradeAus het volgende:
Hijs er weer
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  Jubileum moderator dinsdag 22 april 2008 @ 13:27:08 #206
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_58225282
Het is weer weg
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_58247798
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 12:48 schreef Ireth het volgende:

[..]

Hijs er weer
En alweer in fototopic!!, zelfde erg flauwe figuur
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_58247858
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:30 schreef Poppejans het volgende:

[..]

En alweer in fototopic!!, zelfde erg flauwe figuur
gebanned
  woensdag 23 april 2008 @ 13:42:22 #209
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58252607
***
pi_58415731
In het topic 'iets leuks doen met vriendin en kind' staan erg rare posts. Denk dat er iets fout is gegaan ofzo? Of spam?
pi_58417252
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 14:15 schreef Reinhilde het volgende:
In het topic 'iets leuks doen met vriendin en kind' staan erg rare posts. Denk dat er iets fout is gegaan ofzo? Of spam?
Er is door collega-mods doorheen gegaan
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_58494532
Kan iemand misschien de titel van het schoenentopic even met een hoofdletter laten beginnen. Heb rare tik denk ik maar stoor me er steeds aan
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  maandag 5 mei 2008 @ 17:51:38 #213
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58494591
Ik hou wel van tikken mbt topic titels.
***
pi_58494751
quote:
Op maandag 5 mei 2008 17:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ik hou wel van tikken mbt topic titels.
Ja dat dacht ik wel
Maar dank je!!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  maandag 5 mei 2008 @ 18:03:50 #215
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58494818
Is het trouwens niet 'tics'?
***
pi_58494926
quote:
Op maandag 5 mei 2008 18:03 schreef Brighteyes het volgende:
Is het trouwens niet 'tics'?
Ik wist het niet. Had alle 2 de manieren een keer geprobeert maar vond met een "k" moooier staan
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_58496062
quote:
Op maandag 5 mei 2008 18:03 schreef Brighteyes het volgende:
het is trouwens wel 'tics'!
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  donderdag 8 mei 2008 @ 08:49:52 #218
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_58547895
De paginanummers ontbreken weer eens in de oud-index. Is dat alleen bij mij?
Dus topictitel en dan het blauwe pijltje en niet de paginanummers. Klik ik dan op het topic, dan heeft bijvoorbeeld het modtopic ineens wel 9 pagina's.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  donderdag 8 mei 2008 @ 09:02:47 #219
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58548087
Ik heb geen idee, ik heb alles op 305 reacties 'per pagina' staan, dus ik heb geen pagina indeling.
Ik denk dat je dit beter in FB of in BUG kan vragen, dat gaat over hoe FOK werkt zeg maar.
***
  donderdag 8 mei 2008 @ 15:51:45 #220
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_58556084
Dat is een BUG ja. Ongeacht wat je hebt ingesteld aan berichten per pagina, kan dat om de haverklap ineens veranderen. Heel irritant, maar er komen maar geen reacties of en wat er aan te doen valt
Ik heb ook 305 ingesteld en zie normaal dus geen pagina nr's, maar heb nu ook heel vaak dat het ineens 25, 50 of 100 berichten per pagina is

Zie [FO][BUG] paginanummers achter topics met 1 pagina.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 19:41:00 #221
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_58581191
Ik vind dat juist grappig Kom je nog eens voor verrassingen te staan! En meestal klopt het toch gewoon?
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  zaterdag 10 mei 2008 @ 10:19:52 #222
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_58590601
Op een dag in teletubbieland zocht Pv'tje het slaapdagboek in OUD.
Of iets dergelijks. Weet iemand welk topic ik bedoel en kan iemand het vinden?
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 10:25:20 #223
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_58590644
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zaterdag 10 mei 2008 @ 11:02:25 #224
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_58591070
Dank U.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_58610640
Oeps! Ik heb een nieuw topic geopend dat er al was, verkeerd gekeken

Over de voorjaarsmeeting.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 22:10:05 #226
61183 leonieke
Dan toch?
pi_58715560
Ik heb waarschijnlijk iets gemist, maar BE ik snap jouw link niet in de sluitpost van het rammelaarstopic...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 16 mei 2008 @ 22:12:21 #227
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_58715616
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 22:10 schreef leonieke het volgende:
Ik heb waarschijnlijk iets gemist, maar BE ik snap jouw link niet in de sluitpost van het rammelaarstopic...
als je daarop klikt zie je tzelfde als wat hier staat [OUD]Update-topic
een brusje voor iemand op komst
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 16 mei 2008 @ 22:14:13 #228
61183 leonieke
Dan toch?
pi_58715667
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 22:12 schreef Ynske het volgende:

[..]

als je daarop klikt zie je tzelfde als wat hier staat [OUD]Update-topic
een brusje voor iemand op komst
Ja, ik had er idd ook al op geklikt en in het update-topic ook
maar dan nog snap ik de link niet met het rammelaarstopic
  vrijdag 16 mei 2008 @ 22:20:45 #229
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_58715828
waarschijnlijk heeft BE verkeerd zitten kopieeren en plakken. Niet meteen overal iets achter zoeken denk ik.
Saartje
  vrijdag 16 mei 2008 @ 22:22:52 #230
61183 leonieke
Dan toch?
pi_58715886
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 22:20 schreef Maneki.Neko het volgende:
waarschijnlijk heeft BE verkeerd zitten kopieeren en plakken. Niet meteen overal iets achter zoeken denk ik.
Ik zocht er ook niet iets achter
Maar ik wou niet direct insinueren dat BE een foutje had gemaakt (terwijl ik wel hetzelfde dacht )
  vrijdag 16 mei 2008 @ 22:33:20 #231
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58716136
Dat mag je wel gewoon zeggen hoor!
Ik zal niet gelijk gaan bijten.

Ik ga het even veranderen.
***
  vrijdag 16 mei 2008 @ 22:33:58 #232
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58716147
Ik snap alleen niet hoe het gebeurd is? Ik dacht echt dat ik de link naar de vorige pakte.
Verkeerde tab geklikt denk ik.
***
  vrijdag 16 mei 2008 @ 22:34:55 #233
61183 leonieke
Dan toch?
pi_58716169
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 22:33 schreef Brighteyes het volgende:
Ik snap alleen niet hoe het gebeurd is? Ik dacht echt dat ik de link naar de vorige pakte.
Of de volgende?

Ik wist gewoon niet hoe ik het het best kon formuleren, had mijn eerste bericht maar 4 keer opnieuw getypt en dan kwam het blijkbaar nog verkeerd over
  vrijdag 16 mei 2008 @ 22:46:45 #234
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58716459
Ja, de volgende bedoelde ik.

Enneh... hoe je dat nou moest zeggen?

'Oi BE! Zit je te slapen?'

***
  donderdag 22 mei 2008 @ 08:07:53 #235
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_58816725
Is er een topic over prematuur geboren kindjes? Ik heb wel gezocht maar kan het niet echt vinden.
pi_58816869
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  donderdag 22 mei 2008 @ 08:59:21 #237
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_58817241
Thanks!
pi_58829491
is er een topic waar je je vragen mbt de uitzet kwijtkunt? dingen als hema verkoopt een soort slaapzakje, is dat dan een trappelzak? is in augustus 2 kruiken echt nodig?

dat soort dingen dus....
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  Licht Ontvlambaar donderdag 22 mei 2008 @ 17:58:38 #239
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_58829782
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 17:45 schreef simmu het volgende:
is er een topic waar je je vragen mbt de uitzet kwijtkunt? dingen als hema verkoopt een soort slaapzakje, is dat dan een trappelzak? is in augustus 2 kruiken echt nodig?

dat soort dingen dus....
Veel van zulke vragen kun je kwijt in het Z&G topic En ik vond deze nog: Algemene benodigdheden thuis/ziekenhuis bevalling en daarna?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_58829870
Er is ook dit topic: Handige en onhandige spulletjes enzo
Wel al wat ouder, maar daar staan ook nog wat handige dingen in
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 25 mei 2008 @ 12:25:34 #241
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_58895590
kan iemand naar dit topic kijken?
Stel, je kinderen worden gothic...

denk niet dat dit op deze manier veel toegevoegde waarde heeft
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zondag 25 mei 2008 @ 12:52:21 #242
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58896207
Opgelost, supersnel dankzij PV.
***
  zondag 25 mei 2008 @ 12:55:33 #243
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_58896286
quote:
Op zondag 25 mei 2008 12:52 schreef Brighteyes het volgende:
Opgelost, supersnel dankzij PV.
yw
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  maandag 26 mei 2008 @ 20:28:32 #244
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_58926270
Wat een behulpzaamheid ineens...

Zo doorzichtig sommige mensen
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  maandag 26 mei 2008 @ 20:33:57 #245
24188 Belana
kloon van belana
pi_58926374
huh?
stormy waters...
sailin'
  maandag 26 mei 2008 @ 21:10:48 #246
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_58927153
Ik denk dat Loena bedoeld dat er mod wannabe's zijn.

Wat ik persoonlijk dan weer ver gezocht vind
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  maandag 26 mei 2008 @ 21:15:17 #247
11682 Moonah
Jolie femme
pi_58927272
quote:
Op maandag 26 mei 2008 20:28 schreef Loena-tik- het volgende:
Wat een behulpzaamheid ineens...

Zo doorzichtig sommige mensen
Zuuuuuuur!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 26 mei 2008 @ 21:23:25 #248
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_58927457
quote:
Op maandag 26 mei 2008 21:15 schreef Moonah het volgende:

[..]

Zuuuuuuur!
Wat is daar zuur aan mijn vent en ik zijn twee personen hoor

Idd dat gelik naar "boven", zo triest dat mensen zich daartoe verlagen. Je ziet dat overigens overal op FOK hoor. Men zoekt een nieuwe mod en hups...daar staan altijd wel wat mensen op om ineens actief en positief mee te posten
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  maandag 26 mei 2008 @ 21:24:59 #249
11682 Moonah
Jolie femme
pi_58927487
Die mensen zullen er heus zijn. Maar in dit geval valt dat reuze mee lijkt me.
En ja, jullie zijn 2 personen, gelukkig.
Maar toch kwam het wat zuur over.
Geeft verder niets.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_58927524
Wie wil er nu mod zijn!
  maandag 26 mei 2008 @ 21:31:56 #251
640 snoopy
peanuts
pi_58927639
quote:
Op maandag 26 mei 2008 21:26 schreef Bass-Miss het volgende:
Wie wil er nu mod zijn!
Het is volgens mij een ondankbare taak
BE en Lois, knap dat jullie het hier zo lang volhouden. Petje af. Blij dat jullie het doen.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 26 mei 2008 @ 21:33:20 #252
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_58927677
quote:
Op maandag 26 mei 2008 21:24 schreef Moonah het volgende:
Die mensen zullen er heus zijn. Maar in dit geval valt dat reuze mee lijkt me.
En ja, jullie zijn 2 personen, gelukkig.
Maar toch kwam het wat zuur over.
Geeft verder niets.
Das ook altijd zo jammer aan hier...dat je posts zo ontzettend "gekleurd" raken door de (bekrompen)posts van anderen. Maarre ik ga mij hier niet zitten verdedigen voor het feit dat ik toevallig getrouwd ben met Five.. Lijkt mij niet nodig
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  maandag 26 mei 2008 @ 21:45:36 #253
35189 Troel
scherp en bot
pi_58927963
Moonah en ik waren tegelijkertijd met het openen van het nieuwe moeders topic. De mijne mag dicht (Moonah was gewoon wat traag )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 26 mei 2008 @ 21:47:20 #254
24188 Belana
kloon van belana
pi_58928014
het heeft wat mij betreft niets met five te maken, ik begreep je reactie gewoon niet en nu ik hem uitgelegd zie vind ik hem ver gezocht eigenlijk.
stormy waters...
sailin'
  maandag 26 mei 2008 @ 21:47:42 #255
11682 Moonah
Jolie femme
pi_58928020
Correctie:
Troel was gewoon wat ongeduldig.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_58928039
quote:
Op maandag 26 mei 2008 21:31 schreef snoopy het volgende:

[..]

Het is volgens mij een ondankbare taak
BE en Lois, knap dat jullie het hier zo lang volhouden. Petje af. Blij dat jullie het doen.
Geloof ik best.
Mij lijkt het vooral beu dat je je mening niet echt kan zeggen...
  maandag 26 mei 2008 @ 21:51:54 #257
35189 Troel
scherp en bot
pi_58928123
quote:
Op maandag 26 mei 2008 21:47 schreef Moonah het volgende:
Correctie:
Troel was gewoon wat ongeduldig.
Nouja, het duurde toch echt wel 4 (vier!!!) minuten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 26 mei 2008 @ 21:54:13 #258
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_58928194
quote:
Op maandag 26 mei 2008 21:47 schreef Belana het volgende:
het heeft wat mij betreft niets met five te maken, ik begreep je reactie gewoon niet en nu ik hem uitgelegd zie vind ik hem ver gezocht eigenlijk.
Ik snapte hem wel en geloof dat het ook wel een opmerking van mij zou kunnen zijn Zit volgens mij redelijk in die soort humor van Loena
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  maandag 26 mei 2008 @ 22:47:38 #259
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_58929451
Troel voor mod! Mag je je eigen topics sluiten
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 26 mei 2008 @ 23:05:39 #260
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_58929843
quote:
Op maandag 26 mei 2008 21:33 schreef Loena-tik- het volgende:

[..]

Das ook altijd zo jammer aan hier...dat je posts zo ontzettend "gekleurd" raken door de (bekrompen)posts van anderen. Maarre ik ga mij hier niet zitten verdedigen voor het feit dat ik toevallig getrouwd ben met Five.. Lijkt mij niet nodig
Jeetje, best lullig, als je ook nog eens puur toevallig met hem getrouwd bent.. .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_58933645
quote:
Op maandag 26 mei 2008 23:05 schreef Vivi het volgende:

[..]

Jeetje, best lullig, als je ook nog eens puur toevallig met hem getrouwd bent.. .
Ja, en dan heeft ze ook nog eens drie kinderen waarvan de man het er wél mee eens was dat ze ze kreeg... " "
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  dinsdag 27 mei 2008 @ 09:34:34 #262
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_58934910
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 07:51 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Ja, en dan heeft ze ook nog eens drie kinderen waarvan de man het er wél mee eens was dat ze ze kreeg... " "



Van dezelfde man?

I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 27 mei 2008 @ 12:32:10 #263
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_58938700
Oh wacht, ik moet me hierdoor aangesproken voelen begrijp ik ?

Ik laat het maar even bij; Sommige kritiek zegt meer over de gever dan over de ontvanger. Maar bedankt dat je mijn beeld van jou nog even hebt bevestigd.


Maar dat je blijkbaar de illusie hebt dat iemand als jij in staat bent mij te kwetsen is wel aandoenlijk hoor. Net zo dom als je opmerking, maar aandoenlijk.



[ Bericht 25% gewijzigd door Vivi op 27-05-2008 12:37:35 ]
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 12:59:43 #264
428 bibi
Oldbie
pi_58939300
Ja gezellig laten we elkaars kinderen er bij gaan slepen. Wat een vent toch die Five.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 13:06:44 #265
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_58939455
Five had het toch over zijn eigen 3 kinderen? Ik snap er geen jota meer van en denk dat ik dat ook maar zo laat * Ireth sluipt topic uit...
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  dinsdag 27 mei 2008 @ 13:12:24 #266
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_58939545
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 13:06 schreef Ireth het volgende:
Five had het toch over zijn eigen 3 kinderen? Ik snap er geen jota meer van en denk dat ik dat ook maar zo laat * Ireth sluipt topic uit...
Ik zal het even uitleggen .

Loena maakt opmerking. Daarin zegt ze "omdat ik nou toevallig met hem getrouwd ben". Vivi maakt daarop de andere opmerking. Flauwe grap over het woordgebruik "toevallig getrouwd". Five is beledigd en maakt de opmerking over drie kinderen hebben waar de man het wel mee eens was. Hiermee doelt hij op het feit dat Vivi niet getrouwd is en dat haar partner voor een aardige verrassing stond toen Dean zich aanmeldde.

Als je het aan mij vraagt, is zo'n opmerking totaal uit proportie gerukt voor een flauwe woordgrap, maar soit. Ik heb de persoon Five nooit bijzonder aimable gevonden. Het kan ook aan mij liggen .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  dinsdag 27 mei 2008 @ 13:14:18 #267
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_58939579
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 13:12 schreef k_i_m het volgende:
Hiermee doelt hij op het feit dat Vivi niet getrouwd is en dat haar partner voor een aardige verrassing stond toen Dean zich aanmeldde.
Ah kijk, dat was dus iets waar ik niet van op de hoogte was en zonder dat stukje informatie is het totaal niet te volgen idd Maar ik stap alsnog gewoon wijs uit deze discussie Lijkt me heel slim
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  dinsdag 27 mei 2008 @ 13:17:11 #268
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_58939641
Jezus wat een kutopmerking five.
Saartje
  dinsdag 27 mei 2008 @ 13:18:02 #269
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_58939655
Ja, bedankt Kim, zo leren we nog es wat over de [OUD]-menschen
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 27 mei 2008 @ 13:19:33 #270
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_58939683
Ach, kom op zeg dames. Ga nou niet de vermoorde onschuld uithangen. Wie kaatst kan de bal verwachten en in dit geval is dat Vivi.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  dinsdag 27 mei 2008 @ 13:20:33 #271
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_58939701
Ik ben een wandelend archief. Allemaal door jarenlange rotbanen met teveel tijd over .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  dinsdag 27 mei 2008 @ 13:21:14 #272
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_58939708
Geeft niets, alleen weer duidelijk dat sommige mensen niet de geestelijke vermogens hebben om de scheiding tussen ongeplanned of ongewenst te maken, zoals ik al zei; dat zegt meer over die persoon.

En daarom voel ik me ook niet aangesproken eigenlijk, dat zou hetzelfde zijn als me aangesproken voelen door een lelijke opmerking van Bonnie St. Claire ofzo .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 13:22:56 #273
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_58939748
Niet leuk dat je Bonnie erbij betrekt, Vief!
Hey... Brent zat ook niet in de plenning. Volgens mij worden dat juist de allerleukste kinderen!
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 27 mei 2008 @ 13:24:08 #274
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_58939775
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 13:22 schreef RockabeIIa het volgende:
Niet leuk dat je Bonnie erbij betrekt, Vief!
Hey... Brent zat ook niet in de plenning. Volgens mij worden dat juist de allerleukste kinderen!
Ehm...Ik ga editten en me hieruit terugtrekken, ik besteed mijn tijd nog liever aan een drol onder mijn schoen uitpeuteren bij nader inzien.. .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 13:24:42 #275
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_58939784
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 13:19 schreef m@x het volgende:
Ach, kom op zeg dames. Ga nou niet de vermoorde onschuld uithangen. Wie kaatst kan de bal verwachten en in dit geval is dat Vivi.
Ja, drie takjes onkruid verwijderen met een staaf dynamiet. Dat is een evenredige vergelding voor een flauwe woordgrap ja . Als dat al normaal is, dan ben ik echt ouderwets denk ik .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  dinsdag 27 mei 2008 @ 13:26:05 #276
35189 Troel
scherp en bot
pi_58939813
Men, ik heb nu al medelijden met het nieuwe modje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 27 mei 2008 @ 13:27:09 #277
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_58939834
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 13:24 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ja, drie takjes onkruid verwijderen met een staaf dynamiet.
!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_58940446
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 13:17 schreef Maneki.Neko het volgende:
Jezus wat een kutopmerking five.
Die in het niet valt bij het feit dat iemand zich bewust zwanger laat maken en de betreffende kerel daarvan niet op de hoogte stelt. Toppunt: dat heet tegenwoordig 'ongepland. Priceless ' '
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  dinsdag 27 mei 2008 @ 13:56:59 #279
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_58940539
Ik snap niet dat hier niet gemodereerd wordt...
oh, ik snap het...
I'm so glamourous I piss glitter!
  Moderator dinsdag 27 mei 2008 @ 14:00:27 #280
5428 crew  miss_sly
pi_58940607
Ik vind het nu wel erg ver gaan, eigenlijk
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_58940623
wel wel, je was een ge-wel-di-ge mod five. we gaan je vast enooorm missen.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 14:01:45 #282
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_58940646
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 13:52 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Die in het niet valt bij het feit dat iemand zich bewust zwanger laat maken en de betreffende kerel daarvan niet op de hoogte stelt. Toppunt: dat heet tegenwoordig 'ongepland. Priceless ' '
Ik weet niet over wie jij het hebt, maar volgens mij verwar je me met iemand anders, je begint te raaskallen namelijk. Of is dit oud zeer van jezelf wat je op deze manier aan het verwerken bent, een soort regressie therapie?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 14:03:32 #283
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_58940682
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 13:52 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Die in het niet valt bij het feit dat iemand zich bewust zwanger laat maken en de betreffende kerel daarvan niet op de hoogte stelt. Toppunt: dat heet tegenwoordig 'ongepland. Priceless ' '
Eerst maak je een kloterige opmerking over iets wat jij verkeerd interpreteerde, en vervolgens graaf je je eigen kuil nog wat dieper. Hulde!
Saartje
  Moderator dinsdag 27 mei 2008 @ 14:03:46 #284
5428 crew  miss_sly
pi_58940694
Vief, doe nou niet, is het niet waard
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 27 mei 2008 @ 14:03:47 #285
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58940695
Jeetje, en dan heb ik hier nog niet eens gepost.

Moonah-M@x-Troel voor mod trouwens.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 14:05:32 #286
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_58940740
Anders gaan we elkaar hier even lekker doelbewust met de grond gelijk maken.
Iemand nog wat oud zeer om op in te hakken?
Kunnen we meteen ons imago even opkrikken.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 27 mei 2008 @ 14:06:28 #287
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_58940760
edit
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_58940778
ja,en? Zelfs al zou het zo zijn, wat heeft dat er dan allemaal mee te maken?
  dinsdag 27 mei 2008 @ 14:08:30 #289
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_58940811
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 14:05 schreef Lishe het volgende:
Anders gaan we elkaar hier even lekker doelbewust met de grond gelijk maken.
Iemand nog wat oud zeer om op in te hakken?
Kunnen we meteen ons imago even opkrikken.
De enige die hier met de grond gelijk wordt gemaakt is degene die dit soort uitspraken doet op basis van zijn eigen op hol geslagen fantasie hoor. En het mooie is, hij doet het gewoon zelf.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 14:08:53 #290
24188 Belana
kloon van belana
pi_58940821
nou, dag five, het was heeeeel gezellig hoor
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 27 mei 2008 @ 14:09:16 #291
102760 Igraine
Headache
pi_58940830
Oh hier zit iedereen. Lachen hier, zo op de dinsdagmiddag...
Ik zou graag nog op wat oud zeer in willen hakken, maar heb last van zwangerschapsdementie. Er schiet me dus even niks te binnen
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  FOK!Babe dinsdag 27 mei 2008 @ 14:12:23 #292
11324 shmoopy
pi_58940903
Shmoopje toch, dat was het feedbacktopic, niet het nieuwe modjestopic.

Open, en klaar met het over en weer gehak.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  dinsdag 27 mei 2008 @ 14:16:55 #293
35189 Troel
scherp en bot
pi_58941043
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 14:12 schreef shmoopy het volgende:
Shmoopje toch, dat was het feedbacktopic, niet het nieuwe modjestopic.

Open, en klaar met het over en weer gehak.

Ik heb vorige week een staafmixer gekocht, het was goedkoper geweest het eten hier het topic in te gooien

BE, dank voor het sluiten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 27 mei 2008 @ 14:18:20 #294
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_58941073
Oh shmoopy, ik dacht dat we alleen waren
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 27 mei 2008 @ 14:20:52 #295
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_58941142
Het heet hier toch OUD, geen KIND??
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 14:40:48 #296
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58941724

Tsjongejonge zeg...

Dit topic heeft nog 4 of 5 reacties hierna en ik hoop toch eigenlijk dat die niet meer met dit kinderachtige gedoe gevuld worden en anders dat toch iig het nieuwe mod-topic ervan verstoken blijft.
***
  dinsdag 27 mei 2008 @ 14:42:22 #297
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58941768
Nee, ik doe het anders.
Shmoop was goed bezig. Slot hierop en strakjes gewoon in een schoon topic weer verder over dubbeltopics en verzoekjes om verdwenen topics.
***
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')