maakt niet uit, het is nu opgelostquote:Op maandag 24 maart 2008 20:54 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Lois.. bedankt..
En Troel.. Sorry, ik had dus echt verkeerd gelezen..
Zeg.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:39 schreef Basimah het volgende:
Ik wilde toch ook even reageren. Ik ben relatief nieuw hier op het forum. Sommige mensen 'kende' ik al een beetje want ik lurk al wel een tijdje mee.
Ik heb nooit ervaren dat mensen hier niet openstaan voor anderen, natuurlijk is er een beetje groepsvorming van mensen die elkaar vonden op het forum en waarmee de klik heel groot is, maar zo gaat dat in het 'echte' leven toch ook. Ik ben blij dat de mensen op het forum hier redelijk rechtstreeks zijn en zeggen wat zij denken, ik hou van open mensen want dat ben ik zelf ook.
Al ben ik wel een beetje verlegen in het begin hoor !
Ik ook!quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:20 schreef easy-going het volgende:
[..]
dat wel natuurlijk
ik heb wat gemist geloof ik
Danku.quote:jij mist wel meer
""
Volgens mij is het gewoon een leuk idee van users en helemaal niet gebombardeerd tot DE jubileumactie.quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:16 schreef Loena-tik- het volgende:
Even nog hier reageren op het topic Hoera! OUD bijna 5 jaar! vooropgesteld het initiatief vind ik heel leuk![]()
Maar...ik snap eigenlijk niet zo goed waarom hierover niet een beetje overlegd kon worden. Misschien had iemand anders ook leuke ideeen, feestjes bouw je toch samen? Nu is dit "ineens" gebombardeerd tot "de" jubileum-actiebest apart, of ben ik nou gek?
quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:37 schreef bixister het volgende:
't ging om 't feit dat de initiatiefnemers five niet geraadpleegd hadden?
quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:46 schreef snoopy het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een leuk idee van users en helemaal niet gebombardeerd tot DE jubileumactie.
Als er vanuit FOK zelf iets georganiseerd wordt is dat toch gewoon ook mogelijk?
Nee, het wordt niet hier geplaatst, omdat het a: daar niet thuishoorde en b: nu wel weer klaar was. (daarnaast kan het niet eens)quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:39 schreef Sugar het volgende:
Wordt het weggehaalde deel hier weer geplaatst? Ik zou nog graag wel weten wat Five met dit bedoelde:
[..]
Danku.
Als het iets was wat rechtstreeks tot Sugar gezegd is vind dat zij daar best een uitleg van mag vragen. Vind het niet kloppen om dan nu de woorden terug te trekken onder het mom van 'geen rel waard'. (krijg je daar weer een rel om!)quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:51 schreef Five_Horizons het volgende:
Wat ik daarmee bedoelde vind ik niet zo relevant om hier neer te zetten.Ik vind het de moeite niet waard om daar een extra rel van te maken.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:53 schreef Sugar het volgende:
Wat is dat nou toch voor flauws? Eerst iets suggestiefs neerzetten met een sarcastische smilie en dan niks willen vertellen?
En ik had nog wel zo'n leuk ideequote:Op vrijdag 4 april 2008 13:48 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee, dit is wel degelijk nu dé actie.
Er gaat niemand nog iets anders organiseren, wat me ook logisch lijkt. Versnippering is niet handig.
Als ik persoonlijk iets tegen iemand zeg, dan ben ik toch niet verplicht daar hier uitleg over te geven?quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als het iets was wat rechtstreeks tot Sugar gezegd is vind dat zij daar best een uitleg van mag vragen. Vind het niet kloppen om dan nu de woorden terug te trekken onder het mom van 'geen rel waard'. (krijg je daar weer een rel om!)
(maar aangezien ik het hele gedoe gemist heb kan het ook nog zo zijn dat het niet iets rechtstreeks tegen Sugar was en dan klopt mijn reactie van geen meter)
sugar vroeg of ze wat gemist hadquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als het iets was wat rechtstreeks tot Sugar gezegd is vind dat zij daar best een uitleg van mag vragen. Vind het niet kloppen om dan nu de woorden terug te trekken onder het mom van 'geen rel waard'. (krijg je daar weer een rel om!)
(maar aangezien ik het hele gedoe gemist heb kan het ook nog zo zijn dat het niet iets rechtstreeks tegen Sugar was en dan klopt mijn reactie van geen meter)
Als dat daadwerkelijk zo is, zou ik een animo-topic openen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:55 schreef easy-going het volgende:
[..]
En ik had nog wel zo'n leuk idee![]()
Nouja, dan wacht ik wel 5 jaar
dan moet je t niet zo open in een topic gooienquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:56 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Als ik persoonlijk iets tegen iemand zeg, dan ben ik toch niet verplicht daar hier uitleg over te geven?
Nee maar als de persoon om uitleg vraagt kan dat toch wel gegeven worden? Er is toch meer dan alleen maar 'hier' ? Vanuit jouw reactie maakte ik op dat je helegaar geen uitleg wou geven en dat klopt niet vind ik..quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:56 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Als ik persoonlijk iets tegen iemand zeg, dan ben ik toch niet verplicht daar hier uitleg over te geven?
Want?quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan moet je t niet zo open in een topic gooien
is niet suggestief?quote:jij mist wel meer
""
Dat kan.quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:02 schreef bixister het volgende:
je bent natuurlijk niks verplicht, maar 'n beetje lafhartig vind ik zo'n actie ook wel ja.
als je iets persoonlijks over iemand roept dan kun je dat ook gewoon uitleggen aan die persoonquote:
Weet ik. Alleen soms kún je als mod dingen niet zeggen zoals je ze denkt.quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
als je iets persoonlijks over iemand roept dan kun je dat ook gewoon uitleggen aan die persoon
en ik vind t laf om wel de persoonlijke opmerking te plaatsen en vervolgens terug te krabbelen
zeg dan gewoon tegen die persoon wat je bedoelt
al is t open hier, via pm, postduif, postbode of luchtpost dat boeit me niet
maar soms is t wel slim om na te denken voor je dingen post waarmee je iemand persoonlijk aanvalt
Dus hoopje zand er over en klaar?quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:07 schreef Five_Horizons het volgende:
Maar hey: het staat er al niet eens meer.
Wat mij betreft wel.quote:
dank je. wat een toffe mod ben je toch zeg! jammer dat je er niet al de volle vijf jaar bij bent!quote:
Dank jequote:Op vrijdag 4 april 2008 14:18 schreef bixister het volgende:
[..]
dank je. wat een toffe mod ben je toch zeg! jammer dat je er niet al de volle vijf jaar bij bent!
ja, mooi toch he, zo'n discussieforum.quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:23 schreef Moonah het volgende:
Hele rel gemist, maar de viering van het lustrum wordt iig in stijl ingeleid...
* Ireth verslikte zich in de koffie!quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:23 schreef Moonah het volgende:
Jaja, en dan gaan anderen met de eer strijkenquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:57 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Als dat daadwerkelijk zo is, zou ik een animo-topic openen.
Kunnen nog meer mensen hun ideeën kwijt.
Bixquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:25 schreef bixister het volgende:
[..]
ja, mooi toch he, zo'n discussieforum.
Ik zie de relevantie van deze post niet, geloof ik.quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:41 schreef Belana het volgende:
ja sorry hoor five, maar wie kaatst kan de bal terug verwachten en dan nog zo'n mooie, wie wind zaait zal storm oogsten. misschien tijd om hand in eigen boesem te steken en eens naar jezelf en je manier van posten te kijken. maar dat zal wel weer niet natuurlijk ""
Erm...quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:52 schreef Belana het volgende:
ach kom nou toch five, of ben je nou echt zo dom?
weet je wat, laat maar. never mind. maar verwacht niet dat ik je nog serieus neem.
Die grap had ik al gemaakt, maar die hebben ze ook weg gehaaldquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:23 schreef Moonah het volgende:
GMTAquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:58 schreef texelonia het volgende:
[..]
Die grap had ik al gemaakt, maar die hebben ze ook weg gehaald
quote:jij mist wel meer
""
precies dit dus. je maakt een onderhuidse kutopmerking en als daar op terug gekomen wordt geef jij niet thuis.quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:55 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik heb iets gepost en verder kom ik er niet op terug.
en deze minachting in het algemeen komt me mijn strot uitquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:55 schreef Five_Horizons het volgende:
Dat jullie er meer uit willen halen dan er in zit, dat snap ik. Dat is namelijk een bekend gegeven.
post it er opquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:50 schreef Spuuglokje het volgende:
Leuk idee, maar ik HAAT op mijn hand schrijven, dus ik doe niet mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not, vergeef me mijn bemoeizucht.
Hardloper.
IG @webkim
Ik ben gewoon een sucker voor foto's. Vooral van die schattige.quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:13 schreef Brighteyes het volgende:
Nee hoor, geen bemoeizucht! Hele welkome suggestie!
Alleen dat allerlaatste... ik denk dat we uit moeten kijken dat de OP niet te lang wordt, anders moet je echt zo'n eind doorscrollen voor je er bent. Maar dat is persoonlijk.Ik weet niet wat mijn collega's denken/vinden.
Ach, anders maak ik wel een draagdoekgroep aan op flickrquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:18 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, je hebt ook wel gelijk hoor, maar op deze manier kunnen we ze gewoon constant spammen, in het draagdoek-topic en in het foto-topic etc. etc.![]()
Anders wordt het weer zo'n edit-boel, mag dit erbij, mag dat erbij, mijn linkje doet het niet meer etc. etc.
Dát bedoelde Five waarschijnlijk met "Jij mist wel meer".quote:
Bij mij wel.quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:44 schreef Webkim het volgende:
BE, deze link doet het niet
http://www.babyplezier.nl(...)en/tricotslen_nl.pdf
quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:57 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dát bedoelde Five waarschijnlijk met "Jij mist wel meer".
Bweuhhhhhh...""
quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:08 schreef Lishe het volgende:
Animo voor nog een jubileumactie? Het grote kleine gaat OUD de 5 jaar halen-topic?
Ik kom even niet verder dan:quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:58 schreef pinquit het volgende:
weer een topic kwijt: de allerleukste kinderwebsites (?)
als je de pagina opent op photobucket, dan de url (boven in de balk) kopieren en tussen de url-tekens zetten?quote:Op woensdag 9 april 2008 15:27 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ik probeer een filmpje te plaatsen.
Ik heb het al op photobucket staan, maar krijg de link niet naar het forum.
Iemand een idee ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |