quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:24 schreef marit1978 het volgende:
waar o waar is mijn pm-envelopje boven in scherm gebleven ?
zijn anderen hem ook kwijt ?
Hijs er weerquote:Op zaterdag 19 april 2008 23:38 schreef Vivi het volgende:
Kinderfoto topic: [quote]Op zaterdag 19 april 2008 23:02 schreef ImmerGeradeAus het volgende:
En alweer in fototopic!!, zelfde erg flauwe figuurquote:
gebannedquote:Op woensdag 23 april 2008 10:30 schreef Poppejans het volgende:
[..]
En alweer in fototopic!!, zelfde erg flauwe figuur
Er is door collega-mods doorheen gegaanquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:15 schreef Reinhilde het volgende:
In het topic 'iets leuks doen met vriendin en kind' staan erg rare posts. Denk dat er iets fout is gegaan ofzo? Of spam?
Ik wist het niet. Had alle 2 de manieren een keer geprobeert maar vond met een "k" moooier staanquote:
als je daarop klikt zie je tzelfde als wat hier staat [OUD]Update-topicquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:10 schreef leonieke het volgende:
Ik heb waarschijnlijk iets gemist, maar BE ik snap jouw link niet in de sluitpost van het rammelaarstopic...
Ja, ik had er idd ook al op geklikt en in het update-topic ookquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
als je daarop klikt zie je tzelfde als wat hier staat [OUD]Update-topic
een brusje voor iemand op komst
Ik zocht er ook niet iets achterquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:20 schreef Maneki.Neko het volgende:
waarschijnlijk heeft BE verkeerd zitten kopieeren en plakken. Niet meteen overal iets achter zoeken denk ik.
Of de volgende?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:33 schreef Brighteyes het volgende:
Ik snap alleen niet hoe het gebeurd is?Ik dacht echt dat ik de link naar de vorige pakte.
Veel van zulke vragen kun je kwijt in het Z&G topicquote:Op donderdag 22 mei 2008 17:45 schreef simmu het volgende:
is er een topic waar je je vragen mbt de uitzet kwijtkunt? dingen als hema verkoopt een soort slaapzakje, is dat dan een trappelzak? is in augustus 2 kruiken echt nodig?
dat soort dingen dus....
ywquote:
Zuuuuuuur!quote:Op maandag 26 mei 2008 20:28 schreef Loena-tik- het volgende:Wat een behulpzaamheid ineens...
Zo doorzichtig sommige mensen
Wat is daar zuur aanquote:
Het is volgens mij een ondankbare taakquote:
Das ook altijd zo jammer aan hier...dat je posts zo ontzettend "gekleurd" raken door de (bekrompen)posts van anderen. Maarre ik ga mij hier niet zitten verdedigen voor het feit dat ik toevallig getrouwd ben met Five.. Lijkt mij niet nodigquote:Op maandag 26 mei 2008 21:24 schreef Moonah het volgende:
Die mensen zullen er heus zijn. Maar in dit geval valt dat reuze mee lijkt me.
En ja, jullie zijn 2 personen, gelukkig.
Maar toch kwam het wat zuur over.
Geeft verder niets.![]()
Geloof ik best.quote:Op maandag 26 mei 2008 21:31 schreef snoopy het volgende:
[..]
Het is volgens mij een ondankbare taak![]()
BE en Lois, knap dat jullie het hier zo lang volhouden. Petje af. Blij dat jullie het doen.
Nouja, het duurde toch echt wel 4 (vier!!!) minutenquote:
Ik snapte hem wel en geloof dat het ook wel een opmerking van mij zou kunnen zijnquote:Op maandag 26 mei 2008 21:47 schreef Belana het volgende:
het heeft wat mij betreft niets met five te maken, ik begreep je reactie gewoon niet en nu ik hem uitgelegd zie vind ik hem ver gezocht eigenlijk.
Jeetje, best lullig, als je ook nog eens puur toevallig met hem getrouwd bent..quote:Op maandag 26 mei 2008 21:33 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Das ook altijd zo jammer aan hier...dat je posts zo ontzettend "gekleurd" raken door de (bekrompen)posts van anderen. Maarre ik ga mij hier niet zitten verdedigen voor het feit dat ik toevallig getrouwd ben met Five.. Lijkt mij niet nodig
Ja, en dan heeft ze ook nog eens drie kinderen waarvan de man het er wél mee eens was dat ze ze kreeg... "quote:Op maandag 26 mei 2008 23:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jeetje, best lullig, als je ook nog eens puur toevallig met hem getrouwd bent...
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:51 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ja, en dan heeft ze ook nog eens drie kinderen waarvan de man het er wél mee eens was dat ze ze kreeg... ""
Ik zal het even uitleggenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:06 schreef Ireth het volgende:
Five had het toch over zijn eigen 3 kinderen?Ik snap er geen jota meer van en denk dat ik dat ook maar zo laat
* Ireth sluipt topic uit...
Ah kijk, dat was dus iets waar ik niet van op de hoogte was en zonder dat stukje informatie is het totaal niet te volgen iddquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:12 schreef k_i_m het volgende:
Hiermee doelt hij op het feit dat Vivi niet getrouwd is en dat haar partner voor een aardige verrassing stond toen Dean zich aanmeldde.
Ehm...Ik ga editten en me hieruit terugtrekken, ik besteed mijn tijd nog liever aan een drol onder mijn schoen uitpeuteren bij nader inzien..quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:22 schreef RockabeIIa het volgende:
Niet leuk dat je Bonnie erbij betrekt, Vief!
Hey... Brent zat ook niet in de plenning. Volgens mij worden dat juist de allerleukste kinderen!
Ja, drie takjes onkruid verwijderen met een staaf dynamiet. Dat is een evenredige vergelding voor een flauwe woordgrap jaquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:19 schreef m@x het volgende:
Ach, kom op zeg dames. Ga nou niet de vermoorde onschuld uithangen. Wie kaatst kan de bal verwachten en in dit geval is dat Vivi.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:24 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, drie takjes onkruid verwijderen met een staaf dynamiet.
Die in het niet valt bij het feit dat iemand zich bewust zwanger laat maken en de betreffende kerel daarvan niet op de hoogte stelt. Toppunt: dat heet tegenwoordig 'ongepland. Priceless 'quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:17 schreef Maneki.Neko het volgende:
Jezus wat een kutopmerking five.
Ik weet niet over wie jij het hebt, maar volgens mij verwar je me met iemand anders, je begint te raaskallen namelijk. Of is dit oud zeer van jezelf wat je op deze manier aan het verwerken bent, een soort regressie therapie?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:52 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Die in het niet valt bij het feit dat iemand zich bewust zwanger laat maken en de betreffende kerel daarvan niet op de hoogte stelt. Toppunt: dat heet tegenwoordig 'ongepland. Priceless ''
Eerst maak je een kloterige opmerking over iets wat jij verkeerd interpreteerde, en vervolgens graaf je je eigen kuil nog wat dieper. Hulde!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:52 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Die in het niet valt bij het feit dat iemand zich bewust zwanger laat maken en de betreffende kerel daarvan niet op de hoogte stelt. Toppunt: dat heet tegenwoordig 'ongepland. Priceless ''
De enige die hier met de grond gelijk wordt gemaakt is degene die dit soort uitspraken doet op basis van zijn eigen op hol geslagen fantasie hoor. En het mooie is, hij doet het gewoon zelf.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:05 schreef Lishe het volgende:
Anders gaan we elkaar hier even lekker doelbewust met de grond gelijk maken.
Iemand nog wat oud zeer om op in te hakken?
Kunnen we meteen ons imago even opkrikken.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:12 schreef shmoopy het volgende:
Shmoopje toch, dat was het feedbacktopic, niet het nieuwe modjestopic.
Open, en klaar met het over en weer gehak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |