Jippie en de jee!quote:Op donderdag 13 maart 2008 08:24 schreef Sm0keZ het volgende:
Oew.. met een beetje mazzel rijdt m'n motor aankomend weekend weer helemaal goed
Ik moest m'n accu eigenlijk even goed opladen, vanavond wordt eraan gesleuteld. Dus ik gisteravond rond 9 uur maar even een half uurtje gereden, best koud op de snelweg hoorquote:Op donderdag 13 maart 2008 08:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Jippie en de jee!
nou nog weer om te rijden
Goed heur.quote:Op donderdag 13 maart 2008 08:24 schreef Sm0keZ het volgende:
Oew.. met een beetje mazzel rijdt m'n motor aankomend weekend weer helemaal goed
als ik het goed onthouden heb elke dag 13.00 uur toch?quote:Op donderdag 13 maart 2008 08:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wat zijn we weer gezellig vandaag he
Ben je weer zo vroeg klaar vandaag?
Volgens mij wel ja... ik moet zelfs tot 14:00!quote:Op donderdag 13 maart 2008 08:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
als ik het goed onthouden heb elke dag 13.00 uur toch?
ik niet vandaag hydro dagquote:Op donderdag 13 maart 2008 08:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja... ik moet zelfs tot 14:00!
wat niet is kan nog komen....quote:Op donderdag 13 maart 2008 08:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik ben ouderwets... heb niet eens Hyves
bloodylotte.hyves.nlquote:Op donderdag 13 maart 2008 08:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha en wrom heb ik jou dan nog niet op mn hyves?
hoi droxz,quote:Op donderdag 13 maart 2008 08:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh
U is uitgenodigdquote:Op donderdag 13 maart 2008 08:51 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
bloodylotte.hyves.nl
en ja vandaag weer fijn tot 1 uur. altijd he.
maar ik twijfel of ik na het werk niet even nog de stad inga. koffie leuten en cd-r kopen voor in de auto.
Mogguh Droxzquote:Op donderdag 13 maart 2008 08:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh
STERF!quote:Op donderdag 13 maart 2008 08:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh Droxz
Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
Pijn in mijn poot, hoe minder ik typ, das te beterquote:Op donderdag 13 maart 2008 09:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik mis de kleine lettertjes ha ha
begint weer lekker dan jaquote:Op donderdag 13 maart 2008 09:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Pijn in mijn poot, hoe minder ik typ, das te beter
p.s kut collega was een uur te laat, heb dus ook nog eens bij hemin de trein gezeten..
wat een kutdag...
quote:
Zelfs daar heeft meneer geen zin meer inquote:Op donderdag 13 maart 2008 09:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik mis de kleine lettertjes ha ha
Graaaaaaaaaaag!quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
begint weer lekker dan ja
een droxz special?
idd...quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zelfs daar heeft meneer geen zin meer in
af en toe ben ik best liefquote:Op donderdag 13 maart 2008 09:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Graaaaaaaaaaag!
Je weet precies wat ik nodig had
Alles goed met Lotte deze ochtend?quote:
Mja, het zou ook eens tijd wordenquote:Op donderdag 13 maart 2008 09:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
idd...
De admins/mods moeten het nu wel snappen toch
zeer zeker, de zon schijnt.quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Alles goed met Lotte deze ochtend?
hahaha, ze hebben al een paar keer mijn bericht aangepast vanwege "doodsverwensing"quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, het zou ook eens tijd worden
Zou wel lachen zijn, Droxz een permban omdat ie mij even goeiemorgen wenst op zijn eigen manier
Dat is helemaal waar!quote:
Ja iddquote:Op donderdag 13 maart 2008 09:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
Iedereen aan het genieten van de zon ofzo?
Shit ik heb zelfs Hyvesquote:Op donderdag 13 maart 2008 08:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik ben ouderwets... heb niet eens Hyves
Gast ik heb juist uitgeslapen vandaagquote:Op donderdag 13 maart 2008 09:53 schreef tripack het volgende:
vinden jullie ook niet dat het nog te vroeg is![]()
ik een half uurtje later dan dat, maar ik heb er nog steeds wel eens moeilijkheden met opstaanquote:Op donderdag 13 maart 2008 09:54 schreef BloodyLotte het volgende:
ik ben al van 6 uur wakker, wat noem je vroeg?
7.25 heerlijk, dat is tenminste is beter dan 5.55quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:55 schreef tripack het volgende:
[..]
ik een half uurtje later dan dat, maar ik heb er nog steeds wel eens moeilijkheden met opstaan
Mwah, valt wel mee tochquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:06 schreef BloodyLotte het volgende:
opstaan is altijd kut.
jij hoeft vandaag dan niet te werken of werd je gebracht? ow ja vandaag de hechtingen eriut toch?quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
7.25 heerlijk, dat is tenminste is beter dan 5.55
tenzij je heerlijk heb geslapen naast je geliefde en niet eenzaam in je eigen bedjequote:Op donderdag 13 maart 2008 10:06 schreef BloodyLotte het volgende:
opstaan is altijd kut.
good point.quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:13 schreef tripack het volgende:
[..]
tenzij je heerlijk heb geslapen naast je geliefde en niet eenzaam in je eigen bedje
Nog even, en na de zomer word ik zo elke morgen wakkerquote:
Dan word ik dus kut wakkerquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:13 schreef tripack het volgende:
[..]
tenzij je heerlijk heb geslapen naast je geliefde en niet eenzaam in je eigen bedje
Jawel hoor, ben gewoon aan het werk. Mwah zelf rijden natuurlijk, ben geen mietjequote:Op donderdag 13 maart 2008 10:12 schreef tripack het volgende:
[..]
jij hoeft vandaag dan niet te werken of werd je gebracht? ow ja vandaag de hechtingen eriut toch?
Over Kwalitatief Uitermate Teleurstellend gesproken, hoe gaat het met je pols jongen?quote:
Tough luckquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:20 schreef -skippybal- het volgende:
Ik wil ook hier posten als ik werk! Maar mijn stomme werkgever heeft FOK! geblokt![]()
Kwalitatief Uitermate Teleurstellend, ik ga hier zo even wat pijnstiller halen... toch handig zo'n bedrijfquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Over Kwalitatief Uitermate Teleurstellend gesproken, hoe gaat het met je pols jongen?
Hmm echt zuur manquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kwalitatief Uitermate Teleurstellend, ik ga hier zo even wat pijnstiller halen... toch handig zo'n bedrijf
Ik kan eigenlijk geen enkel bedrijf dat fok! blocked?quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:20 schreef -skippybal- het volgende:
Ik wil ook hier posten als ik werk! Maar mijn stomme werkgever heeft FOK! geblokt![]()
Het halve internet is geblocktquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk geen enkel bedrijf dat fok! blocked?
Maarja, ben nu echt ff roken...
ik hoop dat het na de zomer ook snel gaat gebeurenquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nog even, en na de zomer word ik zo elke morgen wakker
quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:24 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Het halve internet is geblockt
Nee, Alice helpdeskquote:
Dat inkoppertje is te makkelijkquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:26 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb tenminste mijn lieve kat nog.
Nou, 5 uur, da's pas vroegquote:Op donderdag 13 maart 2008 09:54 schreef BloodyLotte het volgende:
ik ben al van 6 uur wakker, wat noem je vroeg?
Nou schiet is op dan manquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:25 schreef tripack het volgende:
[..]
ik hoop dat het na de zomer ook snel gaat gebeurenmoet ik wel eerst ff afstuderen
* tripack typt druk door aan het verslag
Je moeder, díe is te makkelijkquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat inkoppertje is te makkelijk
katten zijn lievvquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:26 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb tenminste mijn lieve kat nog.
ben al bezigquote:
Jij kan het wetenquote:
Mwah valt mee, ik heb "echt" werkquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:30 schreef tripack het volgende:
[..]
ben al bezigwel balen als ik klaar ben en "echt" ga werken zal ik vast minder hier te vinden zijn
ahww liefquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:30 schreef BloodyLotte het volgende:
http://www.flickr.com/photos/choclot/2182102040/
kijk nou
Bummer, kom er niet opquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:30 schreef BloodyLotte het volgende:
kijk nou
Wat moet t toch heerlijk zijn om een kat te zijn, de hele dag niks doenquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:30 schreef BloodyLotte het volgende:
kijk nou
lief he, mijn bobbyquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:36 schreef tripack het volgende:
[..]
ahww lief
staan mooie foto's tussen lotte
Whehehehequote:
Beetje slapen, eten, beetje kroelen... heerlijkquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wat moet t toch heerlijk zijn om een kat te zijn, de hele dag niks doen
Bobby isquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:30 schreef BloodyLotte het volgende:
kijk nou
Niet als je hier komt werken hahahahaquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:30 schreef tripack het volgende:
[..]
ben al bezigwel balen als ik klaar ben en "echt" ga werken zal ik vast minder hier te vinden zijn
Haha tjah als ik een leasebak kreeg van je organisatie was ik gekomenquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Niet als je hier komt werken hahahaha
Hier welquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha tjah als ik een leasebak kreeg van je organisatie was ik gekomen
jah maar dat is ander werk dan wat dan zou gaan doen hierquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwah valt mee, ik heb "echt" werk
Neuh, vernoemd naar het grappige dansbare liedje van Add N to X, Monster Bobby.quote:
Aaaight, waar kan ik tekenenquote:
Hmm dat is wel jammer danquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:45 schreef tripack het volgende:
[..]
jah maar dat is ander werk dan wat dan zou gaan doen hier
dan wordt het website bouwen in typo3
Kan je krijgen hoor... voor mij niet interessant (2,5 keer langer onderweg)quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha tjah als ik een leasebak kreeg van je organisatie was ik gekomen
De poes van Lotte, wel opletten he Tinusquote:
start -> uitvoeren -> mspaintquote:
Onderaan het contract denk ikquote:
whehehe scherpquote:
Excuses veerbootquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
De poes van Lotte, wel opletten he Tinus
Dan zit je dus op een andere vestiging?quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kan je krijgen hoor... voor mij niet interessant (2,5 keer langer onderweg)
Paint skills ftwquote:
Gast, ik bekleed daar meteen een hoge functie.... lijkt me logischquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Onderaan het contract denk ik
Niet iedereen krijgt een leasebak trouwens, alleen met onregelmatige diensten, standbydiensten en goedbetaalde hoge functies
Je moeder's 'functionele' gedeelte, die is hoogpolig bekleed!quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast, ik bekleed daar meteen een hoge functie.... lijkt me logisch
Hm, die fase duurt nu al een paar jaar..quote:
STFU!quote:
Als ik met de auto zou gaan heb ik 20 km file... ben hier met de trein in 50 minuten... verschil= ruim 2 uur per dagquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan zit je dus op een andere vestiging?
Begrijpelijk.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hm, die fase duurt nu al een paar jaar..
De raarste dingen komen soms naar voren hoor. Tijdje terug was iemand wat aan het vertellen over de Concorde. Zegt een van m'n vrienden opeens "Je moeder is een concorde". Dan begin je toch spontaan te janken
Macbookies zijn best cool!quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:53 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
PaintBoh dat mis ik wel op mn macbookie.
Jaaa dat heb ik er ook op.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Macbookies zijn best cool!
Mijn broertje heeft er ook 1 met zo'n afstandsbediening.
Hij heeft er een soort autoalarm opstaan, als hij zijn afstandsbedieding pakt en op zo'n knoppie drukt hoor je "pliep pliep", echt zo'n geluid van een auto die op slot gaat. Als je dan zijn laptop aanraakt gaat het alarm af, en maakt zijn laptop een foto van je
quote:
Ik heb een tijdje gezocht of ze ook ziets hebben voor Windhoos, kan alleen niet zo'n tooltje vindenquote:
Hmm ok dan is het wel te begrijpen jaquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als ik met de auto zou gaan heb ik 20 km file... ben hier met de trein in 50 minuten... verschil= ruim 2 uur per dag
En in de trein, muziekje op, en ik slaap gewoon weer verder hahahaquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm ok dan is het wel te begrijpen ja
En wel altijd zit plaats? Of zijn het soms deportatie treinen?quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En in de trein, muziekje op, en ik slaap gewoon weer verder hahaha
treinen is makkelijk te doenquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En in de trein, muziekje op, en ik slaap gewoon weer verder hahaha
auto is leuk als je niet over de snelweg moet in de spitsquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:46 schreef BloodyLotte het volgende:
Treinen zijn gay. Druk, lelijke mensen, lelijke etende mensen, stinkende mensen, vertraging. Bla.
Auto
Dude, de auto heerscht de pan uit... En gewoon vroeg beginnen, sta je ook niet in de filequote:Op donderdag 13 maart 2008 11:48 schreef tripack het volgende:
[..]
auto is leuk als je niet over de snelweg moet in de spitsals alles binnen de stad is, is het beter dan het OV.
maar zodra het verder is kan je beter treinen![]()
Helaas kan ik niet eerder beginnen (vast tijden), dus zal helaas wel moetenquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:46 schreef BloodyLotte het volgende:
Treinen zijn gay. Druk, lelijke mensen, lelijke etende mensen, stinkende mensen, vertraging. Bla.
Auto
9 van de 10 keer kan ik gewoon lekker zittenquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En wel altijd zit plaats? Of zijn het soms deportatie treinen?
Ik sta elke dag 20 minuten/30 minuten in de file. Vind ik geen drama.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:48 schreef tripack het volgende:
[..]
auto is leuk als je niet over de snelweg moet in de spitsals alles binnen de stad is, is het beter dan het OV.
maar zodra het verder is kan je beter treinen![]()
ik heb hetzelfde probleem.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Helaas kan ik niet eerder beginnen (vast tijden), dus zal helaas wel moeten
tjah dat is nog wel te doen en je houd daar dan ook rekening mee. maar treinen vind ik ook te doen hoorquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:54 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik sta elke dag 20 minuten/30 minuten in de file. Vind ik geen drama.
heeyz dracuquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:54 schreef draculettetje het volgende:
ben er weer
Daarom altijd Fisherman's Friends naast me liggenquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:48 schreef BloodyLotte het volgende:
Omg de collega naast mij stinkt echt enorm uit zn muil. Komt echt soms zo'n ranzige walm langswaaien.
Allowquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:54 schreef draculettetje het volgende:
ben er weer
quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daarom altijd Fisherman's Friends naast me liggen
Na het roken ed, wel zo netjes... anders kom ik bij die mensen langs met zo'n rook/koffie geur uit mijn smoel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fisherman's Friends zijn lekker
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:00 schreef tripack het volgende:
[..]Zeker weten! Alleen zijn ze heulemaal niet zo sterk als de reclame... mmm...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fisherman's Friends zijn lekker
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
nee idd, zelfs de sterkste valt reuze meequote:Op donderdag 13 maart 2008 12:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zeker weten! Alleen zijn ze heulemaal niet zo sterk als de reclame... mmm...
Motorquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:46 schreef BloodyLotte het volgende:
Auto
Rustigquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:09 schreef draculettetje het volgende:
en hoe gaat het hier?
lekker rustig volgens mijquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:09 schreef draculettetje het volgende:
en hoe gaat het hier?
ook rustig, verplicht kan even niet andersquote:
ik wil ook oreo's en dat komt echt door jou ha haquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:18 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Broodje wookrost met mayo.
Nu heb ik nog 3 oreo's naast me liggen.
ja idd, ik pas over 40 minutenquote:
Oreo's?quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:18 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Broodje wookrost met mayo.
Nu heb ik nog 3 oreo's naast me liggen.
hmm ik moet ze nog steeds een keer kopen, ik vergeet het steedsquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik wil ook oreo's en dat komt echt door jou ha ha
hello youquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:23 schreef Bellerophon het volgende:
Zow terug van lunch, en smokez kijk is naar lotte haar avatar
Okee, nu is het officieel, ik heb slaap nodigquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:23 schreef Bellerophon het volgende:
Zow terug van lunch, en smokez kijk is naar lotte haar avatar
Mogguh.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Okee, nu is het officieel, ik heb slaap nodig![]()
pfff waar laat je het allemaalquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:27 schreef Sm0keZ het volgende:
Wat hebben we trouwens allemaal gegeten vandaag?
- 4 broodjes pindakaas
- 4 broodjes banaan (ja, die hoef je niet te smeren)
- sultana
- broodje tomaat/mozzarella/ui
- broodje filet americain / ei /
- 2 broodjes kipfilet
En een litertje melk ofzo
Hallo, ik ben over de 2 meter, die moet goed gevoed worden natuurlijkquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
pfff waar laat je het allemaal
Zoveel?quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:27 schreef Sm0keZ het volgende:
- 4 broodjes pindakaas
- sultana
- 2 broodjes kipfilet
oke da's waarquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hallo, ik ben over de 2 meter, die moet goed gevoed worden natuurlijk
Buiten dat, ik ben al sinds 5 uur wakker.
Dat is niet veelquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:28 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Zoveel?
Ik vanmorgen een grote chocolate chip cookie, 2 oreo's en een broodje rookworst. En straks thuis een Omelottii op een ciabatta.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:27 schreef Sm0keZ het volgende:
- 4 broodjes pindakaas
- sultana
- 2 broodjes kipfilet
Ik vreet me normaal ook klem hoor, maar vandaag niet veel tijd gehad.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat is niet veel![]()
Ik zit gewoon altijd de hele dag door te eten om m'n stofwisseling een beetje op peil te houden. Lunch is meestal m'n 4e maaltijd van de dag
Ja goedquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hello you
hoest gegaan vanmorgen?
Maakt niet uit jongenquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Okee, nu is het officieel, ik heb slaap nodig![]()
o de hele dag door.... dan is het wel normaalquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat is niet veel![]()
Ik zit gewoon altijd de hele dag door te eten om m'n stofwisseling een beetje op peil te houden. Lunch is meestal m'n 4e maaltijd van de dag
quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:29 schreef tripack het volgende:
[..]
das een hoop. ik zou denk ik op de helft al bijna ontploffen
Donders wat veel!quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:27 schreef Sm0keZ het volgende:
- 4 broodjes pindakaas
- sultana
- 2 broodjes kipfilet
Daar moet jet tijd voor máken Lottequote:Op donderdag 13 maart 2008 12:30 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik vreet me normaal ook klem hoor, maar vandaag niet veel tijd gehad.
Jong weet je hoe lang die eetlijst is.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Daar moet jet tijd voor máken Lotte
Maar hoezo 'ook'
Nou? Vertel eens?quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:32 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Jong weet je hoe lang die eetlijst is.
Pindakaas = veel eiwit, plus dat het gewoon lekker is... Vooral op bruin broodquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:33 schreef draculettetje het volgende:
wat hebben we hier allemaal met pindakaas eigenlijk?!
eerder luste ik dat gewoon echt niet!
Aaaight, zeker als je een nieuwe pot pindakaas mag openenquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Pindakaas = veel eiwit, plus dat het gewoon lekker is... Vooral op bruin brood
Ja zeker, voelt veel beter zonder die hechtingenquote:
Die van Calvé ruikt altijd zo lekker als die deksel er net af gaat voor de eerste keerquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Aaaight, zeker als je een nieuwe pot pindakaas mag openen
eindelijk, ben blij voor je!quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja zeker, voelt veel beter zonder die hechtingen
Viel allemaal wel mee toch?quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja zeker, voelt veel beter zonder die hechtingen
ha ha da;s wel waarquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die van Calvé ruikt altijd zo lekker als die deksel er net af gaat voor de eerste keer
Zeker! Haha en het smaakt gewoon geweldigquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die van Calvé ruikt altijd zo lekker als die deksel er net af gaat voor de eerste keer
Haha ik ook hoor, nu nog hopen dat de rest goed komtquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
eindelijk, ben blij voor je!
Ja zeker, alleen nu heb ik de neiging om het korstje wat erop zit, eraf te krabbenquote:
niet doen! ha haquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja zeker, alleen nu heb ik de neiging om het korstje wat erop zit, eraf te krabben
Combinatie zoet/zout is altijd wel lekker op brood eigenlijk.quote:
Niet doen... het litteken wordt al groot genoeg zo.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja zeker, alleen nu heb ik de neiging om het korstje wat erop zit, eraf te krabben
Nee hoorquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Combinatie zoet/zout is altijd wel lekker op brood eigenlijk.
Pindakaas met jam
Pindakaas met vruchtenhagel
Pindakaas met hagelslag
Pindakaas met chocoladevlokken
Pindakaas op een krentenbol is wat twijfelachtig trouwens...
Of ben ik nou weer raar?
Alleen die met Jam vind ik raar, de rest isquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Combinatie zoet/zout is altijd wel lekker op brood eigenlijk.
Pindakaas met jam
Pindakaas met vruchtenhagel
Pindakaas met hagelslag
Pindakaas met chocoladevlokken
Pindakaas op een krentenbol is wat twijfelachtig trouwens...
Of ben ik nou weer raar?
Oja, pindakaas met chocoladepasta (Nutella) is ook een aanrader trouwensquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:44 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Nee hoorDoe ik ook.
It's peanutbutter jelly time
I know... alleen ik kan nooit dat soort dingen laten zittenquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Niet doen... het litteken wordt al groot genoeg zo.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:44 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Nee hoorDoe ik ook.
It's peanutbutter jelly time
Where at where at where now there ya go there go.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Peanutbutter Jelly with a baseball hat!!
Kater?quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:52 schreef lynda het volgende:
Auw..
Heyy lyn, hoe voel je je vandaag?quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:52 schreef lynda het volgende:
Auw..
Wey jah Wey jahquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:52 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Where at where at where now there ya go there go.
Family Guy.
Netjes!quote:
familiy guy is coolquote:
hey, was het toch nog gezellig gister?quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:52 schreef lynda het volgende:
Auw..
Nee door Seth MacFarlanequote:Op donderdag 13 maart 2008 12:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
familiy guy is cool
Trouwens, die stem van Stewie (hoe schrijf je dat...) wordt die ingesproken door Frasier ofzo?
Whyquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:56 schreef BloodyLotte het volgende:
De beste aflevering van Family Guy vind ik nog altijd die met William Shatner.
Op hyves is je foto trouwens duidelijker zichtbaar dan op je fotoboekquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:06 schreef lynda het volgende:
Het was leuk.. Ik heb teveel gezopen.. Me broek is compleet naar de klote.. Van me zwarte adidasjes met witte strepen is het zwarte wit, en de strepen zwart..
Ik heb spierpijn, een blauwe plek op me been EN ik moet om 15u werken.. Heb nog 1,5 uur om me naar boven te slepen en onder de douche te gooien.. Hard nodig ook want ik stink!
Nu weer een jaar wachten![]()
![]()
IPAASVEE
trouwens bloody, ik heb je op hyves toegevoegd![]()
ha ha muts!quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:06 schreef lynda het volgende:
Het was leuk.. Ik heb teveel gezopen.. Me broek is compleet naar de klote.. Van me zwarte adidasjes met witte strepen is het zwarte wit, en de strepen zwart..
Ik heb spierpijn, een blauwe plek op me been EN ik moet om 15u werken.. Heb nog 1,5 uur om me naar boven te slepen en onder de douche te gooien.. Hard nodig ook want ik stink!
Nu weer een jaar wachten![]()
![]()
IPAASVEE
trouwens bloody, ik heb je op hyves toegevoegd![]()
jij deed toch geen hyves ha haquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Op hyves is je foto trouwens duidelijker zichtbaar dan op je fotoboek
En fijn om te horen dat je het zo leuk hebt gehad![]()
Neuh, dat was ikquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jij deed toch geen hyves ha ha
Jawel hoor, sinds kortquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jij deed toch geen hyves ha ha
Zal je vanmiddag wel even zoekenquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:13 schreef lynda het volgende:
hehe stiekemerd die je bent! Voeg ff toe dan
En ik ben er ook erg blij mee dat we gister toch nog gegaan zijn.. nu weer een jaar wachten snik
mogguh!quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:52 schreef lynda het volgende:
Auw..
Oja ik had jou nog een mms gestuurdquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha muts!
foto zag er wel leuk uit! balen dat mn foon leeg was, maar goed je hebt wel gezellig gehad in ieder geval!
ha ha ben je nou nog wat gaan eten gister? of toch je bed niet meer uitgekomenquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:22 schreef lynda het volgende:
[..]
Oja ik had jou nog een mms gestuurdweet ik allemaal niet meer hoor.. zie nu ook dat ik nog een sms van smokez heb gehad en nog beantwoord ook
Mogguhquote:
En ofquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha grapjas!![]()
dat gewoon niet even melden hier
ha ha werk ze zoquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:27 schreef lynda het volgende:
Ik ben me bed uitgekomen ja om nog 2 heerlijke broodjes kaas te maken
ik heb nog niet gekeken maar dat heeft dan ook geen zin ha haquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En ofIk kan volgens mij ook niet echt gevonden worden op Hyves
Beetje jammer maar weer, maar dat zal wel een goede reden hebbenquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:31 schreef lynda het volgende:
[..]
Mogguh
ik zoen niet vandaag![]()
Ik ga mezelf onder de douche gooien en werken tot 7 uur.. collega overnemen die gister ook mee was naar paasvee en om 6 uur moest beginnen
Voor zover ik weet ben ik niet echt te vindenquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb nog niet gekeken maar dat heeft dan ook geen zin ha ha
succes, en doe rustig aan he!quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha werk ze zo
ik duik mn bed zo in
poot zeurt
dan zie ik het wel in mn mail als je mij vind ha haquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Voor zover ik weet ben ik niet echt te vinden
Doei doei!quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan zie ik het wel in mn mail als je mij vind ha ha
mensen fijne middag!
whahahaha meesterlijke stripsquote:
Hahaha, geniaalquote:
Nee, ergens in ONS staat een heel topic met die dingen...quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wtf?! Hadden we die ook bij de ING gemaakt? Kan me er niks meer van herinneren
Damn heel veel strips worden geblocked hierquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, ergens in ONS staat een heel topic met die dingen...
aha HIER
Dat is wel jammer, staan echt goede tussenquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Damn heel veel strips worden geblocked hier
Toch maar thuis even kijkenquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is wel jammer, staan echt goede tussen
zeker doen, ik ROFL hem hier zwaarquote:
Whehequote:Op donderdag 13 maart 2008 14:24 schreef tripack het volgende:
[ afbeelding ]
voor de mensen die het plaatje niet kunnen zien "i LOL'D"
Was dezequote:Op donderdag 13 maart 2008 14:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
gele kikkert!
Om deze lag ik ook echt dubbel
Die blijft echt geweldig!quote:
Ja is volgens mij ook een hele oude hequote:Op donderdag 13 maart 2008 14:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die blijft echt geweldig!
O mensen mensen mensen, ik heb geen zin meer...
* Dr.Droxz kijkt op de klok, kutjebef, nog 3 uur....
Mijn waterquote:
Ken ik niet? Ik ga gelijk even bij IMDB kijkenquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja is volgens mij ook een hele oude he
Pfff ik moet nog een uurtje, ongekend... Wil weer verder met dvd kijken, Howl's Moving Castle, geweldig
[ afbeelding ]
Ik lig hier echt al een paar uur dubbel van die plaatjes hahahaquote:
Cabaret!!quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik lig hier echt al een paar uur dubbel van die plaatjes hahaha
Collega kijken me al de hele dag raar aan
Is een geweldige film, met een heel apart verhaalquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ken ik niet? Ik ga gelijk even bij IMDB kijken
whehehe hijs fijnquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Cabaret!!
[ afbeelding ]
Whehehe
Niet verkeerd!quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:12 schreef BloodyLotte het volgende:
Op de bank, onder dekentje, muziekje, thee, spinnende kat, zak chips, grey's anatomy. Check!
Thuis
veel plezier, maar dat moet niet moeilijk zijn zo te zienquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:12 schreef BloodyLotte het volgende:
Op de bank, onder dekentje, muziekje, thee, spinnende kat, zak chips, grey's anatomy. Check!
Thuis
whehehe hijs wel lekker fout droxzquote:
tot ziens Bellerquote:
Wat verveling al niet met een mens kan doen hequote:Op donderdag 13 maart 2008 15:17 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe hijs wel lekker fout droxz![]()
Tot morgen!quote:
hij is wat ouder, maar hij is wel goedquote:
aflevering van maandag of dvd?quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:12 schreef BloodyLotte het volgende:
Thuis
Ik lig nog steeds in een deuk als ik die Donald leesquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:42 schreef tripack het volgende:
[..]
hij is wat ouder, maar hij is wel goeden best erg die vieze donald
* draculettetje komt met een bakje dr droxz special aangelopenquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik lig nog steeds in een deuk als ik die Donald lees
Verveel me echt dood hiero....
Ellendig...vliegtuig was wel nieuw en prima verzorgt allemaal, alleen ik heb nog de afdruk van het stoeltje voor me in m'n knieschijf staanquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:24 schreef draculettetje het volgende:
hai sgele!
hoe was de terug reis?
pfff niet fijn dusquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ellendig...vliegtuig was wel nieuw en prima verzorgt allemaal, alleen ik heb nog de afdruk van het stoeltje voor me in m'n knieschijf staan
Door vertragingen was ik al met al pas om 4 uur thuis..en heb dus maar 2 uur geslapen aangezien ik vandaag moest werken
Lekker lekker, net wat ik nodig had!quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
* draculettetje komt met een bakje dr droxz special aangelopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |