I know... alleen ik kan nooit dat soort dingen laten zittenquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Niet doen... het litteken wordt al groot genoeg zo.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:44 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Nee hoorDoe ik ook.
It's peanutbutter jelly time
Where at where at where now there ya go there go.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Peanutbutter Jelly with a baseball hat!!
Kater?quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:52 schreef lynda het volgende:
Auw..
Heyy lyn, hoe voel je je vandaag?quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:52 schreef lynda het volgende:
Auw..
Wey jah Wey jahquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:52 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Where at where at where now there ya go there go.
Family Guy.
Netjes!quote:
familiy guy is coolquote:
hey, was het toch nog gezellig gister?quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:52 schreef lynda het volgende:
Auw..
Nee door Seth MacFarlanequote:Op donderdag 13 maart 2008 12:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
familiy guy is cool
Trouwens, die stem van Stewie (hoe schrijf je dat...) wordt die ingesproken door Frasier ofzo?
Whyquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:56 schreef BloodyLotte het volgende:
De beste aflevering van Family Guy vind ik nog altijd die met William Shatner.
Op hyves is je foto trouwens duidelijker zichtbaar dan op je fotoboekquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:06 schreef lynda het volgende:
Het was leuk.. Ik heb teveel gezopen.. Me broek is compleet naar de klote.. Van me zwarte adidasjes met witte strepen is het zwarte wit, en de strepen zwart..
Ik heb spierpijn, een blauwe plek op me been EN ik moet om 15u werken.. Heb nog 1,5 uur om me naar boven te slepen en onder de douche te gooien.. Hard nodig ook want ik stink!
Nu weer een jaar wachten![]()
![]()
IPAASVEE
trouwens bloody, ik heb je op hyves toegevoegd![]()
ha ha muts!quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:06 schreef lynda het volgende:
Het was leuk.. Ik heb teveel gezopen.. Me broek is compleet naar de klote.. Van me zwarte adidasjes met witte strepen is het zwarte wit, en de strepen zwart..
Ik heb spierpijn, een blauwe plek op me been EN ik moet om 15u werken.. Heb nog 1,5 uur om me naar boven te slepen en onder de douche te gooien.. Hard nodig ook want ik stink!
Nu weer een jaar wachten![]()
![]()
IPAASVEE
trouwens bloody, ik heb je op hyves toegevoegd![]()
jij deed toch geen hyves ha haquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Op hyves is je foto trouwens duidelijker zichtbaar dan op je fotoboek
En fijn om te horen dat je het zo leuk hebt gehad![]()
Neuh, dat was ikquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jij deed toch geen hyves ha ha
Jawel hoor, sinds kortquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jij deed toch geen hyves ha ha
Zal je vanmiddag wel even zoekenquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:13 schreef lynda het volgende:
hehe stiekemerd die je bent! Voeg ff toe dan
En ik ben er ook erg blij mee dat we gister toch nog gegaan zijn.. nu weer een jaar wachten snik
mogguh!quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:52 schreef lynda het volgende:
Auw..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |