Als ik met de auto zou gaan heb ik 20 km file... ben hier met de trein in 50 minuten... verschil= ruim 2 uur per dagquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan zit je dus op een andere vestiging?
Begrijpelijk.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hm, die fase duurt nu al een paar jaar..
De raarste dingen komen soms naar voren hoor. Tijdje terug was iemand wat aan het vertellen over de Concorde. Zegt een van m'n vrienden opeens "Je moeder is een concorde". Dan begin je toch spontaan te janken
Macbookies zijn best cool!quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:53 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
PaintBoh dat mis ik wel op mn macbookie.
Jaaa dat heb ik er ook op.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Macbookies zijn best cool!
Mijn broertje heeft er ook 1 met zo'n afstandsbediening.
Hij heeft er een soort autoalarm opstaan, als hij zijn afstandsbedieding pakt en op zo'n knoppie drukt hoor je "pliep pliep", echt zo'n geluid van een auto die op slot gaat. Als je dan zijn laptop aanraakt gaat het alarm af, en maakt zijn laptop een foto van je
quote:
Ik heb een tijdje gezocht of ze ook ziets hebben voor Windhoos, kan alleen niet zo'n tooltje vindenquote:
Hmm ok dan is het wel te begrijpen jaquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als ik met de auto zou gaan heb ik 20 km file... ben hier met de trein in 50 minuten... verschil= ruim 2 uur per dag
En in de trein, muziekje op, en ik slaap gewoon weer verder hahahaquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm ok dan is het wel te begrijpen ja
En wel altijd zit plaats? Of zijn het soms deportatie treinen?quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En in de trein, muziekje op, en ik slaap gewoon weer verder hahaha
treinen is makkelijk te doenquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En in de trein, muziekje op, en ik slaap gewoon weer verder hahaha
auto is leuk als je niet over de snelweg moet in de spitsquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:46 schreef BloodyLotte het volgende:
Treinen zijn gay. Druk, lelijke mensen, lelijke etende mensen, stinkende mensen, vertraging. Bla.
Auto
Dude, de auto heerscht de pan uit... En gewoon vroeg beginnen, sta je ook niet in de filequote:Op donderdag 13 maart 2008 11:48 schreef tripack het volgende:
[..]
auto is leuk als je niet over de snelweg moet in de spitsals alles binnen de stad is, is het beter dan het OV.
maar zodra het verder is kan je beter treinen![]()
Helaas kan ik niet eerder beginnen (vast tijden), dus zal helaas wel moetenquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:46 schreef BloodyLotte het volgende:
Treinen zijn gay. Druk, lelijke mensen, lelijke etende mensen, stinkende mensen, vertraging. Bla.
Auto
9 van de 10 keer kan ik gewoon lekker zittenquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En wel altijd zit plaats? Of zijn het soms deportatie treinen?
Ik sta elke dag 20 minuten/30 minuten in de file. Vind ik geen drama.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:48 schreef tripack het volgende:
[..]
auto is leuk als je niet over de snelweg moet in de spitsals alles binnen de stad is, is het beter dan het OV.
maar zodra het verder is kan je beter treinen![]()
ik heb hetzelfde probleem.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Helaas kan ik niet eerder beginnen (vast tijden), dus zal helaas wel moeten
tjah dat is nog wel te doen en je houd daar dan ook rekening mee. maar treinen vind ik ook te doen hoorquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:54 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik sta elke dag 20 minuten/30 minuten in de file. Vind ik geen drama.
heeyz dracuquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:54 schreef draculettetje het volgende:
ben er weer
Daarom altijd Fisherman's Friends naast me liggenquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:48 schreef BloodyLotte het volgende:
Omg de collega naast mij stinkt echt enorm uit zn muil. Komt echt soms zo'n ranzige walm langswaaien.
Allowquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:54 schreef draculettetje het volgende:
ben er weer
quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daarom altijd Fisherman's Friends naast me liggen
Na het roken ed, wel zo netjes... anders kom ik bij die mensen langs met zo'n rook/koffie geur uit mijn smoel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fisherman's Friends zijn lekker
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:00 schreef tripack het volgende:
[..]Zeker weten! Alleen zijn ze heulemaal niet zo sterk als de reclame... mmm...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fisherman's Friends zijn lekker
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |