Beetje slapen, eten, beetje kroelen... heerlijkquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wat moet t toch heerlijk zijn om een kat te zijn, de hele dag niks doen
Bobby isquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:30 schreef BloodyLotte het volgende:
http://www.flickr.com/photos/choclot/2182102040/
kijk nou
Niet als je hier komt werken hahahahaquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:30 schreef tripack het volgende:
[..]
ben al bezigwel balen als ik klaar ben en "echt" ga werken zal ik vast minder hier te vinden zijn
Haha tjah als ik een leasebak kreeg van je organisatie was ik gekomenquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Niet als je hier komt werken hahahaha
Hier welquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha tjah als ik een leasebak kreeg van je organisatie was ik gekomen
jah maar dat is ander werk dan wat dan zou gaan doen hierquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwah valt mee, ik heb "echt" werk
Neuh, vernoemd naar het grappige dansbare liedje van Add N to X, Monster Bobby.quote:
Aaaight, waar kan ik tekenenquote:
Hmm dat is wel jammer danquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:45 schreef tripack het volgende:
[..]
jah maar dat is ander werk dan wat dan zou gaan doen hier
dan wordt het website bouwen in typo3
Kan je krijgen hoor... voor mij niet interessant (2,5 keer langer onderweg)quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha tjah als ik een leasebak kreeg van je organisatie was ik gekomen
De poes van Lotte, wel opletten he Tinusquote:
start -> uitvoeren -> mspaintquote:
Onderaan het contract denk ikquote:
whehehe scherpquote:
Excuses veerbootquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
De poes van Lotte, wel opletten he Tinus
Dan zit je dus op een andere vestiging?quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kan je krijgen hoor... voor mij niet interessant (2,5 keer langer onderweg)
Paint skills ftwquote:
Gast, ik bekleed daar meteen een hoge functie.... lijkt me logischquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Onderaan het contract denk ik
Niet iedereen krijgt een leasebak trouwens, alleen met onregelmatige diensten, standbydiensten en goedbetaalde hoge functies
Je moeder's 'functionele' gedeelte, die is hoogpolig bekleed!quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast, ik bekleed daar meteen een hoge functie.... lijkt me logisch
Hm, die fase duurt nu al een paar jaar..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |