nee idd, zelfs de sterkste valt reuze meequote:Op donderdag 13 maart 2008 12:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zeker weten! Alleen zijn ze heulemaal niet zo sterk als de reclame... mmm...
Motorquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:46 schreef BloodyLotte het volgende:
Treinen zijn gay. Druk, lelijke mensen, lelijke etende mensen, stinkende mensen, vertraging. Bla.
Auto
Rustigquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:09 schreef draculettetje het volgende:
en hoe gaat het hier?
lekker rustig volgens mijquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:09 schreef draculettetje het volgende:
en hoe gaat het hier?
ook rustig, verplicht kan even niet andersquote:
ik wil ook oreo's en dat komt echt door jou ha haquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:18 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Broodje wookrost met mayo.
Nu heb ik nog 3 oreo's naast me liggen.
ja idd, ik pas over 40 minutenquote:
Oreo's?quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:18 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Broodje wookrost met mayo.
Nu heb ik nog 3 oreo's naast me liggen.
hmm ik moet ze nog steeds een keer kopen, ik vergeet het steedsquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik wil ook oreo's en dat komt echt door jou ha ha
hello youquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:23 schreef Bellerophon het volgende:
Zow terug van lunch, en smokez kijk is naar lotte haar avatar
Okee, nu is het officieel, ik heb slaap nodigquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:23 schreef Bellerophon het volgende:
Zow terug van lunch, en smokez kijk is naar lotte haar avatar
Mogguh.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Okee, nu is het officieel, ik heb slaap nodig![]()
pfff waar laat je het allemaalquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:27 schreef Sm0keZ het volgende:
Wat hebben we trouwens allemaal gegeten vandaag?
- 4 broodjes pindakaas
- 4 broodjes banaan (ja, die hoef je niet te smeren)
- sultana
- broodje tomaat/mozzarella/ui
- broodje filet americain / ei /
- 2 broodjes kipfilet
En een litertje melk ofzo
Hallo, ik ben over de 2 meter, die moet goed gevoed worden natuurlijkquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
pfff waar laat je het allemaal
Zoveel?quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:27 schreef Sm0keZ het volgende:
- 4 broodjes pindakaas
- sultana
- 2 broodjes kipfilet
oke da's waarquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hallo, ik ben over de 2 meter, die moet goed gevoed worden natuurlijk
Buiten dat, ik ben al sinds 5 uur wakker.
Dat is niet veelquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:28 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Zoveel?
Ik vanmorgen een grote chocolate chip cookie, 2 oreo's en een broodje rookworst. En straks thuis een Omelottii op een ciabatta.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:27 schreef Sm0keZ het volgende:
- 4 broodjes pindakaas
- sultana
- 2 broodjes kipfilet
Ik vreet me normaal ook klem hoor, maar vandaag niet veel tijd gehad.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat is niet veel![]()
Ik zit gewoon altijd de hele dag door te eten om m'n stofwisseling een beetje op peil te houden. Lunch is meestal m'n 4e maaltijd van de dag
Ja goedquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hello you
hoest gegaan vanmorgen?
Maakt niet uit jongenquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Okee, nu is het officieel, ik heb slaap nodig![]()
o de hele dag door.... dan is het wel normaalquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat is niet veel![]()
Ik zit gewoon altijd de hele dag door te eten om m'n stofwisseling een beetje op peil te houden. Lunch is meestal m'n 4e maaltijd van de dag
quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:29 schreef tripack het volgende:
[..]
das een hoop. ik zou denk ik op de helft al bijna ontploffen
Donders wat veel!quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:27 schreef Sm0keZ het volgende:
- 4 broodjes pindakaas
- sultana
- 2 broodjes kipfilet
Daar moet jet tijd voor máken Lottequote:Op donderdag 13 maart 2008 12:30 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik vreet me normaal ook klem hoor, maar vandaag niet veel tijd gehad.
Jong weet je hoe lang die eetlijst is.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Daar moet jet tijd voor máken Lotte
Maar hoezo 'ook'
Nou? Vertel eens?quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:32 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Jong weet je hoe lang die eetlijst is.
Pindakaas = veel eiwit, plus dat het gewoon lekker is... Vooral op bruin broodquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:33 schreef draculettetje het volgende:
wat hebben we hier allemaal met pindakaas eigenlijk?!
eerder luste ik dat gewoon echt niet!
Aaaight, zeker als je een nieuwe pot pindakaas mag openenquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Pindakaas = veel eiwit, plus dat het gewoon lekker is... Vooral op bruin brood
Ja zeker, voelt veel beter zonder die hechtingenquote:
Die van Calvé ruikt altijd zo lekker als die deksel er net af gaat voor de eerste keerquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Aaaight, zeker als je een nieuwe pot pindakaas mag openen
eindelijk, ben blij voor je!quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja zeker, voelt veel beter zonder die hechtingen
Viel allemaal wel mee toch?quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja zeker, voelt veel beter zonder die hechtingen
ha ha da;s wel waarquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die van Calvé ruikt altijd zo lekker als die deksel er net af gaat voor de eerste keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |