Oja ik had jou nog een mms gestuurdquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha muts!
foto zag er wel leuk uit! balen dat mn foon leeg was, maar goed je hebt wel gezellig gehad in ieder geval!
ha ha ben je nou nog wat gaan eten gister? of toch je bed niet meer uitgekomenquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:22 schreef lynda het volgende:
[..]
Oja ik had jou nog een mms gestuurdweet ik allemaal niet meer hoor.. zie nu ook dat ik nog een sms van smokez heb gehad en nog beantwoord ook
Mogguhquote:
En ofquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha grapjas!![]()
dat gewoon niet even melden hier
ha ha werk ze zoquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:27 schreef lynda het volgende:
Ik ben me bed uitgekomen ja om nog 2 heerlijke broodjes kaas te maken
ik heb nog niet gekeken maar dat heeft dan ook geen zin ha haquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En ofIk kan volgens mij ook niet echt gevonden worden op Hyves
Beetje jammer maar weer, maar dat zal wel een goede reden hebbenquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:31 schreef lynda het volgende:
[..]
Mogguh
ik zoen niet vandaag![]()
Ik ga mezelf onder de douche gooien en werken tot 7 uur.. collega overnemen die gister ook mee was naar paasvee en om 6 uur moest beginnen
Voor zover ik weet ben ik niet echt te vindenquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb nog niet gekeken maar dat heeft dan ook geen zin ha ha
succes, en doe rustig aan he!quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha werk ze zo
ik duik mn bed zo in
poot zeurt
dan zie ik het wel in mn mail als je mij vind ha haquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Voor zover ik weet ben ik niet echt te vinden
Doei doei!quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan zie ik het wel in mn mail als je mij vind ha ha
mensen fijne middag!
whahahaha meesterlijke stripsquote:
Hahaha, geniaalquote:
Nee, ergens in ONS staat een heel topic met die dingen...quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wtf?! Hadden we die ook bij de ING gemaakt? Kan me er niks meer van herinneren
Damn heel veel strips worden geblocked hierquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, ergens in ONS staat een heel topic met die dingen...
aha HIER
Dat is wel jammer, staan echt goede tussenquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Damn heel veel strips worden geblocked hier
Toch maar thuis even kijkenquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is wel jammer, staan echt goede tussen
zeker doen, ik ROFL hem hier zwaarquote:
Whehequote:Op donderdag 13 maart 2008 14:24 schreef tripack het volgende:
[ afbeelding ]
voor de mensen die het plaatje niet kunnen zien "i LOL'D"
Was dezequote:Op donderdag 13 maart 2008 14:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
gele kikkert!
Om deze lag ik ook echt dubbel
Die blijft echt geweldig!quote:
Ja is volgens mij ook een hele oude hequote:Op donderdag 13 maart 2008 14:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die blijft echt geweldig!
O mensen mensen mensen, ik heb geen zin meer...
* Dr.Droxz kijkt op de klok, kutjebef, nog 3 uur....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |