dan zie ik het wel in mn mail als je mij vind ha haquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Voor zover ik weet ben ik niet echt te vinden
Doei doei!quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan zie ik het wel in mn mail als je mij vind ha ha
mensen fijne middag!
whahahaha meesterlijke stripsquote:
Hahaha, geniaalquote:
Nee, ergens in ONS staat een heel topic met die dingen...quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wtf?! Hadden we die ook bij de ING gemaakt? Kan me er niks meer van herinneren
Damn heel veel strips worden geblocked hierquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, ergens in ONS staat een heel topic met die dingen...
aha HIER
Dat is wel jammer, staan echt goede tussenquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Damn heel veel strips worden geblocked hier
Toch maar thuis even kijkenquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is wel jammer, staan echt goede tussen
zeker doen, ik ROFL hem hier zwaarquote:
Whehequote:Op donderdag 13 maart 2008 14:24 schreef tripack het volgende:
[ afbeelding ]
voor de mensen die het plaatje niet kunnen zien "i LOL'D"
Was dezequote:Op donderdag 13 maart 2008 14:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
gele kikkert!
Om deze lag ik ook echt dubbel
Die blijft echt geweldig!quote:
Ja is volgens mij ook een hele oude hequote:Op donderdag 13 maart 2008 14:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die blijft echt geweldig!
O mensen mensen mensen, ik heb geen zin meer...
* Dr.Droxz kijkt op de klok, kutjebef, nog 3 uur....
Mijn waterquote:
Ken ik niet? Ik ga gelijk even bij IMDB kijkenquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja is volgens mij ook een hele oude he
Pfff ik moet nog een uurtje, ongekend... Wil weer verder met dvd kijken, Howl's Moving Castle, geweldig
[ afbeelding ]
Ik lig hier echt al een paar uur dubbel van die plaatjes hahahaquote:
Cabaret!!quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik lig hier echt al een paar uur dubbel van die plaatjes hahaha
Collega kijken me al de hele dag raar aan
Is een geweldige film, met een heel apart verhaalquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ken ik niet? Ik ga gelijk even bij IMDB kijken
whehehe hijs fijnquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Cabaret!!
[ afbeelding ]
Whehehe
Niet verkeerd!quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:12 schreef BloodyLotte het volgende:
Op de bank, onder dekentje, muziekje, thee, spinnende kat, zak chips, grey's anatomy. Check!
Thuis
veel plezier, maar dat moet niet moeilijk zijn zo te zienquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:12 schreef BloodyLotte het volgende:
Op de bank, onder dekentje, muziekje, thee, spinnende kat, zak chips, grey's anatomy. Check!
Thuis
whehehe hijs wel lekker fout droxzquote:
tot ziens Bellerquote:
Wat verveling al niet met een mens kan doen hequote:Op donderdag 13 maart 2008 15:17 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe hijs wel lekker fout droxz![]()
Tot morgen!quote:
hij is wat ouder, maar hij is wel goedquote:
aflevering van maandag of dvd?quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:12 schreef BloodyLotte het volgende:
Thuis
Ik lig nog steeds in een deuk als ik die Donald leesquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:42 schreef tripack het volgende:
[..]
hij is wat ouder, maar hij is wel goeden best erg die vieze donald
* draculettetje komt met een bakje dr droxz special aangelopenquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik lig nog steeds in een deuk als ik die Donald lees
Verveel me echt dood hiero....
Ellendig...vliegtuig was wel nieuw en prima verzorgt allemaal, alleen ik heb nog de afdruk van het stoeltje voor me in m'n knieschijf staanquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:24 schreef draculettetje het volgende:
hai sgele!
hoe was de terug reis?
pfff niet fijn dusquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ellendig...vliegtuig was wel nieuw en prima verzorgt allemaal, alleen ik heb nog de afdruk van het stoeltje voor me in m'n knieschijf staan
Door vertragingen was ik al met al pas om 4 uur thuis..en heb dus maar 2 uur geslapen aangezien ik vandaag moest werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |