Pfff, zulke politiek werkt never nooit niet.quote:By the way, iedereen die mij gelooft mag mij een screenshot sturen, op dezelfde wijze als mijne. Doe je dat niet dan kan ik niet garanderen dat je in mijn goede lijstje terecht komt.
Ik heb net mafia gedood. Degene die mij niet gelooft hoeft niet te PMen maar mag de tering krijgenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:02 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Pfff, zulke politiek werkt never nooit niet.
U got mailquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb net mafia gedood. Degene die mij niet gelooft hoeft niet te PMen maar mag de tering krijgen
En wat nou als iemand je wel gelooft maar ook tering wil hebben?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb net mafia gedood. Degene die mij niet gelooft hoeft niet te PMen maar mag de tering krijgen
't Mag ook allebei, ik ben de kwaadste nietquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:05 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
En wat nou als iemand je wel gelooft maar ook tering wil hebben?
Ha! Daar gaat je gare doctrine [afbeelding]
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:05 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
En wat nou als iemand je wel gelooft maar ook tering wil hebben?
Ha! Daar gaat je gare doctrine
Meneer goud?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:11 schreef Rakkatje het volgende:
[..]
Is blij voor harajuku
Wie is btw meneer goud
Een ONZerquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:11 schreef Rakkatje het volgende:
[..]
Is blij voor harajuku
Wie is btw meneer goud [afbeelding]
12 uurquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:09 schreef lynda het volgende:
tvp en gelijk weg
Oja morgen zal ik er denk ik helemaal niet zijn, vanaf 12u aan de drank dus na 18u niet meer in staat om iets te doen behalve een bed zoeken
Hakbar.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:14 schreef PrincePolly het volgende:
waarom zie ik een rood kruisje bij edjeraketje? en heb ik het gevoel dat er iets over psv hoort te staan?
Rakutje my man!
Stukje met plaatje erbij over de nieuwe burgemeester op pagina 5 meen ik.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:15 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb nog steeds geen leuk verhaaltje gevonden waar hints in staan [afbeelding]
\quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:14 schreef PrincePolly het volgende:
waarom zie ik een rood kruisje bij edjeraketje? en heb ik het gevoel dat er iets over psv hoort te staan?
Rakutje my man!
Downloaden, opslaan, photobucket-account aanmaken of tinypic openen, uploaden en instellenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:18 schreef Rakkatje het volgende:
[..]
\
Ik ga binnekort op zoek naar een nieuwe ava, want deze doet het hier niet;(
(BTW: wss wel een over PSV;))
Neequote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:21 schreef Harajuku. het volgende:
Of wacht, mocht die nog niet?
Kut ze hebben me doorquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:21 schreef Supersheep het volgende:
Hara, vraag je nu echt of iedereen je een screenshot stuurt waarin staat dat diegene dorpsbewoner is, ookal is ie vervalst
Yup. Dat deed ik. Niet iedereen kan dat shoppen zonder fouten dus grote kans dat er iig eerlijke bij zitten.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:21 schreef Supersheep het volgende:
Hara, vraag je nu echt of iedereen je een screenshot stuurt waarin staat dat diegene dorpsbewoner is, ookal is ie vervalst [afbeelding]
M'n steun als burgemeester heb je maar ik pas voor de screenshotquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Yup. Dat deed ik. Niet iedereen kan dat shoppen zonder fouten dus grote kans dat er iig eerlijke bij zitten.
Maar like I said, nu ik mafia vermoord heb moeten ze mij maar vertrouwen, en wie dat niet doet heeft pech
Als een skippybal onploft zal er vast ook wel ergens een flits zijn. Jij bent Maffia!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:25 schreef -skippybal- het volgende:
Yeeh, gevonden
SG staat voor Seaborgium in de Scheikunde. Als je dat flink met vuur bewerkt krijg je hele toffe... flits!! WOW!
Dusss, -SG- moet keihard dood.
Ver genoeg gezocht?
Goed gevonden, vindt SG sowieso al verdacht, is voorquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:25 schreef -skippybal- het volgende:
Yeeh, gevonden
SG staat voor Seaborgium in de Scheikunde. Als je dat flink met vuur bewerkt krijg je hele toffe... flits!! WOW!
Dusss, -SG- moet keihard dood.
Ver genoeg gezocht?
Okay, thanks.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:27 schreef Supersheep het volgende:
[..]
M'n steun als burgemeester heb je maar ik pas voor de screenshot [afbeelding]
Je zal toch geen eeuwige dorpeling zijn?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:30 schreef -SG- het volgende:
Het zal een keer niet zo zijn dat iedereen mijn verdenkt
Voorlopig lijkt het er wel op.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:31 schreef Rakkatje het volgende:
[..]
Je zal toch geen eeuwige dorpeling zijn?
Echt?!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik denk dat de flits op B.ertha slaat. Als je een teddybear in het donker over je hoofd wrijft, ontstaat er statische electriciteit wat flitsen oplevert.
Is het datn niet verstandiger om op thieske te gaan, die had iets met te pletter, plat... zoals SG zeiquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:32 schreef Harajuku. het volgende:
Wat zitten jullie over de flits? Die is al dood
Nope. Volgens de rechercheur vraag is Thieske dorp.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:34 schreef Rakkatje het volgende:
[..]
Is het datn niet verstandiger om op thieske te gaan, die had iets met te pletter, plat... zoals SG zei
Donderdag?!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:36 schreef PrincePolly het volgende:
ben er weg van. tot donderdag, IF i am alive.
Hoe kan de rechercheur nou al over 2 verschillende mensen dingen weten?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nope. Volgens de rechercheur vraag is Thieske dorp.
Die vraag zal vast wel met elkaar te maken hebben ofzoquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:37 schreef Rakkatje het volgende:
[..]
Hoe kan de rechercheur nou al over 2 verschillende mensen dingen weten?
*snapt er nix meer van*
Mag lijen dat hij geen speciale rol heeft danquote:
Ik zei al, het was 50% kans.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:38 schreef -SG- het volgende:
[..]
Die vraag zal vast wel met elkaar te maken hebben ofzo [afbeelding]
De maffiose duiken onderquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mag lijen dat hij geen speciale rol heeft dan
Anyway, doei?
Als er OPEENS lijken vallen, kijk je best vreemd op. Als iets regelmaat is boeit het niet, maar opeens (als in uit het niets) schrik je je de pleuris en ga je dekking zoeken --> vluchten --> rennen --> Rennuh!!quote:What the hell? Rennuh!!
Ik waardeer je enthousiasmequote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:41 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Als er OPEENS lijken vallen, kijk je best vreemd op. Als iets regelmaat is boeit het niet, maar opeens (als in uit het niets) schrik je je de pleuris en ga je dekking zoeken --> vluchten --> rennen --> Rennuh!!
Hoppa.
Danku, kom je binnenkort nog weer meedoen?quote:
schrijf jij mijn 4 verslagen, 1 kwaliteitsplan en eindscriptie in 2,5 maanden tijd?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Danku, kom je binnenkort nog weer meedoen?
Volgens mij wilde jij niet met mij samenwerken, dus t maakt me niet zo bar veel uit wat je doet.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:21 schreef Thieske het volgende:
Ah, mooi, ik ben al niet meer verdacht. Goed bezig. Screenshot is zeker niet meer nodig nu burgemeesteres?
Al ben ik wel bang dat ik zo omgelegd ga worden door de maffia..... [afbeelding]
Ook goed.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Volgens mij wilde jij niet met mij samenwerken, dus t maakt me niet zo bar veel uit wat je doet.
Waar slaat dat nu weer op? JIJ wilde niet samenwerken. Van mij mag je nog steeds, hoor. Maar dan wordt het dus wel samenwerken.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:26 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ook goed. [afbeelding] Almachtige. [afbeelding]
G'nightquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:30 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ga slapen [afbeelding]
Succes kinders [afbeelding]
Omdat je autoritair bent?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:28 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom gaan jullie bij mij toch steeds van het slechste uit?
Dat wel ja. Kan moeilijk met wispelturige mensen werken in zon spelquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Omdat je autoritair bent? [afbeelding]
[afbeelding]
Harajuku Bush.
"You're either with me or against me!"
quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:16 schreef MaJo het volgende:
[afbeelding]
Wow eerste mafiabaas omgelegd [afbeelding]
Harajuku. [afbeelding]
Niet meer, maar ik heb geen zin om het aan te passen. De mensen waar ik het meest mee om ga op Fok (en die de meeste kans hebben voor een meet) weten waar ik wel woonquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:34 schreef Harajuku. het volgende:
Hooo, Hawaii Tim woont ook in Enschede
Dat maakt niets uit voor de hintsquote:Op woensdag 12 maart 2008 00:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niet meer, maar ik heb geen zin om het aan te passen. De mensen waar ik het meest mee om ga op Fok (en die de meeste kans hebben voor een meet) weten waar ik wel woon [afbeelding]
Wel als er vondsten worden gebruikt over dat iemand aan een knallend einde kwamquote:Op woensdag 12 maart 2008 00:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat maakt niets uit voor de hints
Het staat in jouw profiel, profiel wordt gebruikt. Maakt geen fuck uit als jij dan stiekem verhuisd.quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wel als er vondsten worden gebruikt over dat iemand aan een knallend einde kwam
Ah op die manierquote:Op woensdag 12 maart 2008 00:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het staat in jouw profiel, profiel wordt gebruikt. Maakt geen fuck uit als jij dan stiekem verhuisd.
Goed ideequote:Op woensdag 12 maart 2008 10:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ha! Ik leef nog! Moest wel haast een record zijn. Moet je niet even kijken, Hara, naar op wie Tim gestemd heeft voor burgemeester? Daar is vast een complot mee dan, namelijk
Hij heeft niet gestemdquote:Op woensdag 12 maart 2008 00:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nou ja zeg, het spel is vet stom als je dood bent gemaakt voor je een keer gepost hebt! Terecht of niet, dat maakt niet uit. Ik hoop dat mijn ex-mede-maffialeden de klus wel weten te klaren!
Nee op de burgemeester heb ik wel gestemd (ik stemde op SuperHarreGarre), maar ik ben van mening dat het spel pas begint als de burgemeester is gekozenquote:Op woensdag 12 maart 2008 11:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Goed idee, maar:
[..]
Hij heeft niet gestemd
Ja. Net zoals Hawaii, en vorige ronde de nachtwaker, doctor en rechercheur. Niets mis mee, inderdaad!quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ja, strak plan Harajuku.
We kennen allemaal jouw onfeilbare vermogen om de juiste persoon eruit te pikken.
Kun je doen. Moet je zelf weten. Ik ben niet degene die pretendeert het spel in z'n eentje te winnen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja. Net zoals Hawaii, en vorige ronde de nachtwaker, doctor en rechercheur. Niets mis mee, inderdaad!
Of moet ik zoals jij niet aan het spel denken en iemand vermoorden die me persoonlijk niet aanstaat? Kan ik ook wel even over nadenken.
Heeft SG eens een speciale rol is ie gelijk doodquote:Op woensdag 12 maart 2008 14:23 schreef Rakkatje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zie btw dat ik dood ben [afbeelding] Veel succes verder [afbeelding]
Ja inderdaad, heb ik een keer een speciale rol ben ik gelijk dood.quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heeft SG eens een speciale rol is ie gelijk dood
Rip
Zullen we samen in het hated hoekje gaan zitten dan?quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:08 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja inderdaad, heb ik een keer een speciale rol ben ik gelijk dood. [afbeelding].
Ze mogen mij gewoon niet! [afbeelding].
Jaquote:Op woensdag 12 maart 2008 15:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zullen we samen in het hated hoekje gaan zitten dan?
Maar geen voetbalquote:
Ik tel 5x 8-enquote:Superharre Geboortedatum: 14-06-1988
Aantal posts: 8.180 (gemiddeld 5 per dag)
Wat lul je nu weer dom? Ik bekijk hints en post ze. Ik zeg niemand wat ie moet stemmen dus houd eens even op zeg. Daarbij heb jij mij als eerste gedood toen ik dorp was, om een persoonlijke reden, dus als iemand het dorp verneukt, hoi.quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nou, dan vote ik maar ## Gasturbine. Lijkt erop dat Harajuku. het weer gaat verkloten voor 't dorp. [afbeelding] 14.gif
Artanis1 werd het raam uitgeduwd en viel te pletter op de grond.quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:19 schreef Artanis1 het volgende:
[afbeelding]
Het werd tijd om te slapen, maar Rakkatje wilde nog even opblijven. Terwijl hij TV aan het kijken was, hoorde hij twee man door het raam komen. Hij keek om en wilde snel wegrennen, maar hij was te laat. Rakkatje (Dorpsbewoner) stierf aan 8 steekwonden.
Die avond bleef -SG- nog even op om wat aanwijzingen te onderzoeken. Hij kwam met een doorbraak, en wilde dit snel aan de burgemeester melden. De boodschap zou nooit aankomen, want -SG- (Rechercheur) werd in de bosjes geduwd waarna hij gewurgd werd.
[GeenAanwijzingenZone]
Tijd om weer iemand te lynchen! [afbeelding]
Dat was dus niet de bedoeling, ging per ongeluk :/quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
Toevalligerwijs heb ik de aanwijzingen gezien die de TS boven zijn post had gezet.
Mja, zat rond die tijd net te f5-en dus ik zag het in een flits.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:42 schreef Artanis1 het volgende:
[..]
Dat was dus niet de bedoeling, ging per ongeluk :/
Ik denk dus echt dat het gasturbine is. Ook omdat die wortel en sterretjes lijken op een raket in de ruimte = snel.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:54 schreef Harajuku. het volgende:
En gasburtine heeft dus 8 per dag.
gasturbine dusiemand enig idee of ze dat dus in vliegtuigen oid stoppen?
Wat aardigquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:57 schreef PrincePolly het volgende:
Speciaal voor jullie even tijd gemaakt, vrinden.
## vote gasturbine
Mafia kan zich beter op de speciale rollen richten, en die komen ze hier niet door te weten medunkt?quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
maar dit is stom. Als we te veel laten zien dat we de mafia doorhebben, dan gaan ze ons ook strategischer uit moorden, que je pense?
Nu we het niet zeker weten? Lekker ben jij, zeg. Mafiastreek zou dat zelfs kunnen zijn. Bij onzekerheid de dubbele lynch invoeren.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Burgemeester, kunnen we de dubbele lynch niet invoeren?
Ik durf het haast niet te zeggen, maar eens met ^quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nu we het niet zeker weten? Lekker ben jij, zeg. Mafiastreek zou dat zelfs kunnen zijn. Bij onzekerheid de dubbele lynch invoeren. [afbeelding]
Huh hoezo dat? Ik twijfel juist tussen twee waarvan ik vermoed dat ze mafia zijnquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nu we het niet zeker weten? Lekker ben jij, zeg. Mafiastreek zou dat zelfs kunnen zijn. Bij onzekerheid de dubbele lynch invoeren.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Huh hoezo dat? Ik twijfel juist tussen twee waarvan ik vermoed dat ze mafia zijn [afbeelding] Probeer je nu je hachje te redden zodat je me vannacht kan vermoorden?
Dus dan ben ik straks collateral damage?quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Huh hoezo dat? Ik twijfel juist tussen twee waarvan ik vermoed dat ze mafia zijnProbeer je nu je hachje te redden zodat je me vannacht kan vermoorden?
Hoogmoed komt voor de val, hè.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:41 schreef Harajuku. het volgende:
En nu ik lekker toch bodyguards heb
To mafia, of wat er nog van over is: HAHAHAHAHHAHAHAHAHA
Je eerste keer en je had gelijk de leukste rol.quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:21 schreef Tinkepink het volgende:
##vote gasturbine
vanwege de 8-en en de username
Harakuja, even nieuwsgierig, maar wat is er met de posts van mij in TV? Ik snap het niet helemaal. Of verwijs je naar ANTM8 waar ik in gepost heb in TV?
quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nee, ik heb een ingenieus plan ontwikkeld waarbij ik al mijn mede-mafialeden aangeef waarna ik jullie één voor één afmaak. Ik heb namelijke en vriend met een boot, dus dat gaat prima. En daarna ga ik er een slaatje uit slaan.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nee, ik heb een ingenieus plan ontwikkeld waarbij ik al mijn mede-mafialeden aangeef waarna ik jullie één voor één afmaak. Ik heb namelijke en vriend met een boot, dus dat gaat prima. En daarna ga ik er een slaatje uit slaan.
Om de TT? Neuh, ik stond ook in de TT toen ik dorp was. Volgens mij is dat gewoon TS being creative hoorquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Slim
Maar wie dan? Wat vond je van mijn skippy idee?
Ja, ik weet niet of we wel naar actief of niet moeten kijken. Het kutte met de lynch is dat als we de clue dus oplossen en mafia ophangen, de nachtwaker op de gok iemand moet vermoordenquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mwah is misschien ook te weinig om het op te baseren. Maar wie dan wel? Er zijn maar weinig mensen echt actief nu, volgens mij
Wij zijn eigenlijk het actiefste nuquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet of we wel naar actief of niet moeten kijken. Het kutte met de lynch is dat als we de clue dus oplossen en mafia ophangen, de nachtwaker op de gok iemand moet vermoordenUit postgedrag heb ik ook nog niet zo heel veel opgemaakt
Mafia!quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wij zijn eigenlijk het actiefste nu
Stiekem, hequote:
Ik ben voor een keer een puur vrouwelijke mafia. Een bond of bitchesquote:
Dat zou wel ganz geil zijnquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Stiekem, he Haraju, hebben ze iedereen al vermoord behalve ons
Ja. het zou in ieder geval een hoop verklaren!quote:
Ik al halfquote:
Ja, TS op zn minst mag dat wel doenquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
stom dat niemand zich aan onze deadline houdt
quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:22 schreef Harajuku. het volgende:
Oh leuk, dooie mafia! Geef eens wat inside information, stiekem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja, nou, díe hoeven we hier niet!
quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]OMGWTFBBQSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt waar?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
We hebben ruzie Tim. Nog steedsquote:
quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
We hebben ruzie Tim. Nog steeds
Moet die er eerst nog maar es komen. Als je het stuurt, daarentegenquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En als ik je nou chocola geef op een meet?
Leef jij nog eigenlijk? PS en ik zijn zeker dood, bij MaJo twijfel ik nu een beetje maar dacht het welquote:
MaJo en ik leven nogquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Leef jij nog eigenlijk? PS en ik zijn zeker dood, bij MaJo twijfel ik nu een beetje maar dacht het wel
quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mensen die verwachten dat er hier actief gepost wordt tijdens PSV - Tottenham Hotspur.Wat een ontknoping zeg! De apotheose van Gomes, werkelijk. Ik ben voor Feyenoord maar die Gomes is toch wel een ongelofelijke geweldenaar zeg.
Ik ben het zowaar een keer met je eensquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
Moet ook wel zeggen dat ik die Berbatov een geniale voetballer vind. Wat een rust straalt die gast uit en wat een balcontrole. Fenomenaal.
Oh kom opquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:23 schreef PrincePolly het volgende:
en weer terug uit stadion. wat heeft gomes noue igenlijk helemaal gedaan dan? 1 penalty gestopt en 1 onder de lat vandaan in de 120e minuut. verder niks toch??
ja dat heb ik ook nog wel gezien. doe nou niet zo dom jongen, wat heeft gomes nog meer laten zien dan op die 2 dingen na. serieus, want ik was erbij (zoals altijd) en hij had echt een paar keer gegrabbeld hoor.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh kom op
in iedergeval speelde tottenham beter voetbal dan psv
Wat reageer je geïrriteerd? Ben blij dat psv gewonnen heeft ofzo? (Ik vind 't wel tof eigenlijk)quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:33 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook nog wel gezien. doe nou niet zo dom jongen, wat heeft gomes nog meer laten zien dan op die 2 dingen na. serieus, want ik was erbij (zoals altijd) en hij had echt een paar keer gegrabbeld hoor.
Ja, so? Net alsof ik 't op de TV niet goed kan zien zeker?quote:serieus, want ik was erbij (zoals altijd)
DAAROM VRAAG IK HET OOK 2 X!!quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat reageer je geïrriteerd?
onderonsje![]()
Ja, gomes had een paar vreemde acties? Hij heeft ook een aantal keer goed werk verricht, en dat heeft psv gered.
Of heb jij misschien een andere wedstrijd gezien..?
[..]
Ja, so? Net alsof ik 't op de TV niet goed kan zien zeker?![]()
Hmmquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:48 schreef Harajuku. het volgende:
Moet de juf er weer bij komen?
Hit me baby one more timequote:
Hiet moet ik ff op in gaan.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh kom op
in iedergeval speelde tottenham beter voetbal dan psv
Potverdikkie, hoe kom ik nou dood!quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:32 schreef Artanis1 het volgende:
Hints komen later, Puntenslijpsel (Dorpsbewoner) en B.Ertha (Mafia) zijn dood.
Lekker voor jequote:Op donderdag 13 maart 2008 07:51 schreef B.ertha het volgende:
Morgen![]()
[..]
Potverdikkie, hoe kom ik nou dood!
Als je mij de laatste mafia geeft maak ik de hints wel hoor, geen probleemquote:
Ja, neit jouw schuld dat we zo lang moeten wachten ( sla me niet tsquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:12 schreef lynda het volgende:
nog eeeeeeeen maffia voordat ik stop!!!!
Ik moet zo weer werken tot 19.00 uur dus als die hints enz er niet voor half 3 zijn kan ik vanavond niet stemmen.. Mag je je stem weg geven?
of 3quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:07 schreef MaJo het volgende:
Ik leef nogEven een dag niet op fok geweest
En twee mafia dood
![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, neit jouw schuld dat we zo lang moeten wachten ( sla me niet ts) Jij stemt waar ik op stem!
Die TV-hint zou dan naar de nachtwaker moeten leiden, niet echt interessant voor ons als dorpsbewoners toch?quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:23 schreef Harajuku. het volgende:
Weer de TV dus. En 2000, Komt er om 2000 een username op tv/
quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:34 schreef Harajuku. het volgende:
Alleen de rechercheur maar doodIk moet echt even grinniken
Ik wist wel dat je eerst keekquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:42 schreef Artanis1 het volgende:
[..]
Ik keek in haar profiel en zag man staan
Ze heeft ook een fobo en mannen heten heel geen Berthaquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:42 schreef Artanis1 het volgende:
[..]
Ik keek in haar profiel en zag man staan
Zo veel achtergrondinformatie zoek ik niet hoorquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ze heeft ook een fobo en mannen heten heel geen BerthaEn ze doet het met sheep, al zegt dat natuurlijk neit zo veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |