Oh kom opquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:23 schreef PrincePolly het volgende:
en weer terug uit stadion. wat heeft gomes noue igenlijk helemaal gedaan dan? 1 penalty gestopt en 1 onder de lat vandaan in de 120e minuut. verder niks toch??
ja dat heb ik ook nog wel gezien. doe nou niet zo dom jongen, wat heeft gomes nog meer laten zien dan op die 2 dingen na. serieus, want ik was erbij (zoals altijd) en hij had echt een paar keer gegrabbeld hoor.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh kom op
in iedergeval speelde tottenham beter voetbal dan psv
Wat reageer je geïrriteerd? Ben blij dat psv gewonnen heeft ofzo? (Ik vind 't wel tof eigenlijk)quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:33 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook nog wel gezien. doe nou niet zo dom jongen, wat heeft gomes nog meer laten zien dan op die 2 dingen na. serieus, want ik was erbij (zoals altijd) en hij had echt een paar keer gegrabbeld hoor.
Ja, so? Net alsof ik 't op de TV niet goed kan zien zeker?quote:serieus, want ik was erbij (zoals altijd)
DAAROM VRAAG IK HET OOK 2 X!!quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat reageer je geïrriteerd?
onderonsje![]()
Ja, gomes had een paar vreemde acties? Hij heeft ook een aantal keer goed werk verricht, en dat heeft psv gered.
Of heb jij misschien een andere wedstrijd gezien..?
[..]
Ja, so? Net alsof ik 't op de TV niet goed kan zien zeker?![]()
Hmmquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:48 schreef Harajuku. het volgende:
Moet de juf er weer bij komen?
Hit me baby one more timequote:
Hiet moet ik ff op in gaan.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh kom op
in iedergeval speelde tottenham beter voetbal dan psv
Potverdikkie, hoe kom ik nou dood!quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:32 schreef Artanis1 het volgende:
Hints komen later, Puntenslijpsel (Dorpsbewoner) en B.Ertha (Mafia) zijn dood.
Lekker voor jequote:Op donderdag 13 maart 2008 07:51 schreef B.ertha het volgende:
Morgen![]()
[..]
Potverdikkie, hoe kom ik nou dood!
Als je mij de laatste mafia geeft maak ik de hints wel hoor, geen probleemquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |