Ja, TS op zn minst mag dat wel doenquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
stom dat niemand zich aan onze deadline houdt
quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:22 schreef Harajuku. het volgende:
Oh leuk, dooie mafia! Geef eens wat inside information, stiekem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja, nou, díe hoeven we hier niet!
quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]OMGWTFBBQSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt waar?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
We hebben ruzie Tim. Nog steedsquote:
quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
We hebben ruzie Tim. Nog steeds
Moet die er eerst nog maar es komen. Als je het stuurt, daarentegenquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En als ik je nou chocola geef op een meet?
Leef jij nog eigenlijk? PS en ik zijn zeker dood, bij MaJo twijfel ik nu een beetje maar dacht het welquote:
MaJo en ik leven nogquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Leef jij nog eigenlijk? PS en ik zijn zeker dood, bij MaJo twijfel ik nu een beetje maar dacht het wel
quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mensen die verwachten dat er hier actief gepost wordt tijdens PSV - Tottenham Hotspur.Wat een ontknoping zeg! De apotheose van Gomes, werkelijk. Ik ben voor Feyenoord maar die Gomes is toch wel een ongelofelijke geweldenaar zeg.
Ik ben het zowaar een keer met je eensquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
Moet ook wel zeggen dat ik die Berbatov een geniale voetballer vind. Wat een rust straalt die gast uit en wat een balcontrole. Fenomenaal.
Oh kom opquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:23 schreef PrincePolly het volgende:
en weer terug uit stadion. wat heeft gomes noue igenlijk helemaal gedaan dan? 1 penalty gestopt en 1 onder de lat vandaan in de 120e minuut. verder niks toch??
ja dat heb ik ook nog wel gezien. doe nou niet zo dom jongen, wat heeft gomes nog meer laten zien dan op die 2 dingen na. serieus, want ik was erbij (zoals altijd) en hij had echt een paar keer gegrabbeld hoor.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh kom op
in iedergeval speelde tottenham beter voetbal dan psv
Wat reageer je geïrriteerd? Ben blij dat psv gewonnen heeft ofzo? (Ik vind 't wel tof eigenlijk)quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:33 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook nog wel gezien. doe nou niet zo dom jongen, wat heeft gomes nog meer laten zien dan op die 2 dingen na. serieus, want ik was erbij (zoals altijd) en hij had echt een paar keer gegrabbeld hoor.
Ja, so? Net alsof ik 't op de TV niet goed kan zien zeker?quote:serieus, want ik was erbij (zoals altijd)
DAAROM VRAAG IK HET OOK 2 X!!quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat reageer je geïrriteerd?
onderonsje![]()
Ja, gomes had een paar vreemde acties? Hij heeft ook een aantal keer goed werk verricht, en dat heeft psv gered.
Of heb jij misschien een andere wedstrijd gezien..?
[..]
Ja, so? Net alsof ik 't op de TV niet goed kan zien zeker?![]()
Hmmquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:48 schreef Harajuku. het volgende:
Moet de juf er weer bij komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |