Neequote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:21 schreef Harajuku. het volgende:
Of wacht, mocht die nog niet?
Kut ze hebben me doorquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:21 schreef Supersheep het volgende:
Hara, vraag je nu echt of iedereen je een screenshot stuurt waarin staat dat diegene dorpsbewoner is, ookal is ie vervalst
Yup. Dat deed ik. Niet iedereen kan dat shoppen zonder fouten dus grote kans dat er iig eerlijke bij zitten.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:21 schreef Supersheep het volgende:
Hara, vraag je nu echt of iedereen je een screenshot stuurt waarin staat dat diegene dorpsbewoner is, ookal is ie vervalst [afbeelding]
M'n steun als burgemeester heb je maar ik pas voor de screenshotquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Yup. Dat deed ik. Niet iedereen kan dat shoppen zonder fouten dus grote kans dat er iig eerlijke bij zitten.
Maar like I said, nu ik mafia vermoord heb moeten ze mij maar vertrouwen, en wie dat niet doet heeft pech
Als een skippybal onploft zal er vast ook wel ergens een flits zijn. Jij bent Maffia!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:25 schreef -skippybal- het volgende:
Yeeh, gevonden
SG staat voor Seaborgium in de Scheikunde. Als je dat flink met vuur bewerkt krijg je hele toffe... flits!! WOW!
Dusss, -SG- moet keihard dood.
Ver genoeg gezocht?
Goed gevonden, vindt SG sowieso al verdacht, is voorquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:25 schreef -skippybal- het volgende:
Yeeh, gevonden
SG staat voor Seaborgium in de Scheikunde. Als je dat flink met vuur bewerkt krijg je hele toffe... flits!! WOW!
Dusss, -SG- moet keihard dood.
Ver genoeg gezocht?
Okay, thanks.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:27 schreef Supersheep het volgende:
[..]
M'n steun als burgemeester heb je maar ik pas voor de screenshot [afbeelding]
Je zal toch geen eeuwige dorpeling zijn?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:30 schreef -SG- het volgende:
Het zal een keer niet zo zijn dat iedereen mijn verdenkt
Voorlopig lijkt het er wel op.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:31 schreef Rakkatje het volgende:
[..]
Je zal toch geen eeuwige dorpeling zijn?
Echt?!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik denk dat de flits op B.ertha slaat. Als je een teddybear in het donker over je hoofd wrijft, ontstaat er statische electriciteit wat flitsen oplevert.
Is het datn niet verstandiger om op thieske te gaan, die had iets met te pletter, plat... zoals SG zeiquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:32 schreef Harajuku. het volgende:
Wat zitten jullie over de flits? Die is al dood
Nope. Volgens de rechercheur vraag is Thieske dorp.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:34 schreef Rakkatje het volgende:
[..]
Is het datn niet verstandiger om op thieske te gaan, die had iets met te pletter, plat... zoals SG zei
Donderdag?!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:36 schreef PrincePolly het volgende:
ben er weg van. tot donderdag, IF i am alive.
Hoe kan de rechercheur nou al over 2 verschillende mensen dingen weten?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nope. Volgens de rechercheur vraag is Thieske dorp.
Die vraag zal vast wel met elkaar te maken hebben ofzoquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:37 schreef Rakkatje het volgende:
[..]
Hoe kan de rechercheur nou al over 2 verschillende mensen dingen weten?
*snapt er nix meer van*
Mag lijen dat hij geen speciale rol heeft danquote:
Ik zei al, het was 50% kans.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:38 schreef -SG- het volgende:
[..]
Die vraag zal vast wel met elkaar te maken hebben ofzo [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |