Heeft SG eens een speciale rol is ie gelijk doodquote:Op woensdag 12 maart 2008 14:23 schreef Rakkatje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zie btw dat ik dood ben [afbeelding] Veel succes verder [afbeelding]
Ja inderdaad, heb ik een keer een speciale rol ben ik gelijk dood.quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heeft SG eens een speciale rol is ie gelijk dood
Rip
Zullen we samen in het hated hoekje gaan zitten dan?quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:08 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja inderdaad, heb ik een keer een speciale rol ben ik gelijk dood. [afbeelding].
Ze mogen mij gewoon niet! [afbeelding].
Jaquote:Op woensdag 12 maart 2008 15:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zullen we samen in het hated hoekje gaan zitten dan?
Maar geen voetbalquote:
Ik tel 5x 8-enquote:Superharre Geboortedatum: 14-06-1988
Aantal posts: 8.180 (gemiddeld 5 per dag)
Wat lul je nu weer dom? Ik bekijk hints en post ze. Ik zeg niemand wat ie moet stemmen dus houd eens even op zeg. Daarbij heb jij mij als eerste gedood toen ik dorp was, om een persoonlijke reden, dus als iemand het dorp verneukt, hoi.quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nou, dan vote ik maar ## Gasturbine. Lijkt erop dat Harajuku. het weer gaat verkloten voor 't dorp. [afbeelding] 14.gif
Artanis1 werd het raam uitgeduwd en viel te pletter op de grond.quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:19 schreef Artanis1 het volgende:
[afbeelding]
Het werd tijd om te slapen, maar Rakkatje wilde nog even opblijven. Terwijl hij TV aan het kijken was, hoorde hij twee man door het raam komen. Hij keek om en wilde snel wegrennen, maar hij was te laat. Rakkatje (Dorpsbewoner) stierf aan 8 steekwonden.
Die avond bleef -SG- nog even op om wat aanwijzingen te onderzoeken. Hij kwam met een doorbraak, en wilde dit snel aan de burgemeester melden. De boodschap zou nooit aankomen, want -SG- (Rechercheur) werd in de bosjes geduwd waarna hij gewurgd werd.
[GeenAanwijzingenZone]
Tijd om weer iemand te lynchen! [afbeelding]
Dat was dus niet de bedoeling, ging per ongeluk :/quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
Toevalligerwijs heb ik de aanwijzingen gezien die de TS boven zijn post had gezet.
Mja, zat rond die tijd net te f5-en dus ik zag het in een flits.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:42 schreef Artanis1 het volgende:
[..]
Dat was dus niet de bedoeling, ging per ongeluk :/
Ik denk dus echt dat het gasturbine is. Ook omdat die wortel en sterretjes lijken op een raket in de ruimte = snel.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:54 schreef Harajuku. het volgende:
En gasburtine heeft dus 8 per dag.
gasturbine dusiemand enig idee of ze dat dus in vliegtuigen oid stoppen?
Wat aardigquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:57 schreef PrincePolly het volgende:
Speciaal voor jullie even tijd gemaakt, vrinden.
## vote gasturbine
Mafia kan zich beter op de speciale rollen richten, en die komen ze hier niet door te weten medunkt?quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
maar dit is stom. Als we te veel laten zien dat we de mafia doorhebben, dan gaan ze ons ook strategischer uit moorden, que je pense?
Nu we het niet zeker weten? Lekker ben jij, zeg. Mafiastreek zou dat zelfs kunnen zijn. Bij onzekerheid de dubbele lynch invoeren.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Burgemeester, kunnen we de dubbele lynch niet invoeren?
Ik durf het haast niet te zeggen, maar eens met ^quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nu we het niet zeker weten? Lekker ben jij, zeg. Mafiastreek zou dat zelfs kunnen zijn. Bij onzekerheid de dubbele lynch invoeren. [afbeelding]
Huh hoezo dat? Ik twijfel juist tussen twee waarvan ik vermoed dat ze mafia zijnquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nu we het niet zeker weten? Lekker ben jij, zeg. Mafiastreek zou dat zelfs kunnen zijn. Bij onzekerheid de dubbele lynch invoeren.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Huh hoezo dat? Ik twijfel juist tussen twee waarvan ik vermoed dat ze mafia zijn [afbeelding] Probeer je nu je hachje te redden zodat je me vannacht kan vermoorden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |