De maffiose duiken onderquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mag lijen dat hij geen speciale rol heeft dan
Anyway, doei?
Als er OPEENS lijken vallen, kijk je best vreemd op. Als iets regelmaat is boeit het niet, maar opeens (als in uit het niets) schrik je je de pleuris en ga je dekking zoeken --> vluchten --> rennen --> Rennuh!!quote:What the hell? Rennuh!!
Ik waardeer je enthousiasmequote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:41 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Als er OPEENS lijken vallen, kijk je best vreemd op. Als iets regelmaat is boeit het niet, maar opeens (als in uit het niets) schrik je je de pleuris en ga je dekking zoeken --> vluchten --> rennen --> Rennuh!!
Hoppa.
Danku, kom je binnenkort nog weer meedoen?quote:
schrijf jij mijn 4 verslagen, 1 kwaliteitsplan en eindscriptie in 2,5 maanden tijd?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Danku, kom je binnenkort nog weer meedoen?
Volgens mij wilde jij niet met mij samenwerken, dus t maakt me niet zo bar veel uit wat je doet.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:21 schreef Thieske het volgende:
Ah, mooi, ik ben al niet meer verdacht. Goed bezig. Screenshot is zeker niet meer nodig nu burgemeesteres?
Al ben ik wel bang dat ik zo omgelegd ga worden door de maffia..... [afbeelding]
Ook goed.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Volgens mij wilde jij niet met mij samenwerken, dus t maakt me niet zo bar veel uit wat je doet.
Waar slaat dat nu weer op? JIJ wilde niet samenwerken. Van mij mag je nog steeds, hoor. Maar dan wordt het dus wel samenwerken.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:26 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ook goed. [afbeelding] Almachtige. [afbeelding]
G'nightquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:30 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ga slapen [afbeelding]
Succes kinders [afbeelding]
Omdat je autoritair bent?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:28 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom gaan jullie bij mij toch steeds van het slechste uit?
Dat wel ja. Kan moeilijk met wispelturige mensen werken in zon spelquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Omdat je autoritair bent? [afbeelding]
[afbeelding]
Harajuku Bush.
"You're either with me or against me!"
quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:16 schreef MaJo het volgende:
[afbeelding]
Wow eerste mafiabaas omgelegd [afbeelding]
Harajuku. [afbeelding]
Niet meer, maar ik heb geen zin om het aan te passen. De mensen waar ik het meest mee om ga op Fok (en die de meeste kans hebben voor een meet) weten waar ik wel woonquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:34 schreef Harajuku. het volgende:
Hooo, Hawaii Tim woont ook in Enschede
Dat maakt niets uit voor de hintsquote:Op woensdag 12 maart 2008 00:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niet meer, maar ik heb geen zin om het aan te passen. De mensen waar ik het meest mee om ga op Fok (en die de meeste kans hebben voor een meet) weten waar ik wel woon [afbeelding]
Wel als er vondsten worden gebruikt over dat iemand aan een knallend einde kwamquote:Op woensdag 12 maart 2008 00:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat maakt niets uit voor de hints
Het staat in jouw profiel, profiel wordt gebruikt. Maakt geen fuck uit als jij dan stiekem verhuisd.quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wel als er vondsten worden gebruikt over dat iemand aan een knallend einde kwam
Ah op die manierquote:Op woensdag 12 maart 2008 00:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het staat in jouw profiel, profiel wordt gebruikt. Maakt geen fuck uit als jij dan stiekem verhuisd.
Goed ideequote:Op woensdag 12 maart 2008 10:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ha! Ik leef nog! Moest wel haast een record zijn. Moet je niet even kijken, Hara, naar op wie Tim gestemd heeft voor burgemeester? Daar is vast een complot mee dan, namelijk
Hij heeft niet gestemdquote:Op woensdag 12 maart 2008 00:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nou ja zeg, het spel is vet stom als je dood bent gemaakt voor je een keer gepost hebt! Terecht of niet, dat maakt niet uit. Ik hoop dat mijn ex-mede-maffialeden de klus wel weten te klaren!
Nee op de burgemeester heb ik wel gestemd (ik stemde op SuperHarreGarre), maar ik ben van mening dat het spel pas begint als de burgemeester is gekozenquote:Op woensdag 12 maart 2008 11:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Goed idee, maar:
[..]
Hij heeft niet gestemd
Ja. Net zoals Hawaii, en vorige ronde de nachtwaker, doctor en rechercheur. Niets mis mee, inderdaad!quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ja, strak plan Harajuku.
We kennen allemaal jouw onfeilbare vermogen om de juiste persoon eruit te pikken.
Kun je doen. Moet je zelf weten. Ik ben niet degene die pretendeert het spel in z'n eentje te winnen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja. Net zoals Hawaii, en vorige ronde de nachtwaker, doctor en rechercheur. Niets mis mee, inderdaad!
Of moet ik zoals jij niet aan het spel denken en iemand vermoorden die me persoonlijk niet aanstaat? Kan ik ook wel even over nadenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |