De maffiose duiken onderquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mag lijen dat hij geen speciale rol heeft dan
Anyway, doei?
Als er OPEENS lijken vallen, kijk je best vreemd op. Als iets regelmaat is boeit het niet, maar opeens (als in uit het niets) schrik je je de pleuris en ga je dekking zoeken --> vluchten --> rennen --> Rennuh!!quote:What the hell? Rennuh!!
Ik waardeer je enthousiasmequote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:41 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Als er OPEENS lijken vallen, kijk je best vreemd op. Als iets regelmaat is boeit het niet, maar opeens (als in uit het niets) schrik je je de pleuris en ga je dekking zoeken --> vluchten --> rennen --> Rennuh!!
Hoppa.
Danku, kom je binnenkort nog weer meedoen?quote:
schrijf jij mijn 4 verslagen, 1 kwaliteitsplan en eindscriptie in 2,5 maanden tijd?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Danku, kom je binnenkort nog weer meedoen?
Volgens mij wilde jij niet met mij samenwerken, dus t maakt me niet zo bar veel uit wat je doet.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:21 schreef Thieske het volgende:
Ah, mooi, ik ben al niet meer verdacht. Goed bezig. Screenshot is zeker niet meer nodig nu burgemeesteres?
Al ben ik wel bang dat ik zo omgelegd ga worden door de maffia..... [afbeelding]
Ook goed.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Volgens mij wilde jij niet met mij samenwerken, dus t maakt me niet zo bar veel uit wat je doet.
Waar slaat dat nu weer op? JIJ wilde niet samenwerken. Van mij mag je nog steeds, hoor. Maar dan wordt het dus wel samenwerken.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:26 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ook goed. [afbeelding] Almachtige. [afbeelding]
G'nightquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:30 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ga slapen [afbeelding]
Succes kinders [afbeelding]
Omdat je autoritair bent?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:28 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom gaan jullie bij mij toch steeds van het slechste uit?
Dat wel ja. Kan moeilijk met wispelturige mensen werken in zon spelquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Omdat je autoritair bent? [afbeelding]
[afbeelding]
Harajuku Bush.
"You're either with me or against me!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |