Koekjesquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:00 schreef Harajuku. het volgende:
SG 4; Tinkepink, Rakkatje, isdatzo, lynda
Harajuku. 7; tha_one, Puntenslijpsel, GasTurbine, MaJo, B.ertha, PP, Sheep
Superharregarre 2: Hawaii_Tim, Thieske
13/18Koekjes voor mijn stemmers
Kinderen eerst.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:57 schreef Harajuku. het volgende:
[...]
En ik dan?Ladies first, remember?
Ik eet nooit koekjes ed, maar als ik t eens doe is t chocolate chipquote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:37 schreef Artanis1 het volgende:
[ afbeelding ]
De oude burgemeester was een tijdje terug doodgeschoten. Nadat het dorp hem begraven had, besloten ze dat er snel een nieuwe moest komen. Harajuku. werd gekozen als de nieuwe leidster van het dorp!
Nu wordt het tijd voor de speciale rollen-lottomachine.
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:38 schreef Harajuku. het volgende:
Kan ik nu nog wel nachtwaker ofzo worden?
EN BEDANKT IEDEREEN![]()
![]()
![]()
Dankje, maar geen koekjes voor jouquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:49 schreef -SG- het volgende:
Iedergeval gefeliciteerd.
Harajuku. 7; tha_one, Puntenslijpsel, GasTurbine, MaJo, B.ertha, PP, Sheepquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:08 schreef Rakkatje het volgende:
Gefeliciteerd Hara:D
Mag ik een koekje? [afbeelding]
Ja, lekker backstabben van jou ookquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:04 schreef lynda het volgende:
Bitch als burgejuf/burgemeesteres.. neeeeeeeeeeee [afbeelding] [afbeelding]
Ik heb net vrige delen ook gekeken, en die eerste hint post hoort idd voor de verkiezing. Dus graag nog even hints voor ik iemand lynchquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:19 schreef lynda het volgende:
Ik ben nu ook even helemaal de weg kwijt of het nu dag of nacht is enzo [afbeelding]
De hints mis ik ook nog.. Vooral in de eerste post..
Type dan gewoon de hint maarquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:28 schreef Artanis1 het volgende:
<-lui
Inderdaad. Ik zat er zelf ook al aan te denken. Zijn er verder nog flitsende users?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:02 schreef GasTurbine het volgende:
Harajuku's avatar flitst elke keer van afbeelding naar afbeelding.
Omg, vergezocht, net als die van gasturbine trouwens, is overduidelijk een worteltquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:02 schreef Tinkepink het volgende:
Ik bedenk me net dat rakkatje ook wel in aanmerking kan komen. Usernaam lijkt op raketje net zoals de wortel van gasturbine op een raket lijkt.
Niets persoonlijks hoor!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:07 schreef Harajuku. het volgende:
Fine, als jullie weer mij gelijk verdacht willen maken, by all means. Maar ik lynch mezelf niet dus ga even door met clues kijken svp.
Het is zijn eigen niet, ja!, dit is slechts omdat de account rakka al bezet wasquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:07 schreef lynda het volgende:
Rakkatje hapt zo lekker op dr eigen hint..
Nee maar zoals ik al zeg, ik lynch mezelf niet dus kunnen we beter nog even verder kijken naar de clues.quote:
Nee, dat was gewoon een opmerking. Er zijn twee personen gestorven; de boodschap(st)(p)er en ik. Ik ben niet twee keer gestorven.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is dit de hint? Die snap ik niet geloof ik.
Die is ook goed ja. En dan blijft de vraag staan waarom Artanis1 een boodschapper m/v laat sterven, terwijl dat eigenlijk niet nodig is. En daarbij ook nog de nadruk leggen op het feit dat het zowel een man als een vrouw kan zijnquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:12 schreef Harajuku. het volgende:
Signature: When you wish upon a falling star, your dreams can come true. Unless it's really a meteor hurtling to the Earth which will destroy all life. Then you're pretty much hosed no matter what you wish for. Unless it's death by meteorite.
Hawaii Tim
Ik zie vallende sterren ed meestal als flitsen.
En ik ga weer even verder kijken
Het is meer dat BS "heen en weer flitst".quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:13 schreef Harajuku. het volgende:
En ik zie trouwens geen flits in mijn ava nu we het er toch over hebben. Ik ben ook bereid screenshots te maken om het te bewijzen, in hoeverre dat mogelijk is natuurlijk.
Ik denk dat het raam en te pletter vallen ook wel een hint kan zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Die is ook goed ja. En dan blijft de vraag staan waarom Artanis1 een boodschapper m/v laat sterven, terwijl dat eigenlijk niet nodig is. En daarbij ook nog de nadruk leggen op het feit dat het zowel een man als een vrouw kan zijn
Inderdaadquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik denk dat het raam en te pletter vallen ook wel een hint kan zijn.
Die is wel heel ver gezochtquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:25 schreef Harajuku. het volgende:
Een gasturbine is een apparaat waarin een aantal energieomzettingen plaatsvinden. Deze energieomzettingen dienen om chemische energie (brandstof) om te zetten in een andere vorm van energie die gebruikt kan worden, zoals kinetische energie (beweging), warmte of (indirect) elektriciteit. Gasturbines worden ook gebruikt als vliegtuigmotor/straalmotor.
Kan ook wel voor wat flitsen zorgen
Nee, vind ik niet. Ik zat op dezelfe tour, maar had geen zin om het helemaal uit te typenquote:
Vind hem juist heel dichtbij, username.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:28 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Die is wel heel ver gezocht [afbeelding]
Waarom? De sig + woonplaats vind ik beide wel flitsend eigenlijkquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:36 schreef Tinkepink het volgende:
Ik denk níet dat de hint op HT slaat.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:43 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, ik ben bijna klaargekomen.
Koekje erbij?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:44 schreef -skippybal- het volgende:
Zooo, ik ben ook eindelijk thuis na alle kutnoeps, betwetertjes en doodverwensers vandaag
En ben ik heel erg scheel als ik nergens de hints zie?
Waarom mag de burgemeester nu eigenlijk iemand lynchen zonder stemming? Staat niet in de OPquote:Burgemeester - De burgemeester wordt aan het begin van het spel uitgekozen. Hij is de leider van het dorp. Zijn krachten zijn: Een grotere vote count (hij heeft 2 stemmen ipv. 1), kan één dag besluiten om een double lynch uit te voeren, en kan s'nachts niet vermoord worden door mafia zo lang er bodyguards leven. De burgemeester krijgt te weten wie de bodyguards zijn. Er is maar 1 burgemeester, en hij wordt niet herverkozen.
Bier en salmiakdropjes atmquote:
Bende aan het zweten?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Waarom mag de burgemeester nu eigenlijk iemand lynchen zonder stemming? Staat niet in de OP
Harajuku. is een soort van (Pol) Pot. Die heeft geen stemming nodig om te zuiveren.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Waarom mag de burgemeester nu eigenlijk iemand lynchen zonder stemming? Staat niet in de OP
Nee, nieuw en nog onwetendquote:
Na de verkiezing mag de burgemeester iemand lynchen. Is elke ronde zo geweestquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:49 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, nieuw en nog onwetend [afbeelding]
Nachtwaker
Rechercheur
Velddoctor
snap ik ook niet helemaal, maar dat vraag ik dan wel [afbeelding]
Vet, dat wil ik de volgende rondequote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:48 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Harajuku. is een soort van (Pol) Pot. Die heeft geen stemming nodig om te zuiveren.
The new one. Hebbie nog geen ontgroening gehadquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:49 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, nieuw en nog onwetend
Nachtwaker
Rechercheur
Velddoctor
snap ik ook niet helemaal, maar dat vraag ik dan wel
Wanneer weten we wat hij was?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:48 schreef Harajuku. het volgende:
Iemand die claimed rechercheur te zijn heeft een vraag gesteld waaruit blijkt dat er 50% kans is dat Hawaii_Tim mafia is.
Dat + de clues die ik vond brengen mij tot de volgende mededeling![]()
Ik verklaar hierbij dat Hawaii Tim gelynched zal worden.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:52 schreef Artanis1 het volgende:
[ afbeelding ]
De nacht brak aan, en vandaag zou de nieuwgekozen burgemeester beslissen wie er gelynched zou worden. Harajuku. besloot dat Hawaii_Tim het slachtoffer zou worden, op aangeven van wie hij dacht dat de rechercheur was. Hawaii_Tim (Mafia) stierf niet veel later aan de galg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |