Niets persoonlijks hoor!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:07 schreef Harajuku. het volgende:
Fine, als jullie weer mij gelijk verdacht willen maken, by all means. Maar ik lynch mezelf niet dus ga even door met clues kijken svp.
Het is zijn eigen niet, ja!, dit is slechts omdat de account rakka al bezet wasquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:07 schreef lynda het volgende:
Rakkatje hapt zo lekker op dr eigen hint..
Nee maar zoals ik al zeg, ik lynch mezelf niet dus kunnen we beter nog even verder kijken naar de clues.quote:
Nee, dat was gewoon een opmerking. Er zijn twee personen gestorven; de boodschap(st)(p)er en ik. Ik ben niet twee keer gestorven.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is dit de hint? Die snap ik niet geloof ik.
Die is ook goed ja. En dan blijft de vraag staan waarom Artanis1 een boodschapper m/v laat sterven, terwijl dat eigenlijk niet nodig is. En daarbij ook nog de nadruk leggen op het feit dat het zowel een man als een vrouw kan zijnquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:12 schreef Harajuku. het volgende:
Signature: When you wish upon a falling star, your dreams can come true. Unless it's really a meteor hurtling to the Earth which will destroy all life. Then you're pretty much hosed no matter what you wish for. Unless it's death by meteorite.
Hawaii Tim
Ik zie vallende sterren ed meestal als flitsen.
En ik ga weer even verder kijken
Het is meer dat BS "heen en weer flitst".quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:13 schreef Harajuku. het volgende:
En ik zie trouwens geen flits in mijn ava nu we het er toch over hebben. Ik ben ook bereid screenshots te maken om het te bewijzen, in hoeverre dat mogelijk is natuurlijk.
Ik denk dat het raam en te pletter vallen ook wel een hint kan zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Die is ook goed ja. En dan blijft de vraag staan waarom Artanis1 een boodschapper m/v laat sterven, terwijl dat eigenlijk niet nodig is. En daarbij ook nog de nadruk leggen op het feit dat het zowel een man als een vrouw kan zijn
Inderdaadquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik denk dat het raam en te pletter vallen ook wel een hint kan zijn.
Die is wel heel ver gezochtquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:25 schreef Harajuku. het volgende:
Een gasturbine is een apparaat waarin een aantal energieomzettingen plaatsvinden. Deze energieomzettingen dienen om chemische energie (brandstof) om te zetten in een andere vorm van energie die gebruikt kan worden, zoals kinetische energie (beweging), warmte of (indirect) elektriciteit. Gasturbines worden ook gebruikt als vliegtuigmotor/straalmotor.
Kan ook wel voor wat flitsen zorgen
Nee, vind ik niet. Ik zat op dezelfe tour, maar had geen zin om het helemaal uit te typenquote:
Vind hem juist heel dichtbij, username.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:28 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Die is wel heel ver gezocht [afbeelding]
Waarom? De sig + woonplaats vind ik beide wel flitsend eigenlijkquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:36 schreef Tinkepink het volgende:
Ik denk níet dat de hint op HT slaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |