Relax dude, ik grap maarquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:10 schreef tha_one het volgende:
[..]
Als je terugkijkt zul je zien dat ik wel actief ben als ik nog in het spel zit. heb alleen in het vorige topic niet gereageerd omdat ik weinig tijd heb in het weekend en ik al gezien had dat ik dood was.
Wil ook wel eens bij het winnende team horen, dus ga nu een poging doen om de mafia te ontmaskeren.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:20 schreef Supersheep het volgende:
## vote Harakirijuku
En ik dan?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:34 schreef -SG- het volgende:
Naar alle waarschijnlijkheid Weer geen burgermeester.
[afbeelding]
Koekjesquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:00 schreef Harajuku. het volgende:
SG 4; Tinkepink, Rakkatje, isdatzo, lynda
Harajuku. 7; tha_one, Puntenslijpsel, GasTurbine, MaJo, B.ertha, PP, Sheep
Superharregarre 2: Hawaii_Tim, Thieske
13/18Koekjes voor mijn stemmers
Kinderen eerst.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:57 schreef Harajuku. het volgende:
[...]
En ik dan?Ladies first, remember?
Ik eet nooit koekjes ed, maar als ik t eens doe is t chocolate chipquote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:37 schreef Artanis1 het volgende:
[ afbeelding ]
De oude burgemeester was een tijdje terug doodgeschoten. Nadat het dorp hem begraven had, besloten ze dat er snel een nieuwe moest komen. Harajuku. werd gekozen als de nieuwe leidster van het dorp!
Nu wordt het tijd voor de speciale rollen-lottomachine.
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:38 schreef Harajuku. het volgende:
Kan ik nu nog wel nachtwaker ofzo worden?
EN BEDANKT IEDEREEN![]()
![]()
![]()
Dankje, maar geen koekjes voor jouquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:49 schreef -SG- het volgende:
Iedergeval gefeliciteerd.
Harajuku. 7; tha_one, Puntenslijpsel, GasTurbine, MaJo, B.ertha, PP, Sheepquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:08 schreef Rakkatje het volgende:
Gefeliciteerd Hara:D
Mag ik een koekje? [afbeelding]
Ja, lekker backstabben van jou ookquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:04 schreef lynda het volgende:
Bitch als burgejuf/burgemeesteres.. neeeeeeeeeeee [afbeelding] [afbeelding]
Ik heb net vrige delen ook gekeken, en die eerste hint post hoort idd voor de verkiezing. Dus graag nog even hints voor ik iemand lynchquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:19 schreef lynda het volgende:
Ik ben nu ook even helemaal de weg kwijt of het nu dag of nacht is enzo [afbeelding]
De hints mis ik ook nog.. Vooral in de eerste post..
Type dan gewoon de hint maarquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:28 schreef Artanis1 het volgende:
<-lui
Inderdaad. Ik zat er zelf ook al aan te denken. Zijn er verder nog flitsende users?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:02 schreef GasTurbine het volgende:
Harajuku's avatar flitst elke keer van afbeelding naar afbeelding.
Omg, vergezocht, net als die van gasturbine trouwens, is overduidelijk een worteltquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:02 schreef Tinkepink het volgende:
Ik bedenk me net dat rakkatje ook wel in aanmerking kan komen. Usernaam lijkt op raketje net zoals de wortel van gasturbine op een raket lijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |