Waarom? De sig + woonplaats vind ik beide wel flitsend eigenlijkquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:36 schreef Tinkepink het volgende:
Ik denk níet dat de hint op HT slaat.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:43 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, ik ben bijna klaargekomen.
Koekje erbij?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:44 schreef -skippybal- het volgende:
Zooo, ik ben ook eindelijk thuis na alle kutnoeps, betwetertjes en doodverwensers vandaag
En ben ik heel erg scheel als ik nergens de hints zie?
Waarom mag de burgemeester nu eigenlijk iemand lynchen zonder stemming? Staat niet in de OPquote:Burgemeester - De burgemeester wordt aan het begin van het spel uitgekozen. Hij is de leider van het dorp. Zijn krachten zijn: Een grotere vote count (hij heeft 2 stemmen ipv. 1), kan één dag besluiten om een double lynch uit te voeren, en kan s'nachts niet vermoord worden door mafia zo lang er bodyguards leven. De burgemeester krijgt te weten wie de bodyguards zijn. Er is maar 1 burgemeester, en hij wordt niet herverkozen.
Bier en salmiakdropjes atmquote:
Bende aan het zweten?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Waarom mag de burgemeester nu eigenlijk iemand lynchen zonder stemming? Staat niet in de OP
Harajuku. is een soort van (Pol) Pot. Die heeft geen stemming nodig om te zuiveren.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Waarom mag de burgemeester nu eigenlijk iemand lynchen zonder stemming? Staat niet in de OP
Nee, nieuw en nog onwetendquote:
Na de verkiezing mag de burgemeester iemand lynchen. Is elke ronde zo geweestquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:49 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, nieuw en nog onwetend [afbeelding]
Nachtwaker
Rechercheur
Velddoctor
snap ik ook niet helemaal, maar dat vraag ik dan wel [afbeelding]
Vet, dat wil ik de volgende rondequote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:48 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Harajuku. is een soort van (Pol) Pot. Die heeft geen stemming nodig om te zuiveren.
The new one. Hebbie nog geen ontgroening gehadquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:49 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, nieuw en nog onwetend
Nachtwaker
Rechercheur
Velddoctor
snap ik ook niet helemaal, maar dat vraag ik dan wel
Wanneer weten we wat hij was?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:48 schreef Harajuku. het volgende:
Iemand die claimed rechercheur te zijn heeft een vraag gesteld waaruit blijkt dat er 50% kans is dat Hawaii_Tim mafia is.
Dat + de clues die ik vond brengen mij tot de volgende mededeling![]()
Ik verklaar hierbij dat Hawaii Tim gelynched zal worden.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:52 schreef Artanis1 het volgende:
[ afbeelding ]
De nacht brak aan, en vandaag zou de nieuwgekozen burgemeester beslissen wie er gelynched zou worden. Harajuku. besloot dat Hawaii_Tim het slachtoffer zou worden, op aangeven van wie hij dacht dat de rechercheur was. Hawaii_Tim (Mafia) stierf niet veel later aan de galg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |