Dus dan ben ik straks collateral damage?quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Huh hoezo dat? Ik twijfel juist tussen twee waarvan ik vermoed dat ze mafia zijnProbeer je nu je hachje te redden zodat je me vannacht kan vermoorden?
Hoogmoed komt voor de val, hè.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:41 schreef Harajuku. het volgende:
En nu ik lekker toch bodyguards heb
To mafia, of wat er nog van over is: HAHAHAHAHHAHAHAHAHA
Je eerste keer en je had gelijk de leukste rol.quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:21 schreef Tinkepink het volgende:
##vote gasturbine
vanwege de 8-en en de username
Harakuja, even nieuwsgierig, maar wat is er met de posts van mij in TV? Ik snap het niet helemaal. Of verwijs je naar ANTM8 waar ik in gepost heb in TV?
quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nee, ik heb een ingenieus plan ontwikkeld waarbij ik al mijn mede-mafialeden aangeef waarna ik jullie één voor één afmaak. Ik heb namelijke en vriend met een boot, dus dat gaat prima. En daarna ga ik er een slaatje uit slaan.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nee, ik heb een ingenieus plan ontwikkeld waarbij ik al mijn mede-mafialeden aangeef waarna ik jullie één voor één afmaak. Ik heb namelijke en vriend met een boot, dus dat gaat prima. En daarna ga ik er een slaatje uit slaan.
Om de TT? Neuh, ik stond ook in de TT toen ik dorp was. Volgens mij is dat gewoon TS being creative hoorquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Slim
Maar wie dan? Wat vond je van mijn skippy idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |