Die leek op toeps.quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:44 schreef tong80 het volgende:
Junior nam het er wel van met die oppas leek me
Doet ie niet verkeerd in ieder geval.quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:44 schreef tong80 het volgende:
Helaas leek die oppas haast beledigd toen Eddy vroeg of hij haar vriend was.quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:44 schreef tong80 het volgende:
Nee idd, ook Almere vond ik vrij saai.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nee, dit is echt niet leuk meer in Nederland
Toont wel aan dat het een vrij succesvol programma is.
Was volgens mij in het teken van de strijd tegen kanker, waren vrij veel BN-ers die dat deden.quote:
Ah, dat zou goed kunnen. Maar dan nog, zo'n doorlopende snorquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Was volgens mij in het teken van de strijd tegen kanker, waren vrij veel BN-ers die dat deden.
dat was echt een anitaquote:Op zondag 6 april 2008 22:30 schreef jorienvdherik het volgende:
nou, die vrouw van die man die in de bouw werkte
wat een vrouw
wat een figuur
quote:Het programma Nu We Er Toch Zijn van Eddy Zoëy keert op 4 januari terug met een achtdelige serie van speciale afleveringen. Hierin test het programma de gastvrijheid van de Vogelaar-wijken. Dat laat een zegsvrouw van BNN vandaag weten. Eddy Zoëy, geluidsman Arjan en cameraman Jasper onderzoe- ken de gastvrijheid in een aantal ‘probleemwijken’ in Nederland. Zo zal onder meer het Amsterdamse stadseel Slotervaart worden bezocht door het drietal van de omroep.
In het BNN-programma worden de wijken die op de lijst van ex-minister Ella Vogelaar staan aan een grondige gastvrijheid-test onderworpen. “Wat schaft de pot in de Utrechtse wijk Ondiep: boerenkool, couscous of toch Turkse pizza? En krijgen de heren koffie met een Limburgs koekje in het Heerlense Meezenbroek? Het Nu We Er Toch Zijn-team onderzoekt het allemaal. Vervoer hoeft Eddy dit seizoen in ieder geval niet te regelen: hij cruist geheel in stijl rond in een aftandse Mercedes stationcar.”
Aan het eind van iedere aflevering deelt Eddy de bekende plaquette uit: goud voor de hele gastvrije wijken, zilver voor wijken die ermee door kunnen en zwart voor wijken waar de deur voor Eddy en zijn crew gesloten blijft.
Het nieuwe seizoen Nu We er Toch Zijn is vanaf zondag 4 januari van 21.45 uur tot 22.15 uur te zien bij BNN op 3.
Leuk, spannend plan wel! Ben benieuwd!quote:
quote:Probleemwijk Nieuw West in Amsterdam, bestaande uit Slotervaart, Slotermeer/Geuzenveld, Osdorp en een stukje Bos & Lommer, dat zijn buurten waar Eddy Zoëy met z'n team de gastvrijheid test. Niet direct plekken waar de media met open armen ontvangen worden is de afgelopen jaren gebleken. Maar hoe worden de jongens van BNN behandeld als ze midden in de nacht om een slaapplek vragen bij de veelal Marokkaanse, Turkse & Oost-Europese bewoners? En komen er gesprekken op gang, of zit het taalverschil te veel in de weg? Kijk hoe stadsdeelvoorzitter Marcouch één van de 3 Gastvrijheid-awards in ontvangst mag nemen. Maar is dat goud, zilver of wordt het toch gitzwart voor Amsterdam Nieuw West?
Vooral vorig jaar was het daar eventjes enorm gezellig.quote:Op maandag 29 december 2008 13:55 schreef VoreG het volgende:
Dan pakken ze in Utrecht juist Ondiep. Dat is de wijk waar nog veel echte Utrechters wonen, dat is wel gezellig. Ze hadden Kanaleneiland of Overvecht moeten nemen, dan had je goede TV gehad.
Hoe bedoel je ? ik ben nieuw hier !quote:Op zondag 4 januari 2009 21:49 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hoeveel heb je betaalt voor je nickchange?
Ja had ook leuker verwacht in vergelijking met Zwedenquote:Op zondag 4 januari 2009 22:04 schreef tralalala het volgende:
Echt niet leuk ditvergeleken met de vorige seizoenen.
Ik denk dat het promotie-materiaal moet worden voor de wijken en dat ze daarom wat dingen door de vingers zien. Wel leuk om te zien in elk gevalquote:Op zondag 4 januari 2009 22:28 schreef Sirolf het volgende:
Dat goud vond ik toch niet verdient, met al die mensen die niet gefilmd wilen worden en de deuren die ze hier en daar in hun neus kregen...
Ja zeer beschamend, als je zo'n programma maakt zorg dan dat dergelijke dingen ook gewoon kloppenquote:
Dat was idd nog het meest kansloze van de hele uitzending... Klopte geen zak van. Al die prachtwijken zullen wel goud krijgen zo.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:28 schreef Sirolf het volgende:
Dat goud vond ik toch niet verdient, met al die mensen die niet gefilmd wilen worden en de deuren die ze hier en daar in hun neus kregen...
Hij spreekt alleen wel heel slecht Nederlands voor iemand die hier al meer dan 40 jaar is.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Zit nou online te kijken. Wat een lieve man die eerste.
Die man die met zijn zoon woonde sprak helemaal geen Nederlands. Dat terwijl hij, denk ik, toch wel dik 20 jaar hier woont.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij spreekt alleen wel heel slecht Nederlands voor iemand die hier al meer dan 40 jaar is.
Wel leukere aflevering als vorige week...quote:Op zondag 11 januari 2009 21:59 schreef Sanderrrr het volgende:
Leuk weer maar Zweden vond ik leuker.
Truequote:Op zondag 11 januari 2009 21:59 schreef Sanderrrr het volgende:
Leuk weer maar Zweden vond ik leuker.
Toen hij naar de islamitische school ging, werd z'n Nederlands stukken beterquote:Op zondag 11 januari 2009 22:03 schreef Sanderrrr het volgende:
Alahu akbar!! Klein terroristje daar!
Als je deze aap bedoelt wel ja, wat stelt ie zich aan zeg.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:07 schreef Anne het volgende:
Whehe, nu komt het leukste stukje waarschijnlijk.
Inderdaad ja, wat een dwaasquote:Op zondag 11 januari 2009 22:09 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Als je deze aap bedoelt wel ja, wat stelt ie zich aan zeg.
Duidelijk kamper.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:11 schreef Anne het volgende:
Goud horloge. Goude armband. Woonwagen. Ruzie zoeken om niks.
Kweenie hoor.
Ik wilde je net aanvullen, maar nu staat het er welquote:Op zondag 11 januari 2009 22:11 schreef Anne het volgende:
Kweenie hoor.
OMG ja.. volgens mij ging hij er zo breed mogelijk voor proberen te staanquote:Op zondag 11 januari 2009 22:22 schreef Haunter het volgende:
Afghaan dikke LCD in de kamer staan ook!![]()
![]()
En die kamper
Ja joh, echt allemaal. Alle twee.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:18 schreef Sanderrrr het volgende:
Alle probleemwijken hebben tot nu toe goud, worden ze betaald door de overheid ofzo?
quote:
Beslagen lensquote:Op zondag 11 januari 2009 22:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat was dat? Een waterpijp?
Ik zal je wat zeggen, weet toevallig ergens een vrouw die is gevlucht uit Iran dacht ik met haar twee dochters. Denk je, gut wat erg! Maar wat voor inrichting die hebben! Enorme plasmaschermen, alles voor de kinderen, komt niets tekort! Ook de schotel voor het ontvangst van bepaalde tv-kanalen ontbreekt nietquote:Op zondag 11 januari 2009 22:22 schreef Haunter het volgende:
Afghaan dikke LCD in de kamer staan ook!![]()
![]()
En die kamper
Dat snapte ik ook al niet.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Toen hij naar de islamitische school ging, werd z'n Nederlands stukken beter
quote:Op maandag 12 januari 2009 01:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat snapte ik ook al niet.![]()
Die kamper stelde zich wel aan zeg.
Je bedoelt religie?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:09 schreef Vlindur het volgende:
Nederlanders die een andere nationaliteit aannemen![]()
Ja, Sorry.quote:
Zolang je jezelf blijft mag je alles worden. Maar je hele 'ik' veranderen vind ik gewoon not done. Dus in dit geval idd de Islam. Maargoed, we gaan te ver offtopic.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:48 schreef k_man het volgende:
Aha. En gaat het dan om bekering tot de Islam, of zou elke andere religie ook tot een kotssmilie geleid hebben? Als ze met een Italiaan getrouwd was en katholiek geworden was bijvoorbeeld?
HAHAHAHAHAHAHA!!! ROFLLOLLERCOPTR!!!!!!1!!!1 EINS !!!1!!!ONE!!!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:39 schreef daan-1978 het volgende:
mijn buur is moslim.
moet ik nu een boerka aan?
whaha
Zit niet zo met je kut kont te draaien en zeg gewoon dat je moslims Marokkanen haat. Katholieke hoer.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:54 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Zolang je jezelf blijft mag je alles worden. Maar je hele 'ik' veranderen vind ik gewoon not done. Dus in dit geval idd de Islam. Maargoed, we gaan te ver offtopic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful
quote:Op zondag 11 januari 2009 22:11 schreef Anne het volgende:
Kweenie hoor.
Ja, mooiste opmerking van de afleveringquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:49 schreef tho_Omas het volgende:
Vroeger ging mijn zoon naar de broedersschool en was hij heel slecht in Nederlands. Nu gaat hij naar de Islamitische school en kan hij heel goed Nederlands!
Dat zag ik daarstraks in Life & Cooking.idd.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:23 schreef Sirolf het volgende:
Ah, later vanavond de aflevering in Utrecht.
Volgens mij worden ze in deze aflevering bekogelt met stenen...
Tegenwoordig kun je ook bijna niet meer een nieuwe beeldbuis tv kopen.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:54 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
De wouter bos van afghanistan ja vast.
Dat valt ook wel weer mee.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:13 schreef Shoombak het volgende:
Dat zijn ook echt de wijken waar je niet dood gevonden wilt worden.
En nog journalist zijn ook. In die 9 jaar die je wacht had je 't ook kunnen gaan leren.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:19 schreef Shoombak het volgende:
Mensen die hier 9 jaar wonen en nog steeds amper Nederlands spreken
Dat is exact het probleem van sommige delen van die wijk, de sociale cohesie is helemaal weg.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:18 schreef jmac het volgende:
Haha die oogjes waar die mensen doorheen spieden
Wat een slechte reclame voor de wijk.
Dat dacht ik ook.quote:
Jammer dat de goede juist weer terugwillenquote:Op zondag 18 januari 2009 23:23 schreef jevader het volgende:
kijk das al weer anders. die zahdi spreekt goed nederlands, doet havo, en wil daarna arts worden. een man met een plan. en hij wil weer terug naar afghanistan als ie uitgestudeerd is. nah, zo kan et dus ook! (Y)
hehe inderdaadquote:Op zondag 18 januari 2009 23:27 schreef 7eVeNL het volgende:
Waarom hebben alle allochtonen, zowel uit marokko, afhanistan, irak geen moeite met de woorden; Ja weetje, of je weet toch!
haha ja dat was vet. ik moest lachen. pets!quote:Op zondag 18 januari 2009 23:28 schreef henkde_j het volgende:
Pats! Kind wordt even bij de deur weggetikt. Goeie vent dit!
Riep hij nou ook iets over kibbelingquote:Op zondag 18 januari 2009 23:31 schreef jevader het volgende:
[..]
haha ja dat was vet. ik moest lachen. pets!
hij zei ja vrouw maakt victoria filet ofzoiets. maar dat heet victoriabaars. lol wel lache kerel verder
True, er is zwart om minder gegeven.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Das niet gaaf, das gewoon een excuus maken om geen zwart te hoeven uitreiken
Nouja ongeveer hierom:quote:Op zondag 18 januari 2009 23:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Das niet gaaf, das gewoon een excuus maken om geen zwart te hoeven uitreiken
quote:Op zondag 18 januari 2009 23:36 schreef Sirolf het volgende:
Maar door de mensen die ze wel binnen lieten alsnog Zilver, met een zwart randje. Ik vind 't wel realistisch.
Volgens mij mag je pas op zulke cursussen als je mag blijven. Hij was in ieder geval blij dat ie nu toegelaten was en vanaf februari op les mag.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:20 schreef jmac het volgende:
[..]
En nog journalist zijn ook. In die 9 jaar die je wacht had je 't ook kunnen gaan leren.
Als ik 2 weken in Spanje op vakantie ben, spreek ik aan het eind wel een paar zinnen Spaans.quote:Op maandag 19 januari 2009 00:24 schreef k_man het volgende:
[..]
Volgens mij mag je pas op zulke cursussen als je mag blijven. Hij was in ieder geval blij dat ie nu toegelaten was en vanaf februari op les mag.
Al had ie in de tussentijd er zelf misschien meer aan kunnen doen. Al snap ik wel dat je daar de eerste tijd niet zo veel energie in gaat steken, als je elk moment terug gestuurd kan worden. Aan de anderen kant; negen jaar is wel veel.
Ik moest dr ook gelijk aan denkenquote:Op zondag 18 januari 2009 23:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Verrek, da's ongeveer zo'n zelfde verhaal als hier in de Graafsewijk in 2000.
Als dit al geen zwart meer was, wanneer dan wel... Bekogeld worden en bij meer dan de helft van de pogingen werd de deur dichtgeknald.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:37 schreef RonBurgundy het volgende:
[..]
True, er is zwart om minder gegeven.
Tot nu toe was die 'gezellige wijk met "echte" utrechtenaren' toch mooi het grootste drama dat ik heb gezien....quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:21 schreef k_man het volgende:
[..]
Vooral vorig jaar was het daar eventjes enorm gezellig.
Ik denk dat die kans klein is. Het is sowieso niet echt meer zoals vroeger. Iedereen kent 'm zo langzamerhand wel, waardoor ze vaak meer worden geholpen 'omdat het tv is'.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:26 schreef Tourniquet het volgende:
Eddy Zoey verlaat BNN
Zou "Nu we er toch zijn" meegaan naar RTL?
Zweden en Spanje waren ook wel vermakelijk hoorquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk dat die kans klein is. Het is sowieso niet echt meer zoals vroeger. Iedereen kent 'm zo langzamerhand wel, waardoor ze vaak meer worden geholpen 'omdat het tv is'.
Dan had hij na het vorige seizoen moeten stoppenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:11 schreef Zapper het volgende:
Eddy vertelde op 3FM dat "Nu we er toch zijn" stopt, op het hoogtepunt. Erg jammer.
Vind hem meer iets voor Veronica dan RTL overigens.
Dat was al bekendquote:Op zondag 25 januari 2009 22:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
Eddy gaat nog wel een seizoen 'op vakantie' maken. En dat is dan de laatste.
Oh, ik dacht van wel, maar je hebt gelijkquote:Op zondag 25 januari 2009 22:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja, maar dat stond nog niet in het topic. Dus ik wilde even behulpzaam zijn...
Daar zat ik ook al aan te denken.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:30 schreef redcable het volgende:
En die vrouw die aan het onderduiken was voor d''r man// .. die man ziet dat straks op tv
Vreemd, ik heb het vannacht nog gekeken via uitzendinggemist.quote:Op maandag 26 januari 2009 09:30 schreef ScarFace- het volgende:
Argh..
Hebben ze bij uitzendinggemist bij gisteren een oude aflevering neergezet.
Is ook nergens een email adres te vinden om ze te mailen bij contact staan alleen allerlei videoplayers![]()
En standaard shit zoals sturen jullie ook video`s op!!
Hebben de allochtonen dit verpest? Mja geen email adres dus. Beter lezen ze fok
Ik ook.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vreemd, ik heb het vannacht nog gekeken via uitzendinggemist.
Soms als ze niet rond kwamen deed die man dingen jatten, gaven ze gewoon toe.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:30 schreef TLC het volgende:
Ik vraag me af hoe zo'n koppel dat zo aan de drugs verslaafd is hun onderkomen kunnen betalen
Kan ook dat ze het niet betalen en er gewoon een schuld opbouwt.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:30 schreef TLC het volgende:
Ik vraag me af hoe zo'n koppel dat zo aan de drugs verslaafd is hun onderkomen kunnen betalen
Echt té triest voor woorden inderdaad, net als dat meisje dat geen Nederlands vriendje mag hebben van haar moeder, maar daar toch wel enige schijt aan heeftquote:Op zondag 1 februari 2009 22:08 schreef psv-gomes het volgende:
triest, 8 jaar in nederland en beter nederlands spreken dan je vent die er zijn hele leven woont
Ongeloofelijk die vent. Heeft waarschijnlijk alleen groep 1 van de basisschool gedaan om vervolgens alle dagen in de moskee op zijn knieen te liggenquote:Op zondag 1 februari 2009 22:08 schreef psv-gomes het volgende:
triest, 8 jaar in nederland en beter nederlands spreken dan je vent die er zijn hele leven woont
Dat dusquote:Op zondag 1 februari 2009 22:08 schreef psv-gomes het volgende:
Dat vind ik ook raarquote:Op zondag 1 februari 2009 22:08 schreef psv-gomes het volgende:
Volgens mij was er iets met die man dat ie niet zo goed praatte.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:08 schreef psv-gomes het volgende:
Dat vond ik ook geweldigquote:Op maandag 2 februari 2009 21:43 schreef pkeijsers het volgende:
Hehe, die chinezen op het begin; die deur staat dus bijna altijd open, komt er een keer zo'n malloot langs die em opentrekt, worden ze boos
Misschien kan Rob Geus daar eens langsgaan.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:44 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat vond ik ook geweldigVast weer de hele toko vol met illegalen
Inderdaad, je kon toch wel zien dat hij zwakbegaafd was ofzo.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Volgens mij was er iets met die man dat ie niet zo goed praatte.
haha dat dacht ik ook al, normaal staan die deuren altijd open, maar nu met de camera vast bang voor de illegalenquote:Op maandag 2 februari 2009 23:44 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat vond ik ook geweldigVast weer de hele toko vol met illegalen
Nog voordat ie zelf zei dat ie ADHD heeft had ik al zoiets van mén wat is die gast druk, heeft die ADHD ofzo.quote:
Inderdaad, die dansjes en dat gedoe in bed was voor 1 keer grappig, maar niet voor elke aflevering..quote:Op maandag 9 februari 2009 19:34 schreef Ruder het volgende:
Best gastvrij daar in Den Haag![]()
Maar kunnen Eddy en de crew niet ophouden met dat homosexuele gedoe. begint vervelend te worden
Iddquote:Op zondag 15 februari 2009 21:42 schreef djpdjpnl het volgende:
[edit; hehe probleemwijk met vast veel familie... ik houd me mond haha]
Zou lache zijn als ze bij hem aanbellen.quote:
Die kans is heel kleinquote:Op zondag 15 februari 2009 21:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zou lache zijn als ze bij hem aanbellen.
Ik vind dat wat ze doet opzich wel goed is, maarja je weet niet wat je in huis haalt.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:57 schreef Ronaldsen het volgende:
jee die hippie vrouw met al die daklozen in huis, wat een bende.
Je zult zo iemand maar als buurvrouw hebben
Mwah als ik het zo zie is ze niemand tot last verders.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:57 schreef Ronaldsen het volgende:
jee die hippie vrouw met al die daklozen in huis, wat een bende.
Je zult zo iemand maar als buurvrouw hebben
Ik ben ook een trotse Brabo hoor.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:26 schreef LXIV het volgende:
Prachtige uitzending vandaag vanuit Woensel-West. Wat een mensen, wat een Brabanders! Wat gastvrijheid betreft kunnen heel veel mensen daar nog wat van leren.
En de manier waarop ze leefden! Meerdere kinderen hebben, maar niet precies meer weten hoeveel of bij wie. Minstens de helft was semi-zwakzinnig en deed allemaal maar wat aan in het leven. Maar harten van Goud, zonder meer.
Maakt me weer trots om Brabander te zijn!
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:11 schreef Meddo het volgende:
brabos die het verschillen tussen ik ken, ik kende, ik kan en ik kon niet weten
In West-Friesland kunnen ze daar ook wat van...quote:Op zondag 15 februari 2009 23:11 schreef Meddo het volgende:
brabos die het verschillen tussen ik ken, ik kende, ik kan en ik kon niet weten
Ik hoop het, ga ik d'r naartoequote:Op maandag 16 februari 2009 01:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Komen ze ook een keer naar een probleemwijk van Den Bosch.
Amen.quote:Prachtige uitzending vandaag vanuit Woensel-West. Wat een mensen, wat een Brabanders! Wat gastvrijheid betreft kunnen heel veel mensen daar nog wat van leren.
Ach, nog 1 seizoen en dan stoppen ze ermee.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:28 schreef rene90 het volgende:
Ik begin nu wel een beetje nu we er toch zijn-moe te worden. Telkens hetzelfde, met de homo acties etc.
Ja:quote:Op zondag 1 maart 2009 22:22 schreef rhubarbje het volgende:
is er toevallig ergens een lijst met waar ie al geweest is etc?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |