Ik vind dat wat ze doet opzich wel goed is, maarja je weet niet wat je in huis haalt.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:57 schreef Ronaldsen het volgende:
jee die hippie vrouw met al die daklozen in huis, wat een bende.
Je zult zo iemand maar als buurvrouw hebben
Mwah als ik het zo zie is ze niemand tot last verders.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:57 schreef Ronaldsen het volgende:
jee die hippie vrouw met al die daklozen in huis, wat een bende.
Je zult zo iemand maar als buurvrouw hebben
Ik ben ook een trotse Brabo hoor.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:26 schreef LXIV het volgende:
Prachtige uitzending vandaag vanuit Woensel-West. Wat een mensen, wat een Brabanders! Wat gastvrijheid betreft kunnen heel veel mensen daar nog wat van leren.
En de manier waarop ze leefden! Meerdere kinderen hebben, maar niet precies meer weten hoeveel of bij wie. Minstens de helft was semi-zwakzinnig en deed allemaal maar wat aan in het leven. Maar harten van Goud, zonder meer.
Maakt me weer trots om Brabander te zijn!
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:11 schreef Meddo het volgende:
brabos die het verschillen tussen ik ken, ik kende, ik kan en ik kon niet weten
In West-Friesland kunnen ze daar ook wat van...quote:Op zondag 15 februari 2009 23:11 schreef Meddo het volgende:
brabos die het verschillen tussen ik ken, ik kende, ik kan en ik kon niet weten
Ik hoop het, ga ik d'r naartoequote:Op maandag 16 februari 2009 01:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Komen ze ook een keer naar een probleemwijk van Den Bosch.
Amen.quote:Prachtige uitzending vandaag vanuit Woensel-West. Wat een mensen, wat een Brabanders! Wat gastvrijheid betreft kunnen heel veel mensen daar nog wat van leren.
Ach, nog 1 seizoen en dan stoppen ze ermee.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:28 schreef rene90 het volgende:
Ik begin nu wel een beetje nu we er toch zijn-moe te worden. Telkens hetzelfde, met de homo acties etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |