Dat valt ook wel weer mee.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:13 schreef Shoombak het volgende:
Dat zijn ook echt de wijken waar je niet dood gevonden wilt worden.
En nog journalist zijn ook. In die 9 jaar die je wacht had je 't ook kunnen gaan leren.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:19 schreef Shoombak het volgende:
Mensen die hier 9 jaar wonen en nog steeds amper Nederlands spreken
Dat is exact het probleem van sommige delen van die wijk, de sociale cohesie is helemaal weg.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:18 schreef jmac het volgende:
Haha die oogjes waar die mensen doorheen spieden
Wat een slechte reclame voor de wijk.
Dat dacht ik ook.quote:
Jammer dat de goede juist weer terugwillenquote:Op zondag 18 januari 2009 23:23 schreef jevader het volgende:
kijk das al weer anders. die zahdi spreekt goed nederlands, doet havo, en wil daarna arts worden. een man met een plan. en hij wil weer terug naar afghanistan als ie uitgestudeerd is. nah, zo kan et dus ook! (Y)
hehe inderdaadquote:Op zondag 18 januari 2009 23:27 schreef 7eVeNL het volgende:
Waarom hebben alle allochtonen, zowel uit marokko, afhanistan, irak geen moeite met de woorden; Ja weetje, of je weet toch!
haha ja dat was vet. ik moest lachen. pets!quote:Op zondag 18 januari 2009 23:28 schreef henkde_j het volgende:
Pats! Kind wordt even bij de deur weggetikt. Goeie vent dit!
Riep hij nou ook iets over kibbelingquote:Op zondag 18 januari 2009 23:31 schreef jevader het volgende:
[..]
haha ja dat was vet. ik moest lachen. pets!
hij zei ja vrouw maakt victoria filet ofzoiets. maar dat heet victoriabaars. lol wel lache kerel verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |