Die leek op toeps.quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:44 schreef tong80 het volgende:
Junior nam het er wel van met die oppas leek me
Doet ie niet verkeerd in ieder geval.quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:44 schreef tong80 het volgende:
Helaas leek die oppas haast beledigd toen Eddy vroeg of hij haar vriend was.quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:44 schreef tong80 het volgende:
Nee idd, ook Almere vond ik vrij saai.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nee, dit is echt niet leuk meer in Nederland
Toont wel aan dat het een vrij succesvol programma is.
Was volgens mij in het teken van de strijd tegen kanker, waren vrij veel BN-ers die dat deden.quote:
Ah, dat zou goed kunnen. Maar dan nog, zo'n doorlopende snorquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Was volgens mij in het teken van de strijd tegen kanker, waren vrij veel BN-ers die dat deden.
dat was echt een anitaquote:Op zondag 6 april 2008 22:30 schreef jorienvdherik het volgende:
nou, die vrouw van die man die in de bouw werkte
wat een vrouw
wat een figuur
quote:Het programma Nu We Er Toch Zijn van Eddy Zoëy keert op 4 januari terug met een achtdelige serie van speciale afleveringen. Hierin test het programma de gastvrijheid van de Vogelaar-wijken. Dat laat een zegsvrouw van BNN vandaag weten. Eddy Zoëy, geluidsman Arjan en cameraman Jasper onderzoe- ken de gastvrijheid in een aantal ‘probleemwijken’ in Nederland. Zo zal onder meer het Amsterdamse stadseel Slotervaart worden bezocht door het drietal van de omroep.
In het BNN-programma worden de wijken die op de lijst van ex-minister Ella Vogelaar staan aan een grondige gastvrijheid-test onderworpen. “Wat schaft de pot in de Utrechtse wijk Ondiep: boerenkool, couscous of toch Turkse pizza? En krijgen de heren koffie met een Limburgs koekje in het Heerlense Meezenbroek? Het Nu We Er Toch Zijn-team onderzoekt het allemaal. Vervoer hoeft Eddy dit seizoen in ieder geval niet te regelen: hij cruist geheel in stijl rond in een aftandse Mercedes stationcar.”
Aan het eind van iedere aflevering deelt Eddy de bekende plaquette uit: goud voor de hele gastvrije wijken, zilver voor wijken die ermee door kunnen en zwart voor wijken waar de deur voor Eddy en zijn crew gesloten blijft.
Het nieuwe seizoen Nu We er Toch Zijn is vanaf zondag 4 januari van 21.45 uur tot 22.15 uur te zien bij BNN op 3.
Leuk, spannend plan wel! Ben benieuwd!quote:
quote:Probleemwijk Nieuw West in Amsterdam, bestaande uit Slotervaart, Slotermeer/Geuzenveld, Osdorp en een stukje Bos & Lommer, dat zijn buurten waar Eddy Zoëy met z'n team de gastvrijheid test. Niet direct plekken waar de media met open armen ontvangen worden is de afgelopen jaren gebleken. Maar hoe worden de jongens van BNN behandeld als ze midden in de nacht om een slaapplek vragen bij de veelal Marokkaanse, Turkse & Oost-Europese bewoners? En komen er gesprekken op gang, of zit het taalverschil te veel in de weg? Kijk hoe stadsdeelvoorzitter Marcouch één van de 3 Gastvrijheid-awards in ontvangst mag nemen. Maar is dat goud, zilver of wordt het toch gitzwart voor Amsterdam Nieuw West?
Vooral vorig jaar was het daar eventjes enorm gezellig.quote:Op maandag 29 december 2008 13:55 schreef VoreG het volgende:
Dan pakken ze in Utrecht juist Ondiep. Dat is de wijk waar nog veel echte Utrechters wonen, dat is wel gezellig. Ze hadden Kanaleneiland of Overvecht moeten nemen, dan had je goede TV gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |