Vreemd, ik heb het vannacht nog gekeken via uitzendinggemist.quote:Op maandag 26 januari 2009 09:30 schreef ScarFace- het volgende:
Argh..
Hebben ze bij uitzendinggemist bij gisteren een oude aflevering neergezet.
Is ook nergens een email adres te vinden om ze te mailen bij contact staan alleen allerlei videoplayers![]()
En standaard shit zoals sturen jullie ook video`s op!!
Hebben de allochtonen dit verpest? Mja geen email adres dus. Beter lezen ze fok
Ik ook.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vreemd, ik heb het vannacht nog gekeken via uitzendinggemist.
Soms als ze niet rond kwamen deed die man dingen jatten, gaven ze gewoon toe.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:30 schreef TLC het volgende:
Ik vraag me af hoe zo'n koppel dat zo aan de drugs verslaafd is hun onderkomen kunnen betalen
Kan ook dat ze het niet betalen en er gewoon een schuld opbouwt.quote:Op maandag 26 januari 2009 17:30 schreef TLC het volgende:
Ik vraag me af hoe zo'n koppel dat zo aan de drugs verslaafd is hun onderkomen kunnen betalen
Echt té triest voor woorden inderdaad, net als dat meisje dat geen Nederlands vriendje mag hebben van haar moeder, maar daar toch wel enige schijt aan heeftquote:Op zondag 1 februari 2009 22:08 schreef psv-gomes het volgende:
triest, 8 jaar in nederland en beter nederlands spreken dan je vent die er zijn hele leven woont
Ongeloofelijk die vent. Heeft waarschijnlijk alleen groep 1 van de basisschool gedaan om vervolgens alle dagen in de moskee op zijn knieen te liggenquote:Op zondag 1 februari 2009 22:08 schreef psv-gomes het volgende:
triest, 8 jaar in nederland en beter nederlands spreken dan je vent die er zijn hele leven woont
Dat dusquote:Op zondag 1 februari 2009 22:08 schreef psv-gomes het volgende:
Dat vind ik ook raarquote:Op zondag 1 februari 2009 22:08 schreef psv-gomes het volgende:
Volgens mij was er iets met die man dat ie niet zo goed praatte.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:08 schreef psv-gomes het volgende:
Dat vond ik ook geweldigquote:Op maandag 2 februari 2009 21:43 schreef pkeijsers het volgende:
Hehe, die chinezen op het begin; die deur staat dus bijna altijd open, komt er een keer zo'n malloot langs die em opentrekt, worden ze boos
Misschien kan Rob Geus daar eens langsgaan.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:44 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat vond ik ook geweldigVast weer de hele toko vol met illegalen
Inderdaad, je kon toch wel zien dat hij zwakbegaafd was ofzo.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Volgens mij was er iets met die man dat ie niet zo goed praatte.
haha dat dacht ik ook al, normaal staan die deuren altijd open, maar nu met de camera vast bang voor de illegalenquote:Op maandag 2 februari 2009 23:44 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat vond ik ook geweldigVast weer de hele toko vol met illegalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |