Duidelijk kamper.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:11 schreef Anne het volgende:
Goud horloge. Goude armband. Woonwagen. Ruzie zoeken om niks.
Kweenie hoor.
Ik wilde je net aanvullen, maar nu staat het er welquote:Op zondag 11 januari 2009 22:11 schreef Anne het volgende:
Kweenie hoor.
OMG ja.. volgens mij ging hij er zo breed mogelijk voor proberen te staanquote:Op zondag 11 januari 2009 22:22 schreef Haunter het volgende:
Afghaan dikke LCD in de kamer staan ook!![]()
![]()
En die kamper
Ja joh, echt allemaal. Alle twee.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:18 schreef Sanderrrr het volgende:
Alle probleemwijken hebben tot nu toe goud, worden ze betaald door de overheid ofzo?
quote:
Beslagen lensquote:Op zondag 11 januari 2009 22:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat was dat? Een waterpijp?
Ik zal je wat zeggen, weet toevallig ergens een vrouw die is gevlucht uit Iran dacht ik met haar twee dochters. Denk je, gut wat erg! Maar wat voor inrichting die hebben! Enorme plasmaschermen, alles voor de kinderen, komt niets tekort! Ook de schotel voor het ontvangst van bepaalde tv-kanalen ontbreekt nietquote:Op zondag 11 januari 2009 22:22 schreef Haunter het volgende:
Afghaan dikke LCD in de kamer staan ook!![]()
![]()
En die kamper
Dat snapte ik ook al niet.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Toen hij naar de islamitische school ging, werd z'n Nederlands stukken beter
quote:Op maandag 12 januari 2009 01:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat snapte ik ook al niet.![]()
Die kamper stelde zich wel aan zeg.
Je bedoelt religie?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:09 schreef Vlindur het volgende:
Nederlanders die een andere nationaliteit aannemen![]()
Ja, Sorry.quote:
Zolang je jezelf blijft mag je alles worden. Maar je hele 'ik' veranderen vind ik gewoon not done. Dus in dit geval idd de Islam. Maargoed, we gaan te ver offtopic.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:48 schreef k_man het volgende:
Aha. En gaat het dan om bekering tot de Islam, of zou elke andere religie ook tot een kotssmilie geleid hebben? Als ze met een Italiaan getrouwd was en katholiek geworden was bijvoorbeeld?
HAHAHAHAHAHAHA!!! ROFLLOLLERCOPTR!!!!!!1!!!1 EINS !!!1!!!ONE!!!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:39 schreef daan-1978 het volgende:
mijn buur is moslim.
moet ik nu een boerka aan?
whaha
Zit niet zo met je kut kont te draaien en zeg gewoon dat je moslims Marokkanen haat. Katholieke hoer.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:54 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Zolang je jezelf blijft mag je alles worden. Maar je hele 'ik' veranderen vind ik gewoon not done. Dus in dit geval idd de Islam. Maargoed, we gaan te ver offtopic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful
quote:Op zondag 11 januari 2009 22:11 schreef Anne het volgende:
Kweenie hoor.
Ja, mooiste opmerking van de afleveringquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:49 schreef tho_Omas het volgende:
Vroeger ging mijn zoon naar de broedersschool en was hij heel slecht in Nederlands. Nu gaat hij naar de Islamitische school en kan hij heel goed Nederlands!
Dat zag ik daarstraks in Life & Cooking.idd.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:23 schreef Sirolf het volgende:
Ah, later vanavond de aflevering in Utrecht.
Volgens mij worden ze in deze aflevering bekogelt met stenen...
Tegenwoordig kun je ook bijna niet meer een nieuwe beeldbuis tv kopen.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:54 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
De wouter bos van afghanistan ja vast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |