Hoe bedoel je ? ik ben nieuw hier !quote:Op zondag 4 januari 2009 21:49 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hoeveel heb je betaalt voor je nickchange?

Ja had ook leuker verwacht in vergelijking met Zwedenquote:Op zondag 4 januari 2009 22:04 schreef tralalala het volgende:
Echt niet leuk ditvergeleken met de vorige seizoenen.

Maar desondanks toch wel een aardige aflevering.
 Maar desondanks toch wel een aardige aflevering.

Ik denk dat het promotie-materiaal moet worden voor de wijken en dat ze daarom wat dingen door de vingers zien. Wel leuk om te zien in elk gevalquote:Op zondag 4 januari 2009 22:28 schreef Sirolf het volgende:
Dat goud vond ik toch niet verdient, met al die mensen die niet gefilmd wilen worden en de deuren die ze hier en daar in hun neus kregen...

Ja zeer beschamend, als je zo'n programma maakt zorg dan dat dergelijke dingen ook gewoon kloppenquote:

Dat was idd nog het meest kansloze van de hele uitzending... Klopte geen zak van. Al die prachtwijken zullen wel goud krijgen zo.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:28 schreef Sirolf het volgende:
Dat goud vond ik toch niet verdient, met al die mensen die niet gefilmd wilen worden en de deuren die ze hier en daar in hun neus kregen...

Hij spreekt alleen wel heel slecht Nederlands voor iemand die hier al meer dan 40 jaar is.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Zit nou online te kijken. Wat een lieve man die eerste.

Die man die met zijn zoon woonde sprak helemaal geen Nederlands. Dat terwijl hij, denk ik, toch wel dik 20 jaar hier woont.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij spreekt alleen wel heel slecht Nederlands voor iemand die hier al meer dan 40 jaar is.

Wel leukere aflevering als vorige week...quote:Op zondag 11 januari 2009 21:59 schreef Sanderrrr het volgende:
Leuk weer maar Zweden vond ik leuker.

Truequote:Op zondag 11 januari 2009 21:59 schreef Sanderrrr het volgende:
Leuk weer maar Zweden vond ik leuker.

Toen hij naar de islamitische school ging, werd z'n Nederlands stukken beterquote:Op zondag 11 januari 2009 22:03 schreef Sanderrrr het volgende:
Alahu akbar!! Klein terroristje daar!

Als je deze aap bedoelt wel ja, wat stelt ie zich aan zeg.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:07 schreef Anne het volgende:
Whehe, nu komt het leukste stukje waarschijnlijk.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |