Dat valt ook wel weer mee.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:13 schreef Shoombak het volgende:
Dat zijn ook echt de wijken waar je niet dood gevonden wilt worden.
En nog journalist zijn ook. In die 9 jaar die je wacht had je 't ook kunnen gaan leren.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:19 schreef Shoombak het volgende:
Mensen die hier 9 jaar wonen en nog steeds amper Nederlands spreken
Dat is exact het probleem van sommige delen van die wijk, de sociale cohesie is helemaal weg.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:18 schreef jmac het volgende:
Haha die oogjes waar die mensen doorheen spieden
Wat een slechte reclame voor de wijk.
Dat dacht ik ook.quote:
Jammer dat de goede juist weer terugwillenquote:Op zondag 18 januari 2009 23:23 schreef jevader het volgende:
kijk das al weer anders. die zahdi spreekt goed nederlands, doet havo, en wil daarna arts worden. een man met een plan. en hij wil weer terug naar afghanistan als ie uitgestudeerd is. nah, zo kan et dus ook! (Y)
hehe inderdaadquote:Op zondag 18 januari 2009 23:27 schreef 7eVeNL het volgende:
Waarom hebben alle allochtonen, zowel uit marokko, afhanistan, irak geen moeite met de woorden; Ja weetje, of je weet toch!
haha ja dat was vet. ik moest lachen. pets!quote:Op zondag 18 januari 2009 23:28 schreef henkde_j het volgende:
Pats! Kind wordt even bij de deur weggetikt. Goeie vent dit!
Riep hij nou ook iets over kibbelingquote:Op zondag 18 januari 2009 23:31 schreef jevader het volgende:
[..]
haha ja dat was vet. ik moest lachen. pets!
hij zei ja vrouw maakt victoria filet ofzoiets. maar dat heet victoriabaars. lol wel lache kerel verder
True, er is zwart om minder gegeven.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Das niet gaaf, das gewoon een excuus maken om geen zwart te hoeven uitreiken
Nouja ongeveer hierom:quote:Op zondag 18 januari 2009 23:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Das niet gaaf, das gewoon een excuus maken om geen zwart te hoeven uitreiken
quote:Op zondag 18 januari 2009 23:36 schreef Sirolf het volgende:
Maar door de mensen die ze wel binnen lieten alsnog Zilver, met een zwart randje. Ik vind 't wel realistisch.
Volgens mij mag je pas op zulke cursussen als je mag blijven. Hij was in ieder geval blij dat ie nu toegelaten was en vanaf februari op les mag.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:20 schreef jmac het volgende:
[..]
En nog journalist zijn ook. In die 9 jaar die je wacht had je 't ook kunnen gaan leren.
Als ik 2 weken in Spanje op vakantie ben, spreek ik aan het eind wel een paar zinnen Spaans.quote:Op maandag 19 januari 2009 00:24 schreef k_man het volgende:
[..]
Volgens mij mag je pas op zulke cursussen als je mag blijven. Hij was in ieder geval blij dat ie nu toegelaten was en vanaf februari op les mag.
Al had ie in de tussentijd er zelf misschien meer aan kunnen doen. Al snap ik wel dat je daar de eerste tijd niet zo veel energie in gaat steken, als je elk moment terug gestuurd kan worden. Aan de anderen kant; negen jaar is wel veel.
Ik moest dr ook gelijk aan denkenquote:Op zondag 18 januari 2009 23:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Verrek, da's ongeveer zo'n zelfde verhaal als hier in de Graafsewijk in 2000.
Als dit al geen zwart meer was, wanneer dan wel... Bekogeld worden en bij meer dan de helft van de pogingen werd de deur dichtgeknald.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:37 schreef RonBurgundy het volgende:
[..]
True, er is zwart om minder gegeven.
Tot nu toe was die 'gezellige wijk met "echte" utrechtenaren' toch mooi het grootste drama dat ik heb gezien....quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:21 schreef k_man het volgende:
[..]
Vooral vorig jaar was het daar eventjes enorm gezellig.
Ik denk dat die kans klein is. Het is sowieso niet echt meer zoals vroeger. Iedereen kent 'm zo langzamerhand wel, waardoor ze vaak meer worden geholpen 'omdat het tv is'.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:26 schreef Tourniquet het volgende:
Eddy Zoey verlaat BNN
Zou "Nu we er toch zijn" meegaan naar RTL?
Zweden en Spanje waren ook wel vermakelijk hoorquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk dat die kans klein is. Het is sowieso niet echt meer zoals vroeger. Iedereen kent 'm zo langzamerhand wel, waardoor ze vaak meer worden geholpen 'omdat het tv is'.
Dan had hij na het vorige seizoen moeten stoppenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:11 schreef Zapper het volgende:
Eddy vertelde op 3FM dat "Nu we er toch zijn" stopt, op het hoogtepunt. Erg jammer.
Vind hem meer iets voor Veronica dan RTL overigens.
Dat was al bekendquote:Op zondag 25 januari 2009 22:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
Eddy gaat nog wel een seizoen 'op vakantie' maken. En dat is dan de laatste.
Oh, ik dacht van wel, maar je hebt gelijkquote:Op zondag 25 januari 2009 22:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja, maar dat stond nog niet in het topic. Dus ik wilde even behulpzaam zijn...
Daar zat ik ook al aan te denken.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:30 schreef redcable het volgende:
En die vrouw die aan het onderduiken was voor d''r man// .. die man ziet dat straks op tv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |