waarom schop je je een gat in de wc deur?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:29 schreef CarOnline het volgende:
Helemaal geen goeie morgen![]()
Ik heb zojuist een gat in de wc-deur van ons leenhuis geschopt![]()
Wat nu! Nou moet ik dat de eigenaresse opbiechten, iemand nog een smoes?
Omdat ik even helemaal stapelgek van dit k*thuis werd.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
waarom schop je je een gat in de wc deur?
kun je verzekering niet even laten betalen?
Nieuwe deur kan toch wel? Het is vast van dat eierdozen karton. Die deuren zijn idd niet zo stevig.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:41 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Omdat ik even helemaal stapelgek van dit k*thuis werd.
Dus in een vlaag van ontzettende irritatie schopte ik tegen die deur maar was even vergeten dat ik mn kistjes nog aan had![]()
Mja, verzekering laten betalen en dan? Tis een deur van nephout, er komt van dat gruis uit, van dat hardboard ofzo? En er zijn 3 dezelfde deuren. Inmiddels antiek dus ik vrees dat dat ook niet zo 1 2 3 onopvallend gemaakt kan worden
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:41 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dus in een vlaag van ontzettende irritatie schopte ik tegen die deur maar was even vergeten dat ik mn kistjes nog aan had![]()
Joh, effe een prison break, zo weer voorbij.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:41 schreef CarOnline het volgende:
[..]
O grappig, ik deed dat altijd met vloeitjes, die ik dan eerst tot pap sabbelde.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:03 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Is het een groot gat?
Gaten in de muur vul ik altijd met kauwgom, is dat een optie?
Is het niet zo dat als je vloei onder je tong gooit dat je dan ontzettend bleek wordtquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:18 schreef Gert het volgende:
[..]
O grappig, ik deed dat altijd met vloeitjes, die ik dan eerst tot pap sabbelde.
Ik zou zeggen, probeer het eensquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is het niet zo dat als je vloei onder je tong gooit dat je dan ontzettend bleek wordt
Denk dat je in de war bent met een zogenaamde papertrip.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is het niet zo dat als je vloei onder je tong gooit dat je dan ontzettend bleek wordt
Leg eens uit wat dat is? Dan heb ik vandaag weer iets geleerd.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Denk dat je in de war bent met een zogenaamde papertrip.
Een in LSD gedrenkt papiertje.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Leg eens uit wat dat is? Dan heb ik vandaag weer iets geleerd.
Redelijk ja.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:03 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Is het een groot gat?
Gaten in de muur vul ik altijd met kauwgom, is dat een optie?
Yukquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:18 schreef Gert het volgende:
[..]
O grappig, ik deed dat altijd met vloeitjes, die ik dan eerst tot pap sabbelde.
Ik euh, kan niet want ik euh, moet mijn haar wassen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:23 schreef CarOnline het volgende:
Maar jullie mogen beide best een dagje kauwgom komen kauwen en vloeitjes komen sabbelen zodat mijn deur er weer als nieuw uitziet![]()
Want ik kan het allemaal echt niet meer aan![]()
Hadden we alweer een meeting geplannend?
FOTOOOWquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:38 schreef Lobasca het volgende:
Nog maar een tandartsupdaatje dan?
Mijn rechterwang is helemaal opgezwollen, mijn oog zit half dicht![]()
Maar..nog steeds pijnvrij!
quote:
Mijn god, leeft hij nog. Paasvee, is dat niet iets voor de pinkstergemeente, wat is dat?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
maar ff serieus, sorry![]()
Ilona Socudera was hier vannacht, of je ook nog naar Paasvee gaat?
Dus jij kent die Ilona socuteraquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
maar ff serieus, sorry![]()
Ilona Socudera was hier vannacht, of je ook nog naar Paasvee gaat?
Jij word wel heel nat van dat cammenquote:
Nou ja zeg!!! Voor straf ga je maar googelen op Paasvee + Schagenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mijn god, leeft hij nog. Paasvee, is dat niet iets voor de pinkstergemeente, wat is dat?
Wel als ik buiten in de regen ga staanquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij word wel heel nat van dat cammen
Kinkyquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wel als ik buiten in de regen ga staan
Ik ga er zo in mijn latexpakje doorheenquote:
Goed excuus om te zuipen?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ga er zo in mijn latexpakje doorheen![]()
drama in drie bedrijven, peuken, koffie en 'chocomel' zijn op
is daar tegenwoordig een excuus voor nodig?quote:
Ik vrees een Michelinvrouwtje.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ga er zo in mijn latexpakje doorheen![]()
Oh, dit is het nog niet??quote:
Morgenavond zal het wat rustiger worden, hoogtepunt rond het middaguur dacht ik. Vermoedelijk wel trainen dus.....quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh, dit is het nog niet??
Nog belangrijker, gaan dan voetbaltrainingen en zulks wel door?
Hey watjequote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Feest![]()
Waaide vandaag al bijna van m'n stokken af
Oh, kut.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Morgenavond zal het wat rustiger worden, hoogtepunt rond het middaguur dacht ik. Vermoedelijk wel trainen dus.....
Was vandaag. Wel redelijk. Ze hebben echo gemaakt en er zit zowieso geen trombose in het been. Nu deze week nog even aankijken en weer hoog blijven liggen met steunkousen en alles en dan volgende week kijken of het wat minder opgezwollen is en dan kan hij de knie eindelijk goed bekijken hoop ikquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hey watje![]()
Hoe is het met je knie afgelopen gister? of was het vandaag....
Kracht 9, windstoten 110-120 km per uur......quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh, kut.![]()
Wat wordt de windkracht? Scheelt toch weer even klikken naar buienradar.
Nah...lekker nog een weekje thuis. Niet verkeerd met dit weer....quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Was vandaag. Wel redelijk. Ze hebben echo gemaakt en er zit zowieso geen trombose in het been. Nu deze week nog even aankijken en weer hoog blijven liggen met steunkousen en alles en dan volgende week kijken of het wat minder opgezwollen is en dan kan hij de knie eindelijk goed bekijken hoop ik
achja, begin die bank inmiddels eigenlijk wel zat te wordenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah...lekker nog een weekje thuis. Niet verkeerd met dit weer....
haai noekje, 7 t/m 13,2 beaufort van 0900 uur tot rond 1300 uur.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh, kut.![]()
Wat wordt de windkracht? Scheelt toch weer even klikken naar buienradar.
Lieve Willem-Jozef,quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haai noekje, 7 t/m 13,2 beaufort van 0900 uur tot rond 1300 uur.
o ja, wil je met me uit, een keer?
doehoeg!
eerst maar ff neutraal in de drukte van de stad...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Lieve Willem-Jozef,
Waarheen?
Groetjes en kusjes, Noekje
Oké, dan wacht ik nog even af.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:55 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
eerst maar ff neutraal in de drukte van de stad...![]()
dan kunnen we later altijd nog een keer picknicken in de duinen.
half april is m'n vriendinnetje op reis dus dan hoor je meer..
kus terug
deal.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Oké, dan wacht ik nog even af.
Je brengt me wel thuis hè?
Vind het zo lullig als mijn vriend me dan op moet halen.
Tot horens!!![]()
Ps, de duinen doe ik dus niet! Ik kan zomaar opeens gaan schudden. In de stad is top!
Schudden op het strand..laat maar!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:13 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
deal.
jawel, tuurlijk.
aah, dat had ik al aangestipt in je fobo, 10 minuten terug, noek![]()
"schudden", wat heb je dan?
Gokje: jij vindt Enschede 'onmeunig' goed?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Schudden op het strand..laat maar!
Mijn tent is top!!
Nee! Die vind ik onmeunig verschrikkelijk!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Gokje: jij vindt Enschede 'onmeunig' goed?
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Feest![]()
Waaide vandaag al bijna van m'n stokken af
Altijd opassen met die bankspelers die te eager zijn, die zitten zo weer in de ziekenboegquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
achja, begin die bank inmiddels eigenlijk wel zat te worden
Als je daar 5 kilo door afvalt...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En..dus... moet ik daar wakker van liggen?
kólaah.....quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee! Die vind ik onmeunig verschrikkelijk!
Ik woon er niet eens in de buurt. Een vroegere schoolvriendin wel. Die kon altijd onmeunig goed colaaa bestellen.
Nog 1 jaar internetten volhoudenquote:
Ik weet nu al zeker dat het weer goedkomtquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:30 schreef Lobasca het volgende:
Aankomende ruzie tussen B en A en er is geen COS
Heb al vijanden genoeg, dus ehm...quote:
Nu zijn er 2, leef je uitquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:30 schreef Lobasca het volgende:
Aankomende ruzie tussen B en A en er is geen COS
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb al vijanden genoeg, dus ehm...![]()
Maar ik heb genoten...van al die reacties op Jaap. Opeens deugt er niets meer van hem![]()
Jaap is Top in het kwadraat....![]()
Van bier moet je maar plassen.quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee! Die vind ik onmeunig verschrikkelijk!
Ik woon er niet eens in de buurt. Een vroegere schoolvriendin wel. Die kon altijd onmeunig goed colaaa bestellen.
Niet zeiken !quote:
Net geen 4 op een rijquote:
Stelletje hufters zijn hetquote:Op woensdag 12 maart 2008 00:26 schreef Talitha het volgende:
Ik word zelfs geweigerd in de herberg!Tis duidelijk bedtijd.
![]()
Dan leen ik je ezel ffquote:
Oii Ola CarOquote:Op woensdag 12 maart 2008 01:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja zal ik het een paar keer zeggen over een paar weken?
Werk gaat voor het meisjequote:Op woensdag 12 maart 2008 01:41 schreef CarOnline het volgende:
Hee soury! Ik zou graag met je praten maar ik moet in eens aan het werk
Gelukkig weeg jij meer dan 60 kilo.quote:Op woensdag 12 maart 2008 02:42 schreef Coos het volgende:
Vragen?
Geen vragen!
Dan ga ik even buiten staan.
Rukwinden!!
quote:Op woensdag 12 maart 2008 01:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja zal ik het een paar keer zeggen over een paar weken?
Pas je wel op?quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:49 schreef Lobasca het volgende:
Koffie!!! Ik heb zo wind tegen...
quote:ANWB waarschuwt voor wind op de weg
DEN HAAG - Weggebruikers moeten woensdag rekening houden met zware windstoten. Een woordvoerster van de ANWB adviseerde dinsdagavond auto's met aanhangers, fietsers en andere windgevoelige voertuigen tussen 09.00 uur en 15.00 uur niet de weg op te gaan.
Woensdag kunt u beter niet op de fiets stappen.
De verwachting is dat het woensdag flink gaat waaien. Volgens het Koninklijk Nederlands Meteorologisch Instituut (KNMI) heerst in de loop van de ochtend en in de middag langs de hele kust een westerstorm, met windkracht 9. Het extreme weer begint na de ochtendspits en eindigt net voor de avondspits.
Ga je dat op koffie redden denk je?!quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:49 schreef Lobasca het volgende:
Koffie!!! Ik heb zo wind tegen...
Dan is het goed...quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:02 schreef Lobasca het volgende:
Lieverds, ik ga met de tax, dat moet lukken![]()
En we gooien er nog eentegenaan.
Ik ga naar mijn vriendin, die moet met zoon 2 naar het ziekenhuis voor zijn oren, heeft 'ie al een half jaar last van...quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dan is het goed...![]()
Ik moet zo met zoon drie voor controle naar het ziekenhuis. Vind het nog niet erg cool. zo langs die bomenrijke wegen.![]()
eerst maar eens koffie
quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ga naar mijn vriendin, die moet met zoon 2 naar het ziekenhuis voor zijn oren, heeft 'ie al een half jaar last van...en dat jochie is zo bang voor doktoren..
Dan vertrouw ik maar op jouquote:Op woensdag 12 maart 2008 10:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
KNO artsen FTW
![]()
ik ga voor buisjescheck... zitten er nu twee weken in.
Yups, een roesje. Maar daar moet je een keer voor terug komen. (hier althans) is zomaar klaar. Met een kapje onder zeil en na 10 minuten zitten ze alweer rechtop.quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan vertrouw ik maar op jouGebeurt dat onder narcose, buisjes plaatsen?
Aha, tnx voor de info..je hebt me gerustgesteld...ik leef zo met de kid mee...quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Yups, een roesje. Maar daar moet je een keer voor terug komen. (hier althans) is zomaar klaar. Met een kapje onder zeil en na 10 minuten zitten ze alweer rechtop.
Ben ondertussen al 5 keer geweest met alledrie. En begin april staat er alweer een gehoortest voor oudste.![]()
met een beetje pech eind april dus nog een ronde buisjes. Dat "eroverheen groeien" duurt wel fucking lang zeg
Het valt hier idd nog allezins mee. Hier en daar een vlaagje, maar het lijkt binnen erger dan het is....quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:30 schreef Gert het volgende:
Zo zeg, het begint hier nu serieus hard te waaien.
Uhuh, tussen 11 en 15 ligt het zwaartepunt. En het begint hier nu lekker te waaien.quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het valt hier idd nog allezins mee. Hier en daar een vlaagje, maar het lijkt binnen erger dan het is....
Maar dat komt dus nog begrijp ik!
Mietje...quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh, tussen 11 en 15 ligt het zwaartepunt. En het begint hier nu lekker te waaien.
Misschien maar even naar het havenhoofd zo.
Ik denk dat ik de auto maar pak ipv de fiets.
Waar is hier zo ongeveer?quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Mietje...![]()
Ik vraag me eerlijk gezegd af of het hier wel zo hard zal gaan
quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Waar is hier zo ongeveer?
*Hier* valt het ook nog wel mee. Alles kleppert al wel gezellig in huis. Heb er al hendig sjiek op staan jumpen.
Drie provincieenpunt Friesland, Groningen Drenthe...quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Waar is hier zo ongeveer?
*Hier* valt het ook nog wel mee. Alles kleppert al wel gezellig in huis. Heb er al hendig sjiek op staan jumpen.
nat nat natquote:Op woensdag 12 maart 2008 11:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Drie provincieenpunt Friesland, Groningen Drenthe...
het regent nu alleen heeeeeel hard.En ik móet naar buiten. Dammit.
Nee maar als het je echt blij maakt dan...quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:57 schreef Gert het volgende:
[..]de kans dat jouw klepperjump op youtube verschijnt, is zeker verwaarloosbaar hè? [ afbeelding ]
Ah, da's dus niet zo heel ver van *hier*.quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Drie provincieenpunt Friesland, Groningen Drenthe...
het regent nu alleen heeeeeel hard.En ik móet naar buiten. Dammit.
Meid !quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:20 schreef noekje het volgende:
Heb zojuist nee gezegd tegen Unicef! Ik voel me machtig, alsof ik mijn leven weer in eigen handen heb.![]()
[..]
Ik keek er heul niet engelachtig bij andersquote:
OOw... dat was het alweer? Je moest alleen even naar de buurvrouw of zo?quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik keek er heul niet engelachtig bij anders![]()
Maar Marty Pellow maakt een hoop goed....
Doe s verklappen waar *hier* is dan...quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee maar als het je echt blij maakt dan...
Heb zojuist nee gezegd tegen Unicef! Ik voel me machtig, alsof ik mijn leven weer in eigen handen heb.![]()
[..]
Ah, da's dus niet zo heel ver van *hier*.
Joh, het voordeel van een klein dorp, de school staat 5 minuten verderop...quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:35 schreef Gert het volgende:
[..]
OOw... dat was het alweer? Je moest alleen even naar de buurvrouw of zo?
Ik zag jou al in de striemende regen fietsen, zwoegend met een leeg krat bier op het stuur en een kind achterop, 10 kilometer langs de vaart naar de "buurt"super.
Goed idee! Ik kijk en dus koop wel. *spreidt armen* Zovééél kan ik kopen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Meid !![]()
Ik zou zeggen: vier het met een verwenpakket onderbroeken.
Ach gos, nu moet ik aan die essent reclame denken. Buuf in zo'n gele regencape.quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:35 schreef Gert het volgende:
[..]
OOw... dat was het alweer? Je moest alleen even naar de buurvrouw of zo?
Ik zag jou al in de striemende regen fietsen, zwoegend met een leeg krat bier op het stuur en een kind achterop, 10 kilometer langs de vaart naar de "buurt"super.
Gaan we lekken, aanstonds drukke en vieze strontchagerijnigert?quote:
Was ik maar zo voorbereid....quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Ach gos, nu moet ik aan die essent reclame denken. Buuf in zo'n gele regencape.
Gezien de lokatie-omschrijving dacht ik aan Jonkersvaart of zo.quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Joh, het voordeel van een klein dorp, de school staat 5 minuten verderop...
En leve de vooruitgang, er is een super écht in de buurt...![]()
Maar hoe wist je dat van die vaart?!
quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Gezien de lokatie-omschrijving dacht ik aan Jonkersvaart of zo.
Het is er een in een glas water...quote:
Zeg dat wel.quote:
Ik zou ze aan het plafond doen, weet je zeker dat ze niet midden in een raam geplaatst gaan worden.quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:19 schreef CarOnline het volgende:
Oh en nu moet ik zometeen ons nieuwe huis in, zonder ramen om aan te geven waar we stopcontacten en weet ik wat allemaal meer moeten hebben.
ow Jasses...quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:26 schreef APK het volgende:
WHAAAAAAAAAAAA!
Zit ik net een beetje naar mijn monitor te staren komt er gewoon een muis op mijn bureau zitten om te kijken wat ik aan het doen ben.![]()
Ook helemaal niet bang, dat beest.
En niet bezuinigen op de stopcontacten, daar heb je er altijd te weinig van...quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:19 schreef CarOnline het volgende:
Nou t waait hier behoorlijk geloof ik.
Maar ik ben net wakker dus erg veel heb ik er niet van meegekregen.
Oh en nu moet ik zometeen ons nieuwe huis in, zonder ramen om aan te geven waar we stopcontacten en weet ik wat allemaal meer moeten hebben.
Denk dat ik maar een ski-pak aantrek brrr.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow Jasses...![]()
![]()
Ik ging verhuizen, ik zweer het je..
nah, of in ieder geval een val zetten. Dat wel....
Ik vond 'em wel schattig.quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:31 schreef debuurvrouw het volgende:
ow Jasses...![]()
![]()
Ik ging verhuizen, ik zweer het je..
nah, of in ieder geval een val zetten. Dat wel....
Ik zou toch moeite hebben daar te werken.quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vond 'em wel schattig.
Het is niet bij mij thuis hoor, ik werk in een oud gebouw dat verbouwd wordt.
Laatst was een uitroeingsploeg er redelijk in geslaagd om ze weg te krijgen, maar blijkbaar niet goed genoeg.
Wat dat betreft ben ik wel blij met die katten, ik ben niet bang vooor muizen maar tis wel viesquote:Op woensdag 12 maart 2008 14:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik zou toch moeite hebben daar te werken.
Kan een hoop schattig vinden, maar voor muizen ga ik een blokje om (sorry Soury) dus ook van werkplek ging ik geheid verhuizen. *ril*
Nog maar een keer de uitroeiingsploeg.
Die van ons vangen nu rattenquote:Op woensdag 12 maart 2008 14:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik wel blij met die katten, ik ben niet bang vooor muizen maar tis wel vies
quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Die van ons vangen nu ratten![]()
Onze achterbuuf vond het wel een goed idee om 3 paarden, 3 schapen en een enorme hoeveelheid kippen in haar tuin te houden.![]()
Voor de goede orde, ik woon "gewoon" in een twee onder een kap woning in een woonwijk.
Zat er nu wel of niet iemand in ?quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:16 schreef Gert het volgende:
=== NEWSFLASH ===
Een tuinstoel hier ter plaatse is vol-le-dig omgewaaid!
=== / NEWSFLASH ===
Ik wou het niet vragen maar het ziet er niet uit iig..quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:33 schreef APK het volgende:
WTF is dit voor knutselwerk?![]()
[ afbeelding ]
Te heet gewassen?![]()
Weet je het zeker Bong ?quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:35 schreef BONG4002 het volgende:
Erg leuke google ads btw op deze page (omdat het ff over muizen etc. ging)
[ afbeelding ]
Zelf heb ik trouwens weleens last van zilvervisjes dus die ads zijn best wel verrekte handig!
Tis zo'n grote omschakeling van 1 -->quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tis zo'n grote omschakeling van 1 -->naar A4 vullend materiaal...moet er nog even aan wennen zeg maar...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Stilstand heet achteruitgang te zijn dus wat dat betreft beviel de vorige toch beter..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik krijg deze steedsquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:35 schreef BONG4002 het volgende:
Erg leuke google ads btw op deze page (omdat het ff over muizen etc. ging)
[ afbeelding ]
Zelf heb ik trouwens weleens last van zilvervisjes dus die ads zijn best wel verrekte handig!
Hier heb ik het 5 voor 6quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:50 schreef Jappie het volgende:
Maar ik ga nog ff wat doen...tis de laatste dagen weer overduidelijk [ afbeelding ] in foraland
Nooit gezien? Waar zit die ad dan precies?quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik krijg deze steeds
En ik ben niet eens mod
[ afbeelding ]
Krijg hem voornamelijk als ik in hooligans zitquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nooit gezien? Waar zit die ad dan precies?
HEY!! Beetje meer respect voor mijn msn-teken-skills jaquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:33 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Te heet gewassen?![]()
Ik heb t ff aangewezen waar ze mijn stopcontacten moeten plaatsenquote:Op woensdag 12 maart 2008 14:28 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zou ze aan het plafond doen, weet je zeker dat ze niet midden in een raam geplaatst gaan worden.
Wat heb jij een bekrompen visie op kunst zeg.quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:33 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Te heet gewassen?![]()
OMG!! NEE!! DAT KAN NIET WAAR ZIJN!!quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:16 schreef Gert het volgende:
=== NEWSFLASH ===
Een tuinstoel hier ter plaatse is vol-le-dig omgewaaid!
=== / NEWSFLASH ===
HAHAHA!!quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat heb jij een bekrompen visie op kunst zeg.![]()
Deze is van dezelfde artieste, en hangt nu boven mijn buro.![]()
[ afbeelding ]
Leuk hè, de omgangsvormen zijn toch nét een tikkie anders dan hier.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb t ff aangewezen waar ze mijn stopcontacten moeten plaatsen![]()
Leuk dit, ik voel me al Duits
Aardig, maar het mist toch net die intense diepzinnige dubbelheid van een echte Peter6000.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:01 schreef Gert het volgende:
Wat heb jij een bekrompen visie op kunst zeg.![]()
Deze is van dezelfde artieste, en hangt nu boven mijn buro.![]()
[ afbeelding ]
Gegen die wand!!!quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Leuk hè, de omgangsvormen zijn toch nét een tikkie anders dan hier.
Dit iis voor Duitsers "beleefd" toch?
Steckdose SOFORT an die Mauer, SCHNELL SCHNELL !!! [ afbeelding ]
Ik ben nog maar een beginner, heb het nog maar sinds zondag!quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:08 schreef APK het volgende:
[..]
Aardig, maar het mist toch net die intense diepzinnige dubbelheid van een echte Peter6000.
Geben sie die tages job nicht auf.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:10 schreef CarOnline het volgende:
Ik ben nog maar een beginner, heb het nog maar sinds zondag!
Laat je niet zo snel naar beneden praten joh.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik ben nog maar een beginner, heb het nog maar sinds zondag!
quote:
Had ik al gezegd dat ik van je hou?quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Laat je niet zo snel naar beneden praten joh.
Er waait dankzij jou een frisse wind in schilderijenland.
De aandoenlijke quasi-ironie in felle contrasterende kleuren van Peter, is passé. De MSN-art van Caro daarentegen, wordt ongelooflijk hot en ik ben jouw fan van het eerste uur en een trotse trendsetter.
ja das wel een beetje veel!quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Die van ons vangen nu ratten![]()
Onze achterbuuf vond het wel een goed idee om 3 paarden, 3 schapen en een enorme hoeveelheid kippen in haar tuin te houden.![]()
Voor de goede orde, ik woon "gewoon" in een twee onder een kap woning in een woonwijk.
Een geit vreet alles op hoor, zelfs je kleren als je even niet oplet.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:27 schreef CarOnline het volgende:
ja das wel een beetje veel!
ik wil graag een geit en kippen
Zondebokquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:35 schreef APK het volgende:
[..]
Een geit vreet alles op hoor, zelfs je kleren als je even niet oplet.
Wij hadden vroeger een bok en de buurman kwam 'em lenen om zijn geit te dekken, een half uurtje later kregen we 'em terug omdat hij zo stonk.
Oh hmm.. das minder. Ik hou geen dieren meer over! Ik wilde ook een witte eend maar die schijten alles onder.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:35 schreef APK het volgende:
[..]
Een geit vreet alles op hoor, zelfs je kleren als je even niet oplet.
Wij hadden vroeger een bok en de buurman kwam 'em lenen om zijn geit te dekken, een half uurtje later kregen we 'em terug omdat hij zo stonk.
En geiten mékkeren de hele dag. tot het punt dat je ze in een kebab wenst.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:40 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh hmm.. das minder. Ik hou geen dieren meer over! Ik wilde ook een witte eend maar die schijten alles onder.
Kippen maken herrie en een geit vreet alles op![]()
Maar t lijkt me zo leuk om te zeggen: 'Jongens ik doe even mn regenlaarzen aan want ik moet even de geit verpinnen!'
Niet dat je daar regenlaarzen voor nodig hebt maar ik heb hele leuke gezien en die kan ik dan kopen zeg maar.
Met een réden. Want dan kan ik het zeggen. En dan klopt het ook nog!![]()
Hàngbuikzwijnjes!!quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En geiten mékkeren de hele dag. tot het punt dat je ze in een kebab wenst.![]()
wij hadden vroeger ook geiten thuis, en een bok. En paarden en schapen en koeien en een varkendie lola heette
Had ik nu de ruimte nam ik hangbuikzwijntjes...![]()
Neem een lokeend, een wipkip en een tikgeitquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:40 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh hmm.. das minder. Ik hou geen dieren meer over! Ik wilde ook een witte eend maar die schijten alles onder.
Kippen maken herrie en een geit vreet alles op![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Neem een lokeend, een wipkip en een tikgeit
Ach ik zit maar wat te geitenquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
![]()
Beste idee ever! Je bent de beste!
Ik schijt veel liever de boel onderquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Als je mn kleren maar niet opvreet
Heeft volgens mij iets met sex te makenquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:43 schreef Lobasca het volgende:
Wat is een geitenoog ook alweer?
quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heeft volgens mij iets met sex te maken![]()
Maar ik heb het niet zo op die geitenneukers![]()
PSV is een zwaar negatief anti-voetbal spelend kutteam, maar Gomes heeft mij gelukkig toch nog kippenvel bezorgd.quote:
En wat is je mening over 020?quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:42 schreef APK het volgende:
[..]
PSV is een zwaar negatief anti-voetbal spelend kutteam, maar Gomes heeft mij gelukkig toch nog kippenvel bezorgd.
Wat een held!
Vermoedelijk vorige week niet gekeken dan......prachtig voetbal.....quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:42 schreef APK het volgende:
[..]
PSV is een zwaar negatief anti-voetbal spelend kutteam, maar Gomes heeft mij gelukkig toch nog kippenvel bezorgd.
Wat een held!
Vorige week was wel aardig ja, maar je moet toegeven dat dat een uitzondering is.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vermoedelijk vorige week niet gekeken dan......prachtig voetbal.....
Alkmaar - Rotjeknor 0-1quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:40 schreef Lobasca het volgende:
tyf eens op naar de COS met dat klote voetbal!
Moet je nu helemaal terug naar september om je gelijk te halen?quote:
Dolf, tyfus tering!!!quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Alkmaar - Rotjeknor 0-1![]()
Alleen heeft zo'n misselijke hufter van AZ, Makaay expres zwaar geblesseerd.
PSV met veel moeite door. En nu lekker tegen Bayern München loten.
Aan het begin van het seizoen was PSV ook bijzonder aanvallend. Het is alleen kenmerkend voor PSV dat wanneer ze een dip hebben ze wel de punten pakken. Vooral figuren uit 020 zijn daar nogal jaloers over. Bij 020 lopen ze trouwens ook altijd weg als ze 3-0 voor staan, zodat ze nog voor de file uit kunnenquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:51 schreef APK het volgende:
[..]
Vorige week was wel aardig ja, maar je moet toegeven dat dat een uitzondering is.
Neuj, maar in principe kijk ik geen wedstrijden van Ajax als PSV of Feyenoord er ook op isquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:53 schreef APK het volgende:
[..]
Moet je nu helemaal terug naar september om je gelijk te halen?
quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dolf, tyfus tering!!!Je hebt lappie mee
![]()
Geen storm daar?
Mag ook wel een keer na 30 jaar lucky Ajax Calimero gehuilie.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:54 schreef Manu82 het volgende:
Aan het begin van het seizoen was PSV ook bijzonder aanvallend. Het is alleen kenmerkend voor PSV dat wanneer ze een dip hebben ze wel de punten pakken. Vooral figuren uit 020 zijn daar nogal jaloers over.
Het kan inderdaad vaak beter....geef ik toe. Maar ik vind het maar wat leuk dat er in ieder geval nog nederlands voetbal op tv is, dankzij PSV.....quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:51 schreef APK het volgende:
[..]
Vorige week was wel aardig ja, maar je moet toegeven dat dat een uitzondering is.
Mijn held...quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:55 schreef Gert het volgende:
[..]Nee lappie gaat niet mee. En ik ga morgen pas weg. Als de wind is gaan liggen.
Ga jij nou maar duimen dat PSV tegen Bayern loot, dan komt jouw Held weer naar Nederland.![]()
Je kunt het er ook té dik bovenop leggen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mijn held...dat ben jij
en die komt zondag al terug
Okeej, je bent een geile kutmod die zijn pik achterna loopt!quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Je kunt het er ook té dik bovenop leggen.![]()
[ afbeelding ]
Een geile kutmod is volgens Google:quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Okeej, je bent een geile kutmod die zijn pik achterna loopt!Zo beter?
Happy holidayquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Een geile kutmod is volgens Google:
[ afbeelding ]
Welk forum en welke texten?quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:47 schreef Lobasca het volgende:
Vriendje van me keek laatst op een ander ander forum, dat die lui hier nog komen posten![]()
![]()
en dan ook nog mijn texten jatten
Je zit de lay out te verneukenquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Een geile kutmod is volgens Google:
[ afbeelding ]
Schatje, ik lik je reet in het PSV-topic, de rest is lucht..maar het stinkt welquote:
ik vind alles primaquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Schatje, ik lik je reet in het PSV-topic, de rest is lucht..maar het stinkt wel![]()
Hee dat jij meer geilt op een lange braziliaanse boy.quote:
12 inch beeldscherm misschienquote:Op donderdag 13 maart 2008 01:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee dat jij meer geilt op een lange braziliaanse boy.![]()
en die plaatjes worden vanzelf kleiner, dus hoe ze je layout moeten verneuken.
12 centimeter dan eerder.quote:
Ja dat dacht ik dus ook, maar zal wel aan fok gelegen hebben netquote:Op donderdag 13 maart 2008 01:06 schreef Gert het volgende:
[..]
en die plaatjes worden vanzelf kleiner, dus hoe ze je layout moeten verneuken.
Petje af voor Soury, die vond het "lobasca is een dronken hoer" topic niet kunnen.quote:
Ik PM mijn bankrekening nummer lieverquote:Op donderdag 13 maart 2008 01:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Petje af voor Soury, die vond het "lobasca is een dronken hoer" topic niet kunnen.
* Lobasca ziet iemand driftig paaskleurplaten inkleuren
Doe maar niet, blijf je schijnheilig vindenquote:Op donderdag 13 maart 2008 01:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik PM mijn bankrekening nummer liever
quote:Op donderdag 13 maart 2008 02:14 schreef PC eend het volgende:
PSV door,wat maar weer bevestigd..... voetbal is voor homo's![]()
Penetreren door het midden
Van Koeman wist ik het wel, maar Kluivert?quote:Op donderdag 13 maart 2008 02:53 schreef APK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben je er nu nog mee bezig...quote:Op donderdag 13 maart 2008 01:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Petje af voor Soury, die vond het "lobasca is een dronken hoer" topic niet kunnen.
* Lobasca ziet iemand driftig paaskleurplaten inkleuren
quote:Op donderdag 13 maart 2008 07:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ben je er nu nog mee bezig...![]()
Het zit je wel dwars he ? Niet geliefd zijn ?
quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:09 schreef noekje het volgende:
Morning!
Ben net terug van de tandarts. Lag ik daar, moest ik aan Lobasca denken.
Hoe is het met de kies, Lobasca?
KNO is zo een specialisme waar er altijd gesleuteld wordt. de rest kan de huisarts immers....quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:02 schreef Lobasca het volgende:
Mogguh Buuf!![]()
Was wel schrikken voor mijn vriendin, ze dacht alleen voor een onderzoekje bij de KNO-arts heen te gaan.
Je oog wel weer open?quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Echt, ongelovelijk, geen centje pijn meer(vanaf het moment dattie de verdoving erin jaste)
Hoe ist met jouw kid?
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
KNO is zo een specialisme waar er altijd gesleuteld wordt. de rest kan de huisarts immers....
Alhoewel, ik kom er nog wel eens voor gehoortesten met mijn oudste. En dat is vaak zonder gevolg. alleen wat neusspray. Maar dat is omdat ze liever geen buisjes zetten meer bij m..
We hadden langer over de constructie na moeten denken
Da's lekker!quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Echt, ongelovelijk, geen centje pijn meer(vanaf het moment dattie de verdoving erin jaste)
Hoe ist met jouw kid?
quote:
Dat alledrie de jongens qua oren/holtes/buizen van Eustachius wat rottig inelkaar zitten.quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Da's lekker!![]()
Kind voelt zich weer goed. 's Avonds wel heel erg moe maar dat zou ik ook zijn als ik hem was na een dag een grote bek geven en jumpen.
Ja, is erg vervelend, voor jullie allemaal. Twee zussen van mij (tweeling), liepen er ook jaren mee te emmeren. Hoe oud is jouw oudste ook alweer?quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat alledrie de jongens qua oren/holtes/buizen van Eustachius wat rottig inelkaar zitten.
Dat doet me denken aan toen ik een klein Noekje was. Ik sliep bij mijn oom en tante en ging met hun dochtertje wandelen in de buggy. Ik had hun hond ook mee. Die hond trok zo hard dat de buggy zo achterover kletterde. Kind vast, janken en lag op de rug. Ik heb de buggy met kind toen laten liggen en ben toen de hond gaan zoeken. Arme kind heeft er zeker een kwartier gelegen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Ik liep gister nog achter de duo, windstoot er onder, wagen half op zijn kant
quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan toen ik een klein Noekje was. Ik sliep bij mijn oom en tante en ging met hun dochtertje wandelen in de buggy. Ik had hun hond ook mee. Die hond trok zo hard dat de buggy zo achterover kletterde. Kind vast, janken en lag op de rug. Ik heb de buggy met kind toen laten liggen en ben toen de hond gaan zoeken. Arme kind heeft er zeker een kwartier gelegen.
En met zulke capaciteiten toch nog kinderen nemen!
8quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, is erg vervelend, voor jullie allemaal. Twee zussen van mij (tweeling), liepen er ook jaren mee te emmeren. Hoe oud is jouw oudste ook alweer?
lekker he, dat internet, zelfs kleurplaten kun je er vanaf halenquote:Op donderdag 13 maart 2008 09:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Was ff een kleurplaat zoeken voor traktatie van jongste. mén....
Maandag is ie jarig. Dan dus die klas trakteren. 30! Vanmiddag neemt ie afscheid bij de peuters met cakejes.quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
lekker he, dat internet, zelfs kleurplaten kun je er vanaf halenwanneer is de party?
Ow noes, het pre lege nest syndroom klopt op jouw deur als de zwarte dood. Hoe kom je in godsnaam de tijd door??quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Maandag is ie jarig. Dan dus die klas trakteren. 30! Vanmiddag neemt ie afscheid bij de peuters met cakejes.
En we hij heeft schalen beschilderd met porceleinverf. Voor elke juf één...
Leuk!!! Hij boft maar met zo'n crea-moeder.quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Maandag is ie jarig. Dan dus die klas trakteren. 30! Vanmiddag neemt ie afscheid bij de peuters met cakejes.
En we hij heeft schalen beschilderd met porceleinverf. Voor elke juf één...
quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:12 schreef noekje het volgende:
Nu zat ik gisteren op lifestyle te snuffelen en heb nu ook wondersponsjes. Oh, die zijn goed jonguh!
Het is niet na je verjaardag, de 1 oktobergrens is verschoven naar 1 januari. Als je 4 bent ga je naar groep 1 en in geval van mijn zoon naar groep 0 en dan na de vakantie naar groep 1. Als je na de zomervakantie maar voor 1 januari jarig bent ben je dus een vroege leerling. Deze regeling is al sinds 1984 maar wordt nu pas goed toegepastquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Leuk!!! Hij boft maar met zo'n crea-moeder.
Daar hadden we het gister ook nog over, 'vroeger' was het zo, als je voor 1 okt. jarig was, ging je over naar een andere klas, tegenwoordig na je verjaardag, naar een andere groep. Weet jij waarom dat is veranderd?
Witte bij het kruidvat! 2 voor 0.99 cent. Heb er gelijk 8 gekocht. Wel wat krassen op de houten tafel maar desalniettemin, ik ben fan!quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zocht ze ook al bij Action en Trekpleister maar zag ze niet. Of het moeten die grijze bij Action zijn
Lege nest syndroom?! Lekker de ruimte zal je bedoelen..quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Ow noes, het pre lege nest syndroom klopt op jouw deur als de zwarte dood. Hoe kom je in godsnaam de tijd door??
Koffie!!En Copycat zorgt voor de koekjes! Daar doen we het voor, voor de koekjes!
quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
ze hebben noekie weer wat aangesmeerd.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het is niet na je verjaardag, de 1 oktobergrens is verschoven naar 1 januari. Als je 4 bent ga je naar groep 1 en in geval van mijn zoon naar groep 0 en dan na de vakantie naar groep 1. Als je na de zomervakantie maar voor 1 januari jarig bent ben je dus een vroege leerling. Deze regeling is al sinds 1984 maar wordt nu pas goed toegepast
En ze zijn 'hard', voordat ik weer een miskoop doe.. Hoe heten die krengen?quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Witte bij het kruidvat! 2 voor 0.99 cent. Heb er gelijk 8 gekocht. Wel wat krassen op de houten tafel maar desalniettemin, ik ben fan!
Wonderspons! Ze zijn zacht en er hoeft maar een heel klein beetje water op.quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En ze zijn 'hard', voordat ik weer een miskoop doe.. Hoe heten die krengen?
Iedereen is opeens in poetsstemming na Dude's topic.quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:24 schreef noekje het volgende:
Wonderspons! Ze zijn zacht en er hoeft maar een heel klein beetje water op.
Halleluja, een wonder is het. God heeft ze rechtstreeks uit de hemel in het kruidvat gedumpt.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Halleluja, een wonder is het. God heeft ze rechtstreeks uit de hemel in het kruidvat gedumpt.
Dat zeg ikquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Iedereen is opeens in poetsstemming na Dude's topic.
Is dit ook wat voor in het Flyladytopic?!quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Is daar een topic overquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:31 schreef Lobasca het volgende:
Las ook met stijgende verbazing het Arne Jansen topic vanmorgen![]()
![]()
Nou ja, stemming is ook weer zwaar overtrokken maar mocht ik toch écht de geest krijgen dan weet ik welk middel ik in ga zetten.quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Iedereen is opeens in poetsstemming na Dude's topic.
Geweldig is ie, hè?quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:31 schreef Lobasca het volgende:
![]()
Heb je dat veganisten-gedoe in KLB ook gelezen?quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:31 schreef Lobasca het volgende:
![]()
Vanaf hier: Arne "meisjes met rode haren" Jansen pleegt zelfmoordquote:
Linkie?quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:35 schreef noekje het volgende:
Heb je dat veganisten-gedoe in KLB ook gelezen?
'Geef me je adres en dan sla in je helemaal naar de kanker!'
Wat een lampie.
Daar was ik live bij, ge-wel-digquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Heb je dat veganisten-gedoe in KLB ook gelezen?
'Geef me je adres en dan sla in je helemaal naar de kanker!'
Wat een lampie.
doe jij ff de link voor buuf, jij post daarquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geweldig is ie, hè?
Je doodergeren aan iets op de FP, vervolgens registeren en uit het niets in het topic in SHO volledig uit je naad gaan.
Heb ik wel zien staan, maar niet aangeklikt, nu maar ff doen danquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dierenactivisten op m'n Hyves PART 5
*tranen van wangen veegt*quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vanaf hier: Arne "meisjes met rode haren" Jansen pleegt zelfmoord
Vertel!quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:47 schreef debuurvrouw het volgende:
En dan te bedenken dat Arne 17 jaar geleden aan de basis stond van mijn relatie..
Je zou er haast een extra biefstuk om eten...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |