quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heeft volgens mij iets met sex te maken![]()
Maar ik heb het niet zo op die geitenneukers![]()
PSV is een zwaar negatief anti-voetbal spelend kutteam, maar Gomes heeft mij gelukkig toch nog kippenvel bezorgd.quote:
En wat is je mening over 020?quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:42 schreef APK het volgende:
[..]
PSV is een zwaar negatief anti-voetbal spelend kutteam, maar Gomes heeft mij gelukkig toch nog kippenvel bezorgd.
Wat een held!
Vermoedelijk vorige week niet gekeken dan......prachtig voetbal.....quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:42 schreef APK het volgende:
[..]
PSV is een zwaar negatief anti-voetbal spelend kutteam, maar Gomes heeft mij gelukkig toch nog kippenvel bezorgd.
Wat een held!
Vorige week was wel aardig ja, maar je moet toegeven dat dat een uitzondering is.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vermoedelijk vorige week niet gekeken dan......prachtig voetbal.....
Alkmaar - Rotjeknor 0-1quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:40 schreef Lobasca het volgende:
tyf eens op naar de COS met dat klote voetbal!
Moet je nu helemaal terug naar september om je gelijk te halen?quote:
Dolf, tyfus tering!!!quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Alkmaar - Rotjeknor 0-1![]()
Alleen heeft zo'n misselijke hufter van AZ, Makaay expres zwaar geblesseerd.
PSV met veel moeite door. En nu lekker tegen Bayern München loten.
Aan het begin van het seizoen was PSV ook bijzonder aanvallend. Het is alleen kenmerkend voor PSV dat wanneer ze een dip hebben ze wel de punten pakken. Vooral figuren uit 020 zijn daar nogal jaloers over. Bij 020 lopen ze trouwens ook altijd weg als ze 3-0 voor staan, zodat ze nog voor de file uit kunnenquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:51 schreef APK het volgende:
[..]
Vorige week was wel aardig ja, maar je moet toegeven dat dat een uitzondering is.
Neuj, maar in principe kijk ik geen wedstrijden van Ajax als PSV of Feyenoord er ook op isquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:53 schreef APK het volgende:
[..]
Moet je nu helemaal terug naar september om je gelijk te halen?
quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dolf, tyfus tering!!!Je hebt lappie mee
![]()
Geen storm daar?
Mag ook wel een keer na 30 jaar lucky Ajax Calimero gehuilie.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:54 schreef Manu82 het volgende:
Aan het begin van het seizoen was PSV ook bijzonder aanvallend. Het is alleen kenmerkend voor PSV dat wanneer ze een dip hebben ze wel de punten pakken. Vooral figuren uit 020 zijn daar nogal jaloers over.
Het kan inderdaad vaak beter....geef ik toe. Maar ik vind het maar wat leuk dat er in ieder geval nog nederlands voetbal op tv is, dankzij PSV.....quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:51 schreef APK het volgende:
[..]
Vorige week was wel aardig ja, maar je moet toegeven dat dat een uitzondering is.
Mijn held...quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:55 schreef Gert het volgende:
[..]Nee lappie gaat niet mee. En ik ga morgen pas weg. Als de wind is gaan liggen.
Ga jij nou maar duimen dat PSV tegen Bayern loot, dan komt jouw Held weer naar Nederland.![]()
Je kunt het er ook té dik bovenop leggen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mijn held...dat ben jij
en die komt zondag al terug
Okeej, je bent een geile kutmod die zijn pik achterna loopt!quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Je kunt het er ook té dik bovenop leggen.![]()
[ afbeelding ]
Een geile kutmod is volgens Google:quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Okeej, je bent een geile kutmod die zijn pik achterna loopt!Zo beter?
Happy holidayquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Een geile kutmod is volgens Google:
[ afbeelding ]
Welk forum en welke texten?quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:47 schreef Lobasca het volgende:
Vriendje van me keek laatst op een ander ander forum, dat die lui hier nog komen posten![]()
![]()
en dan ook nog mijn texten jatten
Je zit de lay out te verneukenquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Een geile kutmod is volgens Google:
[ afbeelding ]
Schatje, ik lik je reet in het PSV-topic, de rest is lucht..maar het stinkt welquote:
ik vind alles primaquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Schatje, ik lik je reet in het PSV-topic, de rest is lucht..maar het stinkt wel![]()
Hee dat jij meer geilt op een lange braziliaanse boy.quote:
12 inch beeldscherm misschienquote:Op donderdag 13 maart 2008 01:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee dat jij meer geilt op een lange braziliaanse boy.![]()
en die plaatjes worden vanzelf kleiner, dus hoe ze je layout moeten verneuken.
12 centimeter dan eerder.quote:
Ja dat dacht ik dus ook, maar zal wel aan fok gelegen hebben netquote:Op donderdag 13 maart 2008 01:06 schreef Gert het volgende:
[..]
en die plaatjes worden vanzelf kleiner, dus hoe ze je layout moeten verneuken.
Petje af voor Soury, die vond het "lobasca is een dronken hoer" topic niet kunnen.quote:
Ik PM mijn bankrekening nummer lieverquote:Op donderdag 13 maart 2008 01:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Petje af voor Soury, die vond het "lobasca is een dronken hoer" topic niet kunnen.
* Lobasca ziet iemand driftig paaskleurplaten inkleuren
Doe maar niet, blijf je schijnheilig vindenquote:Op donderdag 13 maart 2008 01:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik PM mijn bankrekening nummer liever
quote:Op donderdag 13 maart 2008 02:14 schreef PC eend het volgende:
PSV door,wat maar weer bevestigd..... voetbal is voor homo's![]()
Penetreren door het midden
Van Koeman wist ik het wel, maar Kluivert?quote:Op donderdag 13 maart 2008 02:53 schreef APK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben je er nu nog mee bezig...quote:Op donderdag 13 maart 2008 01:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Petje af voor Soury, die vond het "lobasca is een dronken hoer" topic niet kunnen.
* Lobasca ziet iemand driftig paaskleurplaten inkleuren
quote:Op donderdag 13 maart 2008 07:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ben je er nu nog mee bezig...![]()
Het zit je wel dwars he ? Niet geliefd zijn ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |