Een geile kutmod is volgens Google:quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Okeej, je bent een geile kutmod die zijn pik achterna loopt!Zo beter?
Happy holidayquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Een geile kutmod is volgens Google:
[ afbeelding ]
Welk forum en welke texten?quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:47 schreef Lobasca het volgende:
Vriendje van me keek laatst op een ander ander forum, dat die lui hier nog komen posten![]()
![]()
en dan ook nog mijn texten jatten
Je zit de lay out te verneukenquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Een geile kutmod is volgens Google:
[ afbeelding ]
Schatje, ik lik je reet in het PSV-topic, de rest is lucht..maar het stinkt welquote:
ik vind alles primaquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Schatje, ik lik je reet in het PSV-topic, de rest is lucht..maar het stinkt wel![]()
Hee dat jij meer geilt op een lange braziliaanse boy.quote:
12 inch beeldscherm misschienquote:Op donderdag 13 maart 2008 01:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee dat jij meer geilt op een lange braziliaanse boy.![]()
en die plaatjes worden vanzelf kleiner, dus hoe ze je layout moeten verneuken.
12 centimeter dan eerder.quote:
Ja dat dacht ik dus ook, maar zal wel aan fok gelegen hebben netquote:Op donderdag 13 maart 2008 01:06 schreef Gert het volgende:
[..]
en die plaatjes worden vanzelf kleiner, dus hoe ze je layout moeten verneuken.
Petje af voor Soury, die vond het "lobasca is een dronken hoer" topic niet kunnen.quote:
Ik PM mijn bankrekening nummer lieverquote:Op donderdag 13 maart 2008 01:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Petje af voor Soury, die vond het "lobasca is een dronken hoer" topic niet kunnen.
* Lobasca ziet iemand driftig paaskleurplaten inkleuren
Doe maar niet, blijf je schijnheilig vindenquote:Op donderdag 13 maart 2008 01:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik PM mijn bankrekening nummer liever
quote:Op donderdag 13 maart 2008 02:14 schreef PC eend het volgende:
PSV door,wat maar weer bevestigd..... voetbal is voor homo's![]()
Penetreren door het midden
Van Koeman wist ik het wel, maar Kluivert?quote:Op donderdag 13 maart 2008 02:53 schreef APK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben je er nu nog mee bezig...quote:Op donderdag 13 maart 2008 01:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Petje af voor Soury, die vond het "lobasca is een dronken hoer" topic niet kunnen.
* Lobasca ziet iemand driftig paaskleurplaten inkleuren
quote:Op donderdag 13 maart 2008 07:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ben je er nu nog mee bezig...![]()
Het zit je wel dwars he ? Niet geliefd zijn ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |