Ik weet nu al zeker dat het weer goedkomtquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:30 schreef Lobasca het volgende:
Aankomende ruzie tussen B en A en er is geen COS
Heb al vijanden genoeg, dus ehm...quote:
Nu zijn er 2, leef je uitquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:30 schreef Lobasca het volgende:
Aankomende ruzie tussen B en A en er is geen COS
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb al vijanden genoeg, dus ehm...![]()
Maar ik heb genoten...van al die reacties op Jaap. Opeens deugt er niets meer van hem![]()
Jaap is Top in het kwadraat....![]()
Van bier moet je maar plassen.quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee! Die vind ik onmeunig verschrikkelijk!
Ik woon er niet eens in de buurt. Een vroegere schoolvriendin wel. Die kon altijd onmeunig goed colaaa bestellen.
Niet zeiken !quote:
Net geen 4 op een rijquote:
Stelletje hufters zijn hetquote:Op woensdag 12 maart 2008 00:26 schreef Talitha het volgende:
Ik word zelfs geweigerd in de herberg!Tis duidelijk bedtijd.
![]()
Dan leen ik je ezel ffquote:
Oii Ola CarOquote:Op woensdag 12 maart 2008 01:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja zal ik het een paar keer zeggen over een paar weken?
Werk gaat voor het meisjequote:Op woensdag 12 maart 2008 01:41 schreef CarOnline het volgende:
Hee soury! Ik zou graag met je praten maar ik moet in eens aan het werk
Gelukkig weeg jij meer dan 60 kilo.quote:Op woensdag 12 maart 2008 02:42 schreef Coos het volgende:
Vragen?
Geen vragen!
Dan ga ik even buiten staan.
Rukwinden!!
quote:Op woensdag 12 maart 2008 01:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja zal ik het een paar keer zeggen over een paar weken?
Pas je wel op?quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:49 schreef Lobasca het volgende:
Koffie!!! Ik heb zo wind tegen...
quote:ANWB waarschuwt voor wind op de weg
DEN HAAG - Weggebruikers moeten woensdag rekening houden met zware windstoten. Een woordvoerster van de ANWB adviseerde dinsdagavond auto's met aanhangers, fietsers en andere windgevoelige voertuigen tussen 09.00 uur en 15.00 uur niet de weg op te gaan.
Woensdag kunt u beter niet op de fiets stappen.
De verwachting is dat het woensdag flink gaat waaien. Volgens het Koninklijk Nederlands Meteorologisch Instituut (KNMI) heerst in de loop van de ochtend en in de middag langs de hele kust een westerstorm, met windkracht 9. Het extreme weer begint na de ochtendspits en eindigt net voor de avondspits.
Ga je dat op koffie redden denk je?!quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:49 schreef Lobasca het volgende:
Koffie!!! Ik heb zo wind tegen...
Dan is het goed...quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:02 schreef Lobasca het volgende:
Lieverds, ik ga met de tax, dat moet lukken![]()
En we gooien er nog eentegenaan.
Ik ga naar mijn vriendin, die moet met zoon 2 naar het ziekenhuis voor zijn oren, heeft 'ie al een half jaar last van...quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dan is het goed...![]()
Ik moet zo met zoon drie voor controle naar het ziekenhuis. Vind het nog niet erg cool. zo langs die bomenrijke wegen.![]()
eerst maar eens koffie
quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ga naar mijn vriendin, die moet met zoon 2 naar het ziekenhuis voor zijn oren, heeft 'ie al een half jaar last van...en dat jochie is zo bang voor doktoren..
Dan vertrouw ik maar op jouquote:Op woensdag 12 maart 2008 10:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
KNO artsen FTW
![]()
ik ga voor buisjescheck... zitten er nu twee weken in.
Yups, een roesje. Maar daar moet je een keer voor terug komen. (hier althans) is zomaar klaar. Met een kapje onder zeil en na 10 minuten zitten ze alweer rechtop.quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan vertrouw ik maar op jouGebeurt dat onder narcose, buisjes plaatsen?
Aha, tnx voor de info..je hebt me gerustgesteld...ik leef zo met de kid mee...quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Yups, een roesje. Maar daar moet je een keer voor terug komen. (hier althans) is zomaar klaar. Met een kapje onder zeil en na 10 minuten zitten ze alweer rechtop.
Ben ondertussen al 5 keer geweest met alledrie. En begin april staat er alweer een gehoortest voor oudste.![]()
met een beetje pech eind april dus nog een ronde buisjes. Dat "eroverheen groeien" duurt wel fucking lang zeg
Het valt hier idd nog allezins mee. Hier en daar een vlaagje, maar het lijkt binnen erger dan het is....quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:30 schreef Gert het volgende:
Zo zeg, het begint hier nu serieus hard te waaien.
Uhuh, tussen 11 en 15 ligt het zwaartepunt. En het begint hier nu lekker te waaien.quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het valt hier idd nog allezins mee. Hier en daar een vlaagje, maar het lijkt binnen erger dan het is....
Maar dat komt dus nog begrijp ik!
Mietje...quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh, tussen 11 en 15 ligt het zwaartepunt. En het begint hier nu lekker te waaien.
Misschien maar even naar het havenhoofd zo.
Ik denk dat ik de auto maar pak ipv de fiets.
Waar is hier zo ongeveer?quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Mietje...![]()
Ik vraag me eerlijk gezegd af of het hier wel zo hard zal gaan
quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Waar is hier zo ongeveer?
*Hier* valt het ook nog wel mee. Alles kleppert al wel gezellig in huis. Heb er al hendig sjiek op staan jumpen.
Drie provincieenpunt Friesland, Groningen Drenthe...quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Waar is hier zo ongeveer?
*Hier* valt het ook nog wel mee. Alles kleppert al wel gezellig in huis. Heb er al hendig sjiek op staan jumpen.
nat nat natquote:Op woensdag 12 maart 2008 11:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Drie provincieenpunt Friesland, Groningen Drenthe...
het regent nu alleen heeeeeel hard.En ik móet naar buiten. Dammit.
Nee maar als het je echt blij maakt dan...quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:57 schreef Gert het volgende:
[..]de kans dat jouw klepperjump op youtube verschijnt, is zeker verwaarloosbaar hè? [ afbeelding ]
Ah, da's dus niet zo heel ver van *hier*.quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Drie provincieenpunt Friesland, Groningen Drenthe...
het regent nu alleen heeeeeel hard.En ik móet naar buiten. Dammit.
Meid !quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:20 schreef noekje het volgende:
Heb zojuist nee gezegd tegen Unicef! Ik voel me machtig, alsof ik mijn leven weer in eigen handen heb.![]()
[..]
Ik keek er heul niet engelachtig bij andersquote:
OOw... dat was het alweer? Je moest alleen even naar de buurvrouw of zo?quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik keek er heul niet engelachtig bij anders![]()
Maar Marty Pellow maakt een hoop goed....
Doe s verklappen waar *hier* is dan...quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee maar als het je echt blij maakt dan...
Heb zojuist nee gezegd tegen Unicef! Ik voel me machtig, alsof ik mijn leven weer in eigen handen heb.![]()
[..]
Ah, da's dus niet zo heel ver van *hier*.
Joh, het voordeel van een klein dorp, de school staat 5 minuten verderop...quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:35 schreef Gert het volgende:
[..]
OOw... dat was het alweer? Je moest alleen even naar de buurvrouw of zo?
Ik zag jou al in de striemende regen fietsen, zwoegend met een leeg krat bier op het stuur en een kind achterop, 10 kilometer langs de vaart naar de "buurt"super.
Goed idee! Ik kijk en dus koop wel. *spreidt armen* Zovééél kan ik kopen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Meid !![]()
Ik zou zeggen: vier het met een verwenpakket onderbroeken.
Ach gos, nu moet ik aan die essent reclame denken. Buuf in zo'n gele regencape.quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:35 schreef Gert het volgende:
[..]
OOw... dat was het alweer? Je moest alleen even naar de buurvrouw of zo?
Ik zag jou al in de striemende regen fietsen, zwoegend met een leeg krat bier op het stuur en een kind achterop, 10 kilometer langs de vaart naar de "buurt"super.
Gaan we lekken, aanstonds drukke en vieze strontchagerijnigert?quote:
Was ik maar zo voorbereid....quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Ach gos, nu moet ik aan die essent reclame denken. Buuf in zo'n gele regencape.
Gezien de lokatie-omschrijving dacht ik aan Jonkersvaart of zo.quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Joh, het voordeel van een klein dorp, de school staat 5 minuten verderop...
En leve de vooruitgang, er is een super écht in de buurt...![]()
Maar hoe wist je dat van die vaart?!
quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Gezien de lokatie-omschrijving dacht ik aan Jonkersvaart of zo.
Het is er een in een glas water...quote:
Zeg dat wel.quote:
Ik zou ze aan het plafond doen, weet je zeker dat ze niet midden in een raam geplaatst gaan worden.quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:19 schreef CarOnline het volgende:
Oh en nu moet ik zometeen ons nieuwe huis in, zonder ramen om aan te geven waar we stopcontacten en weet ik wat allemaal meer moeten hebben.
ow Jasses...quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:26 schreef APK het volgende:
WHAAAAAAAAAAAA!
Zit ik net een beetje naar mijn monitor te staren komt er gewoon een muis op mijn bureau zitten om te kijken wat ik aan het doen ben.![]()
Ook helemaal niet bang, dat beest.
En niet bezuinigen op de stopcontacten, daar heb je er altijd te weinig van...quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:19 schreef CarOnline het volgende:
Nou t waait hier behoorlijk geloof ik.
Maar ik ben net wakker dus erg veel heb ik er niet van meegekregen.
Oh en nu moet ik zometeen ons nieuwe huis in, zonder ramen om aan te geven waar we stopcontacten en weet ik wat allemaal meer moeten hebben.
Denk dat ik maar een ski-pak aantrek brrr.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow Jasses...![]()
![]()
Ik ging verhuizen, ik zweer het je..
nah, of in ieder geval een val zetten. Dat wel....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |