Werk gaat voor het meisjequote:Op woensdag 12 maart 2008 01:41 schreef CarOnline het volgende:
Hee soury! Ik zou graag met je praten maar ik moet in eens aan het werk
Gelukkig weeg jij meer dan 60 kilo.quote:Op woensdag 12 maart 2008 02:42 schreef Coos het volgende:
Vragen?
Geen vragen!
Dan ga ik even buiten staan.
Rukwinden!!
quote:Op woensdag 12 maart 2008 01:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja zal ik het een paar keer zeggen over een paar weken?
Pas je wel op?quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:49 schreef Lobasca het volgende:
Koffie!!! Ik heb zo wind tegen...
quote:ANWB waarschuwt voor wind op de weg
DEN HAAG - Weggebruikers moeten woensdag rekening houden met zware windstoten. Een woordvoerster van de ANWB adviseerde dinsdagavond auto's met aanhangers, fietsers en andere windgevoelige voertuigen tussen 09.00 uur en 15.00 uur niet de weg op te gaan.
Woensdag kunt u beter niet op de fiets stappen.
De verwachting is dat het woensdag flink gaat waaien. Volgens het Koninklijk Nederlands Meteorologisch Instituut (KNMI) heerst in de loop van de ochtend en in de middag langs de hele kust een westerstorm, met windkracht 9. Het extreme weer begint na de ochtendspits en eindigt net voor de avondspits.
Ga je dat op koffie redden denk je?!quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:49 schreef Lobasca het volgende:
Koffie!!! Ik heb zo wind tegen...
Dan is het goed...quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:02 schreef Lobasca het volgende:
Lieverds, ik ga met de tax, dat moet lukken![]()
En we gooien er nog eentegenaan.
Ik ga naar mijn vriendin, die moet met zoon 2 naar het ziekenhuis voor zijn oren, heeft 'ie al een half jaar last van...quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dan is het goed...![]()
Ik moet zo met zoon drie voor controle naar het ziekenhuis. Vind het nog niet erg cool. zo langs die bomenrijke wegen.![]()
eerst maar eens koffie
quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ga naar mijn vriendin, die moet met zoon 2 naar het ziekenhuis voor zijn oren, heeft 'ie al een half jaar last van...en dat jochie is zo bang voor doktoren..
Dan vertrouw ik maar op jouquote:Op woensdag 12 maart 2008 10:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
KNO artsen FTW
![]()
ik ga voor buisjescheck... zitten er nu twee weken in.
Yups, een roesje. Maar daar moet je een keer voor terug komen. (hier althans) is zomaar klaar. Met een kapje onder zeil en na 10 minuten zitten ze alweer rechtop.quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan vertrouw ik maar op jouGebeurt dat onder narcose, buisjes plaatsen?
Aha, tnx voor de info..je hebt me gerustgesteld...ik leef zo met de kid mee...quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Yups, een roesje. Maar daar moet je een keer voor terug komen. (hier althans) is zomaar klaar. Met een kapje onder zeil en na 10 minuten zitten ze alweer rechtop.
Ben ondertussen al 5 keer geweest met alledrie. En begin april staat er alweer een gehoortest voor oudste.![]()
met een beetje pech eind april dus nog een ronde buisjes. Dat "eroverheen groeien" duurt wel fucking lang zeg
Het valt hier idd nog allezins mee. Hier en daar een vlaagje, maar het lijkt binnen erger dan het is....quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:30 schreef Gert het volgende:
Zo zeg, het begint hier nu serieus hard te waaien.
Uhuh, tussen 11 en 15 ligt het zwaartepunt. En het begint hier nu lekker te waaien.quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het valt hier idd nog allezins mee. Hier en daar een vlaagje, maar het lijkt binnen erger dan het is....
Maar dat komt dus nog begrijp ik!
Mietje...quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh, tussen 11 en 15 ligt het zwaartepunt. En het begint hier nu lekker te waaien.
Misschien maar even naar het havenhoofd zo.
Ik denk dat ik de auto maar pak ipv de fiets.
Waar is hier zo ongeveer?quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Mietje...![]()
Ik vraag me eerlijk gezegd af of het hier wel zo hard zal gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |