Was vandaag. Wel redelijk. Ze hebben echo gemaakt en er zit zowieso geen trombose in het been. Nu deze week nog even aankijken en weer hoog blijven liggen met steunkousen en alles en dan volgende week kijken of het wat minder opgezwollen is en dan kan hij de knie eindelijk goed bekijken hoop ikquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hey watje![]()
Hoe is het met je knie afgelopen gister? of was het vandaag....
Kracht 9, windstoten 110-120 km per uur......quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh, kut.![]()
Wat wordt de windkracht? Scheelt toch weer even klikken naar buienradar.
Nah...lekker nog een weekje thuis. Niet verkeerd met dit weer....quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Was vandaag. Wel redelijk. Ze hebben echo gemaakt en er zit zowieso geen trombose in het been. Nu deze week nog even aankijken en weer hoog blijven liggen met steunkousen en alles en dan volgende week kijken of het wat minder opgezwollen is en dan kan hij de knie eindelijk goed bekijken hoop ik
achja, begin die bank inmiddels eigenlijk wel zat te wordenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah...lekker nog een weekje thuis. Niet verkeerd met dit weer....
haai noekje, 7 t/m 13,2 beaufort van 0900 uur tot rond 1300 uur.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh, kut.![]()
Wat wordt de windkracht? Scheelt toch weer even klikken naar buienradar.
Lieve Willem-Jozef,quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haai noekje, 7 t/m 13,2 beaufort van 0900 uur tot rond 1300 uur.
o ja, wil je met me uit, een keer?
doehoeg!
eerst maar ff neutraal in de drukte van de stad...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Lieve Willem-Jozef,
Waarheen?
Groetjes en kusjes, Noekje
Oké, dan wacht ik nog even af.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:55 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
eerst maar ff neutraal in de drukte van de stad...![]()
dan kunnen we later altijd nog een keer picknicken in de duinen.
half april is m'n vriendinnetje op reis dus dan hoor je meer..
kus terug
deal.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Oké, dan wacht ik nog even af.
Je brengt me wel thuis hè?
Vind het zo lullig als mijn vriend me dan op moet halen.
Tot horens!!![]()
Ps, de duinen doe ik dus niet! Ik kan zomaar opeens gaan schudden. In de stad is top!
Schudden op het strand..laat maar!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:13 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
deal.
jawel, tuurlijk.
aah, dat had ik al aangestipt in je fobo, 10 minuten terug, noek![]()
"schudden", wat heb je dan?
Gokje: jij vindt Enschede 'onmeunig' goed?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Schudden op het strand..laat maar!
Mijn tent is top!!
Nee! Die vind ik onmeunig verschrikkelijk!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Gokje: jij vindt Enschede 'onmeunig' goed?
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Feest![]()
Waaide vandaag al bijna van m'n stokken af
Altijd opassen met die bankspelers die te eager zijn, die zitten zo weer in de ziekenboegquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
achja, begin die bank inmiddels eigenlijk wel zat te worden
Als je daar 5 kilo door afvalt...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En..dus... moet ik daar wakker van liggen?
kólaah.....quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee! Die vind ik onmeunig verschrikkelijk!
Ik woon er niet eens in de buurt. Een vroegere schoolvriendin wel. Die kon altijd onmeunig goed colaaa bestellen.
Nog 1 jaar internetten volhoudenquote:
Ik weet nu al zeker dat het weer goedkomtquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:30 schreef Lobasca het volgende:
Aankomende ruzie tussen B en A en er is geen COS
Heb al vijanden genoeg, dus ehm...quote:
Nu zijn er 2, leef je uitquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:30 schreef Lobasca het volgende:
Aankomende ruzie tussen B en A en er is geen COS
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb al vijanden genoeg, dus ehm...![]()
Maar ik heb genoten...van al die reacties op Jaap. Opeens deugt er niets meer van hem![]()
Jaap is Top in het kwadraat....![]()
Van bier moet je maar plassen.quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee! Die vind ik onmeunig verschrikkelijk!
Ik woon er niet eens in de buurt. Een vroegere schoolvriendin wel. Die kon altijd onmeunig goed colaaa bestellen.
Niet zeiken !quote:
Net geen 4 op een rijquote:
Stelletje hufters zijn hetquote:Op woensdag 12 maart 2008 00:26 schreef Talitha het volgende:
Ik word zelfs geweigerd in de herberg!Tis duidelijk bedtijd.
![]()
Dan leen ik je ezel ffquote:
Oii Ola CarOquote:Op woensdag 12 maart 2008 01:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja zal ik het een paar keer zeggen over een paar weken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |